מנדייטה אני חייב לציין שאתה שנון ויצירתי בצורה לא נורמלית אני סוגד לך ובעת ובעונה אחת מכין לך מרק שפנים מזין..
מזל טוב...חחח בהתחלה קראתי את המילים:"הוצאתי רישיון..." הייתי בטוח עברת טסט על אוטו אבל אז קראתי את ההמשך..חחח מעניין איזה הרגשה זה להטיס מטוס ואז לנהוג על אוטו.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
רק תזכור: אם שותים לא טסים! ולא טסים עד שכולם חגורים, גם מאחור! (אני אחרי מפגש ראשון בקורס פסיכומטרי, הראש שלי מתפוצץ וזה הדבר החכם ביותר שיכלתי לכתוב עכשיו).
החוויה שונה, כי מדובר בעניין תלת מימדי ולא דו מימדי. ההטסה של ה 172 מחייבת תשומת לב, מפני שמדובר במטוס בסיסי ופשוט, ולא במטוס משוכלל. מצד שני אפשר לנחות ולהמריא איתו אפילו משדה חרוש.... מה יותר כיף? לטוס, אפילו אם זה ב 747 ( רצוי 400 ....).
לססנה גם אין רוורס. מביאים אותה לאיפה שרוצים להחנות ודוחפים אחורה. זה מטוס שלא קשה לדחוף (הוא בכל זאת על גלגלים). לגבי דרישות, אני מניח שיש הגבלות על ראיה תקינה ולב-ריאות תקינים.
עוברים בדיקה אצל רופא תעופתי. הנושאים הם בערך מה שגל כתב. הבדיקות פחות יסודיות מהבדיקות שנעשו למני לוי... לטיס פרטי לא מערימים קשיים. טיס מסחרי ( כלומר טיס שמטיס בשכר בחברת תעופה ) עובר בדיקות מחמירות מאין כמותן. מעל גיל 60 הם עוברים פעמיים בשנה. שם אין הנחות.