מנצ'סטר יונייטד 2025/26: עונה מלאה ראשונה לאמורים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    אני צופה התרסקות 100%.
    מה שציין קיי בקשר למידלסבורו זה דבר מדאיג - קאריק לא מצליח לעשות חילופים כמו שצריך ולהשפיע על משחק.
    אין לי בעיה עם מאמן מעאפן - יש לי בעיה עם זה שהוא ירש סגל פח אשפה +וגם יש לי בעיה הנהלה של חסרי מושג שגם לא רוצים להשקיע כסף.
    יש מנגרים ביבשת שנכשלו בקבוצה חלשה\בינונית ואז נתנו בראש (אנריקה לפני בארסה ,קומפאני וקיבו העונה).
    אבל אין ספק שקאריק מגה-חשוד אחרי העבודה במידלסבורו.
    עבודה באמת של אחד שצריך לעבור לאולפנים ולא להמשיך לאמן.
    כך שכל shit storm כמו נגד לידס צריך לעורר דאגה כאילו טיל מאיראן עומד לפגוע בחצר הבית.
    וגם קיי צודק שהיכולת לא משהו מאז 2-3 המשחקים הראשונים תחתיו.

    ותאכלס כל הפייבורטים של איניוס (סאותגייט,גלאסנר,איראולה ועוד ) גם מנגרים עלובים שיכשלו אם מישהו מהם יפוטר.
    אני לא רואה שום דבר שצריך להיות אופטימי לגביו וזה אפילו לא משנה אם יאמן מנגר בכיר יותר מהמנגר שנכשל במידלסבורו.
    אמורים עם ה200 מיליון פאונד שקיבל ונכשל צריך לקבל הנחות.
    בשביל שאמורים היה מצליח העונה היה צריך להשקיע 400-500 זה עידן חדש - תשים חצי מיליארד פאונד ותסתכן בסנקציות או שתאכל זין של כושי.
    ולראשונה אני חושב שיש מנגר יונייטד פוסט פרגוסון שאפשר להגיד שלא קיבל את התנאים להצליח.
    מה שאי אפשר להגיד על אף אחד אחר לפניו (להוציא אולי את מוייס).
     
  2. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    כנראה שלא נזכה לראות מי צודק...........אני מניח שיחפשו "שם" לפני שיחפשו שני קשרים מגן ימני וחלוץ ואז ניסתנור כי עוד ואן חאל-מוריניו-טאן האח-אמורים יגיע והכל כבר יסתדר, אז לא זה לא יסתדר בלי לשפץ בלפחות 4 שחקנים.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    חחחח שכנעת אותי, בוא נחזיר את סולשאייר אם כך אחר כך.
    אם לא עבד עם קאריק זה בטוח יעבוד עם סולשאייר.

    אולי גם אפשר להחזיר את מקפרד ב120 מליון פאונד.
     
  4. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    אבל קיי, זה לא עבד עם כל המאמנים שסגדת להם, ולא עבד עם כל השחקנים שסגדת להם!
    כשקאריק יכשל כמו כל הסלבריטאים שלך אני הראשון שיבעט לו כאן בתחת
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    ל90 אחוז מהם לא סגדתי ומה הנקודה שלך? שאם לא עבד לך עם הנהלות שונות ומאמנים עם קבלות אז תפסיק להביא מאמן עם קבלות כי זה לא עבד 4-5 פעמים?
    לתת לך את מספר הפעמים שמאמנים כאלה הפכו לאגדות והניסוי הצליח?

    בהזדמנות יקרה זאת תזכיר לי מתי מאמן כדורגל שנכשל בקבוצת מרכז טבלה בצ׳מפיונשיפ הגיע לקבוצה גדולה באנגליה ולקח את הג׳ק פוט.
    יש היום ai תריץ שם את הבדיקה, תחסוך לעצמך זמן.
     
  6. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    מצד שני הבאנו מאמנים שלקחו אליפויות במקומות בהם עבד אז???
    כמה שזה פשטני, קבוצה טובה זה קודם כל סגל שחקנים איכותי וזה לא היה לנו ב 13 שנה האחרונה, וזאת הבעיה הכי גדולה.
    מוריניו או סולשיאר, אמורים או קאריק זה לא באמת משנה, 13 שנים ומי חוץ מברונו שחקן ברמה גבוהה????? אין , פשוט אין! אז עכשיו הגיעו אמבומו וקוניה שהם שחקנים טובים, אבל לאף מאמן לא היה סגל איכותי.זה לא שהם לא אשמים, ברור שלכל מי שהיה יד ורגל בבניית הסגלים הללו כנראה אין מושג, אבלללל קאריק עוד לא הוכיח שהוא פחות טוב מהם.
    פפ,קלופ,אנריקה או סימונה פנויים? אני נותן להם צאנס......אבל קודם כל שחקנים שחקנים שחקנים.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,619
    לייקים שהתקבלו:
    5,512
    למה סתם לכתוב דברים כאלה? הרי זה פשוט לא נכון. אנחנו הרי יודעים שהמועדון אקטיבית כבר זמן מה פועל והכין לכל הפחות רשימת קשרים רצויה. זה לא קשור לחיפוש או לבחירה כבמאמן הבא.
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    לא מאמין שישלפו פתאום שם לקישור משום מקום.
    כמעט ברור לגמרי מי שלושת השמות שהמועדון נעול עליהם, ברמות שאפילו הם מדליפים איזה שמות פחות רלוונטיות כי סיטי חזק על הראדר שלהם או מי מהשלישית שמות מחכה לראות אם נכנס לצ׳מפיונס.

    לא מאמין שאאוט אוף דה בלו פתאום נקבל שם בהפתעה פה.
    באלבה, טונאלי, וורטון. אם מכאן לא יצאו 2 שמות זה יהיה מפתיע.
    ג׳וקר יכול להיות פרננדס של ווסטהאם. זה השורטליסט שלהם.
     
  9. הווארד ווב Member

    הצטרף ב:
    ‏30/5/25
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    46
    מין:
    זכר
    פרננדס עדיף לנו מכל רשימת הדמים הזו.
    מדובר בשחקנים מוגבלים לכדורגל האנגלי או שיש להם אופי של נערת ליווי שרוצה רק כסף.
    פרננדס הזה גם זול יותר וגם הוא עדיף הגנתית.

    אבל לא ילכו עליו כי מדובר באפסים.
    אני מדמיין את הבאלבה השמעאק הזה אחרי שתתן לו 200 אלף בשבוע פעם בחודשיים אולי יתן לך משחק בדיוק כמו הclone שלו קאייסדו בצלסקי.
    טונאלי הזה רגיסטה וגם אוברייטד - אני לא חושב שהוא טוב אפילו לאיטלקיות.
    וורטון זה בכלל בדיחה ,שחקן איטי ומעאפן.
    בקיצור אף אחד משלושתם לא שורד אצלך יותר מעונה אחת.

    אבל כל זה זוטות.
    צריך להעיף את אוגרטה - זה באמת קשר ברמות של גיבסון\קלברסון\שניידרלין.
    חסר כל קשר לענף.
     
  10. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,619
    לייקים שהתקבלו:
    5,512
    בפודקאסט שבאתלטיק הקדישו לאחרונה לקישור של יונייטד דיברו על כך שיש בערך עשרה שמות ברשימה, שמתוך כשישה ידועים. אז יכול להיות שיישלף מישהו שאנחנו לא ידענו עליו אבל מבחינת המועדון לא יישלף משום מקום. בטח ובטח אם בסוף ננסה להביא שלושה.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    שמעתי ועקבתי אחרי הכל. חלק מהשמות האלה זה כל מיני ברונו, ג׳ואאו גומס(שנראה שמתקרב הרבה יותר להיות אופציה ממשית לליברפול ואצלינו הוא גיבוי לגיבוי) ואלכס סקוט בקצה הרשימה אבל לא נוצר קשר עם הנציגים שלו.

    אני מתקשה להאמין שיש מישהו שהם אול אין עליו שהוא לא באלבה, טונאלי, וורטון.
    אבל הלוואי.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    פרננדס לדעתי יתפתח להיות שחקן שהרבה יותר דומה בפרופיל לברונו, כלומר התקפי יותר.
    הוא כלי מעניין כמובן. עקבתי אחריו בנבחרות הצעירות וקצת שהיה בהשאלה מחוץ לפורטוגל, התפתח מהר מהצפוי.
    אם הם ישארו בליגה יהיה יקר מאוד לשלוף אותו משם.
     
  13. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,365
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    אני כותב סתם? או שאתה כותב מהרהורי הלב שלך?
    26 חלונות העברה והצלחנו להביא שחקן אחד מהרמות הגבוהות, שחקן אחד!!
    לעומת זאת הבאנו שוב ושוב "שמות גדולים" של מאמנים, אלו העובדות.
    אתה יכול עד מחר להשתמש ב short list שתספר לנו שאתה מכיר, תספר על פודקאסטים שאתה שומע וכו' וכו', תגיד זה רציני?
    העובדות מדברות על כישלון קולוסאלי ברכש!!! כל הרשימות שסיפרו לנו עליהם כל השנים בסוף הביאו לנו אנתוני,סאנצ'ו וכו' ו כו '.....
    הרבה יותר קל להביא רק מאמן כושל נוסף ולא להלחם בכל הכח על שחקנים טובים ומוכחים.
    כל כך עצוב נהיה המצב שעל שחקנים באמת טובים כמו ראפינה וסמניו ועכשים "מספרים" לנו שגם על אנדרסון אנחנו בעצם מוותרים מראש, באמת עצוב.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,740
    לייקים שהתקבלו:
    27,345
    מין:
    זכר
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    48,024
    לייקים שהתקבלו:
    8,015
    העובדות מדברות על כשלון קולוסאלי? נראה לי שהקיץ האחרון היה מהמוצלחים שהקבוצה הזאת עברה בהעברות ב15 שנים האחרונות.

    לא מאמין שויתרנו מראש על אנדרסון. השחקן נראה שמעדיף סיטי והם נעולים עליו. מה אתה יכול לעשות?
    גם לא מבין את הנקודה שלך. הרכש מבחינתך בינוני אז בוא נמשיך עם מאמן עלוב שברור לכולנו שיפוטר תוך כדי העונה הבאה?
    אם הרכש שלך בינוני לא תרצה למצוא את המאמן שיוכל להוציא הכי הרבה מהבינוניזם?