אינטר מנצחת מילאן 2-1,חוליו קרוס הופך את התוצאה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏10/3/07.

  1. Shiran- Rossonera Member

    הצטרף ב:
    ‏6/9/06
    הודעות:
    429
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכזבה אדירה,נכון שהפער העונה בין 2 הקבוצות הוא אדיר אבל בצורה כזאת?... הרי למילאן יש על מה להילחם, על המקום ה-4 בטבלה כדי שלפחות אם לא ייצא משהו מהעונה הנוכחית (ובוודאות לא ייצא) אז שלפחות בעונה הבאה תהיה אופציה לשינוי!.
    אינטר שיחקה כמו קבוצה שראויה לתואר האליפות שלה, קבוצה שלא מזלזלת באף משחק ואפילו שהיא כבר מוכתרת לאלופה היא עדיין נלחמת ותוקפת ולא מוותר על אף משחק!, מנגד באה הקבוצה האדומה (שהפעם יצאה אדומה מרוב בושה!) שיש לה הרבה מה להפסיד, משחקת כאילו זה משחק נגד הפועל ג'לג'וליה ומראה לא יותר מבינוניות ומטה....
    כל העונה הזאת וכל המהלכים של ההנהלה המטומטמת הזאת בנויים על בינוניות!!.. זה פשוט מחרפן כל העניין, למה לא לעשות איזשהו שינוי שיביא את הקבוצה למצב הקודם שלה, רעב לניצחונות, תארים, הגשמה עצמית... כל מה שרואים בעונה הזאת ובעונה הקודמת זו ירידה דרסטית ושקיעה הולכת וגוברת...

    ניסיתי להצביע על חלק אחד בקבוצה שתיפקד במשחק ולא יכולתי למצוא אחד כזה... ההגנה? מחפירה.. פאולו מאלדיני בהחלט לא רצה לחגוג ככה את ההופעה ה600 שלו, קישור? אנמי, חסר הברקות ונראה שבע מידי, פירלו פשוט נראה הצל של עצמו... איפה פירלו של עונה שעברה? של המונדיאל? ניעלם כליל, סיידורף מוכיח פעם נוספת למה הוא צריך לשבת על הספסל ולפנות את המקום לג'ורקוף...
    ההתקפה?... כמו שציינו פה.. כולם היו עסוקים ברונאלדו שדאג להשתיק את כולם, הוא דוקא היה עוד איכשהו בסדר...
    והמאמן??.. פה זה הקש ששבר את גב הגמל.. חילופים שאלוהים רק יודע למה הוא עשה אותם... חוץ מהחילוף של גורקוף בסיידורף (וגם זה לא ברור למה הוא לא נתן לילד לפתוח במקומו) כל שאר החלופים היו פשוט מזעזעים.... קאפו במקום אודו?? נו באמת... אם ההגנה הייתה גרועה עד אותו רגע אז הוא חשב שבאמצעות קאפו זה ישתנה?... הוא רצה שינוי בהתקפה?... אז למה להכניס את ג'ילה אלוף ההחמצות? למה לא להכניס את אינזאגי שהוכיח את עצמו אינספור פעמים במאני טיים וברגעים כאלה?....

    א-כ-ז-ב-ה
     
  2. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שירן, דווקא פירלו אתמול היה בסדר גמור. אומנם זה לא פירלו של המונדיאל ועונה שעברה, אבל אתמול הוא הציג את אחד המשחקים הסבירים שלו העונה. (שלא מספיקים כנראה נגד אינטר בכושר הנוכחי). היחידים שאני מאשימה אתמול הם שחקני ההגנה..משחק פשוט קטסטרופלי שלנו, השחקנים נראו כאילו הם משחקים פעם ראשונה נגד קבוצה גדולה ופשוט נפלו מהרגליים.

    בקיצור, אתמול היה יום שחור מבחינת כדורגל מבחינתי. גם מילאן, גם חיפה. אבל מה שנותר לי לקוות זה שאחרי כל המכות האלה, באמת יבוא שינוי דרסטי בקיץ הקרוב. מילאן השתפרה בחודשים האחרונים מאז פתיחת העונה, זה בטוח, אבל השיפור נראה לעין עד שזה מגיע לקבוצות גדולות. כשבאה קבוצה כמו אינטר, השחקנים (במיוחד ההגנה) נופלים מהרגליים, זה חייב להדליק להנהלה נורה אדומה.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/drunk.Xxx

    מה הבנאדם רוצה?
     
  4. ACBenb Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/06
    הודעות:
    2,868
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פירלו היה בין הבולטים של מילאן במשחק אתמול, רק שלבד זה לא הספיק.
    זו הייתה ממש התאבדות של אנצ'לוטי לשלוח להתקפה את קאקה ורונאלדו ושיסתדרו לבד, אודו היה ממש חושך ויאנקולובסקי עשה פאדיחות בהגנה ובהתקפה הוא לא הרים כדור אחד כמו בנאדם. מערך מפגר של אנצ'לוטי, לא שזה מפתיע כי הוא כבר חודש משחק במערך הדבילי הזה.
    5 קשרים של מילאן נגד 4 קשרים של אינטר, בלי אמביאסו וויירה, ואינטר שלטו במשחק. בושה.
    הוא ידע שישמרו על רונאלדו צמוד אז במקום להכניס עוד חלוץ שיהיה יות נח לשתי החלוצים הוא נשאר עם רונאלדו בחוד וראינו מה יצא, שער מקרי ואחרי זה אף התקפה רצינית.
    היה לאטוסו הזדמנות לגמור תיאורטית את המשחק כשבפתיחת המחצית השניה הייתה לו הזדמנות ממש ליד השער והוא בעט לפינה הרחוקה ומשם החוצה. 2-0 היה נותן יותר ביטחון ולפחות לא היינו מפסידים.
    בונרה השתין במכנסיים ויאנקו הוכיח שוב שהוא בינוני שמצטיין נגד בינוניים. אודו שיחק די רע אבל לפחות לא עשה טעויות משמעותיות. עם הגנה כזאת לא נצליח נגד הגדולות של אירופה.
     
  5. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אין משהו יותר טוב מזה שנצח את מילאן בשני המפגשים, רבים פה אמרו שאינטר לא כזאת קבוצה חזקה...... אבל עכשיו כולם צריכים להגיד מילה טובה לאינטר ששיחקה בלי קמביאסו וויירה, אדריאנו,גרוסו(מחצית שנייה),מאיקון, ודאקור (מחצית שנייה).

    לגבי המשחק עצמו, הדרבי הקודם היה יותר יפה עם הרבה שערים, אבל גם המשחק אתמול לא היה רע, לפחות ראיתי איך אוהדי אינטר שורקים לרונאלדו כשהכדור אצלו (אבל אין מה לעשות המנייק הבקיע), קרספו בזמן האחרון מחמיץ הרבה ושילמנו על זה נגד ולנסיה, לגבי קרוז אין מילים החלוץ המחליף הכי טוב בעולם , בנגיעה הראשונה שלו בכדור הוא הבקיע ובישל את השער השני.
     
  6. Gravesen Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    284
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויירה וקמביאסו חוזרים במחזורים הקרובים.
    מתי אדריאנו יחזור להרכב? החיסרון מורגגש, בנתיים לדעתי צריך לתת לקרוז עדיפות בהרכב על קרספו, בארבעת המשחקים האחרונים של אינטר שראיתי ( 2 בליגה + 2 בצ'מפיונס ) קרוז פשווט נראה מצויין וקרספו נראה חלוד ולא מסוכן.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    נכון,צודק טעות שלי.
    הוא רחוק 2 שערים מהשיא כיבושים שלו בעונת 2003/4 (20 שערים) ובקצב הזה הוא גם ישבור אותו..
     
  8. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לדעתי היה משחק בינוני מאוד, לא התעלה לרמות הגבוהות ביותר כמו שציפיתי בדרבי ובמפגש הטעון הזה, אבל מה זה חשוב? כל עוד מילאן מפסידה זה מצוין.

    ההגנה של מילאן נראית בדיחה. יאנקולובסקי עם טעות של טירון, ולאחר מכן הוא אפילו לא מנסה לחטוף את הכדור מקרוז כמו שצריך במצב שכזה, כאשר אתה מאבד את הכדור עוד ברחבה. קרוז עם בישול נפלא, וכמובן שזה מגיעה למצטיין של המשחק להבקיע את השער הזה. גם במחצית הראשונה ראינו טעיות כאלה כמו של יאנקולבסקי, הטעות אחת הגיעה מצידו של בונרה, והייתה עוד טעות לא זוכר של מי כאשר שוב פעם קרספו לא משכיל לנצל את המתה (היקרה מאוד יש לומר) שניתנה לו. אנצ'לוטי מטומטם, היה צריך לעלות עם גי'לארדינו יחד עם רונאלדו, ושקאקה יהיה מאחוריהם, ויבשל להם את הכדורים כמו שהוא יודע לעשות.

    קרוז צריך לפתוח בהרכב של אינטר במשחק הבא, חלוץ מצוין, ובמשחק הזה הוא הוכיח ששיתוף הפעולה שלו עם זלאטן איבהימוביץ' מצוין. הציוות של קרספו את איברהימוביץ' הוא רע, רע מאוד. שני השחקנים חושבים על עצמם, ומחפשים רק לבעוט אל השער, כאשר השני בעמדה הרבה יותר נוחה לשים את הכדור ברשת. אלו פעולות אנוכיות. כמובן שאת איברהימוביץ', לאור היכולת המצוינת בו הוא נמצא אסור להוציא מההרכב, אז קרספו לדעתי צריך לפנות את המקום שלו לטובת קרוז, שהוכיח את עצמו עם משחק נהדר אתמול, כאשר תוך 60 שניות כבש, ולא הרבה זמן לאחר מכן בישל את השער.

    אני לא פוסל אפשרות גם שמהלך כזה יכשל, בכל זאת, יש שחקנים שהם מתאימים להיות ג'וקרים מהספסל, יכול להיות שקרוז הוא אחד מהם, אני לא יודע, אבל שווה לנסות ולהציב אותו בהרכב פעם אחת לצידו של איברהימוביץ', ורק כך נדע אם באמת צריך לשים אותו בהרכב.

    המפסידה הגדולה מכל העניין הזה לדעתי זאת אמפולי. היא לא ניצלה הזדמנות מצוינת בשבילה לפתוח פער על מילאן, ולהתקרב יותר אל מקום שמוביל לליגת האלופות, הם עוד הובילו 0-2 משערים של פרטאלי ושל אלמירון, וגם העובדה שפסקואלה הורחק כמה דקות לפני השער הראשון הועילה למארחים, אך מחצית שנייה כנראה גרוע ושערים של רזאי ולוקארלי בדקה ה-90 מנעו מאמפולי 2 נקודות יקרות, שהיו כמובן מקרבות אותם למקום הרביעי, ויותר חשוב (לפחות בשבילי), לפתוח פער יותר גדול על אנצ'לוטי וקבוצתו.
     
  9. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחקים האחרונים הוא מעט לקוי, אבל בכל החצי הראשון של העונה הם היו החלוצים בהרכב הראשון ושיתוף הפעולה שלהם פרח.