מכבי נתניה 2021/22: בני לם החליף את אטפלד, מנסים להתייצב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏31/7/21.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המגן הטוב ביותר שהיה כאן בתקופת אייל סגל הוא ג'ונתן בורנשטיין. שחקן שהגיע בשלהי הקריירה וזה ניכר עליו. מהירות סבירה ומטה, כוח במינון נמוך, טכניקה סבירה לגמרי, אבל שחקן כדורגל.

    זה גם לא משנה שבאופן כללי אין בכדורגל הישראלי מגנים טובים, כי הכול נכתב ביחס לרמה הכללית של ליגת העל. אני מוכן להחליף מגנים עם כל קבוצה בליגה.
     
  2. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    שיחק אצלנו משהו כמו 3-4 משחקים ואז התחילה הקורונה והליגה נעצרה.
    במשחקים שהוא הספיק לשחק הוא היה הכי טוב על המגרש, מאוד הפתיעה אותי הפרישה שלו בזמנו.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אחד הגורמים לשינוי נגד מכבי ת"א היה שינוי המערך - זה התחיל עם 4:3:3 והסתיים עם 5:3:2.

    זה עבד מעולה, אבל זה לא יוכל לעבוד לאורך זמן, כי אין למכבי נתניה מגנים שבאמת מצדיקים את הוויתורים שהמערך הזה כופה על מי שבוחר להשתמש בו. ואני לא מדבר רק על תכונות מקצועיות, אלא גם על אופי.
    המגנים של מכבי נתניה, מעבר לעובדה שהם נעדרים יכולת התקפית (להוציא את עידו וייר שטוב עם הכדור, אף מגן אחר מאלה ששיחקו העונה לא טוב עם הכדור), אין להם את האופי שצריך להיות למגן במערך כזה. הם בורחים מהמשחק ומגנים במערך שכזה צריכים להיות כאלה שמנסים קבוע להכאיב לקבוצה ליריבה.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני מאוד לא סגור על זה ש 5:3:2 זו השיטה שמתאימה לנו אבל זה לא בגלל המגינים. אני דווקא חושב שכללללל המגינים שלנו(חמישה במספר) יחיו טוב יותר בשיטה של שלושה בלמים.
    הבעיה היא שזה בהחלט עלול להתקע מול קבוצות שמצופפות ובנוסף לא נראה לי שהגיוני שקבוצה עם כל כך הרבה קשרים טובים תפיק מעצמה את המיטב כשתשחק עם כל כך מעט קשרים וכל כך הרבה שחקנים בעמדות שהיא קצרה בהם(למרות שהסגל הזה די ורסטילי ולא מעט שחקנים יכולים לשחק בכמה תפקידים אבל זה גם דורש הוכחה).
    סקוררים מדופלמים יש שניים. אם שניהם במגרש האופציה הבאה היא מאמון קשוע או אילתור.
    אם צדק, שלמה ובלם שלישי משחקים יחד וזה לא אלמוג כהן שכנראה כבר לא ממש כשיר לשחק כדורגל יותר ממחצית זה משאיר אותנו שהבלם הרביעי הוא כנראה יותר קשר מבלם(גם שדה וגם גנדלמן שיחקו בעיקר בקישור בשנה האחרונה).
    למכבי נתניה יש סגל ורסטילי וגמיש וזה המזל אבל בבסיסו הוא נבנה ל 4:3:3(4 בלמים כשה 2 במגרש, עזרא, ברקוביץ, דומביה ואלשיך נאבקים על האגפים, גנדלמן, אברהם, שדה, אינו, קארצב ובלאי נאבקים על שלישית האמצע, אם רוצים לשחק התקפי יותר אז משחקים עם גויאגון שאדרי יכול לגבות אותו, מזרחי מגבה את זלאטאנוביץ) אבל נבנה לא טוב ל 4:3:3- וצריך להיות מסוגלים לעשות התאמות ולשנות שיטות כדי להגיע לתוצאות אופטימיליות.
    לצורך העניין- ללא שינוי שיטה מכבי נתניה היתה כנראה סופגת תבוסה גדולה נגד מכבי ת״א לאור מה שראינו במחצית הראשונה.
    ב 4:3:3 הפסדנו 2-1 ועוד יצאנו בזול ב 45 דקות.
    ב 5:3:2 ניצחנו 0-3 ב 45 דקות.
    מדהים!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/21
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כל מגן באשר הוא מגן יחיה טוב יותר בקו של חמישה בהגנה משחיה בקו של ארבעה הגנה. השאלה היא האם מכבי נתניה מרוויחה מכך או לא.

    קודם כל, חשוב לציין שכל הדברים שאני כותב נכתבים מנקודת הנחה שהמטרה היא לא לצופף את השורות כדי להתרכז רק בהגנה, אלא לחשוב על דרך יעילה להסתיר את החולשות בהגנה, מבלי שזה יפגע מדי במשחק ההתקפה.
    כל זמן שהמגנים הפותחים במכבי נתניה הם כארם ג'אבר וזלטן שחוביץ', שני שחקנים שרעים מאוד עם הכדור, אז אין טעם לעבור לשחק בשיטה הזו באופן קבוע. אולי רק למשחקים מסוימים.

    מכבי נתניה תעשה ליריבות שלה טובה ענקית אם תאפשר להן לחנוק את האמצע ולהשאיר את האגפים פתוחים לצמד מגנים שטכניקת הכדרור והמסירה שלהם רעים אפילו ביחס לרמה הנמוכה של ליגת העל.

    הניצחון על מכבי ת"א היה משהו מיוחד מאוד ובגלל זה כל מי שמכבי נתניה חשובה לו נמצא כרגע עם הראש בעננים, אבל לא כל מה שהיה במשחק צריך לשמר. אם בכל פעם שהקבוצה תיתקע, בני לם ימצא את שביל הבריחה במערך של 5:3:2, אז אין הבדל בינו לבין ריימונד אטפלד.
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכיוון שפרשני התוצאה יגידו שלהפסיד למכבי חיפה בסמי עופר 2:0 זה לגמרי מתקבל על הדעת, אני מכוון את ההודעה הזו לאלה שרוצים לדבר קצת על כדורגל:

    אם מכבי נתניה הייתה עולה בצורה המיטבית למשחק נגד מכבי חיפה ומפסידה לה בכדורגל על הדשא, כנראה שלא הייתי מתבאס מעבר ליום שאחרי המשחק. כשמכבי נתניה מגיעה למשחק אחרי 9 ימי הכנה (לא סופר את מוצ"ש) והיריבה שלה מגיעה למשחק אחרי 4 ימי הכנה (לא סופר את יום חמישי), וכשבכדורגל מקצועי עסקינן, אני מצפה להרגיש את זה במגרש לפחות בדקות הראשונות. אני מצפה שהיריבה תהיה זו שתצטרך לעשות התאמות ראשונה. אני מצפה שאם הקבוצה יורדת מנוצחת, זה כי היריבה שלה ידעה לעשות התאמות מהר והאיכות ניצחה לה את המשחק.

    זה לא מה שקרה. מכבי נתניה הגישה ליריבה שלה את הניצחון על המגש. מכבי חיפה הגיעה משמעותית מוכנה יותר למשחק.
    בהגנה עלי מוחמד שיחק קרוב מאוד לפרפה גויגון, צ'רון שרי שיחק קרוב מאוד לאביב אברהם ולא היה אכפת לברק בכר שבוריס אינו יחלק את הכדורים למגנים, כי כמו שכבר כתבתי כאן יותר מדי פעמים, שניהם גרועים עם הכדור.
    הגנתית, בוריס אינו ואביב אברהם נאלצו לפרפר את החיים שלהם בין שלושה קשרים של מכבי חיפה.

    מכבי נתניה משחקת במערך של 5-3-2. אני, כאוהד של הקבוצה, אמור לייחל לכך שהמגנים יגעו כמה שיותר בכדור וכמה שיותר קרוב לרחבה של הקבוצה היריבה - ומה שקורה זה שכל התקפה מחדש אני מתפלל שהיא לא תתפתח בצורה כזו שאחד משני המגנים יצטרך לגעת בכדור.

    ויודעים מה? כל הטעויות של בני לם היו נמחקות לו רק היה משנה את זה עם העלייה למחצית השנייה.

    לקראת הדקה ה-80 נכנס רותם קלר. דקה אחרי שנכנס, הגיע על סף הרחבה, השכיב שחקן יריב וניסה לאיים על השער. הפעם הראשונה במשחק בה מגן של מכבי נתניה עשה פעולה התקפית ואני מזכיר שהקבוצה עלתה עם עם חמישייה בקו האחורי והמגנים עלו הרבה.

    הרבה אוהדים של מכבי נתניה עדיין מבושמים מהרביעייה לרשת של מכבי ת"א, אז בני לם כרגע נהנה מתמיכה מוחלטת בו, אבל מישהו צריך להגיד את זה - זו הייתה הופעת האימון המזעזעת (החל משלב ההכנה ועד לשלב קבלת ההחלטות תוך כדי המשחק) ביותר שראיתי בשנים האחרונות וכולם כאן יודעים את דעתי על המאמנים האחרונים שעבדו במכבי נתניה בשנים האחרונות.

    ורק כדי לוודא שלא יפרשו את הדברים שלי בצורה שגויה:
    לא יפריע לי אם בני לם יחליט לפתוח גם עם שישייה בקו האחורי, כולל כארם ג'אבר וזלטן סחוביץ', כל זמן שהמטרה היא להגן. כן מפריע לי ומאוד שהשניים האלה נמצאים למעלה כשהקבוצה מתקיפה, כשאין להם שום כישרון לבצע פעולות בעמדה קדמית במגרש. מאמן שרוצה שהמגנים שלו יעלו למעלה ויתקיפו הרבה, מוטב לו לשחק עם שחקנים שהכדור אוהב אותם קצת יותר משהוא אוהב את אלה שהוא מעלה.
     
    Roma, חייל שוקולד ו-yakov_y אוהבים את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לדעתי כפי ששיחקתם במשחק הזה, הייתם מנצחים את רוב הקבוצות בליגה כמובן גם דרושה חדות. בסופו של יום מכבי חיפה לא אמורה להיות בליגה שלכם ובטח לא משחק חוץ נגדה. יש לנתניה קישור טכני ומעניין, צריך יותר חדות.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    בני לם עלה בהרכב יחסית די טוב ביחס לאמצעים, מערך יהלום, 3 שחקני קישור שעובדים טוב, כל שחקן בעמדה הטבעית שלו (שדה בלם, גנדלמן קשר, הישג אחרי ההולדני ששם אותם ההפך).
    אמרתי לחבר שלי אוהד חיפה שאני מתערב איתו על בירה (לא שותה בכלל) שהמערך ישתנה ל-3 בלמים, תוך 14 דק׳ ובפיגור 1-0 זה קרה, מהר ממה שדמיינתי.
    מערך 3 בלמים עם גנדלמן כבלם שמאלי וצדק אמצעי עם רגל שמאל, שונא את המערך הזה אז כבר אני אנטי, לא היה שום ניסיון טקטי לשנות את המשחק.

    משחק גרוע מאוד של מכבי נתניה, גם של מכבי חיפה.
    צדק איטי מאוד למשחק הלחץ הגבוה, לראות אותו רודף מקו החצי אחרי יריבים מבזה את עצמו בהתקפות מעבר, החלוץ הסרבי לא מתאים למשחק הלחץ, לא מהיר מספיק, בנוסף הוא לא פליימקר ולא אמור לנהל את המשחק, לא מחזיק ממנו.
    שדה וצדק במשחק רע מאוד וכן אני יודע ששיחקנו במערך שקשה לכל שחקן הגנה, זה לא אומר שמגיע להם ציון 6 על הנסיבות המקלות.
    דני עמוס היה טוב, הציל גול בטוח עם יציאה גדולה, עוד יציאה לא קלה שהיה אמור לקחת ובכלל לקח את כל הכדורים שהיה אמור לקחת.
    צמד המגנים במשחק רע, הקישור האחורי היה רע, רק גנדלמן מההגנה והקישור היה ממוצע מינוס.

    פארפה במשחק רע עדיין עבר 3-4 פעמיים שחקנים באחד על אחד ואפילו כשהיה עליו דאבל אפ, מרשים.
    מצפה ממנו לכדורי עומק כמו עלי מוחמד, חסר לי קצת.
    הסרבי מקבל עדיפות על פני מזרחי רק בגלל שהוא זר ויש לו רזומה, הזוי בעיני, מזרחי יותר טוב כרגע.

    לא שלא ידעתי אבל יש פער עצום, פשוט עצום בין רז שלמה לשאר הבלמים שלנו.
    יובל שדה מאכזב מאוד, חסר אחריות כבלם, כקשר אחורי הוא גרזן טוב רק נגד הגדולות, נגד שאר הליגה אין בו צורך, לא טוב עם הכדור.
    מעדיף את אלמוג כהן כבלם לצד שלמה לצערי,
    צדק הייתי מוותר עליו, הבלם שהגיע מאיכסל לא רלוונטי, אולי שווה להמר עם גנדלמן.

    קצת מכבי חיפה,
    עלי מוחמד כ-6 במכבי חיפה, תענוג, שולט בקישור כבר כמה משחקים, כמה געגועים.
    גולדברג הפתיע, קשה לעבור אותו באחד על אחד.

    לקראת המשחק הבא,
    פחות משנה לי המערך, מקווה שלא נילחץ גבוה עם שחקנים שלא מתאימים לכך, בטח לא נגד הפועל ב״ש ואני מקווה שיגיעו לקבוצה רק שחקנים מהירים, שחקנים איטיים בעייתים בכדורגל ובטח במשחק הלחץ.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Maccabi Diamond

    מערך 3 בלמים לא יכול לעבוד בעיניי בלי מגנים חזקים התקפית. אני יכול לחשוב על הרבה קבוצות שהריצו מערך 3 בלמים בהצלחה, לכולם היה לפחות מגן אחד דומיננטי התקפי ולרוב 2. חוזקה התקפית של מגן אגב זה לאו דווקא להיות טכני במיוחד, מספיק שהוא רץ הרבה ויודע לעשות תנועות עומק טובות כדי להוות כוח התקפי(ליכשטיינר מיובה למשל שלא היה מדהים טכנית אבל היה דומיננטי במערך הזה בדיוק בגלל זה).

    אצלנו כל פעם שניסו את המערך הזה לאורך השנים נראינו נורא, אני זוכר אפילו את המשחק בכורה בבלומפילד החדש נגדכם שפתחנו עם 3 בלמים ואביטן עשה חילוף ושינה מערך אחרי איזה עשרים דקות. רצף הכישלונות עם המערך הזה נשבר ב2 משחקים האחרונים כשעברנו לשלישיית בלמים וזה נראה לא רע(נגד בית"ר היינו טובים מאוד אבל נגד יריבה לא קיימת, נגד חדרה מחצית אחת טובה) - ובאמת יש אצלנו כרגע מגנים טובים התקפית, כמובן ליידנר אבל גם בן ביטון שאוהדי ב"ש פה לא מחזיקים ממנו מבחינה התקפית אבל בדיוק עונה להגדרה של רץ הרבה ועושה תנועות.
     
    Roma, Sir Alex Ferguson ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    @חייל שוקולד

    אם הייתה לכל אחד מהם תכונה התקפית אחת טובה (מהירות, תזמון או טכניקה), הייתי מבין למה הם משחקים ולכל היותר מתמרמר על כך בעיקר עם עצמי. עוד לפני מבחן הכדורגל, השניים האלה לא עוברים את מבחן העין.
    מכיר את השחקנים האלה שרק בורחים מהמשחק ושלא יהססו לרגע לסבך לקבוצה שלהם את המשחק עם מסירה לא נוחה לשחקן שיש עליו לחץ, העיקר שהטעות או האיבוד לא יירשמו בלעדית על שמם? זה אופי המשחק שלהם ועם שני אלו מכבי נתניה עולה לשחק בקו אחורי של חמישה שחקנים.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    בן ביטון של הפועל תל אביב הוא לא בן ביטון של הפועל באר שבע.
    גם אצלנו הוא היה עושה הרבה תנועה, אבל זה מרגיש שהוא הרבה יותר בוגר התקפית בהפועל תל אביב. אצלנו זה הרגיש שהוא תמיד היה חושש בפעולה האחרונה ולכן הרבה פעמים עשה אותה באיחור או בצורה פחות טובה ולכן גם לא היו לו מספרים אצלנו. בהפועל תל אביב הוא עם ביטחון, שולח כדורים בנגיעה, הרבה יותר בוגר.
    מצד שני זה בא על חשבון ההגנה. אצלנו הוא היה מגן הגנתי מצוין, בהפועל אני מרגיש שהוא הרבה פחות אחראי, ופחות טוב הגנתית (גם כשהפועל שיחקה בקו של 4), אז יכול להיות שאצלו ההתקפה באה על חשבון ההגנה (וביחד עם ליידנר בצד השני טוב עשו הפועל שעברו לשלושה בלמים).

    נ.ב
    שלא יבינו לא נכון, עד לשנתיים האחרונות אצלנו, בן ביטון היה מגן נפלא ומאוד אהוב אצלנו. מצוין הגנתית, בלי מספרים בהתקפה אבל כן ידע לעשות תנועה נכונה בהתקפה, לפנות שטחים, לקחת חלק במשחק ההתקפה, נחשב למגן הימני הכי טוב שהיה לנו מאז גדי חזות בשנות ה-90.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    חייב להגיד שיש כאן הגזמה פראית ואיבוד פרופורציה לגבי היכולות של המגינים שלנו.
    שי קונסטנטין וכארם ג׳אבר בימין אלה מהאופציות היותר טובות שיש למצוא בליגה שלנו.
    בצד שמאל שאחוביץ שחקן צעיר שמרגיש לי שכן עושה התקדמות.
    הח׳ברה האלה בעיני לא ראויים לזלזול שנכתב עליהם כאן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אני אוהב סטט׳ ומכבי נתניה בולטת בגלל כמה סיבות ולדעתי זה לא יישאר ככה אז נשוויץ קצת.
    רק נציין שאלה נתונים של סה״כ וזה שקרי קצת, לא מצאתי סטט׳ של ממוצע.

    1. זלאטנוביץ׳ מהמובילים בליגה באיומים (בנוסף גם מחוץ למסגרת וגם מתוך הרחבה), עבירות, נבדלים, מהמובילים במאבקי אוויר ואיבודי כדור.
    2. פארפה מהמובילים בדריבלים, דריבלים מוצלחים, איומים מחוץ לרחבה.
    3. זלאטן מצטיין בתיקולים, תיקולים מצליחים, כרטיסים צהובים ומאבקי קרקע, בנוסף השחקן השני בליגה שעושים עליו הכי הרבה עבירות.
    4. רז שלמה מצטיין במאבקי קרקע, חילוצי כדור ומן הסתם בחילוצי כדור בחצי ההגנתי.
    5. גנדלמן מצטיין בחילוצי כדור בחצי היריב, עלי מוחמד כרגיל שם כמו כל שנה.
    6. אינו מצטיין באיבודי כדור בחצי קבוצתו, גם בצהובים ועבירות.
    7. מקום 1 באדומים, אני חושב שגם בצהובים.

    מסקנות:
    החלוץ הסרבי הוא מאכזב אבל כמו שידענו חלוץ 9 ובגלל זה מצטיין בתכונות האלה.
    מצטיין באיבודי כדור כי הוא מנסה לרדת ולנהל את המשחק בלי הטכניקה שלו ומאבד הרבה, קצת אגואיסט גם.

    פארפה ושלמה מצטיינים, פשוט נהדרים.

    זלאטן לא מפתיע אותי, כל הפרמטרים האלה הגנתיים והוא שחקן הגנה טוב כמו שאמרתי, כנראה המגן ההגנתי הטוב בליגה, הבעיה במוח ובזה שהוא לא תורם התקפית למרות שלא מדובר בנגר.
    אמרתי שצריך לשחרר אותו ובשבילו הכי טוב לשחק כבלם, אולי אפילו איזה גרזן במרכז השדה.
    לא מחזיק ממנו אבל מספיק הנתונים הפיזיים והוא כבר שחקן לגיטימי כאן.

    גנדלמן מצוין הגנתית, יהיה קשר אחורי שיכול לשחק בלם כמו דור פרץ בליגת העל לפחות, מקווה שיידע לתת מספרים כי יש לו את זה, הוא לא טכני או מנהל משחק אז אין מה לצפות התקפית, דור פרץ 2.

    כבר במשחק הראשון ראינו את החוסר אחריות של אינו, מקווה שיפצה על זה הגנתית כי אם לא אין לו מה לעשות כאן.

    אנחנו קבוצה מאוד אגרסיבית גם, שאפו.

    לא אתן סטט׳ של המגנים שלנו אבל כבר בשנה וחצי האחרונות יש לנו מגנים קבועים והם לא תורמים התקפית, מאכזב.
    קונטסטין בשנה אחת בישל יותר מכל 4 המגנים שלנו בשנה וחצי.
    סטט׳ ממש עלובה של המגנים.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שאחוביץ עם שער ובישול.
    זו תרומה התקפית יותר מרוב המגינים בארץ.
    גם לגאבר יש בישול והוא לא שיחק קבוע בהרכב.
    2 משחקיפ פתח וייר.
    באחד פתח קונסטנטין.
    המגן הזר של ב״ש שמאוד התלהבו ממנו בהתחלה לא עשה יותר. יש לו בישול אחד במצב נייח.
    אם אתה אוהב סטטיסטיקה- היא דווקא אומרת שהמגינים שלנו תורמים התקפית. לא פחות ואף יותר מאשר ברוב הקבוצות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    שחוביץ׳ - ליגה:
    עונת 2022 - שער ובישול ב-737 דק׳.
    2021 - בישול ב-1665 דק׳.
    2020 - 819 דק׳.

    שער ו-2 בישולים סה״כ בכמעט 2 עונות מלאות כשחקן הרכב.
    זוכר לו במשחקים הראשונים שלו ב-2020 שהוא סחט 2 פנדלים למרות שזה לא בישול.
    בנוסף הוא זר והציפייה אחרת ממנו מאשר כל מגן אחר.

    התרומה של המגנים רעה מספרית, הוכחה.
    לא מעניין אותי מה לופז מב״ש עשה, מצפה לתרומה שהיא קצת יותר מאפסית מהמגנים שלי, לא הבנתי איפה התרומה המספרית שלהם.
    קונסטנטין בעונה שעברה תרם יותר מכל המגנים שלנו.

    ג׳אבר עם שער ו-2 בישולים, עונה 3 בקבוצה הבוגרת והוא משחק בהרכב 70 אחוז מהמשחקים לדעתי.
    וייר לא כבש ולא בישל ב-1500 דק׳ ששיחק אשתקד והעונה להערכתי אם אני זוכר נכון.
    קלר עם בישול אחד אשתקד ב-1000 דק׳ במצטבר בערך, אפילו פחות.