אינטר 2012/13 :: בפתחו של עידן מצארי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏7/7/12.

  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ברור שזה לא אומר כלום, אבל:



    נראה כמו כישרון נדיר ביותר.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מה נדיר בו? אוקי הוא פיזי והוא יודע לעשות דריבלים, איפה הגולים? איפה היכולת מסירה? איפה הקבלת החלטות?
    לוקאס עוד לא קרוב להיות בשל לאירופה, ויכול להיות שהוא יהיה שחקן נהדר בעתיד, אבל כרגע זה לדעתי בזבוז כסף ואפשר להשקיע את ה25 מיליון יורו האלה על שמות אחרים לא פחות איכותיים, בראשם אנדרה שורלה מלברקוזן שקושר לאינטר בימים האחרונים ולצערי לא יגיע.

    אני תמיד אומר שלדעתי קוטיניו יותר איכותי ממנו ושלוקאס לא שווה מה שרוצים עליו.
     
  3. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    איך הייתם מסכמים את המרקאטו של אינטר עד כה?
    אני מנסה כל הזמן להשאיר את הרגשות בצד ולהתייחס למרקאטו בצורה יותר אובייקטיבית, כי העבר לימד אותנו שגם מרקאטו שנראה בהתחלה כושל, יכול בסוף להתברר כמרקאטו מוצלח. כשאני רושם שורות אלו, אני נזכר מיד במרקאטו שהיה לנו בעונתו השנייה של מוריניו בקבוצה, כאשר החתמנו את מיליטו ומוטה מיד עם תחילתו ואת אטו וסניידר לקראת הסוף, אני זוכר שקטלתי את בראנקה ומוראטי והגדרתי את המרקאטו כלא מוצלח, משום שחוץ מסניידר לא ראיתי בו שום שדרוג לאינטר. מיליטו היה סקורר מאז ומתמיד והוא בכלל היה צריך להיות באינטר לפני שעבר מג'נואה לסרגוסה, אך למרות זאת לא כל כך האמנתי בו, כי לפני אינטר הוא לא שיחק באף מועדון גדול, מוטה מבחינתי היה לא יותר מאשר פצוע כרוני שיש לו הברקות פה ושם, אך לא מעבר לזה, ועל אטו בכלל לא סמכתי, כי איפה הוא ואיפה זלאטן?
    אבל, מהר מהר המרקאטו הזה התחיל להוכיח את עצמו (לא במקרה של אטו) ולא מן הסתם זו הייתה העונה הכי מוצלחת בהיסטוריה של אינטר.
    אני בספק רב אם העונה הבאה תהיה מוצלחת, אך אני לא פוסל שתסריט זה אכן יתרחש. איני מכחיש את אי שביעות רצוני מההתנהלות של אינטר בקיץ הזה, לא מובן לי למה התקמצנו על פולי, לא מובן לי למה לא התעקשנו על דסטרו, לא מובן לי למה זרקנו את ז'וליו, לא מובן לי למה שילמנו 10 מליון יורו על פלאסיו, לא מובן לי למה מנסים בכל הכוח להיפטר מפאציני ולא מובנים לי הרבה דברים. אבל, אני עדיין נמנע מלהגדיר את המרקאטו הזה ככושל, העונה עוד לא התחילה והשחקנים שאותם לא הערכתי מספיק, יכולים לגרום לי לרבים אחרים לאכול את הכובע ואני ממש מקווה שכך זה יהיה בסוף העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/12
  4. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת, לפי הסרטון הזה הוא נראה שחקן די טיפש
    לא מבקיע, לא מוסר, בעיקר לוקח את הכדור ורץ קדימה. דריבלים זה חמוד, אבל באיטליה זה לא יחזיק מים

    25 מיליון יורו על הדבר הזה זאת בדיחה עצובה
     
  5. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוקאס איננו חלוץ. במידה ויגיע ישחק כקיצוני, כאשר הוא מסוגל לשחק בשני הצדדים, אך בימין טוב יותר. עם זאת, העמדה הטובה ביותר שלו היא כקשר התקפי מאחורי החלוצים, עמדה שמאוישת כבר על ידי סניידר.
    התפקיד שלו הוא לא להבקיע שערים ועל כן אני לא חושב שצריך לבקר אותו על כיבושיו הדלים בהשוואה לנדרש מחלוץ, אבל אני אכן מסכים עם הדעות הרווחות כאן שהוא לוקה בחסר בכל הקשור לקבלת החלטות והמסירות. אם ישים דגש על האספקטים האלו ויפחית בדריבלים (האדירים) שלו, יתאקלם מהר יותר באיטליה.

    עם לוקאס, ההתקפה המתגבשת של אינטר נראית לדעתי כך:
    מיליטו
    פלאסיו-סניידר-לוקאס

    על פניו עושה רושם של רביעייה נהדרת, אך מלבד פאציני (שצפוי לעזוב) וקוטיניו, אין לאינטר גיבויים הולמים. אולי סטרמה ישלב את חניכיו מהפרימברה?
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    לפי מה שאתה מתאר, לוקאס משחק באותן עמדות כמו קוטיניו, לכן, עולה השאלה: עד כמה הוא יותר טוב מקוטיניו, אם בכלל?
    כי אם אין הבדל ברמה של השניים, אז עדיף לאינטר לתת לקוטיניו את ההזדמנות(שמגיעה לו), במקום לזרוק 30 מליון יורו על שחקן שהצלחתו די מותנת בספק.
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לוקאס טעון שיפור רציני בקבלת ההחלטות, אבל זה משהו שהוא ילמד ואף ילמד על בשרו באיטליה אם וכאשר. דריבל כמו שיש לו אי אפשר ללמד אף אחד.

    בנוגע למחליפים, בשבועות האחרונים מדובר רבות על טרייד של יובנטוס ואינטר, קוואליירלה עבור פאציני. מבחינת אינטר קוואליירלה יכול להיות מחליף אידיאלי משום שהוא יכול להחליף בכל עמדות ההתקפה.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    לוקאס שחקן אגף קלאסי, הוא יכול לשחק מאחורי החלוצים אבל אף אחד לא מסתכל עליו ככזה באמת, ואם נסתכל על מה שחסר לאינטר בהתקפה אז לוקאס זה פיתרון טוב, אבל אני לא חושב שזה הכי טוב והכי משתלם מבחינה כלכלית שנוכל למצוא.

    בקשר לקוטיניו - הוא פחות מהיר וחזק מלוקאס, אבל לדעתי הוא הרבה יותר חכם ממנו ומבחינה טכנית לא נופל ממנו. אם שואלים אותי את מי אני אקח לקבוצה שלי היום, זה קוטיניו.
     
  9. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    יש סיכונים שלפעמים כדאי לקחת. לדוגמה, למילאן היו אופציות יותר טובות בזמנו מפאטו שהן גם מוכחות ואולי גם זולות יותר, אבל היא העדיפה לקנות צעיר עם כישרון גדול בתקווה שהוא יממש אותו. כמו במקרה הזה, כשקניית כריסטיאנו רונאלדו לא על הפרק, לוקאס יכול ולדעתי צריך להיות התחליף הראשון שעולה לראש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/12
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    למה, כי הוא עשה כמה פדאלדות בברזיל?

    איברהים אפלאי ואנדרה שורלה הם שני שמות שאני זורק בשלוף ולדעתי יוכלו להועיל יותר מלוקאס, מה גם שהם יעלו פחות ואם נביא את אפלאי נוכל לחסוך הרבה כסף לרכישת שחקנים אחרים.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לוקאס הוא אחד הפרוספקטים הכי מרשימים בעולם. כמו שאמרתי, מסירה וקבלת החלטות אלה דברים שבאים עם הבגרות והלמידה, אבל היכולת שלו להתנער ממגנים ולעשות מה שבא לו על המגרש היא דבר שלא מלמדים באף אקדמיית כדורגל בעולם.

    אני מודה שאת שורלה אני פחות מכיר, אבל מבחינת הכישרון לוקאס נראה הרבה יותר מבטיח מאפלאי, ולדעתי יכול להתפתח למשהו גדול ומרשים יותר.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.football-italia.net/22697/morat...nter-give-lucas

    בעקבות הדיווחים על הצעה אסטרונומית מצד פ.ס.ז' על לוקאס, מוראטי הודיע כי אינטר ויתרה על השחקן ולא מתכוונת להשוות את ההצעה של הצרפתים.
     
  13. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני בספק אם אינטר האמינה בכלל שהיא יכולה להחתים אותו מלכתחילה, השחקן היה מבוקש על ידי היונייטד, ואין לי ספק שהם יכולים להציע יותר לסאו פאולו, ולמרות זאת סאו פאולו דחתה את הצעתם של האנגלים, לכן, מההתחלה לא האמנתי לדיווחים שעל פיהם בראנקה סיכם עם הברזילאים את סכום ההעברה. טוב שהצרפתים נכנסו לתמונה, הם חסכו מאיתנו סיכון גדול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/8/12
  14. arturo vidal Member

    הצטרף ב:
    ‏15/6/12
    הודעות:
    49
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהלך טוב של אינטר עדיף לא להיכנס לסכומים כאלה עם פ.ס.ז,וגם היא צריכה ללכת על שחקן שיותר "מוכח" בליגה האיטלקית ואירופה בכלל.

    עכשיו לאינטר יש תאופציות של גומז או רמירז מעניין על מי היא תלך,רמירז אמר שהוא מעדיף לעבור לאנגליה ששם ליברפול רוצה אותו,וגומז אמר שאינטר לדעתו אחד המועדונים הגדולים בעולם.

    אני חושב שהעדיפות הראשונה שלה היא רמירז לפי מוראטי.
     
  15. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אמנם זה לא סופי, אבל, אינטר ככל הנראה תוותר על חיזוק בעמדה שהייתה אמורה להיות מאויישת על ידי לוקאס, ובמקום זאת סניידר ישחק כפליימיקר מאחורי צמד החלוצים.
    איזה מערך בעיניכם יותר מתאים לאינטר? ה-4-2-3-1 (עם חיזוק במקום לוקאס) או ה-4-3-1-2 (עם סניידר מאחורי החלוצים)?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/12