שמינית הגמר - יום המשחקים האחרון:: קלאסיקו בין ספרד ואיטליה

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Raulito, ‏27/6/16.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    כרגע הכול הולך לפי התוכנית וההכנה של קונטה, ומי אנחנו אוהדי נבחרת איטליה שנתלונן. אבל (בתקווה שלא) כשהדברים לא ילכו כמו שצריך, אז תתגלה העקשנות ֿֿ(להבין שהוא טועה) והחוסר גמישות (למצוא פתרון יצירתי תוך זמן קצר) של קונטה. בטורניר קצר של נבחרות, בטח כשהתוכנית ההתחלתית שלו מצליחה, קשה להבין על מה דיברנו. אבל לאורך זמן כמאמן הנבחרת ובטח במהלך שנות אימון כמאמן קבוצה זה צף.
     
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    התקשורת האיטלקית מהללת את מי שמצליח ושורפת את מי שנכשל. לא הייתי מייחס יותר מדי חשיבות לכך. כל עוד התוצאות חיוביות הם יוציאו אותו משיח ויתחנפו וילקקו. ככה זה עובד. השחקנים מהללים אותו דווקא בגלל היותו מוטיבטור. הוא שוטף להם את המוח להעריץ אותו ואת השיטות שלו. לא בקטע של פולחן עצמי, אלא בקטע של אני יודע מה צריך לעשות כדי לנצח ואתם חייבים להקשיב לי אם אתם רוצים לנצח. הדבר היחיד שאני שופט לפיו הוא מבחן העין ומה לעשות שקונטה לא מדגדג טקטיקנים איטלקים באמת גדולים כמו אלגרי ואנצ'לוטי.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    עכשיו במיוחד מעניין איזה פתרון הוא יציע לקראת החסרון של דה רוסי, קנדרבה ומוטה במשחק מול גרמניה, הוא יצטרך להמציא מחדש את הקישור אם לא יקרה נס רפואי, הוא יצטרך למצוא דרך לחפות על חסרון של שחקן קישור נוסף כמו ז'ורז'יניו או פירלו (לא יודע איך הוא משחק היום בארה"ב).
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם הברומטר הוא שני אלה, אז כולם (למעט פפ, אולי) נכנסים תחת ההגדרה של מאמנים לא מאוד טקטיים. אני מוכן לקבל את הנחיתות הטקטית של קונטה לעומת אלגרי ואנצ'לוטי, במיוחד אם הוא משתמש ביכולות ההנהגה והמוטיבציה שלו כדי לחפר על זה. מבחן העין הוא ככל הנראה המבחן הלגטימי ביותר. אני בטוח שיש לו מגרעות וכולי תקווה שעל אף עקשונותו (ש @uri ציין), הוא עבד וממשיך לעבוד עליהן.

    @cazzo
    הסיכויים של דה רוסי לשחק הם עד כדי כך נמוכים? לאיטלקים יש הרבה דאגות על הראש לקראת המשחק מול גרמניה. הפציעות, הצהובים של שחקני המפתח ואולי גם ההתנערות מתואר האנדרדוג שעזר לנבחרת מאוד עד עכשיו.
     
  5. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    עם איך שפירלו נראה בארה"ב, לא הייתי בונה על זה.
    השאלה עם מצב ה'קישור הבעייתי' שנוצר - מי כן... ddddd
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/6/16
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    כשאתם מדברים על אנצ'לוטי הגאון הטקטי אתם מדברים על זה שלפני עשור נכון? כמה תצוגות טקטיות גאוניות ראיתם ממנו בריאל, פסז' וצ'לסי?
    כשבטווח הקצר מה שזכור ממנו זה הכשלונות החוזרים במשחקים גדולים בלה ליגה, עם הקבוצה היקרה בהיסטוריה.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  7. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    אני לא יודע אם קונטה גאון טקטי, (הוא כנראה לא), מה שבטוח הוא שאת ההוראות הטקטיות שהוא נותן ממלאים במלואן. עצם זה שהשחקנים נמצאים תחתיו ב100% ריכוז ומחוייבות 100% מהזמן (וראינו איזה עצבים הוא חטף על ג'אקריני על רגע אחד של חוסר ריכוז) זאת גם גדולה. אם הייתי צריך ללכת לקרב, והאופציות היו- נניח- מפקד פלוגה שהוא טקטיקן גאון אבל בלי כריזמה גדולה, או מפקד פלוגה שהוא בסך הכל טקטיקן טוב אבל שהפלוגה תחתיו מלוכדת וממושמעת באופן מושלם, נראה לי שהייתי בוחר בשני. כמובן שאידיאלי זה מישהו שמשלב את שניהם- אבל הם מעטים.
     
    golding ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  8. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    @קווווווון
    הארה שחוויתי בזמן שראיתי את בלגיה של וילמוטס הערב: כאשר שפטנו את קונטה לא שפטנו אותו כי הוא פחות טוב מאלגרי ואנצ׳לוטי, אבל כן שפטנו אותו ביחס למאמנים הנהדרים שאנו רואים בסריה A (שמאמן שלא הצליח שם הפך לכוכב כמאמן נבחרת אלבניה, שמאמנים שלא מצאו מקום שם יהוו חמישית מהמאמנים בעונה הקרובה של הפרמייר ליג). כאשר בעצם הינו צריכים לשפוט את קונטה ביחס למאמנים האחרים שיש ביורו הזה. כך כל הסופרלטיבים ש @golding הזכיר לחלוטין מוצדקים. כי כן, יש לנו את המאמן הכי טוב ביורו!
     
    golding אוהב/ת את זה.