אינטר 2014/2015 :: קונדוגביה ומיראנדה (כנראה) מגיעים.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    עוד אצן לאוסף. שחקן רע.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    https://pbs.twimg.com/media/CKBsEZ6WUAAjcSv.Xxx
    הבלם הקולומביאני ג'ייסון מורילו השלים את המעבר מגראנדה.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגאזטה העלו אופציית מעניינת לחיזוק עבור אינטר: דידייה דרוגבה. החלוץ בן ה-37 היה מועמד להגיע לאיטליה מס' פעמים בעבר ולמרות שהוא מנהל מו"מ עם קבוצות מה-MLS הוא מוכן לעשות סיבוב פארסה. דרוגבה לא היה טוב אשתקד בצ'לסי אבל הוא מאמין שהוא מסוגל לתת יותר. אינטר מחפשת חלוץ מחליף לאיקרדי ולדרוגבה התפקיד נשמע מתאים - "אינטר היא קבוצה גדולה וברור שאם היא הייתה פונה אליי הייתי מקשיב להצעה וחושב היטב. להיות הסגן של איקרדי? זו לא תהיה בעייה, אשמח להתחרות ולהוכיח את עצמי", אמר החלוץ ששוחרר מצ'לסי ויוכל להגיע בחינם ובכך לפנות לאינטר עוד קצת כסף לרכש.
    - בנושא אחר: השוער הנדנוביץ' הודיע שהגיע עם אינטר לסיכום על הארכת חוזהו. "אני מאושר להמשיך, זה יהפוך לרשמי בשבועות הקרובים", הצהיר. "הוא נשאר באינטר ב-100%", הוסיף סוכנו.
    - החלוץ מאורו איקרדי מחכה כבר לפתיחת העונה. בראיון קצר הוא מספר על אינטר המתחדשת - "מאנצ'יני? - אני חייב לו הרבה, הוא היה פתוח איתי ביום הראשון ואמר לי מה אני חייב לשפר כדי להתקדם מקצועית". על הרכש החדש קונדוגוביה - "הוא רץ כמו משוגע באימון, משיג את כולם". על מטרתו האישית אמר - "אני רוצה לכבוש הרבה שערים כמו בעונה שעברה, זו המשימה של חלוץ. זה יעזור לקבוצה בליגה וגם בגביע אני מקווה. ברור שתואר קבוצתי נמצא בראש סדר העדיפויות ואנחנו מסוגלים". איקרדי צחק ואמר שהוא שמח מעזיבתו של טבס, כעת יש מתחרה אחד פחות מבחינתי על תואר מלך השערים - רק לוקה טוני. איקרדי הוסיף שהוא מעדיף לשחק עם פלאסיו ושיש להם הבנה עיוורת בעוד כאשר הוא משחק כחלוץ בודד הוא מרגיש מעט לבד ושלהגנות קל להסתדר איתו. לסיום החלוץ שלח מסר לאוהדים - "הם תמכו בנו גם בעונה שעברה הקשה ואנחנו זקוקים להם העונה כדי לעשות דברים גדולים. הם בטח רואים שיש תהליך חיובי באינטר".
     
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,181
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    דרוגבה? אינטר אמנם לא צ'לסי, אבל דרוגבה בקושי הספיק כחלוץ שלישי (על עמדה אחת) בצ'לסי, אז כשהוא מבוגר יותר בעונה הוא יהיה מחליף ראשון? לא רציני.
    אם כבר מחליף טוב לאיקרדי - צ'יצ'יאריטו.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    צ׳יצ׳ה יהיה פנטסטי לדעתי, אבל השאלה היא אם הוא מוכן שוב להיות חלוץ רוטציה במקרה הטוב ומחליף קבוע במקרה הרע. לדעתי הוא יחפש קבוצה בדרג נמוך יותר, העיקר לשחק. בכללי אני ממש ארצה אותו כאן, הוא כן שחקן שיכול לעלות מהספסל ולהוסיף.

    המרקאטו תקוע בגלל שאקירי. אינטר מחכה כבר למכור אותו, ככל הנראה לשאלקה, וברגע שהוא ימכר עושה רושם שפריסיץ׳ ינחת. האם יצטרף עוד מישהו? לא ידוע, מאוד מקווה שזה לא יהיה סלאח. בקישור מדברים על מוטה או מלו. זה כמו להתלבט בין חופשה בברצלונה לקריית עקרון.
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    זה לא יהיה סלאח. הצלחתם לעצבן את פיורנטינה מספיק כדי שצ'לסי לא תיתן לזה לקרות, ככל הנראה.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    סקיי - פריסיץ׳ מצטרף תמורת 18 מיליון יורו, שאקירי יעשה את הדרך באותו הסכום פחות או יותר לשאלקה.

    בהצלחה לילד, מקווה שיגיע לגדולות כי אני אוהב אותו, אבל פריסיץ׳ מעיף אותי. מת על שחקנים מהסוג הזה, מת על קרואטים. מצטרף למרקאטו פשוט פנטסטי של אינטר עד כה מבחינת ההעברות הנכנסות.
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הסוכן של פריסיץ׳: ״אינטר רוצה אותו והוא רוצה את אינטר״. נחכה ונראה מה יהיה עם הזאבים.

    בסקיי מדווחים שיובטיץ׳ ״מעולם לא היה כה קרוב לאינטר״.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קונדוגוביה הוא הרכש המרכזי הקיץ, הוא השחקן שהתחרות עליו הייתה יחסית קשה, מעין דרבי, ואינטר שפכה הרבה כסף - אבל מעבר לכך המארקטו של אינטר נהדר(מעבר למה שחשבתי), חיזוק מאוזן ומבטיח, על אחת כמה וכמה אם גם יובטיץ יגיע. הוא חייב מקום חדש לפרוח בו. אני חושב שלמרות עזיבתם של מספר שחקני מפתח - יובה עדיין פייבוריטית לזכייה נוספת בסקודטו, אבל אינטר כרגע ממקמת את עצמה כמספר 2. עם פתיחת עונה טובה ובהתחשב בכך שאין לה את הלחץ של אירופה - לכו תדעו. אולי השמיים הם הגבול.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אינטר תהיה מקומות 2-3 אם תדע לחבר את הפאזל. חצי הרכב הולך להתחלף, וזה אף פעם לא קל לחבר קבוצה, בטח כשיש ציפיות גבוהות ממנה. כמו שזה נראה כרגע, זה יהיה ההרכב של אינטר העונה:
    הנדה
    דאמברוסיו - מיראנדה - מוריילו - מונטויה
    קונדוגביה - קובאצ׳יץ׳ - ברוזוביץ׳
    יובטיץ׳ - איקארדי - פריסיץ׳

    בהתקפה יש לי בעיה מכיוון שפציעה של אחד משחקני ההרכב תהווה מכה קשה כי אין תחליף ראוי. בהגנה אני מאוד מקווה שמנאצ׳יני רואה במדל כבלם מחליף, ובקישור יש את הרנאנס וגוארין, שכל עוד הם מחליפים זה בסדר גמור.

    עריכה: מגיעים דיווחים מכלי תקשורת לא אמינים כל כך באיטליה ובאנגליה שעסקת יובטיץ׳ נסגרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/15
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם חושב שהמקום הריאלי עבור אינטר הוא 2-3 וזה יספיק לה כדי לחזור לליגת האלופות. כמובן שסגל שחקנים טוב לא מבטיח, הכדורגל ובכלל החיים הם לא תוכנית ביטוח. מצד שני, אני מסתמך על שלושה דברים:
    1) היריבות: אני מתייחס יותר לנאפולי ורומא מאשר לפיורנטינה(איבדה את סאביץ' ולכו תדעו מה עם סאלאח למשל) ולאציו(הוציאה מים מהסלע אשתקד לדעתי). אז רומא סיימה את העונה שעברה בצורה גרועה מאוד, היא בשלב מסוים פשוט הפסיקה לנצח. בעוד נאפולי תלויה מאוד במצב-רוח הלא-יציב של היגואין והקבוצה מאוד לא מאוזנת.
    2) לדעתי יובטיץ' הוא שובר-שיוויון גדול, אם הוא מגיע וזלאטן לא אז מדובר בחלוץ הכי מוכשר בליגה האיטלקית, הוא הרבה יותר מרגל מסיימת.
    3) העומס. אינטר לא תשתתף באירופה בעונה הבאה וזה משמעותי מאוד-מאוד גם אם הספסל שלה קצר.

    ההרכב של אינטר נראה די טוב. שילוב של שחקנים בעלי ניסיון וגם צעירים, יצירתיות ואגרסיביות. דיברנו על ספסל קצר - זה אולי הזמן להשתמש באחד השחקנים הצעירים, ואתם מבינים בקאנטרה שלכם יותר ממני, או לסיים את הקיץ עם רכש אחרון שלא אמור לגזול הרבה מזומנים.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    שלישייה התקפית שמסתמכת על הכשירות של יובטיץ' ועל האפרוריות של פריסיץ' היא קצת בעייתית לטעמי. חוץ מזה בהחלט מסתמן שבונים סגל טוב, גם אם כרגע אינטר עדיין מאחורי רומא על הנייר (ואולי אפילו מאחורי נאפולי ולאציו).
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    גם אני חששתי מעניין הפציעות של יובטיץ׳, אבל אחרי שבאמת קראתי על זה לעומק הבנתי שזו בעיקר סטיגמה ועיוות המציאות. בפיורנטינה למעט אותה פציעה קשה יובטיץ׳ שיחק בכל עונה יותר מ-30 משחקים בממוצע, ובסיטי? פשוט לא רצו אותו, ובמנצ׳סטר כבר למדו על בשרם איזו טעות זו להגיד בפומבי על שחקן שלא רוצים אותו, בטח אחד כזה. למרות שגם ככה הם מאבדים אותו במחיר נמוך לאחר שהביאו את סטרלינג... מועדון מטומטם.

    והאפרוריות של פריסיץ׳ מתאימה לי בול.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    ממה שזכור לי, המעגל של יובטיץ' בסיטי כלל התאוששות מפציעה, חזרה למגרשים, לאחר 2-3 משחקים הורדת חלודה שמביאה לכמה תצוגות יפות ואז הוא היה נפצע שוב. יכול להיות שאני מגזים, אבל אני לא בהכרח מדבר על התקופה שלו בפיורנטינה אלא על השנתיים האחרונות. אם תקבלו יובטיץ' בריא אין לי ספק שהוא יצליח באינטר, כי גם במעט שהוא שיחק בסיטי הוא נתן כמה הופעות טובות וקשה להתעלם מהאיכויות שלו.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם יובטיץ׳ יהיה בריא זה ״אם״ גדול.
    Stevan Jovetic - Injury history - Transfermarkt

    אגב, אולי לא ראיתי ממנו מספיק, לא בסיטי ובטח שלא בפיורנטינה, אבל תמיד הוא היה נראה בשבילי כמו איזה ״ואן פרסי לעניים״ גם שהיה בריא. זה יותר תחושה שלי מאשר כל דבר אחר, אבל הוא נראה לי כמו אוברייטד קלאסי שנופח כתוצאה ממהלכים מרהיבים בודדים.

    אני גם לא ממש מכיר את אינטר יותר מדי ואת רוב השחקנים החדשים שהביאה הקיץ, אבל במהלך השנים האחרונות, לפחות בפרמיירליג, ראיתי איך לפעמים שחקן-על אחד (ע״ע זלאטן) עדיף עשרות מונים על רכש מאסיבי של שחקנים טובים או כאלה ש״אמורים לפרוץ בכל רגע״.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/15

מצב נושא:
הנושא נעול.