מחזור 2 בית ג': ניצחון דחוק לפרו על מכסיקו

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י cazzo, ‏8/7/11.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש לו באמת יתרונות שהוא עולה מהספסל, אבל אני מעדיף אותו בהרכב.

    ביאלסה דווקא שיחק איתו ועם פרנאנדס ביחד לפעמים, אבל אני לא מאמין שבורגי יפרק את הצמד מדל-וידאל במרכז השדא בשביל זה. אצל ביאלסה השניים לא שיחקו ביחד באמצע, אבל האמת שזה עובד מצוין ולכן גם אני לא הייתי נוגע בזה, רק מחליף ראש בראש את פרנאנדס וואלדיביה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    לא רק שאני חושב שואלדיביה יותר טוב, אני גם חושב שפרנאנדס מוערך יתר על המידה בצ'ילה.
     
  2. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    עקרונית אתה צודק, השלוש עולות באמת מוציא הרבה מהעוקץ, אבל דווקא הדוגמא של אורוגוואי (או ארגנטינה) היא לא ממש נכונה, שכן גם במונדיאל קבוצה עם 5 נקודות תעלה כמעט תמיד. הסיכוי שאורווגואי מנצחת ולא מסיימת במקום הראשון או השני זה שפרו וצ'ילה יסיימו בתיקו רב-שערים, בעוד הסלסטה תנצח רק 1-0 את מקסיקו.

    דוגמא יותר טובה להוצאת העוקץ היא העובדה שפרו וצ'ילה יכולות להעפיל כבר היום, אם שני המשחקים בבית ב' יסתיימו בתיקו, או מחר אם בוליביה לא תנצח את קולומביה, ואז המשחק ביניהן יהיה על מיקום וכבוד (בכל זאת, קלאסיקו פסיפי).

    אם אכן זה יקרה, סביר שמארקאריאן ימשיך לעשות רוטציה בהרכב, אני מעריך שרודריגס ובאלבין לא ייפתחו, שאולי גם קרוסאדו, וארגאס וגררו יקבלו מנוחה (או שלא ייפתחו או שיוחלפו בשלב מוקדם).


    לגבי המשחק אתמול של פרו, אחרי מחצית ראשונה רעה מאוד הנבחרת השתפרה משמעותית בשנייה והיו צריכים להיות כמה כדורים ברשת של מיצ'ל. יש בעיה בשיטת משחק הזו אבל, זו שיטת משחק שבנויה על-כך שהקיצונים הם שחקנים דומיננטיים ואיכותיים. בעוד וארגאס בצד שמאל עונה על זה, החיסרון של פארפאן בצד ימין גרם לכך שיש שם את אדווינקולה שחוץ ממהירות אין לו כלום. יוטום שנכנס יצר בלגאן במגרש, שעזר עקרונית במשחק הזה, אבל נגד צ'ילה זה לא יהיה טוב.

    פרו חייבת עוד שחקן התקפי, רואידיאס או קאריו צריכים לשחק לדעתי, למרות שמי אני לעומת מארקאריאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/7/11