אינטר מצטרפת לשמינייה האחרונה אחרי 1-0 על אייקס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏5/3/06.

  1. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככל הניראה בארסה השנה היא מכונה משומנת שאפילו מוריניו לא יכול לעצור .
    בארסה הופכת משנה לשנה לקבוצה אימתנית,עם ניהול יציב ושחקנים נהדרים וטובים ,מאמן טוב בניגוד לריאל מדריד.
    רייקארד עשה בית ספר למוריניו ב-2 משחקים
    אני כל כך שמח שמוריניו עף משמינית הגמר -מגיע לך יא זבל !
    חבל שמסי לא היה שותף לחגיגה ונפצע באמצע המחצית הראשונה
    מה עוד יש להגיד על הגול של רונאלדיניו?שחקן ענק,פנומן,עוד שער שיכנס לספרי ההיסטוריה .
    אם בארסה תזכה השנה בליגת האלופות זה לא יפתיע אף אחד .הלוואי שהם יזכו .
    ידעתי שיובה תנצח ,למרות שאחרי שראיתי שברמן הובילה 0-1 (מצטער לא ראיתי את המשחק ורק מדי פעם העברתי ערוץ כדי לראות את התוצאה) חשבתי שהתסריט מרבע הגמר אשתקד חוזר על עצמו ,שנה שעברה ברבע הגמר ליברפול ניצחה את יובה בהפרש של גול אחד וליובה הספיק ניצחון 0-1 כדי לעלות לשלב הבא,בדיוק כמו במקרה הזה.
    רק שהפעם ברמן הובילה והיתה קרובה לניצחון.
    השוער של ברמן הוא הגיבור הטרגי של המשחק ,השמטת כדור נוראית גרמה לשער ניצחון של יובה שהעלה אותם לשלב הבא.
    ומחר -ליברפול ,ארסנל,ליון -בבקשה תעלו לשלב.
     
  2. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאללה תפסיקו עם השטויות ותתחילו לדבר על כדורגל.

    אני מקווה שמרקוס מרק טוב ברפואת שיניים יותר מבשיפוט, אחרת המטופלים שלו בטח הולכים עם פה מלא שיני זהב. כל שניה עצר את המשחק, נתן פנדל שלא ממש היה, לא נתן חוק יתרון מתי שצריך, במקום לוותר על תיקולים של 50/50 הוא תמיד שרק. קשה בלי קולינה.
     
  3. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    |yt|
    כל החודש האחרון צ'לסי נראו על הפנים כולל תבוסה 3-0 מול מידלסבורו והיום לפי דעתי זה היה השיא, השחקנים היו רדומים וחלשים להחריד במיוחד שחקני ההתקפה שרובן (שהשנה זה לא אותו רובן) ודאף היו זוועה ולאמפרד בחודש האחרון לא בפוקוס, לאמפרד חלש יותר שג'ו קול משחק לידו.
    אם למפארד היה פצוע היום אז היה עדיף לתת לו להיות בספספל!
    ג'ו קול כרגיל היה ענק אבל הוא לבד זה לא מספיק.
    כמו שברצלונה נראו היום היינו חייבים לעבור אותם והבעיה שלנו שאין לנו שחקן סופר סטאר בהתקפה כמו בכל קבוצה אחרת באירופה, אנחנו חייבים שחקן התקפה טוב יותר מדרגובה וקרספו (שלפי דעתי טוב יותר מדרגובה וגם החילוף שלו היום הוכיח את זה) מישהו כמו אדריאנו או הנרי ובקישור צריך שחקן עושה משחק כמו רונאלדיניו או קאקא מהדרג הראשון וככה לפחות גם נשחק כדורגל חיובי וגם נוכל להבקיע משום מצב כמו שעשה היום רונאלדיניו.
    אומרים שבאלאק בדרך לצ'לסי אבל מה זה שווה להשיג עוד שחקן שמשחק בדיוק כמו לאמפרד?
    לא יכול להיות שעם כל הכסף שלנו בסוף נראה במשחק הכי חשוב שאין לנו התקפה ומי שנכנס להתקפה יהיה דווקא הוט!

    כולם מתלהבים מברצלונה אבל קבוצה טובה אחרת עם התקפה נורמאלית הייתה מנצחת אותה היום, אני לא מאמין שברצלונה היא הקבוצה הטובה ביותר שיש כיום.
    אפילו עם 10 שחקנים כבשנו נגדם, ברצלונה לא עברה את "צ'לסי הגדולה" כי כמו שאנחנו נראים בזמן אי אפשר להגיע רחוק, לפחות בליגה האנגלית היכולת הזאת מספיקה לנו...


    בקיצור היינו היום זוועה, לא היה לשחקנים חשק לשחק כדורגל.







     
  4. Robin Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/05
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין את כל אלה שאומרים רייקארד ניצח את מוריניו. מה רייקארד עשה בדיוק שהיה כזה גאונות טקטית שניצחה את מוריניו? סך הכל, אם הקבוצה שלך נמצאת בכושר רע (או רוב השחקנים המרכזיים בקבוצה), לפעמים אתה לא יכול לגרום להם לשחק טוב.
     
  5. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תענוג. כאשר בארסה הפכה לספינת הדגל של האוהדים שוחרי הכדורגל ההתקפי, רבים מאוד הצטרפו למחנה הנגדי. אינספור טענותיהם בנוסח "בארסה נאיבית/חלשה בהגנה/לא טקטית די" ירדו היום לפח, כאשר אלופת ספרד הציגה שוב בדיוק את כל אותם החומרים מהם קרוצות אלופות אירופה. אינני רוצה מקבוצתי האהובה שתהיה אבירת הכדורגל היפה. אני רוצה שהיא תנצח, ותעשה זאת בצורה משכנעת, מרשימה ומהנה. העונה, זה בדיוק מה שאנחנו מקבלים.

    אני אתחיל מצ'לסי. עם כל ההערכה למאמץ האדיר, חייבים להודות שהם הקלו על ברצלונה. מוריניו חשש יותר מדי, ובארסה נהנתה לשתף איתו פעולה בבזבוז הזמן. פרט לנסיונות בודדים, רובן ודאף לא ממש ניסו ללחוץ על מגני הכנף, וכלל שחקני צ'לסי התייאשו בשלב מוקדם. גם מוריניו יכל לעשות יותר, כאשר אני חושב שמערך עם דרוגבה וקרספו היה מקשה יותר על העורף המקומי.
    בנקודה זו סיימנו עם הקרדיטים לגורמים חיצוניים, ונחזור לבארסה. רייקארד עשה עבודה מצויינת. הוא ידע בדיוק מה הם הרועצים הפוטנציאליים של ברצלונה, ודאג להביא את השפעתם למינימום. הוא ויתר מראש על רוב בהחזקת הכדור, והורה לשחקניו להמנע בכל מחיר מהתמסרויות בחצי שלהם. כמו כן, שימו לב שניתן לספור על יד אחת את כמות הפעמים בהן הגיעו שחקניה הטכניים של צ'לסי לאחד-על-אחד מול ג'יו או אולגר. דקו, אדמילסון, מוטה, ואפילו לארסון תרמו כולם את חלקם בחיפוי על מי שהם החוליות החלשות של ברצלונה. הוא איננו נגרר לרצון לשחק יפה, והקבוצה עשתה בדיוק את מה שהייתה צריכה כדי לעלות לשלב הבא. היה לי, לתובל, בנדה ולירן דיון מעניין בקשר לטיאגו מוטה במחצית המשחק, ואני חושב שלבסוף רייקארד בחר באפשרות הנכונה. בהפסקה, טענתי שאת מוטה צריך להשאיר עד לעבירה המשמעותית הראשונה שיעשה. למרבה ההפתעה, הוא לא עשה אותה כלל, ולפי דעתי רייקארד צדק כאשר לא מיהר להחליפו. טענתי היחידה לעברו של המקורז - למה קיבינמאט אולגר היה זה ששמר על דרוגבה במצבים נייחים? דפיקות לב מואצות בכל פעם.
    למרות הירידה המשמעותית ביכולתו הממוצעת העונה, דקו תמיד נותן משחק גדול כשבארסה זקוקה לו. קשה להרגיש בחסרונו של קשר 50-50 לצידו כאשר הפורטוגזי עושה עבודה של ארבעה שחקנים. אמנם גם היום הייתה לו כמות מכובדת של מסירות לא מדוייקות, אבל קשה לעשות 100 פעולות טובות בלי לרשום 10 טעויות. שחקן פשוט אדיר. אם הוא לא היה ממהר להתאזרח בפורטוגל, פיפ"א יכלה לחסוך בהוצאות הנסיעה של הגביע המוזהב. אבל, כמה שאני הייתי רוצה לבחור בשחקני האהוב כשחקן המשחק, התואר הזה הולך לאחד אחר. שחקן אשר הפך העונה לאחד מאהובי אף הוא. האיש שעד עכשיו, הוא שחקן העונה של בארסה, ושבקצב הנוכחי יהפוך בקרוב מאוד לבלם הטוב בעולם (המשחק הבא, בלי פויול לצידו, יהיה המבחן הגדול). רפאל מארקז הוא הדבר הכי טוב שקרה לקטלוניה העונה. שלושה פעמים היום הוא זיהה פרצות של שער בהגנה, ובהתמקדות של טיל מתבייט ניקה את הסכנה. הוא גרם לדרוגבה, שהחריב את הגנת באיירן החסונה, להיות כלל לא רלוונטי. כמו כן, כמו בלם גדול באמת, הוא תיקן את הטעויות של חבריו. גם פויול היה היום אחלה, חבל רק שכמה טעויות (בעיקר הרחקות לא מוצלחות) העיבו על כך. בצדדים, ג'יו נתן אולי את משחקו הטוב ביותר במדי בארסה (בטח מבחינה הגנתית), והיה פשוט מדהים. בלי חורים הגנתיים אופייניים, עם מגוון תיקולים מצויינים ואפילו כמה גלישות נפלאות של הרגע האחרון (למשל, בפנדל שלא היה ולא נברא). אולגר נתן עוד משחק טוב, והחיפוי התמידי של לארסון מאחוריו מנע מאיתנו לראות את הכתמים השחורים מתחת לשכבת הציפוי.
    בקישור האחורי, עוד משחק מצויין לאדמילסון, שמתחיל לאט לאט להפסיק להרגיז אותי ולהפוך לשחקן ראוי. לאחרונה, הוא החל להפגין אגרסיביות, אשר ביחד עם האלגנטיות הרגילה שלו יוצרת אחלה שחקן. נהנתי גם מטיאגו מוטה. אמנם הוא לא הצליח לעשות שום דבר מועיל כאשר הכדור היה ברגליו, אך הועיל רבות מעצם נוכחתו. להבדיל ממרק ואן-בומל או אינייסטה האדישים למדי, מוטה יודע להטפל ולהציק לקשר עם הכדור, ועשה זאת ללא הרף. הייתי בטוח שלא נראה ממנו במחצית השנייה יותר מרבע שעה, אך לבסוף הוא אף הצליח להמנע מעבירות מטופשות עד לסיום.
    בהתקפה, משחק טוב של רונאלדיניו. לא אלוהי כל כך כמו שהיינו רוצים לחשוב, אבל לפחות הוא עשה לבסוף את מה שייחלתי לו כל המשחק - שיפסיק למסור עקבים לכל רוחות השמים, ובמקום זאת יקח כדור ויכבוש. מלך. סמואל אטו עשה עבודה לא רעה, כמו גם לארסון.

    לסיום התייחסות לשחקנינו, ציוניי:
    מסי (לארסון 6.5) - אטו 6.5 - רוני 7.5
    אדמילסון 7.5 - דקו 8 - מוטה 6.5
    אולגר 7 - מארקז 8.5 - פויול 7.5 - ג'יו 7.5
    ואלדז 6.5


    בארסה עברה את צ'לסי, ואבן ענקית נגולה מליבנו. ברצלונה השתפרה, ויש לנו הוכחות עם חותמת לכך. אבל, כדי שלא יהיה לכך אנטי-קליימקס מצער, חייבים לזכור שהדרך לפודיום בפריס לא נגמרת כאן. אחרי הנצחון האדיר, יש לרייקארד משימה גדולה - להזכיר לשחקנים את שהדרך עדיין ארוכה. בארסה קבוצה איכותית דיו כדי לזכות בתואר, אין בכך שום ספק. יהיה חבל מאוד ליפול על היבריס. רייקארד, לתשומת לבך.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה עברה את צ'לסי בצדק, היה עדיף לצ'לסי כבר להפסיד בקאמפ נואו שער השיוויון רק סתם נתן להם שער כבוד. ברצלונה ידעה להגן בדקות שצריך, לא שיחקה התקפי כצפוי במידה מסויימת, וכמו שאמרת באריק, מוריניו אשם בהדחה כי הוא לא הימר מספיק על התקפה. למאפרד לא הורגש, למקללה לא הייתה עזרה, אני המלצתי לפתוח עם 2 חלוצים שיהיה סיכון, אבל מוריניו העקשן לא רצה. בעקבות היכולת הרעה של יובנטוס ברצלונה היא המועמדת שלי לזכות בתואר. כל הכבוד לברצלונה, באמת. נקמה מתוקה. אגב, הפציעה של מסי.... לדעתי מוריניו תיכנן את זה כדי להוציא אותו מהעניין....

    מסכנים אוהדי ורדר ברמן. אני מעריך מאוד את הקבוצה הזאת לאחר אתמול. באה לדלה-אלפי יצרה כמה מצבים לגול כמו גדולה ועד לדקה ה-88 הייתה צריכה לעלות. ידעתי שליובנטוס יהיה את המזל הזה(ראיתי עד דקה 70 את המשחק הזה....), חבל, ורדר ברמן הייתה נהדרת במהלך כל הטורניר. מה שייזכרו זה את זה שיובנטוס עלתה. אני לא מאמין אבל, גם במחצית השנייה שהיה שיפור יובנטוס לא הייתה מספיק טובה. השוער ויזה מסכן, הוא היה נהדר עד לאותו גול. זה מזכיר לי את העלייה של מילאן בעונה שעברה לגמר ליגת האלופות, אחרי שאיינדהובן הוליכה כבר 2-0, ואז מילאן הבקיעה ועלתה. לאיטלקיות יש פוקסים!
    ידעתי ש3-2 לא יספיק להם, חשבתי שיהיה 1-0. הגול של ברמן היה נהדר, אבל הם התחילו בלי שום סיבה לפחד כאשר הזמן עבר. אבל על הניצחון של שבוע שעבר ועל היכולת: כל הכבוד. לא היו הרבה קבוצות שבדקה ה-87 יהיו בפיגור מיובנטוס ויהפכו את זה ל3-2 בסיום.

    ויאריאל פתחה רע את המשחק אבל הציגה כדורגל משתפר לאחר מכן. ריינג'רס ניסו להפתיע עם שער ההיתרון אבל זה היה צפוי לדעתי, שהשיווין יגיע. ריקלמה מעלה את ויאריאל לרבע הגמר, עקב נפלא שלו סידר את השיוויון. ברכות על ההישג לויאריאל, אם כי אני לא חושב שהיא תמשיך הלאה.

    והיום.....

    אני רוצה שריאל מדריד יעברו את ארסנל. זה יהיה קשה בטוח, ארסנל יהיו יותר טובים, אבל, כאשר זיזו, רוביניו, ראול, רונאלדו, בפטיסטה, קאסנו, בקהאם, גוטי, אלה שחקנים שאתה חייב להבקיע איתם, כאשר חמישה משחקים. הייתי רוצה לראות את רונאלדו בהרכב הפותח אני חושב שאם ריאל תיהיה סבירה היום הוא לא ייאכזב. אני רוצה לראות שחקנים לוחצים, נלחמים בשביל הסמל של ריאל ולא נותנים לקבוצה לגמור את העונה כבר בשלב הזה. ראול בראבו יותר טוב בשמירה עם הגוף לכן הוא הועדף על פני פאבון, אבל לא ברור לי למה הלגרה לא משחק, הוא יותר מנוסה. יש לי סיוטים מהבישול של ראול בראבו לזאלייטה בעונה שעברה. אי העפלה לרבע הגמר והמאמן לא ממשיך. אני מקווה שעצם זה שבפטיסטה בקישור, ייצב את מרכז המגרש ונוכל להשתוות לארסנל. רוביניו ייפתח על הספסל, לדעתי זה בסדר, אבל בדקה 60 להכניסו. שהשחקנים לאט לאט כבר יתחילו לרדת בכושר, רוביניו יבוא עם המהירות....
    בקיצור, האלה מדריד, הלוואי ונעלה שלב.

    אני מאמין שליברפול תצא מהפיגור שלה נגד בנפיקה, ותבקיע שער במחצית הראשונה. ליברפול קבוצה בעלת כלים התקפיים: סיסה, ג'רראד, מוריינטס ויש עוד, וזה מספיק לשער אחד. שייהמר בניטס, שייפתח עם 2 חלוצים. את כל המזל שלה ביזבזה ליברפול בשנה שעברה?

    אני אומר שהיום באיירן עפים בצער נגד מילאן. מיותר מאוד היה השיוויון של שבשנקו בגרמניה. אולי חסרונו של גאטוסו ייקל קצת על באיירן, אבל נגד המבורג היא הייתה חלשה, וההגנה בעיקר חלשה לאורך כל הזמן. השחקנים לא עם אותה מוטיבציה, התוצאה לרעתה, מילאן מסוגלת לשמור על שער נקי נגד כל קבוצה בעולם בביתה.
     
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארבעת המתווכחים פה, אתם ככה קרובים להשעיה, מזלכם ש2 בלילה ואני רק מחפש כבר את המיטה. זו אזהרה אחרונה בהחלט לעבר כל הרביעייה, נמאס כבר מהגועל נפש הזה כבר.

    תגובה על כדורגל כשאני אתאושש קצת
     
  8. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איי כמה שהקבוצה המסריחה הזאת שנקראת יובה הייתה חייבת לעוף אתמול.
    אני פשוט לא האמנתי כשראיתי את הזברות מגן החיות ואת הפנתר מברזיל, אמרסון, כובש מטעות פשוט מפגרת,מזל משמייים פשוט כמשמעו.
    ביום ראשון אני מקווה שהיא תחטוף ממילאן הפסד שני העונה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx .

    ברסה-צ'לסי-משחק ממש לא גדול אבל בהחלט עם מחשבה,רייקארד עלה עם ההרכב שלו כדי לסגור יותר חזק ולתקוף ברגעים של חולשה של צ'לסקי,דבר שדי הסתדר לו למרות שלא ראינו את ההתקפה של ברצלונה במיטבה.
    רונאלדיניו עם מבצע אישי מצויין וזה כל המשחק,פנדל לצ'לסקי לא היה,הייתה פשוט התקלות רגלים אחרי הניקוי של הגנת ברצלונה.



    אייי,היום מילאן מול באיירן,אני מקווה לכל טוב אצל המילאנזים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/3/06
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    3,513
    מין:
    זכר
    מי שראה אתמול יובה-ברמן או מי שמתכוון לראות, תבינו יובנטוס לא שיחקה בלי חשק, כפי שהפרשנים שלנו אמרו. בכלל איך איש צוות כמו נדב יעקובי וזוהר אחד שמקבל לא מעט כסף כדי לשבת שם, לא מכירים את טים ויזה. אלק שוער שני. ויזה הגיע לברמן בקיץ כדי להיות שוער ראשון, עוד לפני פתיחת העונה כולם ידעו בגרמניה שאם שום דבר מיוחד לא יקרה ויזה יהיה השוער הראשון של גרמניה ביורו 2008 ורק פציעה שהשביתה אותו לחצי שנה עצרה בהתפתחות שלו מעט וגרמה לכך שפרשני ערוץ הספורט יופתעו איזה יכולת יש לשוער השני של ברמן.
    נחזור לשלנו, ליובנטוס יש שיטה ברורה, שיטה שמתאימה נהדרת לליגה, אבל עובדת פחות טוב בליגת האלופות. השיטה, היא ברורה, יובנטוס לא לוחצת בחצי של היריב, וגם לא באמצע, אלא בחצי שלה, כך היא מזמינה התקפות, מזמינה את היריבה לשלוח יותר שחקנים קדימה, ואז כאשר ליריבה יש יותר שחקנים בחצי של יובנטוס מאשר בשלה, אז יובנטוס עם חוטפי כדור כמו ויירה, אמרסון, קאמוראנסי, נדבד, קנבארו, טוראם ואחרים חוטפף את הכדור בהמון לחץ נקודתי ושולחת את הכדור מהר לחצי של היריבה. במצב כזה שחקני ההתקפה של יובנטוס נתקלים בפחות מגנים וכך קל להם יותר לכבוש. על טקטיקה נקודתית זו מבוסס גם התפיסה המלאה של יובנטוס. במשך חלק מהמשחק יובנטוס נותנת ליריבה לשחק, רק כדי לעקוץ בקטלניות הידועה לה.

    בשנה שעברה ליובנטוס היה פאנצ'ר כאשר השיטה הזו לא עבדה על ליברפול. ליברפול של בניטז בעונה שעברה לא התפטתה לתקוף, כמה נוח שיובנטוס לא גרמה לה להרגיש. תכנית חלופית ליובנטוס לא ממש היתה וזלאטאן גם אז ביכולת נוראית גרם לכך שהגברת הזקנה לא עברה שלב.

    הפעם יובנטוס קיבלה יריבה נוחה. נוחה לא מזלזול כלפי ברמן הנהדרת, אלא נוחה בסגנון המשחק שלה. יובנטוס לא היתה צריכה להתאמץ כדי לגרום לברמן לתקוף, ברמן עשתה זאת בכל מקרה.
    מה שמאפשר ליובנטוס לשחק בצורה כזו הוא הבטחון הגדול של הקבוצה בהגנה שלה ובשוער שלה. התקלה אתמול קרתה כאשר ההגנה שלה טעתה, היציאה לנבדל לא היתה מתואמת ויובנטוס ספגה.
    מכאן שעד המחצית יובנטוס מעט איבדה את הראש, כי את הכדורגל שלה בפיגור 0:1 במצב כזה קריטי נורא קשה לשחק. איזה אדם נורמאלי יחשוב לתת ליריבה לתקוף ולהחזיק בכדור בחצי שלך כאשר אתה בפיגור של שני שערים (בשני המשחקים) והזמן אוזל. ושוב גם הפעם יכולת נוראית של איברהימוביץ' פגעה בנסיונות של יובנטוס לכבוש. במחצית השניה קאפלו עשה את הדבר הנכון, שינה שיטה. הוא הבין שלשחק בשיטה הרגילה לא ילך מנטלית, הוא הבין שגם זמן לתת ליריבה להחזיק בכדור אין לו, אז יובנטוס התחילו לתקוף.
    ויובנטוס תקפה, וסיכנה, שלא יצאו פה כל יפי הנפש וירדו על יובנטוס, הקבוצה האיטלקית היתה טובה יותר וראוייה יותר. ויזה לפני הטעות החסרת מזל, הוציא לפחות 3,4 שערים בטוחים. כפי שאמר קאפלו, הצדק הלך עם האמיצים.

    ברמן תשאר עם המחמאות, שבהחלט מגיעות לה. יובנטוס תמשיך הלאה מה שבהחלט מגיע לה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/3/06
  10. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אורי(כך אני מניח שקוראים לך לפי הכינוי), הייתי מסכים איתך אילולא הנתונים של אחזקת הכדור במשחקים של יובנטוס.
    יובנטוס שולטת טוטאלית במשחקים שלה בליגה, מניעה כדור ללא תכלית ורק דבר זה מונע ממנה להביא את השליטה המוחלטת שלה לידי ביטוי.
    אני לא יודע אם שמת לב, אבל השנה יובנטוס כובשת בעיקר ממצבים ניייחים\הרמות לרחבה, כששתי "השיטות" הללו לא פועלות, יובנטוס מנסה לעקוץ במתפרצות(מה שעזר לה מול רומא, למשל).
    בכל מקרה, יובנטוס בעידן קאפלו היא קבוצה עקרה בהתקפה, לאו דווקא מבחינת הבקעת שערים אלא מבחינת ייצור מצבים, אני בכלל לא אגזים אם אני אגיד שיובנטוס היא הקבוצה הטובה בעולם בניצול מצבים.



    אגב, טים ויזה תמיד היה שוער בינוני, אני עדיין זוכר לא מעט טעויות שלו בקייזרסלאוטרן.


    במעבר חד ללונדון, מוריניו אומר שלא הקבוצה הטובה ניצחה, אני בטוח שעם זה הרבה לא יסכימו ואני עדיין לא החלטתי מה היא עמדתי בנושא, אך על זה לדעתי לא ניתן להתווכח:
    "התיקו הזה מחזיר אותי לאירועי סטמפורד ברידג', משחק שבו שיחקנו עשרה מול 11. כשהיינו שווים לא הפסדנו. לא ראיתי את ברצלונה מנצחת 11 שחקנים שלנו וזוהי עובדה שזה לא קרה. וחוץ מזה סבלנו מחוסר מזל. לו היינו מבקיעים לפני הדקה ה-90, אני מאמין שהיינו יכולים לנצח ולעלות".
     
  11. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א.לדעתי ברצלונה וצ'לסי הן בסך הכל הכללי פחות או יותר באותה רמה להוציא את רונאלדיניו,אין מה לעשות הגאון הזה הוא האחראי לפער וליתרון שהיה לברצלונה בשני המפגשים האחרונים,הוא ההבדל בין ברצלונה אחת לברצלונה אחרת,גם באירופה וגם בליגה בספרד.
    ב.הגיע לברצלונה לעלות,היתה יותר טובה מצ'לסי בשני המפגשים.
    ג.אני קורא את התגובות של מוריניו,מתבייש בשבילו,קום ותאמר את האמת במקום לקשקש על 11 מול 11,מזל ושאר החארטות,זה היה הופך אותו לגדול יותר,עכשיו הוא רק מבזה את עצמו ומשמח את כל אלה שחיכו לו בפינה,שחלמו על מחיקת החיוך שלו,אני שמח שבראיין רובסון הוא אחד מהם אחרי שמוריניו חירחר ריב נגדו בשבת,מי שלא יודע לכבד את המנגר היריב(בטח ובטח שהוא אגדה מקומית)מגיע לו שיאכל חצץ.
     
  12. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה עוד בסדר. מה שיותר מוזר היה לראות אותו חוזר ואומר שטים בורובסקי הוא הקפטן, כשבמציאות גם באומן, גם פרינגס וגם ריינקה באים לפניו, וממציא לאמרסון קריירה של 3 שנים בברמן. אותן טעויות טיפשיות של לפני שבועיים, מוזר שלא העירו לו על זה.
    על המשחק עצמו אני לא רוצה להגיב, זה סתם יעצבן אותי.
     
  13. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהצלחה לליברפול היום ! חייבים לעבור את בנפיקה !
     
  14. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    אני כבר התעצבנתי ורציתי להגיד,אבל אין לי מה להגיב.
    אז ציטטתי כדי שתקראו שוב ואולי תבינו.מילאן/באיירן או בארסה או יובה יהיו אלופות אירופה,יובה קבוצה מעולה,כל מי שאומר שיובה קבוצה הגנתית ומשחקת מסריח,אתם פשוט אבל פשוט לא מבינים כדורגל.
     
  15. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    לדעתי הפייבוריטית חוץ מברסה היא ליון.לא נופלת משום קבוצה ביבשת למרות המאמן האפס שלה.