אונו, דוס, טרס, טורטייה!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏29/5/10.

  1. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    כל מונדיאל מ98 שראיתי מקסיקו היתה המרענן הרשמי וכך יהיה גם ב2010. מקסיקו אומנם הבטיהח העפלה רק במחזורי הסיום של המוקדמות, אבל זה קרה בעיקר בגלל חוסר ההתאמה של אריקסון לתפקיד. עם אגירה מקסיקו נראתה טובה הרבה יותר. הבית הזה פתוח לחלוטין וכמו שאמרו פה כבר באמת לא תהיה הפתעה עם מקסיקו יסיימו ראשונים.
    sixtobastia אני רואה שהקישור מורכב בעיקר משחקנים לא מוכרים (מלבד האחים דוס-סאנטוס טוראדו וגוארדדו) האם האח הצעיר למשפחת וס סאנטוס צפוי לפתוח? אתה יכול אולי לשתף בידע שלך לגבי השחקנים שמשחקים בליגה המקומית?
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני רחוק מלהיות בקיא בליגה המקסיקנית, אני רואה את הקבוצות שמשתתפות בגביעים של הקונמבול וגם זה לא בתשומת לב מיוחדת. מצמד משחקי ההכנה האחרונים התרשמתי בעיקר מבאררה כשחקן מוכשר שיכול להביא את "הברק" לקישור האפור. אך אני משער שאגירה יתן עדיפות לשמות הידועים יותר.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דווקא חושב שמכסיקו תיתן טורניר טוב וההימור שלי שהם יסיימו ראשונים בבית. למרות שהם לא הרשימו במוקדמות (ובעיקר בגלל אריקסון הליצן), מכסיקו של אגירה היא נבחרת הרבה יותר טובה שממשת את הפוטנציאל שלה. אולי אין לה יותר מדי ליגיונרים אבל הליגה המכסיקנית היא בין הטובות ביבשת אמריקה ולראייה גם הקבוצות המכסיקניות שרושמות הישגים יפים בטורנירים של הקונמבול ורק בשבוע שעבר עלתה צ'יבאס לחצי גמר הליברטאדורס. משחק הפתיחה של מכסיקו מול המארחת הוא משחק המפתח שלה ולדעתי היא תנצח, לפחות כמו שאני מכיר את מכסיקו וממה שראיתי מדרום אפריקה החלשה עד כה.

    מיכאל, אני מסכים שמכסיקו יכולה להעפיל גם ממוקדמות של אמריקה ה"מאוחדת", אבל האמת אני לא אוהב את הרעיון של מוקדמות משותפים. אולי 3.5 מקומות לצפון אמריקה זה מוגזם, שיוסיפו עוד אחד לדרום אבל שלא יאחדו את היבשת לטורניר מוקדמות אחד. וכן אתה צודק, מכסיקו ממש לא נופלת מהנבחרות שציינת.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחיקו מחיקו רה רה רה, מחיקו מחיקו צ'ה צ'ה צ'ה...ועכשיו כפול 5.

    מקסיקו מנצחת 5-1 את גמביאה במשחק אימון נוסף, מה ניתן ללמוד מהמשחק? ובכן לא ראיתי אותו אבל יש לי הרגשה שלא הרבה, גם בגלל תנאי המגרש.

     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    http://www.vanguardia.com.mx/XStatic/vanguardia/images/espanol/esp170309.Xxx

    ג'ונתן דוס סאנטוס, שחקנה של ברסלונה ב', נחתך מהסגל המקסיקני. אחיו הגדול ג'ובאני כצפוי נשאר בסגל.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ונתן דוס סנטוס, השחקן הצעיר שלנו, אח של ג'יו דוס סנטוס (שוב, שימו לב אליו במונדיאל. לא רוצה לנחס, אבל בנבחרת מדובר בכוכב, לא איזה ילד טיפש) נחתך מהסגל של מקסיקו בשניה האחרונה. עכשיו המצב שם "שמח" במקסיקו. המשפחה מרוסקת, ג'יו בוכה על אחיו ולא רוצה לנסוע, ג'ונתן בדיכאון, והאב מאיים שהילד ילך לנבחרת ספרד או ברזיל. בקיצור, בלגאן.
     
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אני לא מבין איך האב יכול לאיים שהילד שלו ילך לנבחרת ספרד או ברזיל אם הוא כבר שיחק בנבחרת מכסיקו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/6/10
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מקסיקו חזק בתמונה.

    מקסיקו הצליחה לעשות מה שאורוגוואי לא ניסתה בכלל וזה לנצל את החולשה והאפרוריות הצרפתית.
    יש למקסיקו שחקנים טובים מאוד, שלא בהכרח מבריקים בקבוצות שלהם אבל הצליחו להציג יכולת לא רעה ולהשיג 4 נקודות שמציבות אותם בעמדה מצויינת. דוס סאנטוס עד כה בסדר, ולה גם אבל חייב להיות חד הרבה יותר. ולה היה יכול וצריך כבר להיות עם 2 שערים בטורניר, הוא מצליח למצוא את עצמו בעמדות מצויינות להבקיע אבל מסיים בצורה רעה מאוד, אם היה חד יותר היה ניצחון גם נגד דרום אפריקה.

    אני לא יודע מה עובר בראש של המקסיקנים לקראת מחזור הסיום, אבל אני מאוד מקווה שאגירה לא מתכוון להסתפק בתיקו, למקסיקו יכולה להיות הזדמנות פז למצוא את עצמם ברבע הגמר, מול ניגריה/דרום קוריאה/יוון זה משחק לכל הפחות שווה כוחות, ומקסיקו חייבת ללכת על ניצחון נגד אורוגוואי.
     
  9. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אוסקר פרס שוער פשוט מפחיד. הוא לא משרה שום ביטחון, ההדיפות שלו הופכות לאגרופים והוא לא תופס כדורים. אם צרפת הייתה מסוכנת ובעלת יותר השראה בהתקפה, אני מאמין שהם היו מבקיעים. למה אוצ'ואה המצויין לא משחק במקומו?

    ועוד דבר מעניין:

    זאת טקטיקה לשים את גיז'ה פראנקו הבינוני כחלוץ מרכזי ולחכות לדקה השישים כדי להכניס את צ'יצ'אריטו הרננדס?

     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    אני מקווה מאוד לניצחון של מקסיקו על אורוגוואי גם כדי שלצרפת יהיה סיכוי לעלות וגם כדי שנראה את המכסיקנים בשלב הבא, נבחרת שמלאה בכישרון ונחישות, ולה, ג'יו והרננדס מפוצצים בכישרון ורצון, רואים שהם לא עוד סתם ילדים מעצבנים מלאי אגו וכאלו שיודעים כמה הבמה של המונדיאל חשובה להם להמשיך הקריירה והשאר שפחות נוצצים מפצים על זה בהקרבה ובלחימה, צחקנו כאן על קוואטמוק בלאנקו לפני הטורניר אבל כל פעם שאני רואה אותו אני מתרשם, לא זז יותר מדי אבל מראה הרבה חוכמת משחק בכל פס, מה רע בלהעלות אותו רבע שעה-עשרים דקות לסיום?
    מארקז אדיר, המון לחימה והמון חוכמה, קשה להאמין שזה שחקן שנחשב די גמור בברצלונה, גם סאלסידו מגן מליגה ההולנדית עשה כמה מהלכים פנטסטיים אתמול, רק מי שהיה חסר לי עד עכשיו זה גווארדאדו, נקווה שנראה אותו בהמשך הטורניר.
     
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'יו בהחלט מפוצץ באגו. הילד החצוף הזה שמשום מה אני שומר לו פינה חמה בלב, כבר בינואר בעונתו הראשונה במועדון רצה שכר כמו צ'אבי ופויול (!!!) ואיים בעזיבה! זרקנו אותו לטוטנאהם. עכשיו הוא בגלא. אני חושב שהוא קיבל את המנה שלו על השחצנות, היהירות והאגו המנופח, עכשיו הוא על הקרקע. יש לו כישרון עצום שתמיד בנבחרת מתפוצץ, אבל בקבוצות הוא פשוט מפשל. אני מקווה שהמונדיאל יסלול את דרכו למקום קצת יותר גדול מגלטסראי.
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לא מגיע להם. הנרי במקום פורלאן? לא בא בחשבון.
    בבית הזה מקסיקה הכי חיובית מבחינת הכדורגל, היא שיחקה התקפי כבר במחזור הראשון. אין ספק שגם מול ארגנטינה היא תשחק ככה.
     
  13. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אין ספק שמקסיקו נגד ארגנטינה יהיה אולי המשחק הכי טוב מבחינת האווירה של הקהל..שני קהלים בכמויות ענקיות שלא מפסיקים לעודד לשניה..זה(וארגנטינה/מקסיקו נגד אנגליה) הסיכוי היחיד שלא נשמע את הוובוזלות האלה במשך כל המשחק...

     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    החלוץ המוכשר צ'יצ'אריטו הרנאנדס סיים את המונדיאל עם שני שערים למרות שלא שותף בחלק גדול מהדקות של הטריקולור בדרא"פ, אך ההצלחה היחסית באופן אישי לא מנחמת אותו ככל הנראה לאחר שמקסיקו לא עוברת את שמינית הגמר בפעם החמישית ברצף.

    "זה כישלון מכיוון שלא הצלחנו לעשות את הצעד שרצינו לעשות (רבע גמר)...אנחנו מקווים שתוך ארבע שנים נוכל לעשות זאת..." בנוגע לגול הראשון של ארגנטינה שנכבש מעמדת נבדל אמר הרנאנדס: "אנחנו עייפים מתירוצים ומ"אבלים"...מבחינה מנטלית זה קשה להתמודד עם זה...צריך להתמודד עם החלטות כאלו, זו בגרות, זה להשתפר". החלוץ סירב להתייחס ליכולתו האישית ופנה לגישת הכולם מנצחים או מפסידים יחדיו, הוא החמיא לחבריו ואמר שכולם נתנו את הכל לאורך הטורניר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/6/10
  15. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מאוד מרשים הבחור, עושה רושם שלא רק על המגרש ולפחות לפי ההתבטאות הזאת נראה שהוא גם בעל אופי, חבל לי שהוא לא שיחק הרבה כי הוא היה נותן למקסיקו תרומה גדולה יותר מאשר גיז'ה פראנקו. מקווה בשבילו שבקופה אמריקה בשנה הבאה ובגביע העולמי הבא הנבחרת שלו תצליח יותר.