מנצ'סטר יונייטד 2025/26: עונה מלאה ראשונה לאמורים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    זה קלאסי קין, קנאה מתובלת ברצון לעשות כותרות.

    הוא שכח שבלי ההברקות של ברונו אין לנו בכלל משחק התקפה.
    אפשר לבחון בכל משחק כמעט, הבישול של שחקן השנה בליגה הוא כמעט תמיד הפעולה הראשונה ההתקפית שלנו במשחק.
     
  3. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,363
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
    ואני חושב שגם קאריק יוכל להתמודד הרבה יותר קרוב לאליפות עם 3/4 שחקנים חדשים להרכב
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אני חושב שלא.
    לא הצגנו כדורגל של אלופה בחצי שנה שהוא פה.
    גנבנו לרוב נצחונות, לרוב אחרי 60-70 דק׳ של כלום.
    היינו בסרט הזה. קבוצות יבואו עם הרבה פחות כבוד אליך בעונה הראשונה המלאה, הלחץ יהיה אחר כי אתה כבר לא מאמן זמני ועוד משהו יחזור לot.
    כמות משחקים בעצימות גבוהה(בניגוד לעונה ששיחקנו הכי מעט דק׳ בליגה).

    תוצאות יכולות לבוא, ללכת(תשאלו את ואן חאל, מוריניו וטן האח) אבל אי אפשר באמת לבלף עם הכדורגל לאורך זמן אלא אם יש לך סגל בעומק של ארסנל ואתה מקבל עונה של אחת ל-50 שנה.
    אני תמיד אתן את הדוגמא של קלופ.
    החצי עונה הראשונה שלו בליברפול הייתה לא קלה מבחינת תוצאות, הם גם רצו במפעל אירופאי כמעט עד הסוף, אבל הכדורגל? לא היה אפשר לפספס שם מההתחלה שיש שם כדורגל טוב גם עם הסגל חרא שהיה לו ומאמן שמביא רעיונות חדשניים(אז) למשחק של הקבוצה שלו ושהם הולכים להנות מזה בעתיד הלא רחוק.
    הלוואי שהייתי עם כמה נק׳ פחות בטבלה אבל בלי סימן שאלה על הכדורגל. הלוואי והיה שמץ של קבוצה שמחפשת ליזום ולשחק כדורגל ולא שוב קבוצה שמחפשת רק את היציאה למתפרצות ותלויה תלות מוחלטת בשחקן אחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/26
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    22,552
    לייקים שהתקבלו:
    5,506
    קין עשה מעשה נבלה כי הוא עיוות לגמרי את הדברים שאמר ברונו. אמנם לא רק על זה הוא התבסס כשהתלונן על העיסוק בשיא הבישולים, אבל לכל הפחות היה צריך להודות בטעות בעניין הזה.

    אני יכול להבין משהו (דגש על משהו) מהטענות של קין, אבל כשמעורב בזה שקר, אי אפשר להתייחס לזה ברצינות.
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    הבסיס לכל הטענה שלו שמדובר באיזה ג׳יימס הארדן כזה של עונה רגילה שמנפח מספרים כאילו בקצה מחכה סופר מקס׳ וחוזה נעליים עם אדידס אם הוא נכנס לחמישיות העונה מגוחכות.

    כמו גם ההתעסקות הזאת באיך הגיב אחרי ההחמצה של אמבומו(ממצב של כמה 0.9 xg בערך?). הוא שכח לציין רק דבר אחד.
    ברונו היוצר הזה שמעל לליגה לא נולד אתמול או לפני חודש כשהשיא הזה היה ממשי.
    אנחנו בערך חמש שנים מדברים פה ובכל מקום על הבור הגדול מהמקום השני בליגה ביצירת מצבים(פעם היה רק פער גדול מטרנט והיום כשאין טרנט זה בערך פער כפול מהמקום השני בליגה).
    למה פתאום מקליפ עונתי של 15 דק׳ שמראה איך ברונו מסדר מצבים של xg 0.8 לשחקני התקפה כושלים אנחנו עוברים לדבר על שיאים? התשובה פשוטה, שיפרו לו את ההתקפה לידו אז הוא שובר שיאים.

    גם לחזור 600 פעמים בעונה על זה שברונו רצה לזכות העונה ולא זכה בכלום זו טענה מגוחכת אם אתה קין(שלהזכיר לכולם קנינו אותו אחרי עונת אליפות, עם המאמן הטוב בליגה ובערך שחקן איכותי על כל עמדה במגרש).
    חבל שנוויל לא שאל אותו מה הוא היה זוכה עם אוננה, ואן דה בק, פרד, לינדלוף וגארנצ׳ו.
     
  7. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    616
    לייקים שהתקבלו:
    254
    קיי, זכור לי שכשאמורים פוטר הסברת שזה לא הגיוני כי הוא היה מרחק נמוך כלשהו מהטופ 4 (אז לא הטרידה החולשה של צ׳לסי וליברפול), אבל עכשיו כשקארים הגיע למקום 3 אז זה סתם כי צ׳לסי וליברפול חלשות?
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    תבדוק כמה משחקי ליגה ניצחה צ׳לסי מאז ותחזור אליי(כשהיא גם מפטרת עוד מאמן מאז).

    בנוסף, ליברפול הלכה עוד כמה צעדים אחורה ביחס לחצי עונה הראשונה שלה.
    לא חושב שיש אוהד אחד שלה פה שיחלוק על זה.

    אבל אני שמח לקרוא שגם אתה ממש בעד לרוץ עם קאריק בעונה הבאה.
     
  9. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    2,363
    לייקים שהתקבלו:
    396
    מין:
    זכר
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אני ממש אבל ממש בטוח שלא.
     
  11. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    616
    לייקים שהתקבלו:
    254
    שטויות יפות.
    יונייטד הייתה עם 30 נקודות ב20 משחקים, 1.5 נקודות למשחק. מאז צברה 2.27 נקודות למשחק.
    ליברפול הייתה עם 1.7 למשחק, ומאז צברה 1.44 למשחק. גם אם הייתה ממשיכה באותו קצב צבירה הייתה מגיעה ל65 נקודות במקום 60.
    צ'לסי הייתה באותו מקום כמוך, אז הייתה מסיימת עם טיפונת יותר מ60 נקודות אם הייתה ממשיכה באותו הקצב. בכל מקרה הן נראו רע ולמרות זאת הצגת את הביצועים של אמורים כהישג, ובכל מקרה קאריק היה מסיים במקום ה3 גם אם שתיהן היו ממשיכות באותו קצב צבירת נקודות.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    שקללת את כל חודש דצמבר שהיינו בלי ברונו ועם חצי הרכב(ועוד שני שחקנים באפריקה). יפה.
    יש לך ספק בכלל שגם קאריק היה נאנס בחודש הזה אם היה מקבל את הקבוצה בתחילת דצמבר?
    אני עד היום לא מבין איך בכלל הוצאנו 3 נק׳ מניוקאסל בחודש הזה.

    קאריק נכנס לאמן את המשחק הראשון שלו ב17.1(אל תעשה לי את התרגיל בשקל 90 הזה שאתה סופר לי נק׳ של ליברפול מה4.1 בחייאת, פחות זלזול באינטלגנציה), ליברפול מהשנייה שקאריק נכנס נצחה 7 משחקים בליגה מ-17 מחזורי ליגה.
    קצב של 55.8 נק׳ לעונה. תבדוק עשר שנים אחורה עכשיו ותגיד לי איפה מסיימת בד״כ קבוצה עם 56 נק׳.
    תספור לי כמה פעמים קבוצה כזאת סיימה בטופ 5. אני מחכה לשמוע את קולות הצרצרים באוויר.
    אני אעשה לך את החיפוש קל. ברוב הזמן 58 נק׳ מביאים לך מקום 8-9, פעם אחת 58 נק׳ נתנו לך מקום 6 וזה קרה העונה.
    אתה לא באיזור חיוג עם 56 נק׳.


    לא זוכר בן אדם אחד שחשב שנצליח לעמוד עם הראש מעל למים בחודש הזה מאז הפציעה מול וילה כשברונו נפצע ועל הדרך החסרנו גם את אמבומו, אמאד, דה ליכט, מאיינו(בהנחה שקאריק היה נכנס לתפקיד אז). 4 מחזורי ליגה שעשינו הפסד, נצחון מול ניוקאסל ושתי תוצאות תיקו, הכנסת את זה לחישוב שלך כמו שגם שקללת מה שעשה פלטשר בכמה משחקים שאימן עד ל17.1.
    עד למשחק מול וילה היינו בקצב של כמעט 62 נק׳ לעונה, מעל למה שליברפול סיימה במקום ה-5.
    62 נק׳ למשחק עם סגל נורמלי זה ליגת אלופות.


    אני לא מבין איך אתה אוהב להרים לי להנחתה כל פעם מחדש.
    חשבתי שלפחות את צ׳לסי תנסה לטאטא מתחת לשטיח.
    מה עשתה צ׳לסי מה17.1? עשתה קצב של 46.9 נק׳ למשחק.
    47 נק׳ בעונה בדרך כלל שולחות אותך למיקום של מנצ׳סטר יונייטד וטוטנהאם מהשנה שעברה.
    אההה אבל ביום שאמורים פוטר הם היו מקום 5 עם אותו מספר נק׳ כמוך.
    כל הכבוד רק הוכחת לי שמאז שקאריק נכנס לתפקיד זו קבוצה שהצליחה לשבור שיאי שפל של יותר מ20 שנה.
    כמו למשל לא לכבוש שער ב-5 משחקי ליגה רצופים מאמצע חודש מרץ עד לתחילת חודש מאי.
    שיא של יותר מ20 שנה(הפסידה בכל המשחקים האלה אם היה לך ספק).
    על הדרך היא פיטרה מאמן בסמוך לפיטורי אמורים והספיקה לפטר עוד מאמן תוך כדי החצי עונה הזאת.
    אבל חוץ מזה, אתה צודק הם היו באיזור האיום שלך ואין קשר בכלל לעובדה שלא היו פקטור לדקה מהרגע שקאריק נכנס לזה ששיחקת בלי הלחץ הזה שיש קבוצה גדולה שנושפת לך בעורף.
    נלחמת אשכרה עם ברנטפורד ובורנמות, וילה וליברפול על 3 מקומות לצ׳מפיונס(וכמעט 4 אם וילה מפסידה באתיחאד וליברפול עושה ג׳סטה במחזור האחרון).

    כמו שאמרתי, חצי עונה מעוותת לחלוטין, בליגה שסיפקה את האלופה הכי גרועה מזה 50 שנה לפחות, עם פפ באס״ק, צ׳לסי שמפטרת שני מאמנים ומאבדת את הראש וליברפול שנמצאת בים מנובמבר בערך..
    ככה הצלחת לסיים בטופ 5.
    וכל זה כשאתה לא יכול לעבור איתי משחק- משחק ולציין לי יותר מחמישה משחקים טובים שלנו, חרף זה שקאריק קיבל קבוצה עם מפעל אחד, סגל כמעט מלא מה17.1(והכי חשוב, את ברונו פרננדז ל100 אחוז מהזמן) ולפעמים 20 יום הפסקה בין משחק למשחק.

    לסיכום, כי באמת אין לי כוח יותר להטרלות המגוחכות שלך.
    אתה אופטימי, מרגיש מעודד ושיכור מיין מהנק׳ שלקחנו ומהעובדה שקאריק הוחתם לשנתיים.
    אני פאסימי וחושב שעל סמך הכדורגל שלו, הרזומה, העקשנות, חוסר היצירתיות תוך כדי משחקים אנחנו הולכים לאכול צינור בעונה הבאה.

    בעוד כמה חודשים נראה מי פגע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/26
  13. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,519
    לייקים שהתקבלו:
    429
    אני משתדל לחשוב שקאריק יהיה אצלנו ההקבלה האולטימטיבית למה שארטטה בארסנל.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    מקס׳ לא יצליח נביא את ואן ברוקוסט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/26
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    ושוב עצוב להוכח עד כמה הסטנדרטים ביונייטד נמוכים בהרבה מהרבה קבוצות אחרות.