ליברפול 2025/26: FSG סוף סוף פותחים את הכיס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י owen11111, ‏2/8/22.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,980
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    מקום 6 בינואר, 3 נק׳ ממקום 4 שזה קצה הפנטזיה של מה שהגדירו לו זה לא כשלון.
    ואז עוד היתה קבוצה שקראו לה צ׳לסי שמדי פעם גם יכולה לנצח משחק כדורגל(לא מדבר על סתם להבקיע שער שגם זה כיום בגדר נס גלוי).

    לא מצליח לראות משהו שלא עבר טוב בדאטה לפני שנתיים בהקשר שלו.
    הוא נראה הבן אדם המתאים להרבה משרות עבודה דומות לליברפול. בטח כשמחשבים את העקביות, הצורה שהוא שכלל את המשחק של ספורטינג גם כשמכרו לו בכל קיץ(או ינואר) את השחקנים הכי טובים שלו. וקבלות הוא הראה גם באירופה במפגשים ישירים מול סיטי וארסנל.
    קשה היה למדוד את הצורה שהוא יתמודד עם לחץ כשדברים לא יעבדו במועדון גדול ואם לזה היה פתרון טוב בדאטה אז כולנו היינו מוצלחים יותר.

    למזל הוא עדיין נחשב מאמן צעיר וטראומה מחוויה יחסית קצרה ביונייטד שלא ממש יודעת מה היא רוצה ממנה היא לא בהכרח אינדיקציה למשהו.
    גם לוקאקו ודי מאריה נבעטו מפה, לא זוכר שהקריירה של שניהם נגמרה ביום שהאוהדים רצו את אשלי יאנג במקום די מאריה וספרו קילומטראז׳ים ללוקאקו.

    בחזרה לאמורים, אני חושב שהסגל שהיה מקבל אצלכם היה הרבה יותר מתאים לסגנון שלו מאשר הזבל שקיבל אצלינו. הוא אומנם לא פרגמטי עם המערך אבל הוא הרבה יותר פרגמטי בסגנון ובשינויים שהוא מכניס מסלוט.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,283
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    עשה חרא עבודה ביונייטד וקרס מנטאלית. מערכת שסימנה אותו כאופציה הכי טובה בבירור טעתה.
     
  3. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,987
    לייקים שהתקבלו:
    5,668
    אז האלאנד עושה לנו טובה, הפרש שערים פלוס 6 לטובתנו כנראה יספיק בהנחה שלא נקבל בראש בבית מברנטפורד.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,283
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    האלאנד הציל אותנו.

    מניח שלבורנמות' ייצא קצת אוויר מהמפרשים והם צריכים גם לנצח בהפרש משמעותי את פורסט וגם שאנחנו נובס בבית מול ברנטפורד.
    עם כל כמה שאנחנו גרועים, זה כבר מאוד מאוד לא סביר.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,724
    לייקים שהתקבלו:
    27,339
    מין:
    זכר
    בסוף ליברפול טובה מדי בסגל שלה מול היריבות על מקום 5, גם על אף עבודה מזעזעת של מאמנה והפציעות.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,283
    לייקים שהתקבלו:
    22,919
    ועדיין זה היה קרוב מאוד ללא להספיק.
    למעשה לא הבטחנו מתימטית את המקום החמישי כשיש עוד מחזור אחד לסיום.

    וברור שאנחנו בנקודה הזאת רק בזכות הסגל הטוב ולמרות המאמן שעשה כמיטב יכולתו בשביל שנהיה במאבקי הישרדות בליגה.
     
  7. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,519
    לייקים שהתקבלו:
    429
    למחוק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/5/26
  8. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,987
    לייקים שהתקבלו:
    5,668
    לא שיש מה לחדש שם כבר, אבל יצא בנטפליקס דוקו על איסטנבול 2005. משום מה 21 שנה אחרי ולא 20.
     
    Esomech ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  9. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,680
    לייקים שהתקבלו:
    1,379
    לטחון מים זה התחביב הראשי של נטפליקס
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,980
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    אז אייראולה? דמט
     
  11. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    2,686
    לייקים שהתקבלו:
    2,440
    מין:
    זכר
    ימים לא קים בטוויטר, הכל מלא רחש בחש וכל מיני אנשים בטוויטר שמנסים לתפוס טרמפ ולקבל טראפיק על חשבון התקווה שלי שסלוט יעוף. (במקביל ליאוש שמגיע מכל פעם שאחד המקורות הרציניים מדבר על זה שסלוט בטוח)

    בכל מקרה, יש סיפור קטן שרציתי לשתף שלא קשור לסלוט, וסביר להניח שלא רלוונטי בכלל גם.

    אז ככה, ב2020, עמוק בתוך ריצת הזהב שלנו לאליפות. אני באטרף על כל משחק כדורגל שאני יכול לראות כי כל משחק מזכיר לי את הסיטואציה שהיינו בה, וזה היה כמו סם בשבילי.
    בכל מקרה, ערב אחד נפלתי על משחק גביע מהליגה הספרדית, סביליה מול מיראנדס מהליגה השנייה, אני לתומי חשבתי שהולך להיות משחק מפוצץ שערים כיאה לפערי הרמות.
    אבל מיראנדס, הקבוצה מהליגה השנייה, פשוט שיחקה כדורגל לפנתיאון. קבוצתי, אמיץ, שוטף, התקפי. התקפה נהדרת אחרי התקפה נהדרת. את המשחק הזה הם ניצחו 3-1 ועברו לסיבוב הבא, ואני התרשמתי מאוד. עד כדי כך, שאת המשחק הבא שלהם ברבע הגמר מול ויאריאל סימנתי לעצמי ביומן שאני חייב לראות גם. וגם שם, קיבלתי בדיוק אותו דבר מהקבוצה הספרדית הקטנה הזאת. את המשחק הזה הם ניצחו 4-2. עוד תצוגה באמת נהדרת.
    מלבדנו, הם אולי היו הקבוצה היחידה שהרשימה אותי באותה עונה והיפנטה אותי עם הכדורגל שלה, לא בגלל איזה טיקי-טקה, אבל ישירות, אומץ, סדר, קבצתיות , ובאמת גרמו לי להנות מכל דקה של הכדורגל שלה.
    בשבוע אחרי, הם הפסידו לריאל סוסיאדד בחצי הגמר הראשון 2-1, עדיין עם אותו כדורגל נהדר.בסופו של דבר הם הודחו בחצי הגמר (2 משחקים, אבל את הגומלין לא ראיתי).
    התאהבתי בקבוצה הקטנה הזאת, שקניתי אפילו חולצה שלהם לאוסף שלי.

    לפני כמה ימים גיליתי שאריואלה היה המאמן שלהם בזמן הזה.
    וזה ישמע הזוי ומפגר להתרשם ממשחקים של קבוצה מליגה שנייה בספרד, בלי שבריר מהלחץ שיש אצלנו.
    אבל… מאז שגיליתי את זה, אני פתאום ממש מתחיל לרצות שאריאולה יחליף את סלוט.
    הרושם שנחתם אצלי אז היה ממש גדול. ובהתחשב באופציות שקיימות בשוק. ובתקווה עצומה שסלוט אכן יעזוב בקיץ. הרעיון של אריואלה מאוד מאוד קוסם לי מאז שגיליתי את זה.


    ובחזרה למציאות של ימנו, אפשר רק לקוות שסלוט אכן יקבל בעיטה בתחת בקרוב. לא משנה כרגע מי יחליף אותו, אבל רק שיעזוב.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,300
    לייקים שהתקבלו:
    772
    אחר כך איראולה העלה את ראיו וייקאנו לליגה הראשונה, ובשבוע הבא העוזר שלו בראיו, איניגו פרס, יפגוש את קריסטל פאלאס בגמר הקונפרנס ליג, במשחק האחרון שלו בראיו (בעונה הבאה הוא בוויאריאל).

    שניהם עברו תחת מרסלו ביילסה באתלטיק בילבאו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,987
    לייקים שהתקבלו:
    5,668
    אפרופו איראולה, מעניין שהוא, אלונסו, ארטטה ואמרי כולם באסקים.
    בכללי העליונות של המאמנים הספרדיים בולטת מאוד.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,980
    לייקים שהתקבלו:
    7,994
    איראולה בלי ספק בכלל שווה הזדמנות במועדון גדול.
    אנחנו כל כך מטומטמים שלא באמת ניסינו, זה עוד ינשך אותנו.

    קלאסי שהוא יסיים אצלכם ועם ציפיות הרבה פחות גבוהות תחזרו לדבר חזק בליגה.
    מעניין רק אם האגו של אדוארדס יאפשר לו לא להכנס לאופסייד בקיץ הזה כשאתם ופאלאס האופציות היחידות שלו.
     
  15. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אני צפיתי באיאייקס של טן פח ובספורטינג של אמורים והן הרשימו לא פחות מבורנמות של איראולה וגם לא פחות מהקבוצות פח שאימן בליגה השניה בספרד.
    אין סיכוי שהוא מתמודד עם הלחץ ביונייטד.
    מזכיר שעד תחילת ינואר הקבוצה שלו לא נראיתה... משהו לספר עליו.
    אגב אחלה סיפור של האוהד ליברפול פה בדיון - אין לזה שום קשר למועדון גדול.
    ממש ריגש אותי.
    בהצלחה בריאל מדריד או ברצלונה נראה מה שווה שם "מירנדס" פחחח.

    עדיין אתה אוכל הייפ יא שמעאק ? לא ציפיתי מגבר עם 30 שנות ניסיון שכבר מתקרב לגיל המעבר ולספרה 40.