פורטוגל סוף סוף מנצחת בגמר: אלופת אירופה 2016!

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Raulito, ‏10/7/16.

  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    זה הסיפור, בטח בבוקר שאחרי. מדברים ועוד ידברו על רוי פטריסיו, פרננדו סנטוס, פפה והחבר'ה, אבל העניין - הכנה, לטעמי לפחות - נמצא בפרצוף שכולם מכירים, או חושבים שהם מכירים, וחשף אתמול צד שונה. ככה זה עם כוכבי-על, הם הסיפור גם כשהם יורדים בדמעות בדקה ה-25, חוזרים לדרבן את החבר'ה על הספסל ומתפקדים כמאמנים בהארכה. היסטורית, ספורטיבית ובעיקר אנושית, זה פשוט הרבה יותר מעניין.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תן לי קרדיט שלא רק זהות האלופה הוא הקובע מבחינתי. תנסה להזכר כמה משחקים טובים היו בטורניר הזה. אני זוכר בדיוק אחד, הולנד - צ'כיה בשלב הבתים.
     
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    כל משחק בין אנגליה, צרפת וקרואטיה בשלב הבתים, גרמניה-הולנד וגרמניה-צ'כיה, אנגליה-פורטוגל...

    שני הטורנירים הבינלאומיים האחרונים היו פשוט נוראיים. ממש קשים לצפייה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אתה טועה:
    - צרפת נגד אנגליה עם הדרמה הענקית של זינדין זידאן
    - איטליה נגד שבדיה
    - פורטוגל נגד הולנד בשלב חצי הגמר
    - אנגליה נגד פורטוגל היה רבע גמר מטורף.

    אני חושב שאחת הבעיות שלנו עם הטורניר הזה מעבר לשיטה החדשה - הנבחרות היום הן הרבה פחות 'שלמות' מבעבר. צרפת מודל 2004 נראית נבחרת בלי חסרונות, הרכב ראשון מושלם בלי נק' תורפה. והיום ביורו? רק צרפת קרובה לזה, קצת. לגרמניה אין חלוץ והיא מאלתרת בעמדות המגנים. איטליה כרגיל מציגה הגנה חזקה אך יש בעייתיות עם הקישור ומעלה, גם בגלל פציעות(וחלוצים אין לה), לגבי ספרד מיותר לנצח, ועוד ועוד.

    ברמה האישית אני מאלה שמאוד אוהבים לראות את שחקני הכדורגל לוקחים ללב, סיפור הבכי של כריסטיאנו בהחלט מוסיף ולדעתי הוא היה בוכה גם אם היה משחק בגמר עצמו ולא נאלץ להתחלף. העיקר לנצח.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    כתבתי את אותה התגובה כמה עמודים לפני, והתגובה שקיבלתי:

    http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160710/6aa584643980ac21cf3de8c5f47e43f4.Xxx
    מה לעשות, ככה זה כשיש לך את מסי בחתימה.
    פפה בלם טוב מאוד שהראש שלו עסוק אך ורק בכדורגל, מקומו ב11 של הטורניר הובטח עוד לפני משחק הגמר, ויחד עם זאת אי אפשר לעשות לו הנחות שכספורטאי הוא טינופת. מלבד ההפרעה הנפשית שהתפוצצה על קאסקרו יש לו ברזומה גם דריכה מכוערת על היד של מסי, ועוד שלל כניסות ברוטליות והצגות תיאטרליות שאפשר לפתוח דיון שלם. בעינייך הוא קדוש וזה אחלה, אני מכיר אוהדי ריאל מדריד שהיו רוצים להוקיע אותו מתוכם.

    פורטוגל ספגה לאורך הטורניר ביקורות צודקות (גם כריסטיאנו), בעיקר בשלב הבתים שבמתכונת נורמלית הייתה שולחת אותה הביתה מהמקום השלישי וללא אף ניצחון על יריבות בהזמנה כמו איסלנד והונגריה. אני לא יודע אם הייתה קבוצה\נבחרת שזכתה בתואר כלשהו (גברים, נשים, נערים) מבלי לנצח אף יריבה ב90 דקות (אבל אשמח להשכיל אם הייתה אחת כזו).

    אני לא אחראי לאותו משפט על התארים של כריסטיאנו, אבל יש משהו בטענה הזו. אתה לא מביא את השחקן היקר בהיסטוריה בשביל אליפות אחת בשמונה שנים, ובכל זאת את הסיכומים האלה נעשה רק כשיחליט לפרוש - זה עדיין מוקדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/16
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,910
    אין שום שנאה, רק ביקורת(שאתה נוהג לקשר את ריאל מדריד גם למקומות שהיא ממש לא קשורה וזה לעיתים מפריע לדיון), אין בושה בלתת ביקורת וגם לא בלקבל אותה, זאת דעתי ואתה תעשה בה מה שתרצה.

    לגבי פפה, הנקודה הייתה שאילו ז׳ואו מריו היה שחקן ריאל, הוא היה הMVP שלך, כלומר פפה הרוויח נקודות בגלל שהוא שחקן ריאל ולא על בסיס ההופעה שלו.

    לגבי פוגבה - קל לתלות את ההופעה בעמדה שלו? אז מה שוות כל ההעמדות הטקטיות ? אם ככה אולי לדעתך רונאלדו ישפיע באותה מידה מעמדת המגן הימני מאשר מעמדת הקיצוני.

    פוגבה שיחק כקשר אחורי - זה היה ברור לעין שדשאן ביקש ממנו להישאר מאחור,אם אתה רוצה לנתח אותו אובייקטיבית כקשר אחורי(לא התפקיד שלו) בהופעה ביורו ,עליך לשאול מה אתה מצפה מקשר אחורי והאם פוגבה ענה על הציפיות האלה. קצת מגוכח לצפות מקשר אחורי לשחק מאחורי החלוצים,או לעשות פדלאדות ליד הרחבה לא? בטח כשיש לך את סיסוקו,גריזמן,פאייה ואפילו מטווידי כדי להתקע להם ברגליים.

    הוא לא שווה 123 מליון יורו, ואם מנצ׳סטר מוכנים לשלוח כזה צ׳ק לטורינו - אשרנו.
    אם זאת הוא עוד ילדון וכבר עכשיו הראה מנהיגות, בא לקבל כדורים מאחור , ממושמע טקטית ,וזה בלי לדבר על היכולות האתלטיות והטכניות שלו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הבנתי את כוונת המשורר. בלי קשר, אני יכול 'לדחוף את ריאל מדריד' מתי שבא לי ולאן שבא לי. פפה שחקן של ריאל מדריד וגם כריסטיאנו רונאלדו, אז ריאל מדריד קשורה כאן, לא? כשמדברים מקצועית צריך לשים בצד את היותו של פפה ספורטאי עלוב לבין היכולת שלו ככדורגלן. הוא מהיר, הוא אתלט, הוא משחק עם הרבה לב ותשוקה וכן לדעתי הוא הבלם הטוב ביותר בעולם. הבחירה בו כ-MVP לא כזו מופרכת והזויה ולטעמי אף לגיטימית ומשמחת, הוא ניצח את גריזמן בכל המאבקים של אחד על אחד ובשלבים מסוימים במשחק פורטוגל כן נראתה מבוהלת ואיבדה כדורים סתמיים, גם בפתיחה וגם אחר-כך.
    (לאוהד הירוק\בארסה - לא זוכר את השם - לא מתעלם ולא מנסה לצנזר את התקריות של פפה, חושב שבכל-מקרה הוא התמתן ביחס לעבר. אתה לא סובל אותו, זו זכותך, ואני לא סובל את בוסקטס וזה בסדר).
    אני הייתי מהיותר עדינים בביקורת כלפי פוגבה, בכל מקרה לדעתי היה צריך להוציא מעצמו יותר גם בעמדה לא אידיאלית. והוא לא הרשים בשום שלב במהלך הטורניר הזה חוץ ממחצית אחת, גם כששיחק יותר מקדימה. פוגבה לא צריך לשחק קדימה כמו פאייה שיש לו גם נטייה לקווים לעתים, הוא צריך לשחק כ-50\50. באמת תודה שהוא בא לקבל כדורים, נו באמת. ממש קשור 'עמדת המגן הימני' - מה שאמרת על רונאלדו, אין ספק.

    * כריסטיאנו לא משחק לבד, כדורגל זה לא טניס. אתה יודע בעצמך מול איזו מפלצת הוא מתמודד.
    לגבי הטורניר הנוכחי אתה מוזמן לקרוא את הפוסטים שלי. ביקרתי אותו לא פעם. הוא היה טוב רק נגד הונגריה. התאכזבתי בלא מעט משחקים אפילו מהגישה שלו(איסלנד) ומעולם לא 'נתתי לו הנחות' על כך ששיחק כחלוץ ולא בעמדת המוצא בכנף.

    אני מסכים שהכדורגל של פורטוגל היה רע מאוד, רק אומר שמעריכים את צרפת קצת יתר על המידה ולה היה פוטנציאל עצום. מעבר לכך, להרבה אנשים הפריע שפורטוגל לא ניצחה אף משחק בשלב הבתים ובצדק, אבל היא הייתה מצוינת בשני המחזורים הראשונים ויצרה מספיק מצבים כדי לכבוש, רוצה לומר שבעוד 9 מ-10 מקרים כאלה היא כן הייתה מנצחת את איסלנד ואוסטריה.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני חושב שאנחנו יכולים עוד שעות ארוכות לדבר על הטורניר, על הזוכה, על רונאלדו. בעיניי הקטע הזה הוא הדבר הכי יפה שיש:



    עם התמונות המרגשות האלו אני רוצה לסגור את הטורניר הזה. בשבילי זה לא היה טורניר גדול אולי בגלל שגם הולנד לא היתה שותפה למרות שהכדורגל שהציגה לפני שנתיים בברזיל גם לא בדיוק היה חסר בטורניר החלש הזה. אז מה נשאר? אוהדי רונאלדו שמחים בשבילו, אוהדי מסי לא ופורטוגל רשמה היסטוריה. אני מעדיף עכשיו פשוט להנות מילד שבליבו עוד טהור ומבין ששמחתו היא גם עצב בשביל אוהד צרפתי. פתחנו את האליפות עם אלימות חולנית של 'אוהדים' וסיימנו אותו עם התמונות האלו. מה יותר טוב מזה?

    להתראות ברוסיה 2018...
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    רונאלדו לא אחראי לאליפות אחת בשמונה שנים אבל מסי לוזר כי לא לקח אף תואר מארבעה גמרים .... העיקר
    שהוא מחלק כאן תעודות בגרות , הזוי ,כבר אמרנו?
     
  10. RG11 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/12
    הודעות:
    406
    לייקים שהתקבלו:
    117
    לא שזה משנה משהו, אבל 7 שנים. סתם הפריע לי בעין

    Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רונאלדו גם זכה פעמיים בצ'מפיונס כשבדסימה הוא כובש 17 שערים - שיא מפעל לעונה אחת, וגם העונה כבש הרבה שערים, נוח לך להתעלם. לא אמרתי שמסי לא טוב בנבחרת, הוא פחות טוב בנבחרת מאשר ברצלונה ולא כבש באף משחק גמר. אז אפשר להגיד שהיגואין מחמיצן אבל הציפיות ממנו הן שונות מאשר הציפיות ממסי, שלא נדבר על הגמר העלוב שלו ב-2014 שבו הוא הלך על המגרש כאילו היריבה היא אוססונה או חטאפה ובשבוע הבא נותנים עוד חמישייה ולא אירוע כמו מונדיאל שקורה פעם בארבע שנים ומי יודע אם ארגנטינה שוב תגיע למעמד.

    - 7 שנים, תדייק באמת. ובלי רונאלדו המצב היה עוד יותר גרוע, גם אליפות אחת לא היינו לוקחים. רונאלדו אשם בכל הדברים הרעים, זה נכון.
    לגבי ההערה האישית שלך תרשה לי להתעלם.
     
  12. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אף אחד לא מדבר כ''כ על זה שרונאלדו התנהל על הקווים בצורה שנוגדת את התקנון והחוקים של משחק הכדורגל.
    אני מעריך את הבנאדם הזה ואני יודע שהוא לא עשה את זה בכוונה, אבל לא יכול להיות ששחקן ספסל עומד על הקווים במשך חצי שעה (וגם לא לדקה) ופשוט עושה מה שבא לו. מגיע עד לשטח של מאמן היריבה, משתולל, מדבר עם השופט הראשי, הרביעי ואולי גם עם עוזר השופט.
    יש חוקים ותקנות, שחקן אחר היה נענש על זה והשופט היה שולח אותו קיבינימט ליציע. רונאלדו לא גדול מהמשחק. ואני לא מדבר על זה שהוא גימד את תפקיד המאמן שלו שעשה פה עבודה מטורפת עם נבחרת כ''כ מוגבלת.
    ושוב - אין לי בעיה עם רונאלדו. הייתי אומר את זה על כל שחקן אחר.


    תגובות לעניין בבקשה... דעתכם?
     
    idans10, alexshw ו-AmitHBS אוהבים את זה.
  13. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    אחרי מה שעשה איברהימוביץ בצרפת במשך 4 שנים אני לא ממש מתפלא , השחקנים הפכו בשנים האחרונות
    לפרימדונות שיכולים לעשות ככל העולה על רוחם במגרש ומחוצה לו ואין דין ואין דיין.
     
  14. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    אתה יכול למנות כאן את כל הסטטיסטיקות שתרצה אבל ברור שרונאלדו לא השכיל להוביל את מדריד לתארים וזאת למרות
    אין ספור הכוכבים שצורפו בעקבותיו וזה לטעמי הטעם לפגם הגדול ביותר אצל השחקן שעושה הרבה יותר לביתו מאשר למועדונו
    ולא צריך להיות אוהד בארסה (שאני לא בניגוד למה שאתה חושב) על מנת לראות זאת שנה אחרי שנה במשך 8... אוופסס ...7שנים.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא מבין את הגישה הזאת. אם ראמוס היה נוגח עוד כמה סנטימטרים שמאלה ולא כובש את שער הניצחון זה היה הופך את רונאלדו לפחות טוב כי פתאום הוא לא הוביל את ריאל לתואר ואת קוסטה ליותר טוב כי הוא הביא תואר?
    שחקנים לא לוקחים תארים קבוצות לוקחות תארים, שחקן נותן תרומה לקבוצה בין אם עצומה או מזערית אבל בחיים לא לוקח תואר.