אברהם גרנט סיכם בפורטסמות'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/6/06.

  1. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמו שאמיר ע ציין כבר בפורום הכדורגל הישראלי,תפקידו של גרנט במקרה הטוב יהיה לסדר את הקונוסים ולאסוף אותם אחרי האימון. אחרי שכל עיתונאי החצר הציקו לארקדי במשך תקופה ארוכה שיסדר לאברם ג'וב באנגליה הוא קיבל את מה שהוא רצה,אלא שמאמן הוא לא בדיוק יהיה. הדבר האירוני בכל הסיפור הזה שבראיון לטלספורט אחרי המינוי הוא אמר : "זו הגשמת חלום עבורי. אני אהיה האחראי הבלעדי ואעבוד בצמוד לרדנאפ ואדאמס. זה דבר ענק, והאפשרויות הן כיד הדמיון: סמכויות בלתי מוגבלות. אני מאושר מאוד". פשוט בדיחה עצובה הגרנט הזה,אין מילים אחרות.
    דרך אגב,בקשר לבית"ר ירושלים. בכל כלי התקשורת פורסם שארקדי הסכים להגיד שגרנט ויתר על התפקיד בבית"ר כדי שגרנט לא ייצא "מושפל"(מה שאומר שבעצם בבית"ר הקשיבו לאוהדים והחליטו לא למנות אותו),רק בוואן בראשות עיתונאית החצר אופירה אסייג נרשם שגרנט אמר לארקדי : "לא תודה,מעדיף את אנגליה" http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    זה לא היה רק בוואן, אבל החלוקה היתה ברורה. רק כתבי החצר הידועים של גרנט כתבו שהוא דחה את בית"ר.

    בקשר לפורטסמות', רדנאפ כבר הרים את הרגליים והלך פעם אחת כשמינו מישהו מעליו, זאיץ' בזמנו. הטעות של המועדון היתה כל כך גדולה, שזאיץ' הלך מהר אחריו ופורטסמות' כמעט ירדה ליגה כשרדנאפ בא לחלץ אותה. איכשהו לא נראה לי שיחזרו על השטות. בפורטסמות' מגדירים את זה בכל מקרה כ'צוות הבינלאומי של רדנאפ'. במילים אחרות, רדנאפ קובע, רדנאפ מחליט, והסמכויות של גרנט מוגבלות מאוד. לבחור בין עשרה קונוסים לשמונה.
     
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשביל מה הם צריכים את כל זה, ויש גם את ג'ו ג'ורדן הותיק שם. מה בדיוק גרנט יעשה שם?!
     
  4. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אתה סתם מדבר מתוך קינאה, עאלק לבחור בין 8 ל-10 קונוסים - מה עם הצבע? זה לא שיקול? זו לא סמכות? אתה יודע כמה צבעים וסוגים של קונוסים קיימים ברמות הגבוהות בהן אברם נמצא?
     
  5. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    השאלה הגדולה היא האם רדנאפ יבקש מגרנט לצפות במשחקים עם הגב למגרש כדי שלתחת שלו תהיה יותר השפעה. צפו שפורטסמות' תבקיע בעונה הקרובה לפחות עשרה שערים בנגחות מקצה הרחבה, עם הגב לשער.