אינטר 11/12 :: העולם מחכה למהפכה הנראצורית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Interista, ‏30/6/11.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: הקוריירה: אינטר ופאלרמו סיכמו אמש על העברתו של מתיאס סילבסטרה למילאנו. הבלם הארגנטינאי צפוי כבר היום לעבור בדיקות רפואיות יחד עם הנדאנוביץ', לסגור את פרטי חוזיהם ולהפוך באופן רשמי לשחקני הקבוצה. ההצעה של אינטר, לה הסכים זאמפריני: השאלה למשך שנתיים בשווי 2 מיליון יורו ולאחר מכן אינטר תוכל לרכוש אותו תמורת 6 מ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/7/12
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יופי, אולי סוף סוף הוא יקבל את ההזדמנות לה הוא ראוי בנבחרת. בעצם לא, הוא לא שיחק באסטודיאנטס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  3. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    לדעתי יגמר להם הסוס. לאבד בשני קייצים את :

    אלכסיס סאנצ'ז, גורקאן אינלר, איסלה, אסאמואה ואת סמיר זה קודם לשבור את כל הבסיס של הקבוצה + מראה עד כמה הליגה ירדה ברמתה שנה שעברה. עם החיזוקים של אינטר ורומא והיציבות של לאציו אני לא רואה מצב שאודינזה תגיע מעבר למקום 6-7.

    מצד שני הקופה מלאה במזומנים כל השחקנים הנ"ל הכניסו למועדון קרוב ל-100 מיליון יורו + הסכום המאוד נאים שהמועדון יקבל מעצם ההשתפות בלג"א....


    לגבי ג'וליו סזאר, לא ברור עניין - שוער מהרמות הגבוהות ביותר שסבל מאחת ההגנות הגרועות ביותר בליגה העונה, מה הרעיון להיפטר ממנו בחינם? לא ברור. בראנקה ומוראטי עישנו משהו
     
  4. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    Julio Cesar-Inter: It’s over

    http://football-italia.net/20844/julio-ces...%E2%80%99s-over

    פשוט מכוער. לא יכולתי למצוא דרך מכוערת יותר לפרידה מאחד השוערים הכי גדולים שהיו במועדון הזה, פשוט התנהלות מביכה ומזלזלת של ההנהלה של אינטר. יותר מזה, לשחקן הזה יש כל כך הרבה מה לתרום שזה קצת מוזר שבכלל קיים רצון להחליף אותו. אין לי הרבה מה להגיד מלבד מזלזל, מביש ומצער עבור ג'וליו שנתן את מיטב שנותיו למועדון כפוי הטובה הזה וקיבל ככה אתם יודעים באיזה גודל ואיפה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    נראה כאילו אינטר מנסה לעשות מהפכה בכוח. לא מהפכה חיובית שבה קבוצה מתחזקת במספר רב של שחקנים, אלא פשוט בלאגן בסגל בצורה שבה הקשר בין הסגל של העונה האחרונה לבין זה של העונה הבאה יהיה קטן ככל האפשר.
    הנדנוביץ' שוער מעולה, אבל מה הפער בינו לבין סזאר? מה אינטר מרוויחה מהבלאגן הזה?

    אותו סרט קורה גם בעמדות אחרות. במקום לחפש לחזק את העמדות הבעיתיות, פשוט עושים סלט מכל הסגל.
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    ההחלטה והמחשבה להפרד לגטימית וצודקת לחלוטין, משהו חכם שהמועדון פעם ראשונה בעשור חשוב עליו והחליט לקדים תרופה למכה כשהוא ירד לאט לאט ביכולתו, אך עדיין נשאר בגיל מספיק סביר כדי למכור אותו ולהפטר מהמשכורת הגבוהה - כשלמעשה עושים טרייד-אין על שוער עדיף וצעיר ב-5 שנים, שעולה פחות מחצי מז'וליו במשכורת השנתית.

    הדרך, זה כבר משהו אחר. היינו חייבים למכור אותו ולתת לו לעזוב בשקט ושלווה בצורה מכובדת לפני שהאנדנוביץ' הגיע, ולשוער ברמתו למרות הירידה ביכולת, בגיל 32 - הרשו לי לגחך אם תעלה הטענה שאין אף קבוצה שרוצה ומוכנה לשלם עבורו.

    המצב הקיים היום הוא פשוט מצב שאסור בתכלית האיסור היה להגיע אליו, לשחקן שמחובר כ"כ עם המועדון ותרם לו המון - היה פשוט צריך להפרד ממנו בצורה יפה ומכובדת, ולא לדחוף אותו מהדלת בהרגשה שהוא לא רצוי כשמחליפו כבר נמצא בקבוצה.

    מה גם שהמהלך הזה גם פחות או יותר מגביל אותנו משמעותית בהתעסקות אם מי שלא תיקח את ז'וליו - כשאם אני הקבוצות הללו אני פשוט מסרב לשלם ואומר שאני רק אהיה מוכן לקחת עלי את המשכורת, בידיעה שאינטר יאלצו להסכים שכן המחליף כבר הגיע ואין סיכוי שישלמו קרוב ל-5 מיליון יורו במשכורת לשוער שני.

    פשוט חבל על ההתנהגות הלא מסודרת על גבול החובבנית שלנו בכל הנוגע למכירת שחקנים.. אומרים שיש בעיות כלכליות - אז שקודם כל יסתכלו באיזו קלות אנחנו מחלקים משכורות מפוצצות לשחקנים, ודבר שני באיזו צורה אנחנו ממהרים לוותר במשא ומתן בכל הנוגע למכירת שחקנים, ובעצם בהתנהלות הפזיזה שלנו אנחנו פשוט מראים מה יש לנו ביד מוקדם מידי.
    גם לוסיו, גם פורלאן, וגם ז'וליו - שלושתם היו יכולים וצריכים להמכר עבור סכום כסף כלשהו, ובמצב נורמלי להכניס לנו באיזור ה-10 מיליון יורו, שבמצב שלנו זה כמו אוויר לנשימה.

    מו"מ בין קבוצות למכירת או קניית שחקנים הוא פוקר לכל דבר. רק הבעיה שלנו היא שאנחנו או ההוא שמתחיל לחייך כל פעם שיש לו פול-האוס, או להזיע ולהלחץ מתי שהוא מבלף... אם נמשיך ככה הבעיות הכלכליות לא יפסקו. הגיע הזמן לבדק בית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מכוער, מזלזל ומביך? קראתי פעמיים כדי לוודא שאתה לא מדבר על יובנטוס ודל פיירו.

    אינטר רוצה חדר הלבשה חדש וצעיר שמתאפיין במקצוענות ורעב להשגים. שלושת הברזילאים לא עומדים בקרטריונים האלה, נמצאים בירידה מאז עונת הטרבל ומחזיקים באגואים שלא מתאימים למה שסטרמא מנסה לשדר לשחקניו. אם אינטר מצליחה להתנתק מהמשכורות שלהם די בקלות ומביאה מחליפים טובים בדמותם של סילבסטרה, האנדנוביץ' ומגן ימני (למשל דאבושי), מגיע להם כל הכבוד.
     
  8. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אין לאף אחד מאיתנו זכות לבוא לז'וליו סזאר בטענות, במידה והוא יבחר לשחק במילאן. אני נגעל ומתבייש מהצורה שבה אינטר נפרדת מז'וליונה, וזה לא משנה מבחינתי אם סמיר הנדנוביץ' הוא שוער יותר איכותי או לא, יש דרך לסיים את הקשר עם שחקן ששיחק 7 שנים במועדון, והדרך שבה אינטר בחרה לסיים את הקשר בינה לבין סזאר, היא דרך מכוערת והיא לא פחות מאשר כפיות טובה לשחקן שהיה יכול לעזוב אותנו מזמן ולשחק במדי היונייטד, אבל במקום זה, הוא בחר להישאר נאמן למועדון שהוא כל כך אוהב.

    לצערי הרב, מאז הקלצ'ופולי, אינטר איבדה הרבה מהטוהר שאפיין את המועדון הזה. לפני כן, היינו מועדון שידע לכבד את השחקנים שלו, ידענו להיפרד בצורה יפה מהשחקנים שלנו, לא התנהלנו כמועדון שמוכן לאבד את הזהות והסמלים שלו רק למען הכסף, לא החתמנו על ימין ועל שמאל שכירי חרב שמשתכרים מיליונים אך עוזבים בשניה הראשונה שהם מקבלים הצעה יותר מפתה ממועדון גדול. אני מתגעגע לימים שבהם שיחקו באינטר הרבה שחקנים איטלקיים, לימים שבהם שיחקו בהרכב 4-5 סמלים אמיתיים, לימים שבהם מוראטי ידע לגמול לשחקנים שמבחינתם אינטר היא הכל.
    אין ספק שאינטר של אחרי הקאלצ'ופולי היא קבוצה מצליחה יותר. אבל אני, בתור אוהד שאהב את אינטר לא בגלל התארים שלה, מרגיש כמו ילד שאיבד את הצעצוע האהוב עליו, זו לא אינטר שאהבתי, זו לא אינטר שהמשכתי לאהוב על אף ששנים על גבי שנים היא הייתה הקבוצה הלוזרית בעולם וזו לא אינטר שרציתי לראות כשאגדל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    איך ידעתי שמישהו יקפוץ עם דל פיירו. תרשה לי לחדש לך או לא, אני גם חושב שהצורה שבה דל פיירו נפרד מהמועדון הייתה מבישה ומכוערת. אבל דל פיירו זכה לשיא הכבוד שהוא יכול היה לקבל בנסיבות הללו, בניגוד לסזאר שאפילו לא מוזמן למחנה האימונים. פרידות בטרם עת הן תמיד לא יפות אבל יש צורה לכל דבר. סזאר עד לפני כמה ימים אמר שהוא מתכוון להיאבק עם הנדנוביץ' על חולצת ההרכב הראשון, יש פה פשוט קצר מביך בתקשורת בין המועדון לשחקן בצורה שלא מוסיפה כבוד לא לכאן ולא לכאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/12
  10. Roberto Baggio Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/05
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע, אני כאילו מצטער לנפץ לך את האשליה, אבל אינטר גם לפני הקאלצ'ופולי היתה ידועה בכמות שכירי החרב הגדולים שלה ובמהפכות המטורפות בסגל כל שנתיים שלוש ובעונה שלפני הקאלצ'ופולי - עונה 05/06, אם אני לא טועה, לא היה שום שחקן איטלקי בהרכב. אה, וסמלים? גם זה לא היה הצד החזק שלכם כל כך.

    הקטע עם ז'וליו סזאר לא היה במקום בכלל, אבל לא הופתעתי. כבר לקראת סוף העונה מוראטי אמר להם שהוא יעיף את רובם אז שיתחילו לשחק לפחות בשביל חוזה עתידי. זה מאוד מטומטם שהם בחרו ליהפטר מלוסיו וסזאר ללא רווח אבל הנטל הגדול הוא המשוכורות שלהם בכל מקרה...
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כבר שנתיים שצועקים שאינטר חייבת מהפיכת שורש אז עכשיו שעושים זה לא בסדר? הרי לא ינחיתו פה את כוכבי ריאל/ברצלונה/סיטי ועם כל הכבוד, הכוכבים, רובם, באינטר כיום חייבים לעזוב, הם אובר אצ'יברס, עייפים, חסרי אמביציה, וכן גם ז'וליו סזאר אחד מהם. אם איזה מועדון יבוא וינחית לי פה באיזשהו שיגעון גדלות 30 מיליון יורו, אני יהיה מוכן גם לתת את ווסלי סניידר שעם כל הכבוד תרום כמעט 0 בשנתיים האחרונות, והפציעות אינן תירוץ אלא מראה שאיך שהוא התנהל. לוסיו היה חייב ללכת, כמוהו גם מאייקון שחייב ללכת, 2 חורים בהגנה בשנתיים האחרונות ונראים בושה וחרפה, כאילו 2010 זו היתה השנה האחרונה שלהם בכדורגל וככה הם נראים, לוסיו אומנם ישתפר טיפה ביובה אבל ברגע שהמוראל טיפה יירד, יקבלו את לוסיו של השנתיים האחרונות, וזה יקרה מאוד מהר. בסופו של דבר זאנטי וסמואל, הם היחידים ששיחקו טוב בהגנה של אינטר בשנתיים האחרונות, בלי צל של ספק, זאנטי הוא טאבו, ועל וולי בכלל לא מדברים ובצדק. הייתי רוצה לראות חיזוק לקישור ההתקפי ולהתקפה, פאלאסיו לא מספיק לטעמי, כנראה שאולי צריכים להיפטר מפורלאן ופאציני בשביל זה, יקרה כך או אחרת בשבועות הקרובים.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: רשמי: מתיאס סילבסטרה הושאל לאינטר.

    בנוסף לג'וליו סזאר, גם סטנקוביץ' ופורלאן לא נכללו בסגל למחנה האימון של הקבוצה.

    אינטר וסמפ מנהלות שיחות בנוגע לעתידו של הקשר אנדראה פולי.
     
  13. ASROMA Member

    הצטרף ב:
    ‏28/4/04
    הודעות:
    1,455
    לייקים שהתקבלו:
    146
    כל מילה בסלע, לפחות לגבי ג'וליו סזאר. התנהלות כלכלית מביכה ועכשיו גם מעיפים את סטאנקוביץ פאקין לא יאומן....

    אבל כנראה שהשיקול היה להיפטר ממי שרוצים להיפטר על תחילת הקיץ ולהביא את המחליפים מוקדם בכדי להריץ את הקבוצה, אבל עדיין למה להתנהל בצורה כזו?

    מקווה שנראה אינטר מעניינת השנה לפחות, זה טוב לליגה. מה שכן פאקין יותר מחצי הרכב הוחלף - בוא נראה איך זה יראה לדעתי נמהר מידי ולא מקצועי כל ניקוי האורוות הזה.