מחזור 36 בפרמיירליג - ארסנל עם מוקש בווסטהאם, ליברפול נגד צ'לסי המדשדשת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏8/5/26.

  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    שבת
    14:30
    ליברפול - צ'לסי
    17:00
    ברייטון - וולבס
    פולהאם - בורנמות'
    סנדרלנד - יונייטד
    19:30
    סיטי - ברנטפורד

    ראשון
    16:00
    ברנלי - וילה
    פאלאס - אברטון
    פורסט - ניוקאסל
    18:30
    ווסטהאם - ארסנל

    שני
    22:00
    ספרס - לידס
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    2,685
    לייקים שהתקבלו:
    2,439
    מין:
    זכר
    משחק של כלום ושום שלנו עד עכשיו, שער יפה של גראהנברח, החמצה של ואן דייק.
    אצלנו רק ריו מסוכן כהרגלו.
    צ׳לסי גם לא עשה יותר מידי חוץ מלהחזיק בכדור. אבל זה עניין של זמן עד שקוקורייה יצליח לעשות משהו עם כל ההתגנבויות שלו מאחורי ג׳ונס.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    26,393
    לייקים שהתקבלו:
    20,024
    מצחיק שאומרים לי שצ'לסי גרועה.
    תסתכלו על ליברפול הזאת, בחייאת.
     
    Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    צ'לסי קבוצה טובה יותר, זה ברור. אפילו טובה בהרבה.
    האופי שלהם אולי דפוק אבל יש להם הרבה יותר כדורגל ממה שלנו יש.
    ראיתי מהם יותר כדורגל במחצית אחת ממה שראיתי מאיתנו כמעט כל העונה.

    אנחנו לא יודעים לעבור את החצי בכלל, רוב מוחלט של המשחק באזור הרחבה שלנו ואנחנו רק מעיפים כדורים.


    מחצית מביכה כהרגלנו.
    אין קבוצה בליגה שמאומנת גרוע יותר מליברפול, פשוט אין.
     
  5. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    5,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,845
    פחחח. קבוצה הרבה יותר טובה?
    אנחנו מועדון במשבר. הם כלום ושום דבר.
    מכבי חיפה שלך נותנת להם זוג ביום רע.

    הגול שלהם זה העונה שלנו. רק צריך לנשום בשביל להבקיע לנו, שום דבר מעבר לכך.

    מי שמצפה כל משחק שדברים ייראו פתאום טוב יותר הוא דביל במקרה הטוב. העונה הזו הסתיימה ואף דקה בה תחת המאמן הזה לא רלוונטית.

    כל הכבוד למי שרוצה גם שננצח.
    אם היה אפשר להתרסק טוטאלית ולא להיות בצמפיונס עונה הבאה בשביל לקדם עזיבה שלו זה היה נהדר אבל נמתין.

    אני מתנחם במה שאפשר.
    אנחנו כנראה נאלץ לסבול עוד חצי עונה איתו עד שיפוטר, זה לא עוד הרבה. לא קריטי.
    אחרי קלופ ההנחה שלי הייתה שניכנס ללימבו מסוים של מאמנים, אז בסך הכל לחזור לתרחיש הזה זה לא כזה נורא. רק שיפוטר. זו התקווה היחידה.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    אה, הם לא במשבר עם 6 הפסדים רצופים ושער זכות אחד?
    הם כלום ושום דבר ועדיין מאומנים פחות גרוע.
    אנחנו לא עוברים מולם את החצי, בבית. הם מתקץקים לנו את הכדור 30 מטר מהשער כאילו הם ריאל מדריד ונכנסים שוב ושוב לרחבה.

    הם הגיעו פה למספיק מצבים גם לתת לנו 3, בלי קשר לגול המביך שהבקיעו.
     
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    מי נגע אחרון בכדור בשער של צ'לסי
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    5,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,845
    אז מוזר שקבוצה כלכך יותר טובה ממך נמצאת 5 מקומות מתחתיך ועשר נקודות מתחתיך, וזה בעונה הכי גרועה שלך בעשור האחרון. אז תתעודד, מצבך כנראה לא כלכך נורא מסתבר.
     
  9. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    2,685
    לייקים שהתקבלו:
    2,439
    מין:
    זכר
    דמיינתי או ששרקו בוז על החילוף של ריו? חחחחחח הזיה.
    לא זוכר דבר כזה בחיים אצלנו, אפילו לא עם הודגסון ורודגרס.

    העיקר שקראגר ידבר על כמה מגיע לו להמשיך בגלל שהוא זכה בפריימרליג. היחסים שלו מול הקהל יותר גרועים מהיחסים שלו עם סאלח.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    בושידו ברחבה של צ'לסי, קאייסדו נתלה על ואן-דייק כמו לא יודע מה - אין פנדל.

    ביזיון מה שקורה במצבים נייחים בליגה הזאת והשופטים מתעלמים.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,989
    צ׳לסי רחוקה חמש קטנות מתוצאה סנסציונית מבחינתה.
     
  12. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    מה סנסציונית מה. עוד גנב דעת. אנחנו נראים כמו אשפה. מי ישמע נטרלו אותנו. קבוצה מזוויעה.
     
    Roma, Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,989
    ביחס לקבוצה שכבשה שער בחודשיים כמעט והפסידה כל משחק מול כל יריבה ולרוב בעשר דקות הראשונות?
    סנסציה.

    אבל בהחלט יש לכם את הכשרון הזה העונה לקחת בכל נקודת זמן את הקבוצה בכושר הכי גרוע בליגה ולהצליח להתבזות נגדה.
     
  14. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    עוד בושה לאוסף.

    חרפה אם הוא לא מפוטר.
     
    Esomech ו-oranfu אוהבים את זה.
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    זה לא משנה כמה קבוצה תהיה פח הרצפה בפריימיר ליג היא גבוהה וכולם כל הזמן יכולים לנצח את כולם. כל פעם שאני רואה את ליברפול זה אף פעם לא כ"כ רע כמו שזה נשמע פה, היה משחק טוב שיכל ללכת לכל כיוון