שבת עמוסה בהמלצות!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏26/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חמישה משחקי ליגת העל, טופס אגלי וברצלונה-ריאל כאן: http://www.liga.co.il/
    אל תחמיצו.

    121. שאלקה 04 (1+) ‎ - בורוסיה דורטמונד (16:30)
    מחזור 10 בליגה הגרמנית הבכירה. הדרבי החם של גלזנקירשן יפגיש שתי קבוצות שנמצאות בתקופה טוב בסך הכל, חרף התבוסה של שאלקה 04 במחזור האחרון של ליגת האלופות, בבית עם 3:0 ע"י צ'לסי החזקה. קודם לכן, היא ניצחה בשני מחזורי ליגה רצופים - 1:4 בבית על אוגסבורג ו-2:3 בחוץ על בראונשווינג. שאלקה חמישית כרגע עם 14 נקודות - רחוקה מאוד מדורטמונד השניה עם 22 נקודות.

    סגנית האלופה ניצחה פעמיים בשני מחזורי הליגה האחרונים שלה - 0:5 בבית על פרייבורג ו-0:1, גם כן בבית על האנובר, כשבין לבין היא הפסידה 2:0 למינשנגלדבאך. דורטמונד תגיע אחרי ה-1:2 הענק בלונדון על ארסנל במסגרת ליגת האלופות, וזה למרות שפיגרה 1:0 מול התותחנים של ארסן ונגר. הנתון המפתיע לקראת המשחק הוא ששאלקה ניצחה פעמיים אשתקד את דורטמונד, כולל 1:2 במשחק הבית, וזה אחרי שהיריבה השלימה דאבל לפני שנתיים.

    שאלקה תחסר את החלוץ המוביל שלה הונטלאאר, בעוד בואטנג בספק. האורחים ייחסרו שוב את הטורקי המצוין גונדוגאן, אבל רויס ולבנדובסקי יוצבו בחוד. דורטמונד טובה יותר ומגיעה פייבוריטית מול שאלקה, שלמרות הרצף האחרון הוא הושג מול קבוצות חלשות. נהמר על ניצחון חוץ בהפרש של שער אחד.
    ההימור: X ביחס 3.05.

    232. סך הכל שערים‎ (2-3) ‎ - אינטר/ורונה (21:45)
    מחזור 9 בליגה האיטלקית הבכירה. אינטר תגיע אחרי תיקו חוץ דרמטי 3:3 אצל טורינו, למרות שכבר הובילה 2:3 עד הדקות האחרונות, אבל ספגה שער ממצב נייח וירדה מתוסכלת. הנראזורי לא ניצחו בשלושת המחזורים האחרונים שלהם, ומדורגים כרגע במקום החמישי עם 15 נקודות בסך הכל. מנגד, ורונה היא העולה החדשה המפתיעה, שנמצאת מקום אחד מעל היריבה שלה ועם נקודה יותר.

    הקבוצה הקטנה תגיע אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל 1:4 מול בולוניה במשחק החוץ האחרון, ו-2:3 ביתי גדול על פארמה במחזור שעבר. בעונה שעברה נפגשו השתיים במסגרת הגביע האיטלקי, כאשר ניצחה אינטר 0:2 בסאן סירו. ורונה מעולם לא ניצחה את המקומיים ממילאנו - מאז הפעם הראשונה שהשתיים נפגשו בעונת 1999-2000. אינטר מודעת לחשיבות המשחק ובבית היא פייבוריטית. חרף התוצאות הגבוהות של השתיים לאחרונה, אנחנו מאמינים שהפעם ייכבשו לא יותר מ-2-3 שערים.
    ההימור: X ביחס 1.85.