אין טעם להתדיין על שחקנים. קודם כל צריך בעלים שמעוניינים בהצלחה ספורטיבית ולא בעוד חברה לפורטפוליו, ועד שאגבאלי וחבורת הזבל לא יעזבו זה לא ישתנה. לקחו מועדון כדורגל מבעליו החוקיים כאילו זה בית בגולדרס גרין והעבירו אותו בהליך מזורז לקבוצת אנשים שמרסקת אותו כל יום, ואנחנו נדבר על איזה בלם או שוער צריך כאילו הכל רגיל. חמש שנים לא חתמו על חסות קבועה אחת ל- FOS. מועדון בטופ האירופי. לפחות אוהדי ליברפול יכולים להיות רגועים כי עד הקריסמס אלונסו יהיה פנוי.
גם על הבעלים של ארסנל וליברפול אמרו מספיק פעמים שהם לא רוצים בהצלחה ספורטיבית והם הביאו אליפויות אז הכל יכול להיות