אייסוקר בחר - ליאור רפאלוב שחקן העונה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏1/6/11.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,224
    לייקים שהתקבלו:
    937
    איפה הוא היה במאני טיים? איפה הוא היה בדרבי האחרון? איפה הוא היה נגד מכבי חיפה במשחק העונה? בכל משחק שהיה לחץ הוא קרס, שים לב שכל המשחקים שציינת שבהם תמוז השפיע זה היה מול חלק מהקבוצות הכי חלשות בליגה,\ הגול החשוב היחיד של העובד הזר היה מול בני יהודה וגם זה גול של איינוגבנה שעזר לאח שלו, אין ספק שהוא כבש הרבה שערים והוא עבר עונה מצויינת אבל מכאן ועד להציב אותו כמועמד לגיטימי לתואר שחקן העונה זה מרחק רב ועוד לפניי תומר חמד שבקבוצה פחות התקפית כבש 8 שערים פחות(ובלי פנדלים) ובניגוד לעובד הזר כן כבש במאני טיים (צמד מול מכבי תל אביב, בישול נגד ק"ש במשחק האליפות, עבודה נהדרת נגד האדומים במשחק העונה שבו העובד הזר פשוט נעלם מהרדאר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/11
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    היכולות של הקבוצות לא משנות, עצם העובדה שתמוז היה שם לשים את הגולים ששחקנים אחרים לא שמו, זה רק לזכותו, וכמו שאמרתי, חלק לא קטן מהשערים שלו זה היה במאני טיים, ושוב זה לא משנה אם זו הייתה טעות של שוער כזה או אחר או לא. וחוץ מזה, קשה להיות מעל כולם כשכל הקבוצה על הפנים כמו נגד מכבי חיפה, אין הרבה שחקנים בארץ(אם בכלל) שמסוגלים להיות מעל כולם כשכולם לא נראים טוב.

    חוץ מזה, אתה לא יכול שלא להתייחס למלך השערים של הליגה, ולא משנה איך תסתכל על זה.

    ומירו, לא משנה מה תגיד, רואים שאתה לא אובייקטיבי בנוגע לתמוז, הוא עזב אתכם לטובת הפועל וכיום הוא לא מפסיק להפציץ, יש מצב שגם אני הייתי מתנהג ככה באופן לא אובייקטיבי כך שסליחה אם אני מעדיף לא להמשיך את הדיון בנוגע לתמוז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/11
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,224
    לייקים שהתקבלו:
    937
    גם אני מעדיף שלא להמשיך את הדיון בנוגע לעובד הזר, כי פשוט חבל על כל מילה שאני מוציא בקשר אליו במקלדת, וזה לא קשור לאוביקטיביוות כי אמרתי שהייתה לו עונה טובה.