אייסוקר מסכם חצי ליגה !

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏31/12/09.

  1. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    אמנם המהלך בהחלט יפה, אך זה שער נטו באשמתו של ליפשיץ, גלבאן ראה שער ריק ולא נותר לו אלא לבעוט ויהי מה, לבסוף זה השתלם לו כאשר הכדור נבעט לבין חיבורי הקורות, אך אם ליפשיץ היה נשאר בשער אני לא בטוח שהכדור היה נכנס.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עומר וגל(שהסכים עם עומר בכל מילה) זה לא הוגן לבחור בברוכיאן לאכזבת הסיבוב לאחר שהוא לא שיחק במשך כל הסיבוב, את חמשת המשחקים הראשונים הוא שיחק עם פציעה ולאחר מכן נעדר מ-4 משחקים בגלל הפציעה ושחזר מול עכו זה היה רק ל-20 דקות.
    עם ברוכיאן בית"ר ניצחה 5 פעמים, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה פעמיים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏31/12/09
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אגב עם כל הכבוד לכל אלה שמכתירים את אלישע ואת גוטמן למאמני הסיבוב אני יגיד את זה ככה, גם אם תשימו את אייל ברקוביץ' שאין לו טיפה של ניסיון באימון, אני מאמין שב-90 אחוז מהמשחקים הוא ינצח בין אם זה הפועל ת"א ואם זה מכבי חיפה. לקחת את מכבי חיפה ל-14 נצחונות מ-15 משחקים כשרואים באמת מי אלה היריבות ואני מזכיר 6 מהלאומית ועוד 4-5 מהליגה שלנו, זה לא באמת מפתיע, במיוחד כשרואים את המשחקים והרמה של היריבות, כנ"ל הפועל ת"א, אין בזה אפילו הישג, אולי ההישג של אלישע זה שהוא ניצח את בית"ר והפועל סבבה מתקבל, אבל לא לצפות שמכבי חיפה ולא משנה מי משחק שם באמת שזה לא משנה, לא תנצח את עכו ושאר חברותיה ל-11 החלשות של הליגה, זה באמת גובל בטיפשות.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    המחמאות לאלי גוטמן זה עם הקבוצה המדהימה שהוא בנה, ועל איך שהקבוצה משחקת ולא רק זה שהיא מנצחת, ועל זה שהוא עושה שחקנים שלפני זה היו בינוניים למובילים בליגה, ועל ההצלחות הגדולות באירופה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיכום הסיבוב

    הקבוצה המצטיינת - מכבי חיפה. לא נתנו לכישלון האירופי להשפיע עליהם. השיגו אחוזי הצלחה מדהימים וכאשר הגיעה יריבה ברמה גבוהה יותר, חיפה ידעה לעלות את רמת המשחק שלה בהתאם, כשהשיא היה הניצחון על הפועל בבלומפילד. הכדורגל לעיתים טעון שיפור ולטעמי יש ירידה לאחרונה, אבל עם מספרים וסטט' אי-אפשר להתווכח. ותמיד יש תחושה שהיא תיהיה מסוגלת להבקיע, גם אם מכבי פ"ת למשל עושה בונקר מטורף עם עשרה שחקנים וחיפה מחמיצה, היא תצליח להשיג שער ולא תוריד את הראש. חיפה הקבוצה הווינרית בכדורגל הישראלי ואני אומר זאת בעצב. אם לא יהיה שינוי, היא תוכתר שוב כאלופה.

    הקבוצה המאכזבת - בית"ר ירושלים. ברור שהסגל נחלש לעומת שנים עברו, הרי אלבארז היה שחקן משמעותי מאוד וגם לא מצאו תחליף טוב לדאריו פרננדז, אבל זו לא סיבה לכך שהקבוצה נראית רחוקה מהענף במשך רוב העונה הזאת. אולי בשניים-שלושה משחקים העונה בית"ר הטיבה לשחקן, חוץ מזה נאדה. בית"ר נראית כקבוצה לא מאומנת, אבל יחד עם זאת שחקנים רבים פשוט לא משקיעים ומזלזלים בקהל ובמערכת.

    המאמן המצטיין - אלי גוטמן. אין לי ולו טענות אחת אפילו על הלוזריות של הפועל. גוטמן אומר לשחקנים בידיוק את מה שצריך להגיד, יש לו מניות רבות בקידום של ורמוט ושכטר, הוא הביר זר אחד תותח - ווצי'צ'ביץ' וגם זוראב שחקן לא רע בכלל. הפועל משחקת כדורגל התקפי ויפה וגוטמן הוריד את הסטיגמה מהגב שלו. ניהול המשחק שלו נהדר. הוא בנה קבוצה טובה מאוד בהפועל, קבוצה שיודעת לשלב בין הליגה לאירופה וכמובן שהוא עשה היסטוריה עם הפועל.

    המאמן המאכזב - רוני לוי. אחרי התיקו שמכבי פ"ת גירדה בבלומפילד, חשבתי שהיא בכיוון הנכון. היה לה סגל שחקנים לא רע בכלל, רוני לוי ידוע כמאמן בעל שיעור קומה, וחשבתי שאפילו יהיה סיכוי שהקבוצה תשתחל בפלייאוף העליון. זה פשוט לא קרה והקבוצה איבדה נקודות רבות. המאזן של רוני לוי דל ולא רק שהוא לא קידם את הקבוצה, אלא הוא גם החליש אותה. הזרים בקבוצה הזאת הם ביזיון, יש הרבה שחקנים בלי נשמה.

    השחקן המצטיין - איתי שכטר. לקראת סוף הסיבוב חלה אצלו ירידה, אבל זה לגיטימי בכל הקשור לשחקן צעיר שחיי לרוב על אמוציות בנוסף ליכולת. שכטר שחקן שלא מפחד לקחת את הכדור ולנסות להציל את המולדת. הוא כובש, מבשל, דוהר קדימה ומוציא מתפרצות, עושה הגנה. רואים שהגולים שלו הרבה יותר מרשימים משל ארבייטמן שלדעתי עולה עליו רק במשחק הראש. וכמובן שגם אסור להתעלם מהקמפיין האירופי המכובד מאוד של שכטר. זו אחת הרכישות היא מוצלחות של הפועל בעשור האחרון.
    שחקנים נוספים - ארבייטמן, ורמוט, מליקסון, גלבאן, ידין דה-סילבה, קטן, מסיללה, אניימה, תמוז.

    השחקן המאכזב - הצמד חמד של בית"ר, ברוכיאן ויצחקי. ברוכיאן לא נראה טוב על המגרש למרות שהוא החלים כבר מהפציעה. הוא כבש רק שער אחד העונה וזה מראה הכל. ברוכיאן פחות דורש את הכדור והוא נחבא אל הכלים. הוא פחות חד ומאיים מבעבר ועדיין לא הפנים את תפקיד הקפטן. יצחקי כבש צמד נגד מכבי ונראה שהוא חזר בידיוק בזמן מבחינת בית"ר, אולם רוב המשחקים הוא היה אדיש, חלש ולא הורגש. לדעתי המיתוס שלו בקרב אוהדי בית"ר מתחיל להיסדק.
    שחקנים נוספים - בנאדו, גרשון, רביבו, צרפתי, בן-בסט, קאסום.

    שער הסיבוב - בעיטת היעף של יצחקי מול מכבי. זה גולים שרק יצחקי מסוגל לספק לנו וזה מצביע על הפוטנציאל העצום שלו. הגול נכבש במשחק חם מאוד ובידיוק ברגע שהיה אמור להיות מעולה עבור בית"ר - ממש על סף השריקה להפסקה. אבל השער כמובן לא עזר לקבוצה של שום.
    השער של ווצ'יצ'ביץ' נגד באר-שבע בוולה במחזור השלישי היה ענק גם הוא. איך הוא התמקם לבעיטה וירה לחיבור - קלאסה.
    שערים נוספים - בן-דיין מול רעננה בוולה, כחלון בוולה מול בית"ר, עטר מול באר-שבע, שכטר מול סכנין בדקה ה-90.

    ביזיון הסיבוב - הפועל פ"ת מביימת פריצה של שודדים וגניבת ציוד, כדי להימנע מקנס של 20 אלף שקל. הקבוצה ביזתה את עצמה בכל דרך אפשרית. חד משמעית לא רק על כר הדשא.
    דברים נוספים - דחיית המשחק בעכו, הביזיון של אסף קינן במשחק סכנין מול מכבי, אוהד כהן סופג עלבונות מהנהלת מכבי פ"ת.

    הגלת הליגה - הצלחה או כישלון? - דעתי חצויה. מצד אחד, באר-שבע והפועל חיפה מוסיפות הרבה יותר צבע בליגה מאשר אשדוד לדוגמא. יש להן קהל, הן משחקות כדורגל התקפי וכל פעם יש שם תאקל חדש. קיבלנו יותר שערים ואולי משחקים מעט יותר התקפיים, אך יחד עם זאת, ואל תיתפסו לתוצאות הטובות של עכו כמדד - יש כל-כך הרבה משחקים שהתוצאה ידועה מראש. רעננה, הפועל רמת-גן, אחי-נצרת, באמת קבוצות מאוד חלשות שגם מבריחות קהל. אני בעד ליגה של 12 קבוצות עם הפועל חיפה ובאר-שבע.

    * רק אציין שכן מגיע לאלישע קרדיט עצום על מה שחיפה עשתה. גם אם הליגה לא בשיאה, מספרים כאלו פשוט מדהימים ולא זכורים בתולדות הכדורגל הישראלי. עונת 08\2007 הייתה אחת הגרועות שידענו, לפחות לפי דעתי(הפועל ומכבי התמודדו על ההישארות בליגה, חיפה הייתה בעונה לא מוצלחת ושימו לב מי תפסו את הצמרת - ק"ש שעלתה ליגה ושנה אחר-כך נשארה עם סגל כמעט זהה, סכנין שגם היא הייתה עולה חדשה ומכבי נתניה העפורה), ואני ממש לא זוכר שבית"ר שלטה ככה בליגה.


     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/12/09
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771