על מעמדה של ק"ש בכדורגל הישראלי

הנושא בפורום 'אירוח שמעון אבוחצירא' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏26/1/13.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    שלום שמעון וברוך הבא לפורום.

    בעונה שעברה עשיתם הישג היסטורי בקריית שמונה-אליפות מהדורסניות שנראו כאן, קבוצה חזקה, נחושה, ממושמעת טקטית, יחד עם שקט וניהול נכון, דברים שנדיר לראות בכדורגל הישראלי. לכאורה היה כאן בסיס לבנות מעצמה חדשה בכדורגל הישראלי, אלא שמהר מאוד כוכבי האליפות העדיפו לוותר על כך ולעבור לקבוצות הגדולות הישנות של הכדורגל הישראלי-רן בן שמעון רצה לעבור למכבי חיפה, איתן טיבי עבר למכבי ת"א ושחקנים נוספים הביעו רצון "להתקדם". גם שחקנים מחוץ לקריית שמונה העדיפו לחתום בקבוצות הגדולות המסורתיות על פניכם, גם במחיר של ויתור על משחק במפעל אירופי.

    השאלה שלי היא איך אתה מרגיש כלפי זה-האם פוספסה הזדמנות היסטורית, או שדינן של קבוצות כמו קריית שמונה להישאר מאחורי הקבוצות הגדולות גם אחרי עונה בה היא עושה להן בית ספר?
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    באותו הנושא,
    האם אחרי הזכייה באליפות, אתה עדיין רואה במועדונים כמו מכבי תל אביב, חיפה והפועל תל אביב כקידום מקצועי, או שמא מבחינתך קרית שמונה היא מועדון מהמובילים בליגה, ומכאן מעבר לקבוצה בכירה יותר הוא רק מעבר לאירופה?
     
  3. שמעון אבוחצירא Member

    הצטרף ב:
    ‏24/1/13
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתי היום קרית שמונה זה מועדון גדול ללא שום ספק אנחנו צריכים כל שנה לשאוף גבוה בליגה ולהגיע לשם
    חבל היה לאבד את רן ועוד כמה שחקנים טובים לקבוצות אחרות אבל לדעתי אנחנו מציגים יכולת מדהימה גם עכשיו ונמצאים בתמונה של הפלייאוף העליון ככה שעדין יש לנו סיכוי לעמוד במטרות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/1/13