מחזור שני בשלב הבתים: פ.ס.ז' ומסי פוגשים את סיטי, יובנטוס נגד צ'לסי ועוד הרבה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/9/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שלב הבתים של ליגת האלופות ל-2021/22 נפתח בסערה - מפלת המיליונרים של פ.ס.ז' עם ה-1:1 נגד ברוז' על אף נוכחותם של ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, משחקים גדולים בניחוח של פעם (ליברפול ומילאן הזכירו נשכחות, וגם ברצלונה ובאיירן במשחק שיש כאלה שיעדיפו לשכוח) והרבה-הרבה שערים, אולם חלק מהמחזור "החמצנו" בגלל יום כיפור - תשאלו את מנור סולומון. כעת, בשלישי וברביעי האלה נוכל ליהנות שוב מהכדורגל כשהליגות הגדולות כבר העלו הילוך והקבוצות צריכות להתמודד עם עומס. אז מה הפעם מצפה לנו? שחזור של חצי גמר ליגת האלופות מאשתקד ושאלת הכשירות של מסי, שחזור גמר הליגה האירופית אך הפעם עם "חיזוק" לאנגלים - כריסטיאנו רונאלדו, בית המוות לא עוצר לרגע וגם קרב ענקים נוסף בין צ'לסי ליובנטוס.

    נתחיל עם יום שלישי: פריס סן ז'רמן נגד מנצ'סטר סיטי, נראה שלא צריך להגיד יותר מזה. האם מסי שנעדר ממשחק הליגה האחרון - יפגוש את "האב" האהוב פפ? לחץ על פוצ'טינו ולא רק בגלל אמבפה שנתפס ממלמל משהו מהיציע, אלא בגלל התיקו במחזור הפתיחה. אלופת אנגליה השיגה 0:1 סופר-חשוב על צ'לסי וקיבלה ביטחון בשבוע אימתני שמצפה לה. את המופע של ג'ק גריליש במחזור הפתיחה קשה לשכוח. לייפציג, ששימשה כשטיח במחזור הפתיחה, תרצה להתאושש במשחק נגד ברוז' שהוכיחה שאסור לזלזל בה.

    https://www.thetimes.co.uk/imageserver/image/%2Fmethode%2Ftimes%2Fprod%2Fweb%2Fbin%2F611ce10c-166d-11ec-8982-e4706e2eecb0.Xxx?crop=5150%2C2897%2C129%2C180&resize=1200


    עברנו ל'בית המוות' הלא-הוא בית ב'. אתלטיקו מדריד, שרשמה הפסד בכורה העונה עם 1:0 נגד אלאבס החלשה - מגיעה לחוצה למשחק הביתי נגד מילאן שנמצאת בכושר מצוין כשהרוסונרי מחפשים ניצחון ראשון במפעל אחרי שנים רבות וצ'ולו פישל במחזור הפתיחה - נגד אותה פורטו, שהשיגה תיקו מאלופת ספרד. היא תקווה לאתגר את ליברפול ומוחמד סלאח כפי שעשה ברנטפורד בליגה (וכן - זה מרגיש שפורטו וליברפול נפגשות בכל שנה).
    ועוד: ריאל מדריד חשה בנוח אחרי שניצחה את אינטר בסאן סירו וכעת תגיע שריף אלופת מולדובה לסנטיאגו ברנבאו (ניצחה 0:7 במחזור הליגה האחרון), משחק ביתי אמיתי ראשון לריאל במפעל מאז ההדחה נגד פפ בפברואר 2020. אולם, לא הכל מושלם אצל אנצ'לוטי כפי שהוכיחה ויאריאל. אינטר שסיימה ב-2:2 נגד אטאלנטה, תתארח אצל שחטאר דונייצק האוקראינית שפתחה עם הפסד. אייאקס (תפגוש את בשיקטאש) ודורטמונד (תארח את ספורטינג) יקוו להשיג עוד ניצחון.

    הלאה ליום רביעי: אולה גונאר סולשיאר לא יוכל להרשות לעצמו עוד מעידה אחרי הפתיחה המזעזעת באירופה עם ה-2:1 נגד יאנג בויז. כעת תגיע לאולד טראפורד ויאריאל של אונאי אמרי שניצחה את השדים האדומים בפנדלים אשתקד בגמר הליגה האירופית והסתדרה יפה מאוד עם הגדולות. יונייטד, כפי שראינו בהפסד הביתי לאסטון וילה - חייבת להשתפר. עוד בית מרתק הוא בית מספר 5. כרגע ברצלונה במקום האחרון, תפגוש את בנפיקה לאחר שנרגעה קצת עם ה-0:3 הביתי על לבאנטה. קומאן חייב לנצח כשבמקביל באיירן מינכן שעלתה על הגל הנכון עם יוליאן נגלסמן - תארח את דינמו קייב.

    משחק גדול שאסור להחמיץ ייערך בטורינו כשיובנטוס, לאחר שני ניצחונות 2:3 במסגרת הליגה - מחכה למשחק שייתן לה דחיפה קדימה וכעת תפגוש את אלופת אירופה צ'לסי. אלגרי ייאלץ להסתדר כנראה ללא מוראטה ודיבאלה מה שיקשה את המשימה עוד יותר. מיותר לציין ששתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה.

    לו"ז מדויק - בהמשך
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - שריף

    [​IMG]


    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי ה-0:0 המאכזב נגד ויאריאל בברנבאו שהוריד אותה לקרקע והזכיר לה – התוצאות מפתיחת העונה וגם רקורד
    השערים המשובח - היו הרבה יותר מרשימים מהכדורגל עצמו. נאצ'ו וכן המאמן עצמו הודו שריאל עדיין לא ממש התכוננה למשחק ולא מכירה את היריבה (מפאת חוסר זמן, תקראו לזה ככה), אך ברור שאסור לזלזל, ואת הדוגמא הטובה ביותר קיבלנו בשנה שעברה – עם תצוגת הנפל נגד שחטאר במחצית. כעת זה הברנבאו, הבית האמיתי שלנו, כשעם אנצ'לוטי בפרק א' ריאל ניצחה בעשרה מ-12 משחקיה וכבשה 32 שערים. אנצ'לוטי אמר כי הוא מבין את הביקורת אחרי ויאריאל וציפה לזה, וכמובן אמר את המצופה ממנו: "כל משחק בליגת האלופות מרגש ואנחנו שמחים לחזור לברנבאו כי הזיכרונות נהדרים. בשבילנו לייצג את המועדון הזה בתחרות הזו – זה משהו מיוחד. זה מפעל מסובך וקשה, אבל אנחנו רגילים לזכות בו יותר מקבוצות אחרות ויש לנו יתרון קטן".

    המאמן לא רוצה שאננות והבהיר כי: "עלינו להיות עם ריכוז מקסימלי, אנחנו זקוקים לשלוש הנקודות. שריף קבוצה לא מוכרת אבל היא מאורגנת ומהירה". וכאן מגיעה מעין התלבטות של המיסטר. בשנה שעברה זידאן סיפסל את קארים בנזמה וטוני קרוס כאשר סרחיו ראמוס לא נכלל בסגל. ריאל התפרקה ואיבדה כיוון. בנזמה, למשל, נראה נפלא העונה אך גם הוא צריך לנוח, בטח עם העומס המצטבר גם מנבחרת צרפת. המטרה שלו לעקוף את ראול, יכולה לחכות. האם אנצ'לוטי יהמר על יוביץ' שנגד ויאריאל למשל לא שותף על אף שהקבוצה הייתה זקוקה לשער? "המאמן יודע שהוא יזדקק לסרבי בשלב מסוים, אך נראה שבשבוע האחרון זה היה צעד לאחור", נכתב ב-AS. 31 דקות בארבעה משחקים זה לא מספיק. גם במשחקים אותם ריאל הכריעה די מהר – הוא מיעט לשחק. "אין לי ריאל מדריד א' וריאל מדריד ב'", התעקש המאמן.

    יש שחקנים אחרים שיותר קל לנו להמר שייפתחו וכך גם למאמן. אחד מהם הוא אדן הזאר, שחקן ספסל בריאל מדריד החדשה, אם תרצו. הוא היה לא רע בדקות ששיחק כמחליף נגד ויאריאל (20 כאלה) ומחכה למשחק שידחוף אותו קדימה, הוא זקוק לביטחון. מאז ה-2:2 נגד פ.ס.ז', משחקו הטוב בלבן – הברנבאו לא ראה אותו במפעל היוקרתי (נעדר נגד סיטי). ההנחה היא שהזאר יפתח, אולי במקום ויניסיוס, כאשר בצד ימין ימשיך רודריגו אותו כינה אנצ'לוטי כקשר כנף מבריק, וזה האיש שניצח את אינטר, להזכירכם, ובמפעל היוקרתי משחק מצוין. לוקאס ואסקס יפתח כמגן ימני הפעם. אנצ'לוטי מעריך אותו פחות מזידאן ואינו רואה בו כמחליף הברור לקרבחאל ("לוקאס לוחץ מעולה, אני רוצה להוציא ממנו את המיטב – אמר בדיפלומטיות), וזה יהיה צ'אנס שאסור לו לפספס. "אני יכול לחשוב שטעיתי ב-11 (נגד ויאריאל) אך לא אגיד דברים כאלה בפומבי", הכריז. מיגל גוטיירס יחליף את נאצ'ו בצד שמאל (מנדי, כה אמר המיסטר – יחזור לאחר פגרת הנבחרות) וירשום הופעת בכורה בליגת האלופות, כשהאחרון 'הגן' על ההגנה ובעצם גם על עצמו.

    "אני חושב שההגנה שלנו טובה מאוד, עם שחקנים טובים ושמות גדולים. כל הקבוצה צריכה להשתפר. אני לא יודע אם להגדיר את עצמי כשחקן הרכב בריאל. אני משחק הרבה בתחילת העונה ואני רוצה שזה יימשך, נראה מה יקרה בסיום העונה. אני יכול לשחק בכל עמדה בהגנה ואהיה היכן שהקבוצה צריכה אותי". הוא עדיין כועס על הפנדל שלא נשרק לטובתו נגד ויאריאל ואמר: "כן, ההגנה נמצאת תחת בדיקה מתמדת בכל משחק, בין אם ראמוס ישנו או לא, אבל ככה זה בריאל מדריד – הכל בזכוכית מגדלת. אנחנו צריכים לתקוף ולהגן כקבוצה". אנצ'לוטי ניתח אף הוא את ההגנה, וכמובן שישמח אם הקבוצה תשמור על שער נקי שוב – "זה קצת מסובך יותר, מיליטאו ואלאבה לומדים להתרגל זה לזה, אבל אנחנו משתפרים, זה עניין קולקטיבי".

    לפתע, אגב, יש למאמן צרות טובות, על אחת כמה וכמה במרכז השדה. טוני קרוס לא יפתח בהרכב אבל נכלל בסגל לראשונה העונה - אחרי 141 ימים. זו תהיה הופעתו ה-75 במפעל במדי ריאל. הגרמני התאמן שוב כרגיל וסיפר בריאיון בספרד כי לראשונה מזה חצי שנה הוא לא סובל משום כאב. ריאל זקוקה לשיפור גדול ביכולת של קאסמירו, וגם מודריץ' יפתח ("אני מרוצה ממנו, כשאני מחליף שחקן זה לאו דווקא כי הוא לא הצליח. צריך לזכור שהוא בן 36, אני לא רוצה שיסבול מפציעות). נראה כי קמאבינגה יחליף את פדה המותש. כשנשאל על שלישיית הקישור ההיסטורית והאם ישחקו שוב, אמר: "האם נראה את מודריץ'-קאסמירו-קרוס יחד? יש לנו הרבה קשרים, כשהם לא יהיו זה יהיה מסובך. אני צריך לבחור". אנצ'לוטי נשאל לסיום על השוואה לזידאן ואמר: "קשה להגיד כי השחקנים קצת משתנים ואני לא אוהב להשוות. הוא עשה עבודה מדהימה, הכי טובה שאפשר, הלוואי שיכולתי לזכות שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות". קרלו יסתפק גם בגביע שני במועדון שלנו. איך אמר נאצ'ו? "אנחנו לא פייבוריטים לזכייה? לא אכפת לנו בכלל ממה שאומרים. ריאל מדריד תמיד שם וכך היה גם אשתקד".

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, דויד אלאבה, אדר מיליטאו, מיגל גוטיירס| קאסמירו, לוקה מודריץ', אדוארדו קמאבינגה (איסקו)| רודריגו, אדן הזאר וקארים בנזמה

    מה המצב שריף?

    שריף, אימפריה מקומית במולדובה, מגיעה למשחק במצב רוח מצוין. היא מוליכת הבית להזכירכם בזכות 0:2 אדיר על שחטאר דונייצק במולדובה במחזור הפתיחה – שני בישולים של מגן שמאלי העונה לשם כריסטיאנו. כאמור, שריף לא הסתפקה בזכייה באליפות ה-19 בתולדותיה (שיא מקומי) ללא שום קושי (99 נקודות, 116 שערי זכות, הפסד בודד), אלא עשתה היסטוריה עם העפלה ראשונה בתולדותיה איי פעם לשלב הבתים. בדרך לשם, בסיבוב האחרון, היא הדיחה בצורה מרשימה את דינמו זאגרב עם 0:3 מרשים בבית – צמד של טראורה ואחד של קולובוס, והגומלין היה למעשה 'לפרוטוקול'. גם הכוכב האדום נבעטה על ידי החוצה. "הצ'מפיונס שוב בברנבאו, הפעם נגד קבוצה בעלת היסטוריה דלה וקצרה בעולם הכדורגל, אבל היא לחלוטין על המפה", נכתב במארקה.

    אולי לא במפתיע, כיאה לקבוצה שנהנית מכל רגע כשההמנון המפורסם מושמע – תשומת הלב במשחקי הליגה פוחתת, מורידים רגל מהגז, או שסתם מדובר בפתיחת עונה בינונית, הכוללת הפסד בסופר קאפ המקומי בתום דו-קרב פנדלים סוער. האלופה מדורגת רק שלישית בטבלה (מאזן 6-1-1) ונכנעה כבר במחזור הראשון, אך במחזור האחרון ניצחה 0:7 בחוץ בדרבי את דינמו טריספול - ניצחונה הגבוה ביותר העונה. יש לה שלושה משחקים חסרים ואם תנצח בכולם – תשוב לפסגה. אז מי הרעיד את הרשת? הקשר ההתקפי דמיטריס קולובוס והאיש למשימות מיוחדת, פרנק קסטניידה, שסיים כמלך שערי הליגה עם 28 כיבושים אשתקד ו-33 בכל המסגרות - בלטו עם צמד כל אחד. למרות לוח המשחקים החסר, הקבוצה עדיין עם ההתקפה הטובה בליגה - 26 שערים בשמונה משחקים.

    קסטניידה הקולומביאני מלא ביטחון, כשגם את 2021/22 הוא פתח טוב, אפילו יותר מטוב - עם חמישה שערים. לקראת המשחק הוא מזהיר: "אנחנו מאוד חזקים ומסודרים טקטית, יהיה לריאל קשה לכבוש על אף האיכות שלה בחלק הקדמי. למדנו אותה היטב וצפינו גם במשחק נגד אינטר. נוכל להפתיע, הנשק העיקרי שלנו הוא התקפות המעבר המהירות - אל תזלזלו בנו. נגרום לה להרגיש מאוד לא בנוח. אין אגו בקבוצה הזו". כשנשאל עם מי היה מחליף חולצות, ענה: "עם בנזמה, הזאר או מודריץ', כל אחד מהם זה נחמד", והחמיא לצרפתי: "הוא מודל לחיקוי עבורי. אני אוהב את התנועה שלו על המגרש ושהוא תמיד חופשי לקבל את הכדור, הוא שחקן בעל איכות טכנית מרשימה ואני מנסה ללמוד ממנו". הוא סיפר כי אהד ריאל מילדותו ועקב בשקיקה אחרי הגלאקטיקוס. "מי לא חלם לשחק בברנבאו? נגד שחטאר לא הייתי לחוץ, אולי הפעם אתרגש לפני המשחק אבל לאחר השריקה הכל משתנה".

    במשחק האחרון הקולומביאני עלה מהספסל רק במחצית במקום אדאמה טראורה ממאלי (המאמן ורנידוב, שהגיע בדצמבר 2020, עשה בשכל כמובן ויודע לחלק את הקבוצות) חלוץ\קשר אגף מסוכן אף הוא שרשם שישה כיבושים העונה – חמישה מהם באירופה. מומו יאנסנה הבקיע חמישה לזכות הקבוצה והוא עוד שחקן שכדאי לשים אליו לב. נבהיר כי לא מדובר בקבוצה 'מולדובית אמיתית' ובסגל שלה לא פחות מ-22 זרים. דנילו ארבולדה הבלם הופיע בכל 18 המשחקים העונה וכבש פעמיים. השוער גאורגיוס אטנסידיס המושאל מאא"ק אתונה הוא מבין השחקנים שיחזרו ל-11 וכך גם קולובוס. הקשר מוסא קיאבו הוא הנעדר היחיד כך שלמאמן יהיה סגל מלא.

    המאמן ורנידוב חזר כמה וכמה פעמים במסיבת העיתונאים: "יש לנו כבוד רב לריאל אבל בטח לא פחד". "אנחנו שמחים להגיע למדריד, זה כבוד גדול, נשחק באצטדיון נפלא. זו אחת הקבוצות הטובות בעולם, אבל אנחנו מוכנים. חשוב מאוד שנדע ליהנות ולא נפחד. נצטרך להיות במיטבנו בהגנה ובהתקפה. אנחנו רוצים לשחק בכבוד. לריאל יש הרבה שחקני צמרת. ביקשתי מהשחקנים שלי להמשיך באותה הדרך. הקבוצה מתאוששת היטב ועומדת יפה בעומס. ריספקט אחרי הניצחון על שחטאר? לא אכפת לנו אם היריבה מעריכה אותנו או לא, זו לא המשימה שלנו".

    קצת היסטוריה: מן הסתם זה יהיה המשחק הראשון של ריאל מדריד נגד יריבה ממולדובה. שריף תהיה היריבה ה-108 אותה פוגשת ריאל מדריד בכל ההיסטוריה שלה בגביע אירופה. היריבה נגדה שיחקנו הכי הרבה פעמים היא באיירן מינכן (26) ואחריה יובנטוס (21 משחקים כולל שני גמרים). בשנה שעברה הצטרפו לרשימה אטאלנטה היריבה שלנו בשמינית הגמר וצ'לסי שהדיחה אותנו בחצי הגמר. נספר לכם כי 91 פעמים בעבר המשחק הראשון של ריאל באירופה נגד יריבה כלשהי היה בבית – והיא ניצחה ב-83 משחקים. בין היתר היו גם שש תוצאות תיקו (נגד באיירן למשל) ושני הפסדים - האחרון לארסנל איי שם ב-2005/06 בשמינית הגמר
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שאין ברירה ובנזמה צריך לנוח היום וזה הזמן של יוביץ’ להיות שוב שחקן כדורגל ולהבקיע. אם היום אנחנו לא יכולים לקחת ‘הימור’ כזה אז זה לא יקרה לעולם. מקווה שהקבוצה תצפה במחצית העינוי נגד שחטאר משנה שעברה ותלמד את הלקחים - מי אנחנו שנזלזל. מוחק מהלקסיקון את מילה “גוליאדה” - מתאים לי ניצחון שקט ולדחוף קדימה אל עבר המקום הראשון, שאמנם הושג גם אשתקד אך זה היה לא פחות מסיוט. עצוב שאני צריך להזכיר את הזאר באותו מכנה משותף עם יוביץ’ אבל זה המצב - שיישחק הערב, שכל התקפה תעבור דרכו, שינסה לפחות להיותה שחקן של צ’לסי עם דריבלים, מסירות, בעיטות לשער, חזה נפוח על המגרש, הילה של כוכב. את פדה רוצים גם כן להרוויח שוב כי העונה הוא לא טוב ומצד שני הוא משחק המון וצריך לנוח - זמן קמאבינגה.
    אולי היה מתאים יותר שקבוצה כמו אינטר תהיה היריבה בחג הזה בו הצ’מפיונס שוב בברנבאו אחרי 580 ימים, אבל אין דבר וזה בהחלט מרגש, אני הייתי במשחק האחרון האמיתי בצ’מפיונס כשהפסדנו 2:1 בבית למנצ’סטר סיטי. צופה הרבה עצבים ושריקות בוז של הקהל בדקה 25 וניצחון דחוק לנו, לא 0:1 כי אנחנו לא מסוגלים - אלא 1:2. אולי אם לונין יפתח בין הקורות כפי שמסתמן אז נראה את השחקנים ‘משחקים ברצינות’.
     
  4. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/FAYfnYrVgAcnve9?format=Xxx&name=900x900

    בשחטאר סולומון פותח.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    הרכבים לפאריז-סיטי?
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לבשיקטש 13 פצועים
     
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    פצועים וחולים. חבי מונטרו שלנו חלה בקורונה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,662
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    קורונה או שעוד פעם היתה רעידת אדמה בטורקיה?
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    פה בהולנד דיברו על פחות, אבל ברור שזה לא כוחות. כעיקרון זה היה צריך להיות כבר 4-0, אבל האלר וטאדיץ' החטיאו בשלומיאליות. בשיקטאש נראית עכשיו כמו קבוצת תחתית בליגה ההולנדית.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    פציעות דרור שמשון
     
  11. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    וואו, לא זוכר שראיתי בלם שכלכך התרשמתי ממנו כמו טימבר הזה של אייאקס.

    נראה כמו שחקן יוצא דופן. שליטה מטורפת בכדור, טכניקה, זריזות, שליטה באוויר. תאקלים מהחלומות. מארגן את ההגנה ואת הקישור ואני קורא שהוא ילדון. וואו. הרבה יותר מרשים בעיני מדה ליכט אז…

    סיטי/צ׳לסי/יונייטד תהנה ממנו מאוד.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    כיף גדול לראות אותנו.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. Mario Balotelli1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/20
    הודעות:
    473
    לייקים שהתקבלו:
    321
    מין:
    זכר
    משחק צ'מפיונס ביתי ראשון של מילאן בסן סירו אחרי 8 שנים ועוד נגד אלופת ספרד ומה משדרים בערוץ הספורט? ריאל נגד שריף.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - אנטואן גריזמן על הספסל נגד מילאן במגרש בו חווה את 'הסיוט' שלו עם החמצת הפנדל בגמר ליגת האלופות ב-2016 (במשחק עצמו) וההפסד לריאל מדריד. אנחל קוראה הועדף על פניו לצד לואיס סוארס. אצל מילאן - אנטה רביץ' בחוד, אוליבייה ז'ירו על הספסל.
    - ריאל נגד שריף: אנצ'לוטי לא בוחר ברוטציות - בנזמה נשחק עד סוף, גם טיבו בשער על אף הדיווחים על לונין, סדר בעמדת המגנים - נאצ'ו בצד ימין ומיגל גוטיירס בצד שמאל. מי שכן נח זה מודריץ' ובמקומו קמאבינגה - הופעת בכורה ראשונה שלו בהרכב בליגת האלופות. אדן הזאר גם כן ב-11. ריאל ניצחה אגב רק בשלושה מעשרת משחקיה האחרונים בצ'מפיונס בברנבאו והובסה נגד אייאקס וצסק"א מוסקבה בין היתר, לא הצליחה לנצח את ברוז'.
    - המשחק המרכזי של הערב: שלישיית המפלצות של פריז סן ז'רמן מקדימה כמובן והיות ואנחל די מאריה מושעה קל למאוריסיו פוצ'טינו לאזן עם אידרייסה גיי-אנדר הררה-מרקו וראטי באמצע. בשער? ג'יאנלואיג'י דונארומה שלא שיחק מעולם בליגת האלופות. אצל מנצ'סטר סיטי? אם תרצו, הפתעה - ראחים סטרלינג בהרכב וגם ריאד מאחרז שזהר במשחקים בחצי הגמר - מקבל את המקום לצד ג'ק גריליש.

    אני חושב שהלחץ על הצרפתים, ובגדול, והם כרגע עדיין לא ממש קבוצה. מסי יירד אחורה לנהל את המשחק ושוב, בגלל שלא מדובר בארבעה שחקני התקפה אלא "רק" שלושה, אם כי שלושה שכלל לא עושים הגנה - אולי זה יהיה מאוזן אבל לסיטי יש הזדמנות לפחות לתיקו. מקווה לראות את ניימאר במוד של שחקן כדורגל סוף סוף, סטרלינג עם הזדמנות גדולה לחזור לעצמו.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    חצי שני די חלש. היה לנו מזל עם השער שנפסל לטורקים. יש לנו שש נקודות, אבל ברור לי שטן האח לא יהיה מרוצה ממה שהוא ראה אחרי ההפסקה.