ליברפול 2025/26: FSG סוף סוף פותחים את הכיס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    הרכב וספסל לשחיטה.

    בלי סלאח, בלי אקיטיקה, בלי איזק וריו עדיין לא רואה הרכב.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  2. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    14,438
    לייקים שהתקבלו:
    8,958
    כל פעם שיש לי קצת חשק לראות משחק ארנה סלוט דואג לעשות לי חשק לעקור לעצמי את העיניים במקום.

    זה הרכב פשוט ביזיון אפילו עם הפציעות. אין מילים.
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    היה לך חשק לראות את המשחק??
     
  4. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    2,686
    לייקים שהתקבלו:
    2,440
    מין:
    זכר
    מה אכפת לו..
    התירוצים כבר מוכנים, זה בגלל הספסל הצעיר והלא מנוסה והמכת פציעות..

    כואב הלב על ריו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,023
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    בלי סלאח… אוי אוי.. בלי איזק… חשבתי שהוא בכלל לא כשיר וגם לא עשה הכנה בקיץ…

    אם תבואו להלחם על כל כדור אתם
    תנצחו. אנחנו רק מחכים להברקה של ברונו במתפרצת או בחופשית. אנחנו גם פחות או יותר הבטחנו צ׳מפיונס, אתם צריכים כביכול 4 נקודות או שילוב אם תוצאה רעה של בורנמות(שלא תגיע).

    סלוט רק צריך להיות עירני יותר מקאריק עם התגובות למשחק(לא קשה יותר מדי, אני יכול לספר לו מתי ומי יהיו החילופים).
     
  6. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    5,670
    "תגובות למשחק". מי ישמע מה מחכה על הספסל חוץ מריו.

    די לגנוב דעת.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    גם בלי אקיטיקה.
    ואיזק עדיף על גאקפו חלוץ גם במצבו.
    והמחליף של סלאח זה בכלל מגן.

    נבוא להילחם על כל כדור? הלוואי. לא ראיתי אותנו נלחמים על כל כדור כבר לפחות שנה.
    לא חושב שאנחנו מסוגלים פיזית.

    יש לכם הרבה יותר כלים בששביל לנצח, אתם בבית ואנחנו עם שוער של ליגות נמוכות.

    גם להגיד שסלוט צריך להיות יותר עירני מקאריק זה יפה. סלוט המאמן שעושה את העבודה הכי גרועה בליגה העונה, כן?
    גם אנחנו כבר יכולים להגיד מראש מה יהיו החילופים שלו (אלא אם יהיו פציעות שייאלצו אות לשנות תוכניות).
    יש לו שם את קייזה שנמצא במקרר כבר חצי שנה ואת ריו. את שאר השחקנים אפילו רוב האוהדים שלנו לא מכירים (או שאנחנו נשחק אותה כאילו גומז\קרקז יכולים לעשות פה את השינוי?).

    שנזכיר גם שלא ניצחנו אפילו משחק חוץ אחד העונה נגד קבוצה מהחצי העליון של הטבלה (ואנחנו במאי...)?
     
    Esomech אוהב/ת את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,023
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    מחכה שם למשל מגן שמאלי שעלה 45 מליון פאונד?
    נשמע לי כמו חילוף מתבקש כשאנדי יתפוס את הצד של הבטן דקה 63.

    קייזה, ריו ואולי גומז אם גם ג׳ונס יתעייף.

    שוב, בהפסד הקודם הייתם נרפים, חסרי אמונה. על זה הפסדתם.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    גומז שיעלה מהספסל יעשה שינוי? אתה לא מאמין לזה בעצמך הרי. במקסימום הוא יכול לעזור לנו להחזיק בשיניים.

    זה ספסל מביך ובשורה התחתונה חוץ מריו אין שם אף אחד שיש לו מה לחפש בכלל בסגל (קרקז עדיף על רוברטסון, לא שזה אומר הרבה).
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,023
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    אתה מתעלם ממה שכתבתי. כתבתי שהוא יצטרך להגיב יותר טוב ממאמן מונוטוני שמגיע עם חילופים קבועים ומוכתבים בדק׳ קבועות.

    אם המומנטום במשחק ישתנה הוא יצטרך להגיב, אם אנדי לא יהיה מסוגל לרוץ יותר בחצי השני וכולנו נראה את זה הוא יצטרך להגיב.
    אם שואו לא ירוץ יותר בחצי השני אני יודע שהוא יוחלף דקה 81, כפיש?
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    אתה מתעלם מזה שגם סלוט צפוי לחלוטין בחילופים שלו.

    זה לא סלוט של העונה שעברה, זה משהו אחר לגמרי.
     
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    14,438
    לייקים שהתקבלו:
    8,958
    כנראה 60 הדקות הכי מביכות קולקטיבית שראיתי במפגשים בין שתי הקבוצות האלה. דרבי העולב של צפון מערב אנגליה.
     
    oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    פושע, פשוט פושע מי שלא מפטר את השרלטן הזה.

    מצחיק גם שאחד היחידים שאשכרה נלחם על הדשא זה שחקן שרצה לעזוב בינואר וברור שלא סובל את סלוט.
    אבל אומרים לי שחשוב להיפטר ממנו בקיץ.
    בושה שזה שחקן שמחפשים להיפטר ממנו כשיש כמה שצריכים ממש לדחוף אותם החוצה מהמועדון בכל מחיר.
     
    Scouser Tommy ו-Esomech אוהבים את זה.
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    26,393
    לייקים שהתקבלו:
    20,024
    מחצית 1 התביישתי והרגשתי גועל.
    מחצית 2 לדעתי סבירה מינוס שזה שיפור גדול.
    זאת עונה עצובה, שאני רק מחכה שתיגמר.
    נשארו 3 משחקים, צריך להשיג 3-4 נקודות.
     
    Scouser Tommy, oranfu ו-Scouser אוהבים את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,296
    לייקים שהתקבלו:
    22,925
    מחכה שהעונה תסתיים אבל לא רואה סיבה לחשוב שיהיה משמעותית יותר טוב בעונה הבאה.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 0)

  1. Scouser Tommy