אז מי היא הישראלית המצליחה באירופה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Hapoel_TA_For_Ever, ‏10/12/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש קבוצה ישראלית שהשיגה יותר משבע נקודות? לא.
    יש קבוצה ישראלית שהבקיעה יותר מ-12 שערים? לא.
    יש קבוצה ישראלית שסיימה במקום השלישי? לא.

     
  2. Hapoel_TA_For_Ever Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/10
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד לא הכנתי בכלל את הדירוג (אני נמצא כרגע לקראת הסוף) וזה בכלל הדעות שלי בלי דירוג .
    ברור לי שכל אוהד יגיד את הצד שלו אבל הפורום הזה ידוע כפורום שיש אוהדים מכמעט כל קבוצות ליגת העל ולא רק 4 הגדולות לכן זה נפתח .
     
  3. Hapoel_TA_For_Ever Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/10
    הודעות:
    10
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עומר,הסיבה שהיו 3 קבוצות "בינוניות" בבית דווקא הקשתה על הפועל.
    להפועל לא היה קבוצה גדולה שכבר הכל היה סגור . יובה מול מכבי עלתה שהכל סגור ויכלה לוותר על 2 נקודות . לגבי חיפה , אני זוכר שפעם היו תמונות שפרגוסון ושחקני מ.יונייטד בילו עד כשעה לפני המשחק בחופי קפריסין .
    איאקס? אותה עונה הם סיימו במקום ה6-7 אם אני לא טועה
    חוץ מזה שקבוצה כמו ליון שהגיעה לחצי גמר ליגת האלופות. (תוך כדי שהיא מעיפה את ריאל מדריד) היא לא קבוצה "בינונית".
    בנפיקה חלשה אין ספק אך לא יותר מאייאקס .
    שאלקה? "קבוצת בונדסליגה 2 בקרוב" שאלקה התחילה את העונה במשבר , וחבל שלא קיבלנו אותה במחזור השני או הראשון אבל שאלקה התאוששה ועכשיו הם מעל הקו האדום ושבוע שעבר ניצחו 0:2 את באיירן מינכן , ועכשיו תגיד שהיא בינונית. אבל היא סיימה עם 15 נק' את שלב הבתים של ליגת האלופות.
    אותה איאקס שנתנה לכם 3 בהולנד, קיבלה 4 מבאיירן ולא הצליחה לנצח את יובה ובאיירן עם הרכב שני שלהם .
    ואתם קיבלתם 5-1 במינכן.
    אם יש מקום להשוואה זה עם חיפה שקמפיין האלופות שלהם היה יותר טוב משלנו אבל לא מקמפיין רבע הגמר של גביע אופ"א. (ופה אפשר להתכווח , יש כאלה שחושבים ש7 נק' בצ'מפיונוס יותר טוב מרבע גמר וזה לגיטמי אבל אני חושב שהפועל עשו הישג יותר גדול) אבל של מכבי ? יותר הגיוני יהיה להשוות אותו לקמפיין הבזיוני של חיפה עם 0 נקודות ו 0 שערים.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פתחת דיון, העלית נושא שאנו אמורים להתייחס אליו ברצינות ואתה בוחר להתנגח כאוהד הפועל ולא כאוהד כדורגל אובייקטיבי. אפשר לוותר על ה"אנחנו" ו"אתם", על בחירה בכל מה שמשרת את הקבוצה שאתה אוהד. אחרת באמת חבל על זמן הדיון, כי כמו שאמר עומר - את ההשוואות האלו טחנו כבר מכל הכיוונים בנושאים אחרים, לא צריך עוד נושא שלא מחדש דבר.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ערן הוא פאתטי ומסכן...עזוב אותך. מתחיל להביא לי פתאום תירוצים של שקל 90...כן ניצחה לא ניצחה, יותר טוב להשוות ל-0 ו-0 של חיפה...ברור. תאמין לי לא סתם כתבתי שה-"רשימה" מתבססת על הסובייקטיביות שלו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/10
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שהכל שאלה של 'באיזה היבט'? בגדול, אני חושב שאפשר לענות על השאלה "מיהי הקבוצה הישראלית המצליחה ביותר באירופה?", רק שצריך לבחור מאיזו זוית בוחנים את הסוגיה.
    מיהי הקבוצה שבאופן כללי היא המצליחה באירופה או מיהי הקבוצה שעשתה הישג מסוים שנחשב לגדול ביותר? אם מועדון ספורט אשדוד, לדוגמא, תגיע בשנה הבאה לגמר הליגה האירופית, היא תחשב לקבוצה אירופית גדולה יותר מהפועל תל אביב?
     
  7. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו שאלה חשובה שיכולה לפתח דיון סביר.

    אתלטיקו מדריד זכתה בעונה שעברה בליגה האירופית והיתה לה עונה לא משהו, אפילו זמירות עלו שלא מגיע לה הגביע, שהיא הרוויחה מן ההפקר (דבר שאני לא אסכים עליו לעולם - אתלטיקו זכתה בגביע מפני שהיא ניצחה בגמר, והיא הגיעה לגמר מפני שהיא ניצחה בשלבים המוקדמים של הטורניר(אין שום דרך אחרת להחליט מי הזוכה ומי לא). אם אשדוד תזכה בליגה האירופית היא תהיה הקבוצה עם ההישג האירופי הגדול ביותר. אם נכנסים לעומק אפשר גם לבחון את התקופות בהן הושגו ההישגים. קבוצה שהגיעה לשלבים מתקדמים יחסית לפני חמש עשרה או עשרים שנים עבדה קשה יותר והתמודדה עם יריבות קשות יותר מאשר בשלבים המתקדמים של היום. הכדורגל בארץ, למרות שכולנו יורדים עליו (ולא בלי סיבה) התפתח מאוד, הכושר הגופני גבוה עשרות מונים מלפני עשור או שניים, ויש קבוצות כדורגל ישראליות שמאפילות על קבוצות אירופיות אחרות (רד בול זלצבורג היא רק דוגמא אחת ועכשווית).

    אם מתיחסים לטורניר ליגת האלופות כמדד עדיף גם לתחום את טווחי הזמן לשנים 2003-2010. אם רוצים באמת לבחון את הגדולה מכולן צריך ללכת עד לכניסה של ישראל לאופ"א.