רבע גמר 2: בלגיה-ויילס

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏1/7/16.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,327
    המאמן הזה גם לא עזר ללוקאקו עוד משלב המוקדמות.
    כשאתה נותן לדה בריינה לשחק באגף אחד, האזארד אגף שני, שם את פלאיני מתחתיך(בחייאת דינעק איזה חלוץ היה מצליח עם פלאיני מאחוריו?) ומשחק עם נאיינגולן משחק כסאות בין ההרכב לספסל(איזה מצחיק זה נשמע היום שאשכרה הקשר הכי טוב בנבחרת הזאת בכלל לא נספר עד לא מזמן?), כשאתה מקבץ את כל אלה אז לא פלא שאף חלוץ לא נראה מדהים בחוד הבלגי ויש להם היצע שהמון נבחרות היו חולמות לקבל.

    לוקאקו בעצמו הגיע דווקא בכושר טוב ליורו הזה בכל מה שקשור לנבחרת.
    כבר 4 שערים ב-5 הופעות אחרונות לפני הטורניר, עשה עונת שיא והיה יכול להראות הרבה יותר טוב אם ווילמוטס לא היה פוגע בו ובכל הנבחרת עם השינויים המפגרים שלו וההיצמדות להרגלים המגונים שלו עם פלאיני ושני השחקנים הכי טובים בנבחרת שמשחקים רחוק אחד מהשני.
     
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    עם ווילמוטס ידעתי שהם לא יגיעו רחוק הוא חירבן להם את היורו
     
    ייא אוהב/ת את זה.
  3. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    מצחיק שווילס ופורטוגל נמצאות בחצי גמר ואנשים עדיין מדברים על נקודות ספציפיות בסגל, 2 הנבחרות שציינתי ואיסלנד פשוט מוחקות לגמרי את החשיבות הרבה לשמות, ומעלה בהרבה דרגות את החשיבות העצומה של הקבוצתיות ומנטליות בנבחרות. בלגיה זו אחלה נבחרת לבחור בפיפ"א, וזה הכל. לא תלכיד, ובטח שלא בעלת אופי.
     
    ייא ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    בתקשורת הבלגית נכתב שהיה ריב קשה בחדר ההלבשה כשהשוער טיבו קורטואה מותח ביקורת על המאמן וילמוטס. "עשינו את אותן השגיאות והטעויות שעשינו נגד איטליה", אמר השוער שהוסיף - "זה מאכזב כי הובלנו 1:0 ופתחנו את המשחק טוב. הטורניר הזה הוא האכזבה הגדולה בקריירה שלי, והרי כבר שיחקתי והפסדתי בגמר ליגת האלופות". המאמן ניסה לתרץ ודיבר על ההגנה הצעירה והפציעות שהיו לנבחרת שלו(בלגיה אגב רשמה את ממוצע הגילאים הנמוך ביותר שהיה ביורו בכלל מאז 1968 - 24 שנים ו-242 ימים בממוצע) והוסיף - "לא ספגנו שער בשלושה משחקים במהלך הטורניר הזה אבל הערב לא היה שלנו".

    גארת' בייל כבר מתכונן - "אנחנו משחקים נגד פורטוגל ולא נגד כריסטיאנו רונאלדו. נלחמנו כמו בכל משחק וטרפנו את הדשא". בייל פירט - "הצלחנו להוציא לפועל בצורה נהדרת את המשחק שלנו ולא הרמנו ידיים גם כשנקלענו לפיגור. הקהל היה פנטסטי ואני רוצה להודות לאוהדים. יהיה מעניין מאוד נגד פורטוגל. אין ספק שמגיע לנו להיות בחצי הגמר". בייל הוסיף שעכשיו ידברו על הנבחרת שלהם באותה נשימה עם הנבחרת הוולשית שאז הגיעה לחצי גמר המונדיאל רובסון קאנו שכבש את השער השני הנהדר אמר "זו זכות גדולה להיות בחצי הגמר". המאמן קולמן הוסיף - "תמיד צריך לחלום ולהאמין בכדורגל. זה מטורף שאנחנו בחצי הגמר אבל אנחנו שואפים ליותר, נפתח לנו התיאבון". "הדרקונים קיימים", נכתב במארקה לאחר המשחק, ובשער העיתון נכתב - "נסיך הכדורגל בייל והמלכים ווילס".
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    לא מאמין שגוטמן פתח מול ווילס בסמי עופר בלי 5 בהגנה/אישית על בייל.
    ממש ביאס אותי לראות את המשחק. 10 דק' הספיקו לי עד שהתעצבנתי ויצאתי
     
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בלגיה בריאה בהגנה אומר שיש את ורטונגן (שראינו איזו אבידה הוא היה אתמול). המגן הימני לא נורא כל-כך (לפחות לא כמו ג'ורדן לוקאקו).
    בכלל, זה מעבר לרק הזאר ודה-בריינה מבחינת כמות הכישרון. לוקאקו (למרות טורניר גרוע), קראסקו, מרטנס, נאיינגולן, דמבלה (שחבל שלא קיבל דקות, לבטח היה עדיף על פלאיני אתמול), וכן גם אוריגי. אולי הוא עוד לא סטאר, אבל בהחלט יש לו מה למכור. וזה מבלי להזכיר את אחד השוערים הטובים בעולם.
    אני לא חושב שמפריזים בכמות הכישרון שיש שם. מבחינת כישרון על הנייר, הם לא נופלים מאף נבחרת באירופה לדעתי. אבל צריך מישהו שידע לחבר את כל זה. מישהו שידע להפך אותם לקבוצה ולא לאסופה של שחקנים.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בלגיה היא הרבה מעבר להאזרד ודה-ברוינה אבל הכוח של נבחרות לעתים הוא שדווקא השלם גדול מסך חלקיו ולראייה ספרד זכתה ביורו הקודם בלי חלוץ, כמובן הטורניר הנפלא של נבחרת יוון ב-2004 שכמובן שונה לחלוטין מהספרדים ואפילו איטליה ב-2006. אין שום גיבוש או משהו שדומה לקבוצה בנבחרת הזו. מעבר לכך אני חושב שבטורניר של חודש ימים הניסיון, הוותק והרזומה תמיד גורמים לציפיות. כלומר לא ראיתי בבלגיה ולו לשנייה אחת עדיפות על נבחרת ספרד למרות שאינייסטה-סילבה-ססק נמצאים בירידה וכבר עשו את שלהם. בלגיה מעולם לא הייתה מעל נבחרת צרפת או גרמניה וגם לא איטליה, כל מי שחשב ככה הוא סתם רומנטיקן לדעתי. כמובן שההדחה נגד ווילס היא כישלון וגם היכולת במשחק הפתיחה נגד איטליה. אגב, אם הנבחרת כזו טובה אז שחקן אחד כמו פלאייני שנניח שבמקרה הקיצון הוא לא קשור לענף - לא אמור להפוך אותה לגרועה כל-כך. בלגיה לא חטפה כדור אחד נראה לי במשחק אתמול, השטח פתוח למתפרצות.

    לגבי האזרד והמשך הדיון עליו - בואו נראה שחקנים גדולים אחרים ביורו. מולר היה טוב יותר? ממש לא. כריסטיאנו רונאלדו? ממש לא. פול פוגבה? ממש לא. מישהו מהיצורים של אנגליה? ממש לא. דה-ברוינה גם היה פחות טוב. גם אינייסטה היה פחות טוב אחרי שני משחקי הפתיחה ומודריץ' שהיה מול פורטוגל לא היה מודריץ' של שני המשחקים הראשונים. היחיד שעלה עליו במידה ניכרת היה גארת' בייל ואני לא סגור לגבי פאייט.
     
    Civil, golding ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    @ManUtd Fan
    מצטער, אבל לגרמניה, צרפת, וספרד יש הרבה יותר כשרון. פורטוגל לא פחות כשרונית עם רונאלדו, פפה בהגנה ועוד כמה צעירים כמו רנאטו סאנשז. מנטלית גם האיטלקים עולים על בלגיה. לדעתי בסיטואציה שנוצרה כולם חשבו שבלגיה אמורה להגיע לגמר, אבל וויילס כבר הוכיחה במוקדמות שהבלגים קבוצה טובה, אבל לא מהצמרת הכי גבוהה.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  9. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    שום דבר לא היה עוזר לבלגים. לא ורטונחן ולא קומפני.בתור מישהו ששם 2-1 לווילס (והתבאס ממש על השער השלישי) אני יכול לסכם את המשחק בסצנה מה10 דקות הראשונות של ה-3 בעיטות רצופות של בלגיה. בהשוואה לרכות בההגנה הבלגית, היה ברור מי רוצה יותר. מי לא מסתנוורת מעצמה ומי לא סימלצה את המשחק בפיפא 15 פעם כדי לחשוב לרגע שהיא פייבוריטית.
    התוצאה אתמול זה ממש לא הפתעה... ואנחנו בתור אוהדי ישראל יודעים אוליי הכי טוב.
    ווילס יוצאת ממפגש משולש מול בלגיה בשנה האחרונה, ללא הפסד אפילו אחד. בלגיה ממשיכה את הקו המזעזע שלה מהמונדיאלת קבוצה ללא דרך עם מאמן שמזמן היה צריך כבר לפרשן את המשחק בערוץ בלגי סוג ד'.
    הבעיה העיקרית של הבלגים זה שהסטארים שלהם מככבים בליגה האנגלית. שום דבר טוב חוץ מכסף, נפיחות עצמית ואפס מודעות לא יוצא משם, והעיתונות האנגלית סיכמה זאת טוב. תסמונת נבחרת אנגליה + מאמן פח אשפה הם שעשו את המשחק הזה לבאנקר בשביל המהרים שבינינו (אגב מאותן סיבות גם עם איסלנד צדקתי).
    לבלגיה יש עוד דרך ארוכה ומספיק זמן ויפה הפיטורים של וילמוטס שעה אחת קודם.
    ומילה על ווילס - כמה כיף לראות משחק ולהיות בצד של בייל וראמזי! פשוט תענוג.

    ** אגב, אוליי אני היחיד אבל גם ממש לא התמוגגתי מההופעה מול הונגריה. המשחק היה הרבה יותר קרוב להסתיים באיזה 2-1 לבלגיה מאשר ה15 דקות פירוק שהלך שם. האזר היה טוב בדיוק 25 דקות פנטסטיות - ב10 דקות הראשונות ואחרי השער השני מול קבוצה מפורקת שהימרה על הכל.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    לא יכול גם ארצה לנסח זאת טוב יותר , מי שמחפש כדורגל איכותי ברמות הגבוהות ביותר ימצא זאת בליגות
    או בצ'מפיונס ליג, לא בטורניר לנבחרות.
    הבית זונות שהלך בהגנה של בלגיה היה גרוע יותר מרובע פיגאל בפריז בימיו הגדולים.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מזל שלווילס אין שחקנים בליגת פח הזאת.
     
  12. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    לא אופתע מגמר ווילס איסלנד כמו שלא אופתע אם פורטוגל תזכה בלי לנצח כלום
     
  13. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    צריך לקרות משהו בלתי רגיל כדי שאיסלנד תדיח גם את צרפת וגם את המנצחת בין איטליה לגרמניה.

    כולם מדברים על זה שתלכיד קבוצתי חשוב הרבה יותר מכישרון אינדיווידואלי, וזה נכון כמובן,
    אבל חשוב לציין שזו לא עבודה פשוטה- לבנות נבחרת בעלת תלכיד קבוצתי כזה חזק ומשמעותי (ואני לא בא להגן על ווילמוטס באופן ספציפי).

    למאמנים יש מעט מאוד זמן לאמן את הנבחרות שלהם לפני טורניר,
    והרבה יותר סביר מבחינה כמותית שנבחרות ייראו כמו אסופת שחקנים מאותו הלאום מאשר כמו יחידה משומנת ומאומנת.
     
    de Middenweg ו-golding אוהבים את זה.
  14. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בהגנה הגרמנים והספרדים עוברים את הבלגים. צרפת לדעתי לא. פורטוגל, היו לא מעט שקראו להם דחלילים+רונאלדו (נראה לי שאפילו אתה היית אחד מהם) , אז עכשיו הם לא פחות כישרוניים מהבלגים?
    חשוב לציין, אני לא מדבר על הנבחרת כקבוצה. מדבר נטו שחקנים כישרוניים. ופה בלגיה יכולה להסתכל לכולם בעיניים, גם לגרמניה וגם לצרפת, בעיקר מבחינה התקפית.
    מנטלית אין לי ספק שאפילו איסלנד יותר חזקים מהם.
    בכל מקרה, זה דיון עקר, הרי מה שווה כישרון בלי מישהו שינתב את הדרך? עד שלא יגיע מאמן שידע להעמיד קבוצה, אין על מה לדון בכלל. בלגיה לא תתקדם לשום מקום.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,579
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מה?
    בפורטוגל יש רק 2 שחקנים שהם טופ קלאס שזה רונאלדו ופפה. נאני וקוואסרמה הם טופ ליגה טורקית/פורטוגלית ונכשלו ברמות הגבוהות יותר. רנטו סנצ'ס ואנדרה גומש הם מאד מוכשרים אבל עדיין לא מוצרים מוגמרים. שאר השחקנים הם אפורים משחור. בלגיה על הנייר היא כמה רמות מעל הפורטוגלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/7/16