סטנדרטים נמוכים אבל לא יודע אם ראיתי הרבה מקרים בחיים כמו הסטנדרטים הנמוכיפ שהציבה פה ליברפול. היו מפטרים בסוף נובמבר אולי היו לוקחים אליפות. במקום זה נאבקו עם ברנטפורד ובורנמות על מקום חמש במחזור האחרון.
יש 2 בוגרים שלנו שכן ישחקו במונדיאל אבל לא זכו להופעה רשמית בבוגרים - השוער הצ'כי מאטיי קובאר (ישב על הספסל בליגה וגם באירופאית), וכמובן מיודענו קנג'י חורה.
אז במקביל לאתלטיק גם סיימון סטון אומר שאנחנו חזק על הול. יעלה בערך 50 מליון פאונד. רכש מעניין. לפרקים ארוכים בעונה הוא היה השחקן הכי טוב של ניוקאסל. הבעיה היא שדאלוט שורד כמו ג׳וק אחרי מתקפה גרעינית, עוד קיץ.
אמיר איברגימוב ערך בכורה בנבחרת רוסיה הבוגרת. שחקן שני מהאקדמיה/מילואים בנבחרת בוגרת אחרי סקנלון בגיברלטר.