אז מה אם זוהי רק ההתחלה...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏10/11/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    נכון, אפילו אי אפשר לומר שאנחנו אחרי שליש ליגה, אבל בכל זאת, כל הליגה שיחקה כבר 12 מחזורים והגיע הזמן לראות לאן נושבת לדעתכם הרוח.
    מרכז הטבלה לא ממש מעניין אף אחד אז אפשר להתעלם. תרגישו חופשי לירות מהמותן - אלופה, 3 נציגות הצ'מפיונס', 3 נציגות בגביע אופ"א, 3 יורדות ---> אש.


    שלי:
    1. צ'לסי. עצם זה שרשמתי מנחס מספיק, אין נימוקים.

    2. ארסנל. אלא אם יביאו בלם וחלוץ ברמה מאוד מאוד גבוהה בכריסמס, הם לא בכושר שלאורך זמן יביא להם את האליפות.

    3. יונייטד. לא כל שוער יאכל את הפוקסים של רונאלדו, אפילו ליונייטד נגמר המזל פעם בחמש שנים.

    4. ליברפול. כן, כן, עוד הפסד והוייה עף. בהנחה שלהוייה לא יקח הרבה זמן למצוא עצמו מפסיד - ליברפול מספיק קרובה לקבוצות שנמצאות כרגע בתמונת העלייה לצ'מפיונס', לדעתי יפתיעו בקאמבק למקום הרביעי.


    5. צ'רלטון. מאסטר-פיס של עבודת מאמן מאת אלן קורביצ'לי, לא בנויים על אף שחקן, לא תלויים באף שחקן, לא יפלו מפציעה זו או אחרת. משחקים בלי חלוץ מאז הפציעה של ברטלט, אם אחד מחלוצי הדמה שלהם יכנס לפורמה או שיוציאו את המזומנים ויביאו חלוץ בכריסמס הם יהיו רמה מעל קבוצות מרכז הטבלה שנלחמות על אופ"א.

    6. ברמינגהאם. מיקל פורסל ודיוויד דאן לבד לא יכולים להגיע ליותר מגביע אופ"א, כרגע הם לבד, ודוגארי רק הורס. אם הפציעה של הקרפד רצינית הם יעשו את זה בקלות, אם הוא ימשיך לטייל על המגרש זה ילך להם יותר קשה.

    7. מידלסברו. לדעתי חומר השחקנים שם היה מספיק אפילו למקום רביעי אם לא הפתיחה העלובה שלהם. למרות שאיבדו את כריסטי, העונה יש קשרים שיפעילו את נמת' ומקרונה, הוגו אהיוג גם אמור לחזור אי שם אחרי הכריסמס, לדעתי הולכים להפתיע הרבה אנשים, סך הכל לא רחוקים כל כך מהצמרת ואם יחזירו לעצמם את היציבות אמורים להיות מסוגלים להגיע לאירופה.

    18. וולבס. ילחמו עד הסוף אבל לא יצליחו לשרוד לדעתי. הסגל שלהם ברמה מאוד בינונית, אין שחקן אחד שאפשר לומר עליו שהוא השחקן שימשוך את הקבוצה הזו בעצמו קדימה. לכן לדעתי קבוצות כמו לידס ואסטון וילה עדיפות...

    19. בולטון. סם אלרדייס מנג'ר מצויין, אבל גם הוא לא יציל את בולטון העונה. מי שבנה על אוקוצ'ה יאכל את הכובע. כן, גם העונה הוא יכבוש חמישה שערים מרהיבים מ-34 מטר, ועדיין, הוא בועט בעצמו יותר ממה שקבוצה ממוצעת שלמה בועטת במשחק. אין להם כלים להישאר בליגה כל עוד החלוץ הבולט שלהם הוא קווין דיוויס.

    20. לסטר. אין הגנה. נקודה. לא יעזור להם גם אם יכבשו יותר שערים מהאלופה, הם עדיין מצליחים לספוג יותר, לאט לאט גם רוח הלחימה שמביאה להם את השערים תיעלם, וכך תיסלל דרכם חזרה למקומם הטבעי. בצמרת. של דיוויז'יון 1.

    זהו, הרבה הימורים, המון ווישפול ט'ינקינג - אבל אולי בסוף העונה נראה שבכל זאת עם נגיעה כל שהיא במציאות.

    תורכם.
     
  2. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברוך שובך לפורום, קירק!

    התחזיות שלי :

    1. צ'לסי. קבוצתו של ראניירי מחזיקה בסגל הטוב ביותר בליגה, ביותר עומק מלכל שאר הקבוצות (מלבד במרכז ההגנה ובעמדת השוער) ופתיחה מצוינת. עושה רושם שהשחקנים מצליחים להתחבר ביניהם והקבוצה דורסת. דמיאן דאף הוא הקשר הטוב בפריימר ליג כרגע, פרנק למפארד משתפר ממשחק למשחק, מוטו לא מפסיק ללהטט וקודיצ'יני סה"כ סיים את מכסת הטעויות החמורות העונתית שלו (פעמיים בעונה). תוסיפו לזה הגנה שקטה ויעילה ועוד שני חלוצים שמסוגלים לכבוש בכל רגע נתון, ויהיה לי מאד קשה לדמיין את צ'לסי לא לוקחת את האליפות. אני מקווה, כמובן, שאני טועה.

    2. ארסנל. היכולת הפושרת של ארסנל הספיקה למקום ראשון ללא הפסד. עד לקריסמס אני חושב שהגאנרס ימשיכו להפיק יכולת די חלשה אבל לנצח בסופו של דבר. ויירה יחזור, וולץ יחזור, פנאנט אולי יחזור (למרות שיש סיכוי לא רע שפרדי יחזור לכושר שיא), הנרי לא יכול לשחק כל כך גרוע לכל כך הרבה זמן, ונגר הבין כבר שוילטורד אפקטיבי רק באגף ימין לאחר המשחק של טוטנהאם (או לפחות אני מקווה שהוא הבין) וכרגע אנחנו רק צריכים לקוות שקאנו ישחק גרוע כרגיל כדי לסלול את דרכו של ג'רמיין אליאדייר להרכב. בסופו של דבר ההגנה או להמן יהרסו את הסיכוי לאליפות בסביבות המחזור הלפני אחרון.

    3. מנצ'סטר יונייטד. כן, זה נשמע מטורף אבל יש לי תחושה שהשנה הם לא יכולים להתקרב לאליפות. רונאלדו הוא סתם בדיחה שכבר נגמר זמנה ולא יעבור זמן רב עד שהמגינים והמנג'רים יבינו איך אפשר לעצור אותו (פשוט להציב עליו שומר אישי מהיר ואגרסיבי). רוי קין לא יסחב כל כך הרבה זמן ואני צופה לו פציעה שתשבית אותו ללא מעט זמן. סקולס יבלה את רוב העונה בחדר המיון וגיגס ימשיך לתת מדי פעם תצוגות נפל לצד משחקים מצוינים. הפעם למאן יו את את בקהאם שיבשל לרו"נ ואת ורון שיארגן את המשחק. ניקי באט וקלברסון\דג'מבה דג'מבה זה פשוט לא קישור אחורי שמסוגל לזכות באליפות. רו"נ נראה רע מאד ולדעתי הוא לא ישתפר משמעותית עד סוף העונה. לא מדובר בסתם תקופה רעה אלא פשוט במחסור במבשל טוב כמו בקהאם. רו"נ הוא חלוץ שלא מסוגל להסתדר בלי אחד כזה, לראיה נבחרת הולנד. מאן יו תאבד את הסיכוי בערך 4 מחזורים לפני הסיום, אבל כולם יבינו את זה הרבה לפני כן.

    4. צ'רלטון. קבוצה מצוינת שבנה קרבישלי. חולית הקישור של צ'רלטון מרשימה מאד והיא ללא ספק אחת החוליות הטובות בפריימר ליג - סקוט פארקר הצעיר המצוין, שזכה כבר בגיל 23 בתואר שחקן השנה של האוהדים, השחקן הצעיר של השנה ע"י הבי.בי.סי והיה מועמד לתואר השחקן הצעיר של השנה ע"י ההתאחדות האנגלית, מאט הולנד האירי הבינלאומי אשר זכור לכולנו מאיפסוויץ' כאשר עשה חיל בליגה הראשונה וקלוס ינסן, לדעתי אחד השחקנים היותא אנדר-רייטד בפריימר ליג, קשר אחורי מצוין. גם החוד מצוין למרות פציעתו של ליסבי - פאולו די-קאניו וקרלטון קול הם חוד שלא היה מבייש אף קבוצה. המאבק הזה יוכרע בסביבות המחזור האחרון לאחד פייט קשה של בירמינגהאם.

    5. בירמינגהאם. בהנחה שההשאלה של פורסל היא עד סוף העונה (וסביר שבירמינגהאם תנסה להשאיל אותו), דיוויד דאן ימשיך לשחק בצורה מצוינת וההגנה של בירמינגהאם תמשיך להיות היציבה ביותר בליגה (למרות שרק מאן יו ספגה פחות), המאבק על גביע אופ"א יהיה קל. סיסה, קאנינגהאם, אפסון וטבילי זו חולית הגנה מצוינת לפריימר ליג.

    6. ליברפול. הוייה יפוטר או יתפטר בסופו של דבר, ולאחר שפל גדול ליברפול במחזורים האחרונים תצליח להתקדם לעבר המקום השישי בעזרת יכולת שיא של קיואל, אואן וג'רארד. גם רשימת הפצועים מתישהו תיעלם, אסור לשכוח.

    17. וולבס. כולם בטח ירימו גבה, אבל מדובר בחבורה עם הרבה פוטנציאל, והדבר החשוב ביותר, בעלים עשיר מאד שבחלון ההעברות בדצמבר יחזק את הקבוצה משמעותית על מנת להישאר בליגה. זה בערך יספיק לאור היריבות המגוחכות לתחתית.

    18. אסטון וילה. דייויד אולירי יוכיח סופית שהוא "צ'ק-בוק-מנג'ר" ויוריד את הקבוצה לליגה שאליה היא שייכת. לוילה אין אף שחקן ברמה של הפריימר ליג מלבד ואסל ואלפאי, שהספיקו להעיף אותו. סורנסן הוא הרכש היחיד שביצע אולירי למיטב זכרוני והוא לא מראה יכולת יוצאת דופן. השנה לא יהיו ווסטהאם, ווסט ברום וסנדרלנד שיתנו לוילאס לחמוק מירידה.

    19. לסטר סיטי. למרות הפתיחה המעודדת והחיזוק המבטיח, מיקי אדאמס לא יצליח עם ההגנה העלובה שיש לו.

    20. לידס יונייטד. אחד השחקנים הכי טובים שלהם מסוכסך עם המאמן, עוד אחד מרשימת השחקנים הכי טובים שלהם מושאל לחודש ולקבוצה יש מינוס 50 מליון פאונד בבנק, מה שאומר אדמיניסטריישן ומכירת שחקנים. לידס לא תשרוד את העונה הזאת, אין יותר מדי אברמוביצ'ים.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,772
    לייקים שהתקבלו:
    8,314
    אני לא מסוגל להגיד שלדעתי צ'לסי היא זאת שתיקח כי זאת תהיה פתיחת פה...

    צמרת

    אני מעריך שהמירוץ המשולש הזה ימשיך עד השניות האחרונות של העונה, ואני לא כמוכם לא מזלזל ככה ביונייטד. מנצ'סטר היא הקבוצה עם הכי הרבה ניסיון בין ה-3 היא יודעת משהו באיך לקחת תארים ועדיין... השם שלה זה מנצ'סטר יונייטד.זה היתרון גם של ארסנל ומנצ'סטר על צ'לסי. הניסיון בלהיאבק על תארים כי עד העונה צ'לסי לא נאבקה כל כך חזק על האליפות, והשאלה האם ברגעים המכריעים באמת היא תידע מה לעשות ושהאליפות חס וחלילה לא תברח לה בין הידיים. אני חושב שאם מישהי מהקבוצות תיפול קודם אלו יהיו או ארסנל או צ'לסי ולא מנצ'סטר מהסיבה שאמרתי קודם. מנצ'סטר תילך עד הסוף וזה לא שאני חושב שהיא פייבוריטית, כי אם המאבק יהיה עד הסוף ממש אז היא האחרונה שאני חושב שתיקח את האליפות. אבל שוב... ליפול ראשונה היא לא תיפול לדעתי.
    צ'לסי מתחילה להראות טוב וכהוכחה שאולי סוף סוף ראניירי יפסיק עם רכבת החלפת ההרכב שלו אפשר לראות שבאולמפיקו ביום שלישי ונגד ניוקאסל פתח אותו הרכב, לראשונה העונה. וההרכב הזה הוכיח את עצמו ואני מאוד מקווה שזה יהיה ההרכב שיפתח גם במשחקים הבאים כי חבל לעצור את המומנטום שהשחקנים נמצאים בו. בעצם הייתי מבצע אולי חילוף אחד ופותח עם גרונקיאר ולא עם ורון אבל זה לא ממש קריטי. יש עדיין רוטציה וזה חשוב. כי ספסל עם שחקנים כמו דסאי, פטי, גרונקיאר, קול, ג'רמי, ג'ימי בוי ואיידור אין לאף קבוצה בעולם.
    ארסנל לא נראית הכי טוב בעולם אבל כמו שכבר אמרתי כמה פעמים תראו מה זה... ארסנל מקום ראשון בליגה, היחידה ללא הפסד, יצאה עם תיקו מאולד טראפורד והצליחה לנצח את צ'לסי בבית. אז בגדול אין לאוהדי ארסנל מה להתלונן כי תוצאות הקבוצות מביאה. אתם יכולים לחשוב רק שאם ככה ארסנל שהיא לא בשיאה תארו לכם מה יקרה שארסנל כן תהיה בשיאה.
    ומנצ'סטר... היא זקוקה לסקולס וסולשיאר. השניים האלה חסרים מאוד לקבוצה אבל בינתיים מנצ'סטר מסתדרת בצורה הכי טובה שיש גם בלי השחקנים האלה. יש למנצ'סטר את הכלים לזכות באליפות שלא יהיה לאף אחד ספק בזה אבל היא זקוקה ליותר עומק, עומק שכרגע אין לה בגלל הפציעות אבל ברגע שסולשיאר ובמיוחד סקולס יחזרו העיניינים שם ילכו יותר חלק אני מאמין.

    תחתית

    וולבס פעם למטה פתאום למעלה כנ"ל לגבי לסטר שאי אפשר לדעת מה יהיה איתם, חוסר יציבות מאפיין אותם. אבל עדיין לדעתי הן שתי הקבוצות הפחות טובות בליגה ולמרות שהן מצליחות לנצח קבוצות אחרות כדוגמת ה-3-0 של לסטר על מנצ'סטר סיטי היא יותר בגלל חולשת יתר על הסיטי ולא בגלל שלסטר כל כך חזקה.
    לא יודע... קשה לי מאוד לנחד מי תירד ליגה אני יושב פה 20 דקות עם הטבלה ולא מצליח להגיע לקבוצה כלשהי שהיא יורדת בטוחה. וזה טוב... דאין לנו כמו העונה שעברה קבוצה כמו סנדרלנד שהייתה יורדת בטוחה. יהיה הרבה מאוד עניין העונה בתחתית גם שם כמו בתחתית אני מאמין שיהיה צמוד מאוד עד הסוף.
    לידס אומנם נראית יותר גרוע מהפועל באר שבע אבל אני מתקשה להאמין שהקבוצה הזאת באמת תירד ליגה, אולי הפיטורים של ריד יעשו משהו לשחקנים ואולי עכשיו וידוקה יתן את מה שהוא יודע טוב מאוד לעשות. הכל תלוי בלידס, אם היא תיתן 100 אחוז מעצמה היא לא תירד.
    עוד בתחתית יש לנו את אברטון, בלקבורן, אסטון וילה, בולטון וגם טוטנהאם...
    חבל מאוד לראות פה את אברטון ובלקבורן שנתנו עונה שעברה עונה גדולה במיוחד אברטון אבל כזכור בסופו של דבר בלקבורן גנבה לה את הכרטיס לאופ"א. מוזר שבלי שינויים קיצוניים בסגל פתאום הקבוצות האלו לא מתפקדות ואנחנו רואים אותן בתחתית. אבל אני לא מאמין שאחת מהם תירד ליגה.
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או אה איזה דיון...
    אני אתן את הציפיות האופטימיות שלי...

    1.צ'לסי. אני באמת חושב שיש לה סגל של אליפות, ואפילו קלה. אמנם כמו שלירן ציין אין לה ניסיון כקבוצה, אבל המון שחקנים שמה מנוסים במאבקים שונים, ואני מאמין שבאמת יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעצור אותם...

    2.ארסנל. יחד עם המון פוקסים יצליחו הגאנרס שוב להתברג במקום השני, כי פשוט הם לא מועדים.

    3.מנצ'סטר יונייטד. השנה אין את זה לשדים האדומים, אפילו עם RVN, עדיין רונאלדו לא משלים את בקהאם והוא בכלל לא איזה מי יודע מה... חוץ מזה שבאמת למרות התוצאות היכולת שמפגינה היונייטד העונה פשוט לא משכנעת... היא לא אותה מנצ'סטר דורסת משנים עברו...

    4.מנצ'סטר סיטי. ברקו שמרקו, עזבו גם את התבוסה ללסטר. בהרכב החזק של עם ריינה ומקמנמן מאחורה, ועם פאולר ואנלקה שנמצא בכושר הטוב ביותר שלו בקריירה, הקבוצה הזו בהחלט שווה מקום רביעי.

    5.ניוקאסל. אני מאמין במגפייז ומאמין שפשוט צ'לסי עולה עליה בכל פרמטר ובגלל זה הגיעה התבוסה, אבל בסך הכל ניוקאסל על הסוס ואני מאמין שכבר בחודש וחצי הקרובים היא תיצמד ל6-7 הגדולות, בדרך ל100% מקום 6 עם הפנים לליגת האלופות.

    6.ליברפול. ליברפול בעוד עונה מאכזבת תסיים במקום נמוך. וזה לא ישתנה עד שהוייה יעזוב, מה שבטוח לא יקרה עד סיום העונה.

    7.בירמינגהאם. יש לקבוצה הזו חומר טוב, לאחר המהלך המבריק של הקיץ בהבאתו של דאן. הגנת הברזל תמשיך להחזיק מעמד, ובסופו של דבר הקבוצה תסתפק במקום השביעי שהוא מכובד יחסית לציפיות לפני העונה.

    18.לידס. אני לא רואה שום סיבה הגיונית ללמה הם יישארו, המקום ה18 אפילו מחמיא להם.

    19.וולבס. למרות ההתאוששות, עדיין הזאבים יסיימו מתחת לקו האדום עם תחושת החמצה גדולה.

    20.לסטר. לא כל יום פורים, ולא כל יום מנצחים בסטדיום אוף מנצ'סטר 3-0... הקבוצה תחזור מהר למציאות הקשה, ובאמת אין לה הרבה מה למכור פה (חוץ משוער ברמה של וורלד קלאס).
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    כפי שמארו כבר הנבואה ניתנה לשוטים, ככה שאני לא הולך לנחס את ארסנל שוב... המ שכן לדעתי יונייטד ייקחו העונה אליפות, כי הם משחקים כדורגל פשוט מזויע עד כה ועדיין מוציאים תוצאות טובות מאוד ועוד בלי הבורג המרכזי שלהם, פול סקולס. כשסקולס יחזור הם יפרקו את הליגה, בייחוד בהתחשב בעובדה שיש להם את ההגנה שהיא לדעתי הטובה באירופה (נויל - החוליה החלשה, ריו, סילבסטרה, או'שיי/פורצ'ן...). טוב נו נהמר גם על האחרות... צ'לסי מקום שני בפיגור לא גדול מהיונייטד, ארסנל מקום 3, 10 נקודות מהיונייטד....

    והיורדות: בולטון (סגל טוב אבל לוזרים...), לסטר סיטי וולבס. לידס יינצלו באיזשהו נס משמיים....