אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י heavy, ‏13/9/06.

  1. heavy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד 2002 היה טוב?

    היה לנו מונדיאל, לאיית? מ ו נ ד י א ל
    היה כאלה שנהנו יותר וכאלה שפחות, להגיד שהוא היה רע זה פשוט ****** (כל אחד ישלים פה מילה), המילה שלי 'מתנשא'
    אם אתה אומר רע אז אתה שוב פעם מתעלם ולא נותן כבוד לכדורגל כמו שאני ורבים ברחבי העולם רואים אותו
    ואוהבים אותו, זה הכל
     
  2. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדוע? האם אתה חושב שנבחרת איטליה לא נתנה בהסטוריה שלה תצוגת תכלית הגנתית טובה יותר? אינני יוצא נגד אופי המשחק ה'אפור', אם כי הייתי שמח למשהו יצירתי ומבדר יותר. אני יוצא נגד האיכות, מונח אובייקטיבי ללא שום זיקה לאסכולת כדורגל זו או אחרת. המונדיאל היה רע. פרט לקנבארו, פירלו וזידאן, אף שחקן בתחרות לא הציג את הרמה העליונה של הכדורגל. את המשחקים הטובים באמת ניתן לספור על יד אחת. מרבית הקבוצות, אפילו אלו עם השם הגדול, הציגו קבוצות חלשות, ושתיים מהשלוש היחידות עם סגל טוב באמת (אנגליה וברזיל) אכזבו קשות. השלישית היא איטליה, ולכן התואר שלה.

    גם 2002 היה חלש. נהנתי יותר, בעיקר בגלל זכרונות אישיים מאותה התקופה וחיבה עזה לסנגל, אבל ברור שגם התחרות ההיא הייתה הרבה מתחת לממוצע.
     
  3. Lillywhite Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    531
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו נסגור על זה שהמונדיאל היה טוב לאוהדי איטליה וטוגו, ומאכזב לכל האחרים. המון נבחרות לא עשו את המצופה מהן ואלה שעשו (חוץ מאיטליה) גם התאכזבו כי עם האוכל בא התיאבון. אני כאוהד, ולא כמבקר- מה שמתיימרים להיות בטלוויזיה, לא נהנתי מהמשחקים פשוט כי הקבוצה שלי שיחקה איום ונורא ועפה מוקדם.

    שמתם לב שאתמול רביבו הכריז שהוא אוהד ברצלונה?

    מבקר מסעדות במעריב.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הוא לא היה מאכזב לאוהדי גרמניה, אוקראינה, שוויץ, צרפת.. רגע רגע אני אנסח מחדש. הוא היה מאכזב לאוהדי אנגליה (כדורגל חרא), ספרד (ציפו ליותר מידי והתאכזבו), ארגנטינה ויעקובי ו... זהו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx זה בעצם מסכם את כל הפאנל של ערוץ הספורט.
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    המונדיאל היה אכן רע, רע מאד. פרט לאוהדי איטליה כמובן, אוקראינה וטרינידד.

    בואו נגיד את זה ככה: עוד כמה שנים תשבו עם החברים שלכם לכוס קפה ותעלו זכרונות מהמונדיאל הנוכחי. מה בדיוק תזכרו ממנו? כמה משחקים טובים באמת היו לנו? על שלושה אצבעות אפשר לספור את כולם. כמה נבחרות שציפו מהם לכ"כ הרבה דברים, נכשלו?
    המונדיאל היה ההמשך הישיר ליורו הקודם. רוב הקבוצות שיחקו קודם כל בשביל לא להפסיד, וזה התבטא בכמות השערים המאד נמוכה, המשחקים הסופר משעעמים, לא רק בשלב הבתים, אלא גם ברגעי האמת. ולא, אני לא רק אוהד הכדורגל האתרקטיבי, אלא אחד שגם יודע להעריך תצוגת הגנה טובה. רק מה שהיה ברוב המשחקים במונדיאל, היה חוסר חשק וחוסר יכולת לתקוף, ולא תצוגות תקטיות והגנתיות מרשימות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/06
  6. Lillywhite Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    531
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הגרמנים ובמיוחד הצרפתים התאכזבו מהמונדיאל.
    פשוט כי הם יכלו להשיג יותר.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לפי הדברים שלך כל מי שלא לוקח כל מונדיאל מתאכזב. רק נבחרת אחת מרוצה כל מונדיאל (בגדול בגדול זה ככה). אוהדי הכדורגל כן אהבו את המונדיאל האחרון (אני). הכדורגל שגרמניה הציגו היה טוב, והיו עוד כמה מדינות שאכן נהנו מהנבחרות שלהם.
     
  8. רוני שטנאי Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אמנם אני מצטרף קצת באיחור לדיון הזה אבל הנה מה שאני חושב על הטופיק וההודעות לאחר מכן :
    מה בדיוק הבעיה כאן שיש פאנל , שאף אחד לא ממש מוכרח באמת לספור אותו, ואומר את דעתו? אז מה אם הם משדרים ב"שעת הקודש" . מי בדיוק קבע שהחכם בכל שגיא כהן או האדמ"ור מלונדון הנכבד מלר הם הם הפוסקים הגדולים בדורנו ?? זכותם להביע את דעתם כמו שזכותי לכתוב שאיטליה הסריחו רק מעט פחות מברזיל במונדיאל המגעיל הזה. אובייקטיביות ? למה בדיוק? מי קבע שצריך להיות איזון באולפן הזה או בכלל כאשר מסקרים משהו ? שטות אחת גדולה- אובייקטיביות בכדורגל איך אפשר לכמת בכלל את הספורט הזה בצורה אובייקטיבית?

    אני חושב שהחוצפה הגדולה היא דווקא להגיד לחברה האלה באולפן לסתום את הפה ולא לאמר את מה שהם מרגישים. מה הבעייה לשמוע שוב את נדב מאוכזב מזה שברזיל וארגנטינה לא הציגו את מה שהוא ציפה מהם? בכל מקום בעולם דנים על איכות וטיב הכדורגל וכל אחד שופט את הדבר כראות עיניו.כמו שיש כאן אנשים שמסתייגים לחלוטין מהביקורת כלפי המונדיאל או נבחרת איטליה יש רבים המסכימים עם הדברים ולכן אנחנו יכולים לנהל על כך דיונים בחופשיות.

    מה זה הפחד הגדול מפני ההשפעה שיש לכמה אנשים על מוחם הצעיר והלא מפותח של אוהדי הכדורגל המסכנים וחסרי הישע? לא כל מה שאומר מישהו שמשדר או כותב הוא תורה מסיני וכל אחד יכול לפתח את טעמו ולהגיע בעצמו למסקנות שלו. יכולים להגיד לי עשרות פעמים שטולסטוי הוא אולי גדול הסופרים ושבכלל אין מה להשוות את הדור הענקים לספרות העכשוויות. אבל אף אחד לא יכול להכתיב לי להנות יותר מ"מלחמה ושלום" מאשר מ"מאה שנים של בדידות" או "סיפור על אהבה וחושך" המופלאים. אז מה אם "המומחים" ינסו ל"שטוף" את מוחי עדיין לי יש את זכות הבחירה האחרונה.

    המונדיאל הזה לא רק מבחינת הנבחרות המאכזבות היה אכזבה לפחות מבחינתי היו בו כל כך הרבה מקרים של חוסר הגינות, שיפוט מגוחך ונבחרות שעושות הכל על מנת לא להפסיד ולא ממש סופרות את הקהל, את דעתי (ותתפלאו-גיבשתי אותה לבד תוך כדי המונדיאל ולא על פי הדברים המלומדים של חכמי פאנל אולפן ליגת האלופות) כבר כתבתי בדיון המתאים גם כאן בפורום.

    צריך פשוט לקחת את הדברים בפרופוציות , להבין שעיתונות ספורט הי בסך הכל עיתונות ספורט ולא היא שתקבע לנו מה לאהוד, איך לאהוד ומתי לאהוד, היא יכולה להשפיע היא יכולה לעורר ויכוחים ודיונים על הדברים אבל בשום פנים ואופן לא יכולה לקבוע בוודאות שהמונדיאל\ליגת האלופות\הליגה השלישית בטרינידד היה טוב או לא- את זה עושה בסופו של דבר כל אחד כראות עיניו. לכולנו יש את המחשבות שלנו ואת המסקנות שלנו ממה שאנחנו רואים ואף אחד לא ממש צריך את רביבו או אוחנה כדי לפרש לו שמה שהוא רואה זה אנטי כדורגל או כדורגל עילאי.
     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    למחוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/06
  10. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אולפן ליגת האלופות זה הדבר הכי טוב שמשודר בטלוויזיה בימי שלישי ורביעי.
    צוות נהדר ,כתבות מעניינות,פרשנים טובים ומודי בר און מה צריך יותר מזה?
    תארו לכם זה היה משודר בערוץ 1 או 10 גועל נפש.
    ואל תסתמו להם את הפה.
     
  11. Royrubi Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/06
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברשותכם אתייחס להודעה המקורית שפתחה את הדיון הזה ולא לשאלת מה המונדיאל הטוב ביותר עד כה שכן כל אחד אוהב מאיתנו אוהב סגנון כדורגל מעט שונה מהאחר ועל אהבת אמת שכזאת אין סיבה להתווכח.

    כמו רבים ממכם גם אני צופה קבוע של ליגת האלופות כבר שנים ומכאן צופה כבר שנים גם באולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט. הבעיה שלי עם הביקורת שהופנתה כלפי אולפן הפריגיים של הערוץ היא שהיא צודקת אבל לא מדוייקת. נתחיל עם העובדות, אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט נחשב לאחד האולפנים הטובים ביותר ביבשת ואף זכה בפרסים במשך מספר שנים על איכות השידור שלו. אני לא מכיר הרבה מקומות בעולם שבהם אין למדינה שמשדרת משתתפת קבועה במפעל ועדיין כל מחזור ליגה של אלופות זוכה לפריגיים של שלושת רבעי שעה וטיפול דומה גם פוסט גיים.

    יש הרבה דבריחם טובים בשידור הפריגיים של הערוץ, קודם כל הצד המגזיני שלו אשר כולל בתוכו כתבות נפלאות לקראת המשחקים הגדולים. שימו לב כי בכתבות אלו תמיד מנסים לגעת בדברים שלא ממש קשורים למשחק ועדיין מחברים אותם לסיבה שאליה התכנסנו. קחו לדוגמא את הכתבה מליל אמש שדיברה על כל מה שקרה מאז סוף העונה שעברה על כר הדשא ומחוצה לו והסתיימה עם התקווה כי שלושת החטופים שלנו ישובו לראות את ליגת האלופות עימנו במהרה. זכורות לטובה גם כתבות הצבע "שישים שניות על..." מהעונה שעברה שגם הן דיברו על הדברים שמסביב לכדורגל עצמו.

    גם הפוסט גיים שכולל אירוח של להקה טו אומן זה או אחר להופעה הם הברקה של הערוץ, לא משנה אם אתם נשארים ערים לראות את ההופעות האלו או לא תודו כי עצם הבאתם לאולפן היא ניסיון לשלב בין שניים מהדברים היפים ביותר שקיימים בעולמנו כדורגל ומוזיקה.

    הביקורת שהופנתה בדיון זה לעבר אבי, נדב, שגיא ומודי היא מוצדקת שכן האמת היא שכל אחד מיושבי האולפן ניגש כבר לכל דיון בכל נושא שנזרק לאוויר האולפן מזווית ראיה שלו שכוללת את אסכולת הכדורגל שלו. אך האמת היא שלא הפרשנים אשמים בזאת אלא עורך התוכנית. שכן הפרשנים הם רק בובות בעצם שאמורות לייצג מגוון רחב של אוהדי כדורל ולגרום לכל אחד מאיתנו האוהדים להביט בדיון מהזווית שלו. הרי יושבי הפאנל יודעים מה מודי הולך לשאול אותם כל פעם יש להם ישיבות צוות לפני השידור וחזרות על הסט, כל אחד מהם יודע איך ומה השני יגיד וכך הם בונים את התוכנית.

    כך זה עובד בכל תוכנית, אפילו ביציע העיתונות החביבה, הרי מישהו באמת חושב שקופמאן כל כך עצבני כל פעם על אותם נושאים? העורך אומר לו להתרגז, זו הטלביזיה ואי אפשר לשנות אותה. אז חבר'ה במקום לנסות ולהגיד שהפרשנים הללו לא יודעים כלום וכ'ו... חישבו מעט הרי יש להם תפקיד, לייצג כביכול את ה"כדורגל שלהם" או במילים אחרות לייצג את העורך.
     
  12. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, בהחלט הייתי אומר שבהרכב הפרשנים הם מתאמצים לצאת בסדר עם כולם. נדב עם חיבתו לספרד ודרום אמריקה, מלר חובב האנגליות והסינדרלות, ושגיא מגונן על האיטלקיות. באמת שהביקורת מוגזמת.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    היא לא הייתה מוגזמת לולא אהדת קבוצה שלא הייתה מקבלת במה כמו הקבוצה שאתה אוהד. לך זה נראה הכי טבעי, הכי ורוד והכי יפה.

    העורך את עבודתו עושה, אך הפרשנים שאמורים ללמוד ת'חומר, מידי פעם מזניחים את שיעורי הבית, ואז מתנצלים בטלויזיה (מלר בספורט 5+: "כל הכבוד פורום אייסוקר, רק תיהיו עדינים איתנו." פה בעצם הוא אומר את הכל).

    יש לי משהו חשוב מאוד לומר על אופי הפאנל שמתנהל שם:

    מציגים את הכל יפה, ורוד, נניח שסבבה. אך כולם שם צבועים ברמה שבא לי להקיא. אף אחד שם לא אומר מה שהוא באמת חושב! אני רוצה שמלר יגיד מה הוא חושב על הכדורגל האילטקי בלי מעצורים, ואני רוצה את הדעה האמיתית של יעקובי על הכדורגל האנגלי.. אין לי כוח לראות את ליקוקי התחת שלהם בשידור. צביעות!!! יש אדם שקוראים לו אבי רצון (לא תמיד מסכים איתו, אבל לפחות אין לו מעצור צביעות). הבחור אומר ת'אמת בלי ליקוקי תחת מגעילים באולפן הבורגני, והמוזיקה הבורגנית של ליגת האלופות. שיכנסו כל המתנשאים שם לתחת שלי. אבי רצון קבל ח"ח, אדם אמיתי!
     
  14. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב הוא לא היה רחוק מלשחק שם..
     
  15. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כדי שתהיה לחברים פה סיבה טובה עוד יותר להתלונן? פה זה טלויזיה.

    מה עוד שהדוגמא שהבאת פשוט עלובה. רצון לא אומר מה שבא לו, רצון אומר כל מה שהוא יכול בכוונה ברורה לתפוס תשומת לב. כמות השטויות שהבן-אדם פולט לא מאפשרת לחשוב אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/06