מכבי נתניה 2020/21: מתי אלמד לבחור נכון?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    http://up419.siz.co.il/up3/mkg1zi4dgomt.Xxx

    גולשי אייסוקר היקרים,
    ברוכים הבאים לאשכול שנדון בו על קבוצת מכבי נתניה.
    לא משנה אם אתם אדומים, כתומים, ירוקים, כחולים, לבנים או אפילו צהובים אחרים - כל גולשי אייסוקר מוזמנים לקרוא, להתרשם, לחוות דעה, להגיב, לתרום ולהתדיין.


    סיכום עונת 2019/20:

    אם נידרש לתמצת למילה אחת - נסיגה. אם יותר להרחיב יותר, אז בעיקר אובדן התנופה, האוויר והיוקרה. אם את העונה החולפת מכבי נתניה התחילה כשהיא מתויגת כאחת הקבוצות המובילות בליגה, אז היא סיימה אותה כשהיא מיישרת קו עם רוב המועדונים בליגה, כשמאפייניה הבולטים הם חוסר עקביות, חוסר איכות ובעיקר הסתמיות.
    הקבוצה נכשלה עם רוב השחקנים החדשים שרכשה, אך זה משהו שכבר קרה לה עונה קודם לכן. דבר בולט שהתווסף לעובדה שהקבוצה נכשלה עם רוב שחקני הרכש שבחרה, היא שהדרך אבדה. סלובודן דרפיץ' ושי ברדה האמינו שהקבוצה יכולה להמשיך באותה המתכונת, התעלמו מהסימנים שקיבלו לאורך הדרך והתרסקו משיפולי הצמרת של הכדורגל הישראלי היישר אל המקום העשירי. מיד עם תם העונה, קיבלו צמד המאמנים הודעה על סיום עבודתם במועדון וכעת השניים יחפשו את עתידם בקבוצות אחרות. את מקומם ימלא ריימונד אטוולד, שמגיע מביתר תל אביב, אותה הקבוצה ממנה הגיעו למכבי נתניה סלובודן דרפיץ' ושי ברדה.


    שינויים לקראת העונה הקרובה:

    עזבו:
    פטוס בצ'יראי, טים הויבך, ניקולס אולסק, סתיו פיניש, רועי קהת, לזר צ'ירקוביץ', ויקי כחלון.
    הצטרפו: קווין פרייטר, אקינסולה אקיניימי, אלעד שחף, אילון ירושלמי.
    מתנדנדים: גיא מלמד.
    [ייערך בהתאם להתפתחויות].


    שימו לב ל...

    יונס מלדה:
    בעונת 2017/18 הופעת הבכורה שלו הייתה דווקא מול סמי עופר כמעט מלא, כשמכבי חיפה אירחה את מכבי נתניה. החלוץ, אז בן 17, עלה למגרש, התנהל עם המון ביטחון והיה אחד הגורמים לכך שמכבי נתניה ניצחה את המשחק שהבטיח לה השתתפות בפלייאוף העליון. מאז, בהדרגה, חלה נסיגה גדולה ביכולתו, בין היתר בגלל פציעות. החלוץ יקווה שאת העונה הרביעית שלו בקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה הוא יעבור על הצד הטוב ביותר ויהפוך את השם שלו לכזה שלא רק עכברי כדורגל ישראלי מכירים.

    שחקני מפתח:

    אלמוג כהן: 4 כרטיסים אדומים שספג במהלך העונה הם כנראה מה שהרחוב הספורטיבי יזכור לשחקן מהעונה הזו, אך דווקא מהבחינה האישית, זו הייתה עונה שהיא לכל הפחות מניחה את הדעת מבחינתו של הקשר. אם לאלמוג כהן יש עוד עונה שכזו בקנה, ייתכן שבתוך קבוצה מאורגנת יותר, שמו יוזכר לא רק בהקשרים של הרחקות.

    חן עזרא וגבי קניקובסקי: פטוס בצ'יראי עזב, גיא מלמד בדרך לעזוב, עדיין לא ידוע איך קווין פרייטר יתאקלם, יונס מלדה הוא סימן שאלה ועוד לא ידוע אם רוי קורין ואלעד שחף יוכלו לתת תוצרת כבר בעונה הזו - לא משנה מה היומרות של מכבי נתניה לעונה הזו, ברור לגמרי שהיא צריכה את שני השחקנים היחידים שיש לה כרגע בסגל שהוכיחו בעבר שהם יכולים לתת מספרים ויכולת.

    מטרות הקבוצה:

    אחרי עונה סתמית, חסרת כל השראה, עניין או צבע, במכבי נתניה מקווים שהצליחו לבנות שלד שיישען על אותם הדברים שהביאו את המועדון לצמרת - נחישות, צניעות ושאפתנות. אייל סגל, חרף העובדה שאינו נמנה על עשירי הליגה, שעסקיו ניזוקו מאוד בגלל משבר הקורונה ושהוא מחוייב לשני מאמנים, החליט שהמועדון צריך להתרענן בשדרה המקצועית, על מנת לחזור ולהיות הקבוצה הלוחמנית שהייתה כשרק שבה לליגה הראשונה.
    אם התהליך הזה יסתיים עם מקום בשישייה הראשונה, המועדון יוכל לתייג את העונה הזו כמוצלחת.

    האם מכבי נתניה תוכל לחזור ולהיות חלק מצמרת הליגה? איזה כדורגל נראה מהקבוצה תחת ריימונד אטוולד? אילו שינויים נוספים עוד יהיו בסגל השחקנים? האם השחקנים שהצטרפו יוכלו להחזיר את המועדון לדרך המלך? איזה כדורגל נראה העונה מהיהלומים? ושאלת השאלות - האם אחרי 38 שנים מדכאות, תינתן הזדמנות לאוהדיה של מכבי נתניה לחגוג זכייה בתואר?
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לקראת העונה-
    חלק א- סיכום העונה שעברה

    קודם כל אתחיל מזה שאין בי התרגשות רגילה שיש לפני כל פתיחת עונה.
    זה שאין קהל באמת שם אותנו, האוהדים, בצד. כאילו אנחנו לא חלק מהעניין. וזה משפיע.

    ואם נעבור לכדורגל, אני מודה שאני מאלה שכן חשבו שנהיה קבוצה מאוד חזקה בעונה שעברה.
    חשבתי שגולוברט יהיה שדרוג לעומת ורגוץ ושהוא והויבך ירכיבו מרכז הגנה שימעט מאוד לספוג- בטח כשלפניהם יש גרזנים כמו אלמוג כהן, סתיו פיניש(למרות שאת הנסיגה שלו ניתן היה לראות כבר בסוף העונה לפני כן), אביב אברהם וגבי קניקובסקי(כשניקו אולסק אפילו לא בתוכניות ולדעתי זה לא היה אמור לפגוע- אולי להפך- להזרים דם חדש בגלל שהורגש מיצוי הדדי).
    סיפרו לנו שהיקה נראה נהדר. ויש לנו את באציריי. ומלמד שמתנדנד בין הרכב לבין להיות אחד הקלפים החזקים מהספסל.
    ורועי קהת שהוא בדיוק הקשר שכל כך היה חסר לנו, שיתן 8-10 שערים בקלות.
    וחשבתי שעם מרכז הגנה וקישור כל כך חזקים כחלון יתפנה לפריצות באגף ימין ובצד שמאל הביאו סוף סוף מגן ברמה גבוהה(עצם זה שהוא ספרדי כבר נתן תחושה שיהיה טוב) ובמקרה הכי גרוע יש את בן תורגמן. באופן כללי הרגיש ששלושה שחקנים זרים בהגנה זה מתכון טוב כיוון שמצב השחקן הישראלי הממוצע בעמדות הללו רע. וזה גם עבד לסלובו מצויין בבית"ר ירושלים.
    ויש את מלאדה שאני מאמין בו. וכל מיני שחקני נבחרת צעירה מבטיחים שהגיעו- יובל שדה ורון אשכנזי, ויש איזה קורין אחד עם הרבה חוצפה שאפשר להתחיל לבשל...
    והסגל נסגר בשלב מאוד מוקדם והיה אמור להגיע לעונה סופר מגובש ועם יתרון על רוב הקבוצות שבדרך כלל נדיר מאוד שבגביע הטוטו הסגלים סגורים.

    גם גביע הטוטו לא הדליק לי נורה אדומה כי להוציא המשחק הלא רע נגד הפועל חיפה- במשחקים האחרים שיחקו הרכבים מאוד חלקיים ולא ראיתי סיבה לצאת בהצהרות שמשהו חורק. לא חשבתי שיש מה להתרגש מהפסד לק"ש כשמההרכב נעדרים דני עמוס, גולוברט, כחלון, פיניש, היקה, קניקובסקי, ובאציריי.

    מסתבר שאת הסבלנות שהיתה לי לא היתה למי שבנה את הסגל "הנוצץ" והיקר הזה.
    כבר במחזור הראשון פיניש ובאציריי מחוץ להרכב וילד בן 17 מועדף על פני גולת הכותרת של הקיץ הזה- רועי קהת. גם המגן שהגיע בהרבה מאוד כסף כדי לתת לנו שדרוג גדול בצד שמאל- כבר עם רגל וחצי בחוץ.
    זה התחיל להרגיש כבר אז שהמאמנים לא באמת מאמינים במה שהם בנו. כשבונים סגל בתקציב כזה גבוה ובמשחק הראשון עולים בהרכב מוחמד זבידאת, בן תורגמן, דולב אזולאי, אביב אברהם(שהיה בנסיגה גדולה עונה קודם) וילד בן 17- זה אומר שיותר מידי מסקנות נמהרות נקבעו בעקבות משחקי גביע "הלא קובע כלום" הטוטו.

    בסופו של דבר לאורך כל העונה ראינו קבוצה מבורדקת, לא יודעת מה רוצה מעצמה, חסרת יציבות, חסרת דרך. עם שחקנים שהגיעו והיו אמורים להיות שחקני מפתח והם בכלל לא בכיוון- בעיות התנהגות... אופי... דברים שלא היו במכבי נתניה... מהר מאוד נזרקו ליציע... ופתאום הוחזרו ישר להרכב... כל מיני דברים הזויים ולא ברורים שהראו על אובדן שליטה.

    פשוט עבודת אימון נוראית!

    הקיץ הזה הוא היפוך של 180 מעלות ביחס לקיץ הקודם- וסימני השאלה גדולים.
     
    oFiRzZz, Clock End Stand ו-abcd אוהבים את זה.
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לקראת העונה-
    חלק ב-
    דני עמוס, אלמוג כהן וחן עזרא הם המבוגרים האחראים בהרכב של מכבי נתניה העונה.
    מי שאמורים להשלים את הציר המרכזי הם הבלם הנורבגי אקינסולה אקיניימי והחלוץ הג׳מייקני קאוון פרייטר.
    את התמונה נכון לכרגע אמורים להשלים דולב אזולאי, זלאטן שאחוביץ׳ שקיבל זימון לנבחרת סרביה עד גיל 21 השבוע, אביב אברהם, גבי קניקובסקי ויונס מלאדה.
    גם אלעד שחף, יובל שדה, אילון ירושלמי, עומרי גנדלמן, רון אשכנזי ורוי קורין יראו דקות לא מעטות העונה- מי יותר מי פחות- אני מניח שזה גם תלוי מי יהיו שחקני הרכש שיגיעו בשבועות הקרובים וישלימו את הסגל.

    קשה מאוד להמר איך תראה העונה של מכבי נתניה וכל מי שמהמר כעת עושה זאת באפילה מוחלטת.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/8/20
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    וייר, אזולאי וגנדלמן שחקני ההגנה למחר, שדה, שחף ואביב במרכז השדה.
    בואו נתפלל שזה ייגמר בהפסד מינימלי.
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הרבה שנים לא חיכיתי כל כך לפתוח עונה.
    העונה החולפת הייתה סיוט מתמשך עבורי. מכבי נתניה הייתה הקבוצה הסתמית ביותר בליגה. לא טובה מספיק כדי להיאבק בצמרת, לא רעה מדי כדי להיאבק בתחתית וכשלא היה עליה לחץ משום כיוון, היא אפילו לא הייתה מסוגלת לשחק כדורגל חיובי שמעט ינחם.

    בגלל הקיבעון של סלובודן דרפיץ' ושי ברדה, כל שיח האוהדים של מכבי נתניה השתנה. במקום לדבר על משחק נקודתי, על החלטות שאולי היו צריכות להילקח, על מהלכים שאולי היו צריכים להיעשות, זה הפך להיות לגמרי שחור או לבן.
    לי מתחשק מאוד לחזור לדבר על התחום האפור, על איך אני חושב שצריך לשחק בשוויון, ביתרון או בפיגור, על כמה זהירות צריך להפגין במשחק כשמשחקים במשחק חוץ לעומת משחקי הבית, על מה מכבי נתניה יכולה וצריכה לעשות טוב מול יריבה מסוימת וממה היא צריכה להיזהר.

    בגלל זה מאוד שמחתי שהקבוצה לא החתימה מאמן ישראלי גנרי, אלא ניסתה לחשוב מחוץ לקופסא. מאמנים ישראליים כבר שבויים בקלישאות של עצמם ולא מסוגלים לקבל החלטות תוך כדי תנועה. עם מה שהם באו מהבית, זה מה שהם יציגו.
    גם אם ריימונד אטוולד הוא מאמן בינוני ולא יותר מזה, עצם זה שהוא תופש את הכדורגל אחרת מרוב המאמנים כאן, עושה מבחינתי את העבודה בכל מה שקשור לציפייה והתרגשות לקראת העונה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בגדול חושב שהסגל לא רע בכלל ואולי מה שהיה צריך זה דמות חדשה על הקווים אחרי הרבה-הרבה זמן של מיצוי, יש שחקנים כמו אלמוג כהן (אסור לו לחשוב אלף פעם לפני שיירד לגליץ' כי זה מה שמאפיין אותו, אבל רק למחוק את העונה שעברה ואפילו שייקח על עצמו טיפה פחות) וחן עזרא שחייבים להוכיח את עצמם והם שחקני ליגה טובים. סגנון משחק קצת פחות מקובע\התקפי בצורה מוגזמת ובאמת שיהיה בסדר, יש כאן קבוצה של פלייאוף עליון. זה אירוני משהו שהמאמן החדש הגיע בדיוק מאותה קבוצה של דראפיץ' וברדה. הציפיות ירדו, בניגוד לעונה שעברה, וזה יעשה רק טוב לקבוצה. אני מרגיש שבשנה שעברה לא היה שקט סביב המועדון. אם זה בגלל סגל, אם זה התקשורת עצמה, לא יודע, אפילו שפת הגוף של בצ'יראי לא בישרה טובות.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    בתור מישהו שמכיר את הנעשה במכבי נתניה בשנים האחרונות מאוד מקרוב, אני יכול להגיד לכם שהברומטר של המועדון הזה זה ניב גולדשטיין. הוא הגורם הניהולי שהביא את המועדון הזה מהחלמה לליגת העל, אלמלא הוא, אייל סגל כבר היה עוזב את המועדון בליגה הלאומית. אני חושב שאטפלד הוא מינוי טוב, יש דם צעיר, ולדעתי נתניה הולכת להיות הפתעה חיובית העונה. אייל סגל אולי מזרים כסף, אבל נותן לרגש שלו להרוס.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    פשחה מפרסם שאזובל, בלם זר שמאלי וקשר עם רגל שמאל ייחתמו בקבוצה.
    זה משנה את כל התמונה אם וכאשר באמת יקרה, כרגע הסגל רע.

    לא היו לנו כמעט שמאליים אשתקד, פתחנו עונה עם תורג׳מן, הררה, הויבך וקהת בכל הסגל, 2 הראשונים שוחררו מוקדם והגיע רק מחליף אחד במקומם.
    המאמן החדש שם על זה דגש אחרי שצעקתי את זה כל העונה שעברה.

    מסקרן אותי איך הקישור והחלק הקדמי ייראו על המגרש והמערך שלהם, בנוגע לחלק ההגנתי נתפלל.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הפחד שלי הוא שניב נשאר בלי חשק רק כי סגל לחץ עליו ובדרך כלל זה לא סימן טוב.
    זה שיש כמה אוהדים תת רמה(שדי ברור מה מוביל אותם) שמחפשים לטנף עליו- מניח שגם לא מוסיפים למוטיבציה.
    יש לך מושג אם יש לניב עדיין את אותו דרייב של לפני שנתיים-שלוש?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  10. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    מבחינה הגנתית הסגל שלנו תואם קבוצת אמצע-תחתית בליגה הלאומית. רביעיית ההגנה הזוייה מבחינתי ושלא נדבר על זה שג׳אבר, גנדלמן ואזולאי הם בעצם שחקני ספסל עד עכשיו, ככה שעצם זה שהם מרכיבים את ההגנה נכון להיום כבר מפחיד ושלא נדבר על המחליפים שיושבים על הספסל(מפלי לפגוע באף אחד כמובן).
    הקישור עוד איכשהו בסדר אבל שוב, מי על ספסל המחליפים? פציעה, אדומים, צהובים לאחד משחקני הקישור ואין מחליף ראוי על הספסל, כנ״ל לגבי ההתקפה.
    כפי שזה נראה כרגע התחזית האופטימית היא סיום בפלייאוף התחתון ללא מאבקי ירידה בדומה לשנה שעברה, התחזית הפחות אופטימית היא קריסה עם סגל צעיר, מאבקים נגד הירידה עד המחזורים האחרונים והתקפי לב.
    בכל מקרה... עד המוות בצהוב*/aaa021
     
  11. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני אוהב את אייל סגל, אני חושב שהוא הבעלים הכי טוב שהיה פה.
    אין לי אליו חצי טענה על זה שרוצה לעזוב, זה שבן אדם עשה כמה שקלים בחיים לא אומר שהוא צריך להשליך אותם לפח.
    בכלל, כשאני קורא (וגם הוא) איך אוהדים מדברים עליו ואליו בפייסבוק אני חושב שזה נס שהוא לא זרק את הקבוצה על מרים כבר מזמן.

    אבל,
    אם אתה פה אז תהיה פה. לא מבקש יותר כסף ולא בא בדרישה לשחקנים מפוצצים אבל לפחות תדאג שמהמעט שכן יש עושים משהו.
    אין שום הצדקה להגיע למחזור ראשון עם כזה הרכב. כמה אפשר לחכות לבלם זר? יש לא לקבל החלטות בפזיזות ויש לא לקבל בכלל. אם ההולנדי לא מסוגל להיסגר אז תחליט בשבילו.
    חלוץ גם כן, עוד פארסה. מביאים זר והוא בכושר ל-20 דקות. ביום פתיחת העונה נזכרים שרוצים את אז׳ובל, לא שאני חושב שהוא עילוי אבל מה מנע ממכם להחתים אותו לפני חודש?

    בינתיים אנחנו על משחק אחד שהלך לפח, נראה לכמה נגיע עד שהסגל יהיה מוכן.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  12. yakar Member

    הצטרף ב:
    ‏4/10/07
    הודעות:
    887
    לייקים שהתקבלו:
    269
    נתניה שיחקה מעולה אתמול. משחק לחץ מעולה, עמידה טקטית מצויינת על המגרש, והנעת כדור טובה מאוד.
    ניכר שהמאמן שלכם עושה עבודה טובה.

    חסר עדיין חלוץ עם מסה, ושחקן הגנה נוסף, אבל אני חושב שאם תכנסו לפליאוף העליון זו לא תהיה הפתעה.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    עם ההגנה הנוכחית הם בחיים לא עושים פלייאוף עליון.
    לא יודע איך הם בכלל מגיעים למצב שמחזור ראשון של הליגה והם עולים עם הגנה כמו שעלו.
    היה להם אתמול שוער ומגן שמאלי ברמה של ליגת העל, כל השאר שחקנים שהיו יכולים לפתוח בקבוצת אמצע טבלה בליגה לאומית ולא היינו שמים לב בכלל.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    קבוצת כדורגל עם הגנה וקישור טוב יכולה להיות קבוצת כדורגל טובה בזכות זה שהיא תספוג מעט.
    קבוצת כדורגל עם קישור טוב והתקפה טובה יכולה להיות קבוצת טובה כי היא תכבוש הרבה.
    קבוצה שיש לה הגנה טובה והתקפה טובה וקישור חלש כנראה תהיה לא מחוברת ותחייה על הברקות. יום אסל יום בסל כזה.
    קבוצה שיש לה רק קישור טוב זה מה שיש במכבי נתניה כעת- וזה הכדורגל הכי מתסכל שיכול להיות.
    אתה יכול להראות כמו קבוצה טובה. לעשות הכל נכון- אבל אין לך שיניים ותכלס בחלק הקדמי(עלינו אתמול בלי חלוץ! וגם החלוצים שלנו כרגע הם חלוצים של 3-4 גולים בעונה וצריכים לעשות קפיצת מדרגה מאוד גדולה כדי להפוך לגולרים) ובחלק האחורי אתה תמיד אתה תמיד תספוג שערים לא מחוייבים ונאיבים.
    להערכתי הבעיה בהגנה תפתר אם הבלם שהוחתם טוב ואולי עם עוד תוספת.
    לגבי ההתקפה צריך חלוץ שיתן כאן לפחות 10 שערים מעבר למלאדה, קניקובסקי, עזרא שבשביל לעשות עונה שקטה- צריכים גם הם לתת מנה של יותר מ 2-3 שערים בעונה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond, oFiRzZz ו-yakar אוהבים את זה.
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, אני לא מסתנוור מזה שכבשנו אתמול שני שערים נגד קבוצה שאמורה להיות מהסוג של הגנה טובה-קישור טוב. ויטור, צדק, טהא, קלטינס, קבהא- עם אבוקסיס מאמן- די ברור מה הטיקט של הקבוצה הזו. הגנה חזקה והברקות של הפרחח מקדימה.

    שער אחד לדעתי פספוס של לויטה.
    ושער אחד בקרן- מה שאני רואה כפוקס.

    ממש לא משהו לבנות עליו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

מצב נושא:
הנושא נעול.