נבחרת ישראל 2022/2023 - עוד חלום עלייה לטורניר גדול מתרסק לאחר תבוסה לאיסלנד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏28/11/20.

  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    שאפו לילדים. צרכים ללכת בראש מורם הביאו טונות של כבוד וגאווה.
    מקווה שנדע למנף את הדור המוכשר הסה עם כמה שיותר שחקנים שבעתיד יהיו גם בבוגרת.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא יוצא בתחושה של הפסד, בכלל לא. המילה המתאימה, מעבר ל"גאה", כמובן - היא סקרן. סקרן לראות את סתיו למקין בהפועל תל אביב העונה - האם הוא יקח מנהיגות, איך הוא ייראה במשחקים הגדולים; סקרן לראות כמה שחקנים כאלה ישתלבו בנבחרת הבוגרת כבר עכשיו; כמה מהם ייצאו לחו"ל ומה יהיה עם אוסקר גלוך. הוא כבש שער עצום וקצת פישל שם במצב של 2:1 וחבל, לא הצליח לגעת בכדור, לא התלבש לו ולכן השחקן האנגלי היה יכול להרחיק מהקו בנגיחה די בקלות. לא ממש התרשמתי ממדמון למשל, כמה איבודי כדור. אבל הנבחרת, בגדול, לא איבדה את הראש עד לדקות הסיום, הזיזה את הכדור מהר והייתה די קרובה להשוות. גאווה עצומה והלוואי שזה ייתן תנופה לליגה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם יש מועדון שאני לא דואג לגבי איך השחקנים שלו יתפקדו בשנה הבאה על כר הדשא זה הפועל ת"א - אני כבר עכשיו אומר לך ואתה יכול לצלם מסך מה שנקרא - הם לא יתפקדו. בוא נתחיל בעובדה שהפועל נפטרת מכל הנכסים שלה מה שנקרא, בשניה ששי אליאס ושי אייזן ודורון ליידנר לא בהפועל - מה יש שם? אני מסתכל על הסגל הנוכחי - וכמו שהניסנובים מתנהלים בקיץ הזה - מי שרוצים למכור הכל לפני שמעבירים את הקבוצה - גם אושר דוידה לא יהיה שם) והשחקנים היחידים שנשארו בהפועל הם דן אייבינדר, עידן ורד, שלומי אזולאי - שלושה שכבר סיימו את קריירת המשחק שלהם. אז עכשיו הכל ייפול על השלישייה הצעירה הזאת? בסדר. המחשבה שפתאום החבר'ה האלה בני ה-18 יהפכו את הפועל לתינוקות רפואה היא מנותקת מהמציאות. אי אפשר עכשיו להעלות אותם אחרי ההופעות האלה ולהפיל עליהם את כל התיק. זה כנראה יגמור אותם. אין בעיה שישחקו בהרכב, אבל לצידם צריכים לשחק שחקנים שיכולים לקחת את המועדון קדימה למעלה והם ישתלבו וילמדו תוך כדי, ויאפשרו לפחות עונה אחת של שקט (פלייאוף עליון+) בשביל הניסיון והלימוד וההתפתחות בהרכב. אני פשוט לא רואה איך זה קורה בהפועל בשנה הבאה. בשום קונסטלציה.

    כמו שכבר כתבתי - למקין וישראלוב - הם לא צמד בלמים טוב, הם צמד בלמים שהגיע להישג שלו כי התמזל מזלם להיות עם תאי עבד, אוסקר גלוך, סלמן ולוגסי באותה נבחרת - אחרת, כמעט כל קונסטלציה אחרת, בתוספת השוערים המביכים (כן שניהם) - וישראל אחרונה בבית המוקדם אחרי סרביה ואוסטריה. בקלות.

    ב-99.99% מהמקרים - כאשר קבוצות / נבחרות מגיעות לגמר טורניר הן עושות את זה דרך ההגנה - לא ההתקפה. כשזה קורה בעיקר דרך ההתקפה - זה מעיד על הגנה רעה מאוד בדרך כלל. אנגליה, ב-2 סבבי מוקדמות + כל הטורניר - ספגה שני שערים בלבד. אחד. בחצי גמר ובגמר. שני שערים ב-11 משחקים. נבחרת ישראל ספגה ב-11 משחקים כולל סבבי המוקדמות 14 שערים. זה ה-מון. לכל נבחרת שמגיעה לטורניר. המון. המשחקים היחידים ששמרנו בהם על שער נקי הם מול מולדובה, הונגריה, סקוטלנד, קפריסין - שניים מאותם משחקים אגב נערכו בישראל. שוב אני אומר - ישראל הגיעה למעמד היורו בכלל ובפרט לגמר דרך ההתקפה - זה כמעט לא קורה, בשום נבחרת. שתבינו ישראל בכל 11 המשחקים כולל המוקדמות כבשה 21 שערים. זה נתון פסיכי, לא זוכר נבחרת ישראלית שאי פעם כבשה כמות כזו נראה לי צריך ללכת לתקופת אברם ושלמה - וגם אז ההגנה הכשילה אותנו. בסוף אם אנחנו רוצים שהכדורגל הישראלי יתקדם באמת - אנחנו צריכים בלמים שכבר מגיל צעיר על משך קמפיין שלם - נראה שהם נועלים את הרחבה, שהם והשוער הרמטיים. אז נדע שוואלה, יש לנו אפשרות להצליח. הישועה לא תבוא מצמד הבלמים של הפועל וצמד השוערים המוקיונים שמאחוריהם.

    להלן כמה נבחרות בסדר גודל של ישראל (הכוונה לא הנבחרות הגדולות שתמיד בטורנירים מה שקרוי החשודות המיידיות) בטורנירים של אופא ונתוני ההגנה שלהם:

    יורו 2004 - יוון - זכייה - 4 שערי ספיגה ב-6 משחקים, במוקדמות 4 ב-8 משחקים. סהכ 8 ב-14 משחקים
    יורו 2004 - צכיה - חצי גמר - 5 שערי ספיגה ב-5 משחקים, במוקדמות 5 ב-8 משחקים. סהכ 10 ב-13 משחקים
    יורו 2016 - ווילס - חצי גמר - 6 שערי ספיגה ב6 משחקים, במוקדמות 4 ב-10 משחקים. סהכ 10 ב-16 משחקים

    אין לי כוח פשוט לחפש אבל אני בטוח שאמצא עוד דוגמאות כאלו, ובטח שבנבחרות הגדולות שמגיעות לשלבים המאוחרים זה מצב די דומה. פחות משער למשחק. אם לא פחות מחצי שער אפילו.

    כשהבלמים שלך הם איכותיים, לא משנה אם הם בני 17 או 20 - אין שום סיכוי שהם יעלו בדרבי ויקבלו 0:5 מהיריבה העירונית, בין אם זה משחק הבכורה שלהם, בין אם הקבוצה ב-10 שחקנים או 11. זה פשוט לא יקרה. עכשיו יבואו ויגידו לי אבל היה 0:0 במחצית והפועל לא נפלה ממכבי ב-11 על 11. אז אני אענה לכם שזה לא רלוונטי, וזה לא משנה, ועוד יותר - הגדולה של שחקנים נמדדת ב-10 על 11 ולא ב-11 על 11. כמה פעמים בשנות ה-2000 הפועל בעשרה שחקנים ניצחה את מכבי בדרבי? לא מעט.

    אם אנחנו מתכוונים לבנות על למקין וישראלוב - מצבה של נבחרת ישראל הבוגרת רע, בכי רע. רוצים ללכת לחפש בלם צעיר? לכו לויאדוליד, יונתן ליש (הוא היה בסגל הנבחרת בכלל? אם לא אז למה לא? הוא בצעירה?), נראה לי שהוא קצת יותר פוטנציאל לנבחרת הבוגרת - מאשר צמד הבלמים ששיחקו פה אתמול. טל בן חיים - אי אפשר להגיד שהוא שחקן הכי כשרוני שבעולם, ממש לא, בגיל 21 כבר לא היה פה, אז אוקיי החבר'ה האלה בני 17-18, אתם רואים מישהו מהם שמתקרב לרמה שלו, לא באנגליה, אלא במכבי ת"א של 2001-2003? אני ראיתי את טב"ח הבלם בגיל 18-21 בבוגרים של מכבי, הם צמד שאפילו לא מצחצח לו את הנעליים, מצטער.

    היחידי שיכול להיות שחקן מפתיע לטובה זה אל ים קנצופולסקי, ואני באמת מקווה בשבילו, שאם יש לו את האפשרות - כן שיילך ל-MLS, נכון זה לא אירופה, אבל מי אמר שאי אפשר להצליח בארה"ב? מי אמר שאי אפשר משם להגיע לאירופה? אם פעם אמרנו שהליגה שלנו יותר טובה מה-MLS - זה כבר מזמן לא המצב.

    אני בדרך כלל לא מסכים עם מה ששקיא כהן אומר באולפן אבל אתמול הוא אמר דבר נכון בקשר לאוסקר גלוך והוא כמובן תקף לגבי כולם - אם הם עוברים לחו"ל הם צריכים לעבור לקבוצה שתיתן להם לשחק ותבנה להם את המעבר מנוער לבוגרים - לא לקפוץ לקבוצה גדולה או בכירה יובנטוס או אייאקס סטייל כי הם לא ישחקו שם בבוגרת (ואם זה הסיטואציה אז עדיף עוד שנה במכבי תא או כל קבוצה אחרת בארץ כשחקן הרכב וודאי ואז לעבור לחול), מקסימום בפרימוורה או ביונג - ואת זה גם עשה סוף פודגוראנו, וכמו שהוא נראה הקריירה שלו בדרך לסיום, שנה שעברה לא שיחק. לפני שנתיים לא שיחק. בסרייה אה כן? עכשיו מדברים על זה שיעבור לליגה הפורטוגלית. אם שם גם לא יצליח לאן יילך? יותר למטה. כשהוא יחליט לחזור למכבי חיפה זה כבר יהיה מאוחר מדי הוא לא יתאים גם לפה. לא צריך ללכת רחוק בקטע הזה - גיא אסולין. היה יותר מוכשר מכל שחקן בסגל פה. גדל בברצלונה. חי בסרט שהוא כוכב והלך למנצסטר סיטי ושם הקריירה שלו התחילה להיגמר. שנה שעברה שיחק בליגה 4 באיטליה. למתעניינים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/22
    Gary Cahill אוהב/ת את זה.
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    עכשיו כשנגמר היורו, אם נסתכל על פסטיבל אוסקר גלוך, אני חושב שהדבר הכי נכון עבור הילד יהיה לשחק מול אירלנד בישראל הצעירה בפלייאוף, ולא לקבל זימון בשביל אולי כמה דקות נגד אלבניה בליגת האומות. אני קורא עכשיו שבסביבתו מצפים לטלפון מאלון חזן. זה כנראה לא הולך לקרות. למה? כי בניון לא טמבל, והוא יודע שהדבר האחרון שאוסקר גלוך צריך עכשיו זה ללכת לנבחרת הבוגרת ולא לשחק שם. קודם כל הוא צריך לשק בפלייאוף מול אירלנד (תסמכו על גיא לוזון שלא ייתן לו הרכב הוא מספיק מטומטם בשביל זה). כמובן שבשנה הבאה הוא צריך להיות במונדיאליטו ולא ביורו הצעירות עד גיל 21 גם אם ישראל תעפיל אליו. אגב זה קצת מבאס כי הגמר במונדיאליטו הוא יומיים אחרי שהטורניר של U21 מתחיל, אז אני בספק אם אפשר לזמן אותו. בכלל לא מבין למה אופא שמה תמיד טורנירים במקביל, תחכו עוד 3 4 ימים תאפשרו לשחקנים הצעירים לשחק בעוד מסגרת.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    יורו לצעירות ברמה יותר גבוהה ממונדיאליטו.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  6. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,550
    לייקים שהתקבלו:
    423
    נבחרת של גיא לוזון לא תעפיל ליורו
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נכון אבל במונדיאליטו מעולם לא שיחקנו ושם יש לנו סיכוי יותר גבוה להתקדם ובu21 יהיה לו הזדמנות אולי להיות ב2025 (וגם ביורו ב2024). במונדיאליטו אם לא יהיה עכשיו הוא לא יהיה לעולם.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אז מה?
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    יודע מה? אני מקווה מאוד שבאמת לא נעפיל. אני תמיד בעד הנבחרת. אבל לגיא לוזון לא מגיע פרס. כי הוא דוגמא איך לא לאמן. איך לא להתקדם. טיך לא להיות בן אדם. הוא דוגמא לכל מה שרע פה.
     
    matanbl22 אוהב/ת את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בהחלט יכול לקבל את "תסריט הבלהות" שלך אבל בצורה חלקית, כלומר זה לא יהיה כישלון מהדהד. קודם כל ברמת הסגל, דן איינבינדר מנהיג, הוא כן יוריד לחץ. שלומי אזולאי הקשר לא גמר את הקריירה, זה תלוי במדד הכשירות שלו. לא היה אף פרסום על אושר דוידה כבר איזה חודש, לא חושב שהוא הולך. לצד סתיו למקין משחק אדי גוטליב שזה לא רע.
    מודה שלא ראיתי את הנבחרת הזו 'כל הזמן', אבל ממה שכן - למקין מפגין קור רוח יחסית ושקט נפשי והוא גם יוצא עם הכדור קדימה. אני זוכר שבאחד המשחקים הוא לקח את הכדור, עבר שני שחקנים וראה שאין למי למסור אז הוא בעט מאיזה 20 מטר ליד הקורה וזה מהלך שבקושי הקשרים שלנו עושים. הקהל יחבק אותם בהמון אהבה והם השתפשפו קצת בעונה שעברה. להיתפס לדרבי זה מטופש, תסלח לי. כל הקבוצה קרסה. קיבלנו גול מקרן - ותודה לשוער. ולא פשוט לשמור על יובאנוביץ'. ושיהיו פחות טובים מטל בן חיים הבלם, אין לי בעיה. הם גם לא ממש ברמה של שמעון גרשון, אז מה? אגב, שכחת, אתה חבר בפורום הזה שנים, אתה יודע, המטרות של הפועל הן לא כמו ב-2008 או 2010..
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    יש עכשיו איזה תחושת אופוריה בגלל שהכנסנו שני שחקנים לנבחרת הטורניר. לא אחד, שניים. מעצמה בהתהוות. לא רוצה להיות פארטי פופר אבל אני עובר על טורנירי העבר של ה-U21 ואולי 2-3 שחקנים מכל נבחרת טורניר עשו באמת קריירה אירופית מרשימה, זאת אומרת ברמה שיש לי מושג מי אלה בכלל. אגב לאחת מנבחרות הטורניר נכנס מיכאל אוחנה. אני מקווה שאוסקר יעשה קריירה יותר מרשימה.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    לא הנבחרת הרשמית (בינתיים).

    אוחנה, אם כבר מדברים, היה נראה לי כישרון יותר גדול מגלוך. אבל אופי כנראה לא מתאים בשביל לממש את הפוטנציאל וכמובן שהפציעות היו קשות מאוד.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אתה חושב שהיית מכיר את וייסמן, דאבור, אפילו סולומון וזהבי, אם הם לא היו ישראלים?

    מספיק שאחד מהנבחרת הזאת ייתן קריירה סטייל בניון/ברקוביץ' ועוד 3-4 שייתנו קריירה כמו השמות שציינתי למעלה(מי יותר מי פחות) כדי שזה יהיה דור מהטובים שהיו.

    ומה שאני כותב לא מופרך, בנבחרת של סרביה שזכתה למשל זה די המצב - יש מילינקוביץ' סאביץ' שהוא סופרסטאר עולמי, ועוד כמה שמות שהשתלבו בליגות בכירות - מיטרוביץ' מפולהאם(שכבש העונה כמות מפגרת של שערים בצ'מפיונשיפ), וליקוביץ' בורדר ברמן, רייקוביץ' שאנחנו מכירים, מקסימוביץ'(מחטאפה, לא מהליגה האיטלקית).

    וואלה אפילו חצי מזה זה דור מהטובים שהיו פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/22
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    הבאת דוגמא טובה, אבל כמה מקרים כאלה שיש. אני עובר למשל על שחקנים מאנגליה או איטליה, כמעט אף אחד מהם לא מימש את הפוטנציאל, רובם נעלמו בתהומות הנשיה. אני לוקח למשל את האזורי שעשו גמר ב-2016. חוץ מבארלה ולוקאטלי אף אחד מהם היום לא בטופ האירופי ואף אחד מהם גם לא היה בנבחרת שזכתה שנה שעברה ביורו(אולי מרט בתור שוער שלישי אבל זה לא נחשב). רוב השחקנים שם זה כאלה שחוץ מעכברי הסריה א' אף אחד לא יזהה, חלקם כבר לא משחקים בליגה הראשונה בכלל. בסופו של דבר אתה מוציא במקרה הטוב 2-3 שחקנים שיועילו לך בבוגרת. במקרה הטוב כי לפעמים זה גם פחות מזה.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    לגרמניה הייתה נבחרת קטלנית ביורו עד גיל 21 ב- 2009. יצאו ממנה מלא. יש ויש. תלוי גם בשנתונים.
    ככל שהגיל עולה, יש יותר קשר למה שיהיה אחר כך בבוגרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/22