מחזור 37 ולפני אחרון בפרמיירליג - סיטי בבורנמות' כדי להישאר בחיים, וילה מול ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser, ‏15/5/26.

  1. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    שישי
    22:00
    וילה - ליברפול

    ראשון (בגלל גמר הגביע)
    14:30
    יונייטד - פורסט
    17:00
    ברנטפורד - פאלאס
    אברטון - סנדרלנד
    לידס - ברייטון
    וולבס - פולהאם
    19:30
    ניוקאסל - ווסטהאם

    שני
    22:00
    ארסנל - ברנלי

    שלישי
    21:30
    בורנמות' - סיטי
    22:15
    צ'לסי - ספרס
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    צריך פה את המם של FIRST TIME?
     
  3. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    5,658
    סעמק רק שיביאו מקום 5 ושהעונה המסריחה הזו תגמר.

    יש תחושה שנסתבך עד הרגע האחרון. אנחנו באמת אשפה.
     
  4. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    14,435
    לייקים שהתקבלו:
    8,953
    באמת לצפות בקבוצה הזאת העונה זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות עם הזמן שלך. איזה בושה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,989
    מריח קצת כמו התחלה של נפילה מצוק עם קרקז.
    מהבטחות על ממשיך צעיר לרוברטסון אי אפשר להגיד שהעונה הראשונה שלו נראית טוב יותר מעונה רנדומלית של אלכס טלס באנגליה.

    מעניין אם זה יקבל טרן אראונד בהמשך.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    חבל שאי אפשר לסיים מקום 12. זה גם יותר ממה שמגיע לנו, אבל באמת שהייתי מעדיף לא להיות באירופה בכלל בעונה הבאה. בלתי ניתן לצפייה החרא הזה.

    העפלה שלנו לאלופות תלויה אך ורק בבורנמות'. אם הם ינצחו את 2 המשחקים שלהם הם יעברו אותנו.

    לא משנה בכלל אם יגיע רכש בקיץ או לא, הרבה יותר חשוב זה שייפתרו מרוב שחקני הסגל וכל הצוות המקצועי\ניהולי.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    26,393
    לייקים שהתקבלו:
    20,024
    גם ברייטון יכולה לנצח פעמיים ולעקוף.

    אנחנו גרועים מאוד.

    זאת בעיטה אגב שאליסון הודף בקלות.
    הצצה לעונה הבאה אז גם אפשר לפלרטט עם מקומות 18-20.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    אליסון לא רלוונטי, שחקן יובנטוס. הם דחפו אותו החוצה.

    סלוט ימשיך לבכות על מצבים נייחים כשאנחנו משאירים את השחקן הכי מסוכן של היריבה חופשי לגמרי ברחבה שלנו בקרן כאילו מצבים נייחים זאת לא אחריותו אלא של מישהו אחר.
    כמו שהוא בוכה על הכושר הלא טוב של השחקנים כאילו זאת לא אחריותו.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  9. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    הייתה אי פעם קבוצה שפתחה עם 5 מ- 5 וסיימה ככה?
    זה יותר מרבע מהנקודות של ליברפול כרגע.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    3 מכירות קשות של שחקני ליברפול ב - 5 דקות
     
  11. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    כן הייתה, למשל ניוקאסל ב94
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    חושב שיונייטד ב - 85/86 פתחה עם 33 מ - 33 וסיימה רביעית
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    זה לא ביזיון שהם לא יפטרו אותו בקיץ, זה ביזיון שהם לא יפטרו אותו ישר אחרי המשחק הזה.


    מקאליסטר כזה טיפש שהוא אשכרה מבזבז פה זמן.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    תחילה קייזה מגן ימני אחר כך בגול הוא כבר בלם אחורי.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,259
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    זה המאמן הכי גרוע שהיה אי פעם בליברפול ולבטח אחד הגאועים שהיה בליגה הזאת בעשורים האחרונים.
    הוא לא קשור למקצוע.

    הוא צריך שחקנים אחרים? גם הסגל של ברזיל 1970 לא יעזור לו.