אינטר 2014/2015 :: קונדוגביה ומיראנדה (כנראה) מגיעים.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    זה לא עניין של מאמין, כתבתי שלפי התקשורת מצארי על תקן צ'אנס אחרון פחות או יותר מאז קליארי, לא שמבחינת טוהיר זה המצב. גם אי אפשר לדעת בוודאות אם הדיווחים עכשיו על רומא ומילאן נכונים. וטוהיר חוזר בכל הראיונות שלו על המנטרה שא רצוי להחליף מאמן באמצע עונה, כנראה שאלה גם לא מילים ריקות מתוכן כי עובדה שמצארי עדיין מאמן.

    זה דיון מיותר, שורה תחתונה גם אם מצארי יביא תוצאות מולנו ומול מילאן הסיפור שלו אצלכם יגמר במוקדם או במאוחר. אני חושב שהוא מאמן טוב, אבל אי אפשר להיות כל כך עקשן על 3-5-2, שיטה שהווינגבאקים בה צריכים להיות דומיננטיים בהגנה ובהתקפה יותר מכל שחקן אחר כשהווינגבאקים שלך הם אוסף בינוניות בדמות דודו, ג'ונאתן, נאגטומו, אובי. והסגל שהוא בנה כל כך מקובע על ה3-5-2 הזה שגם מאמן חדש יתקשה, כי בקושי יש לכם בסגל שחקן אחד שמתאים לשחק כווינגר. אולי בונצאולי, זהו.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    אז התקשורת צדקה - מצארי פוטר מאינטר, מנאצ׳יני הוא המאמן החדש (דיווחים חיים מסקיי).
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    מדובר לדעתי במהלך שנרקם כבר לא מעט זמן.

    קודם כל, לא מגיעים לסיכום עם מאמן בין לילה. זה לא ״אתה רוצה לבוא לאינטר?״, ״כן״ ו״אללה בוא״, בטח לא עם אחד כמו מאנצ׳יו שיש לו קבלות ובטח דורש שכר בהתאם. דבר שני, ההתנהלות של תוהיר, וזה בראייה בדיעבד, העמידה את מצארי במבחן. כל הזמן הזה היו שמועות על פיטוריו של מצארי, כולל חצי הצהרות ורמיזות מצד תוהיר עצמו, אבל הגישה העיקרית הייתה שיש אמון במצארי ושכל עוד הוא יעשה את העבודה הוא יהיה בסדר. בכך תוהיר הוריד ממצארי לחץ ונתן לו לעבוד בשקט, וכשזה לא השיג את התוצאות בתנאי עבודה אופטימליים אז לא הייתה ברירה, נתנו את הפוש האחרון עם מאנצ׳יני וזה נגמר.

    בקשר למאנצ׳יו, הוא רחוק מלהיות המאמן האהוב עליי. אני רואה אותו כממוצע, אחד כזה שמבין את המשחק אבל לא נותן אקסטרה, שלא יתן הברקה טקטית שתדבר עליה שעות וימים אחרי משחקים. אבל הוא מנייה בטוחה (למרות שמצארי גם היה כזה בגדול), הוא מכיר את המערכת ואת האנשים העובדים למרות שזו השתנתה לא מעט מאז שנות האימון שלו כאן. הוא יודע מה זה לחץ של קבוצה גדולה אמיתית, וזה הכי חשוב, כי באספקט הזה מצארי הכי נפל לדעתי. אני בעד המינוי החדש ומאמין בו כמו שאני מאמין בכל מינוי חדש של אינטר. הסגל שלנו איכותי, הכי איכותי מאז תקופת לאונרדו לדעתי, ואפשר וצריך לעשות איתו הרבה יותר ממה שנעשה עד עכשיו.

    בקשר למצארי, אכזבה ענקית. בעונה שעברה נתתי לו קרדיט וניקיתי ממנו אשמה כי הסגל לא היה הכי איכותי וסך הכל גם עונה אחת זה לפעמים לא מספיק להנחיל טקטיקה, תשאלו את מוריניו, אבל ברגע שראיתי שהעונה אנחנו ניראה אפילו עוד יותר גרוע מהעונה שעברה התמיכה שלי בו נעלמה לחלוטין ורציתי לראות אותו בחוץ. התירוצים הבלתי נגמרים, ההתעקשות המטופשת על המערך המפגר והתגובות על הקווים... רק בקבוצה חסרת ציפיות ולחץ הוא יכול להצליח, וכן, גם נאפולי הייתה כזו כשהוא הגיע לשם. עם כל הכבוד להצלחות שלהם בשנים האחרונות, נאפולי עוד לא אינטר.

    לאור ההיכרות עם מאנצ׳יני וניסיון העבר, באיטליה מדווחים שזה יהיה המערך לדרבי:
    הנדה
    חסוס, וידיץ׳, ראנוקיה, נאגאטומו
    הרנאנס, קוז, קובאצ׳יץ׳, גוארין
    אוסבלדו/פלאסיו, איקארדי
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קוז? אני לא הכי בקיא אבל הכוונה לקוזמנוביץ'??
    איך הוא אצלכם? אחד השחקנים שהכי איכזבו אותי. היה לו פוטנצייאל עצום, בשטוטגארט לפחות הוא לא הצליח ליישם אותו.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    מאכזב באותה מידה שאיכזב אותך אני מניח. רואים עליו שיש לו דבר או שניים ברגליים, רואים שאם הוא לא היה מטומטם הוא היה שחקן ברמות הכי גבוהות, אבל הוא כן מטומטם, והוא כן מאבד המון כדורים ומקבל החלטות לא נכונות. אבל אמבילה פצוע, מדל מורחק וזו האופציה היחידה.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    מעניין לכמה זמן הוא יחתום, לדעתי מדובר בפלסטר זמני שנובע מהרצון להחליף מאמן כשהמועמדים הרציניים להנהיג פרויקט ארוך טווח(נגיד דה בואר) תפוסים עד סוף העונה. וכמו שכתבתי לפני כמה הודעות אני לא רואה את מאנצ'יני עושה שינוי גדול כי הסגל שלכם כולל שחקנים איכותיים אבל הוא נורא חד גוני.

    אגב מה מאנצ'יני עשה בחצי שנה בגלאטסראיי ולמה הוא פוטר?
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    הוא יחתום עד יוני 2017.

    הסגל שלנו חד גוני, אבל תסתכל על הסגלים שמנאצ׳יני אימן בעשור האחרון. בסיטי ובעיקר באינטר גם היה רוב מוחץ של שחקני מרכז מגרש על פני שחקני אגפים. אני גם חייב לציין שהקישור של אינטר איכותי מאוד לדעתי והוא כן מגוון, כשרק הקישור של יובנטוס ורומא מציג עליונות על הקישור שלנו. שילוב של מדל, גוארין, הרנאנס וקובאצ׳יץ׳ יכול לעשות דברים יפים מאוד.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כדי לשחק עם מערך בלי ווינגרים המגנים צריכים להיות תותחים או לפחות דומיננטיים בהתקפה, ואף שחקן סגל שלכם לא עונה על ההגדרה הזאת. לפחות ככה אני רואה את זה. אולי דודו יפרח תחתיו אבל זה גם לא יספיק.

    כמה אתם מתכננים להשקיע על רכש בינואר אם בכלל? אם הוא באמת יחתום לכל כך הרבה זמן אין סיבה שלא תתחילו להיבנות כבר משם כמה שהFFP מאפשר את זה. אפשר אולי לוותר על מישהו כמו גוארין ועל אחד הבלמים כדי לפנות מקום לרכש שבאמת ישדרג את הקבוצה.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    נאגאטומו ודאמברוסיו שחקני התקפה טובים, הבעיה בראשון שהוא טמבל, ובשני אין שום בעיה והלוואי שיפתח, רכישה נהדרת שלנו.

    לא יודע מה התכנון, מדברים על מוחמד סלאח ובוריני. הצורך באחד כמו בוריני קיים, אני אישית מאוד אוהב אותו גם, אבל בסלאח כלל אין צורך ואם זה באמת התכנון, הייתי מעדיף להביא שחקן יותר איכותי להתקפה בכסף שמתוכנן ללכת על שניהם. בקישור לא הייתי מוותר על אף אחד, מכירה של גוארין תיצור לנו בור רציני במקרה שקובאצ׳יץ׳ או הרנאנס יפצעו. הייתי מביא קשר רוטציה נחמד כזה לקבוצה שיתן מענה שהוא מעבר לקוזמאנוביץ׳ או קרין.

    אז למעט חלוץ וקשר רוטציה, הסגל שלנו מספיק איכותי כדי להתמודד על המקום השלישי ולזכות בו, זו דעתי.
     
  10. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    תמיד מדהים אותי עד כמה מאמנים יכולים להיות עקשנים וללכת עם הראש בקיר, כך היה גם מצארי ושיטת השלושה בלמים שלו, שמעולם לא הצליחה באינטר. מנצ'יני זה לא מושיע, זה עוד מאמן בינוני שעשה את רוב התהילה שלו בחסות השחיתות של יובנטוס ומוג'י. (ויחד עם זאת, חבל שהחילוף מגיע לפני הדרבי)
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    מאנצ׳יני הוא בשורה התחתונה האופציה הכי בטוחה שהייתה בשוק, והוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לקחת אותנו למקום השלישי, שלמרות פתיחת העונה הרעה עדיין בהישג יד גם בטווח הקרוב.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה קאמבק מרגש צפוי לרוברטו מאנצ'יני במדי אינטר - בדרבי נגד מילאן. בדרבי הראשון בעונת 2005/06, כשאינטר ניצחה 3:2 משער מאוחר של אדריאנו - הייתה הרגשה שמתחילה תקופה של חילופי משמרות בעיר. זה היה דרבי ענק ואינטר ניצחה לראשונה אחרי 6 משחקים.

    אבל... זה לא סוד שאינטר הנוכחית הייתה תקועה ולא התקדמה לשום מקום, שינוי היה נחוץ, אבל די מאכזבת הבחירה במאנצ'יני. הוא לכאורה הצליח שם בעבר אבל אי-אפשר להתעלם מהנסיבות. הוא זכה באליפויות באינטר ובסיטי כשהיה להן סגל רמה מעל הליגה(גם בגלל פרשת השחיתות מצד אינטר לצורך העניין, אי-אפשר להתעלם מויירה וזלאטן ועוד שחקנים שהצטרפו), כשהוא לא היה צריך להביא שום ערך מוסף - דבר שהוא פשוט לא מסוגל לעשות. וגם בעונות האלה, הקבוצות שלו כשלו שוב ושוב באירופה. אינטר בעונה שציינתי הייתה מלכת התיקו, למשל. היא הודחה ברבע הגמר ע"י ויאריאל(2005-06) ואחר-כך ע"י ולנסיה בשמינית הגמר(2006-07), באותו שלב שוב ע"י ליברפול אחרי שני משחקים חלשים(2007-08), ואת הכישלון בסיטי אתם זוכרים בעל-פה. נראה לי פשוט כמו פלסטר זמני, זו הייתה הבחירה הקלה והשליפה מהמותן וחבל, כי אני כן רוצה לראות את המועדון הזה ממריא מחדש לצמרת והפעם באמת. אני לא חושב שאינטר כזו איכותית וצריך לעשות שיפוצים גדולים. לא צריך לבזבז כמו פעם בחוסר מחשבה, אבל קשה למצוא באינטר שחקנים שהם 'מנייה בטוחה', נניח כמו כריסטיאן ויירי בעבר, פרצ'סקו טולדו, אדריאנו בשנים הראשונות וכן-הלאה. וכמובן שיש בעיית מנהיגות קשה לאחר הפרישה של חאבייר זאנטי הגדול ועזיבתם של קמביאסו, סמואל ודייגו מיליטו - והאיש האדיש על הקווים ממש לא ימלא את החלל הזה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    בעיית מנהיגות? עם אותה ״הנהגה״ אינטר הגיעה למצב הזה, ולמעט זאנטי אני מברך על כל אחד שעזב (כולל קמביאסו), הגיע הזמן לחדש.

    זה נכון שאין מנייה בטוחה באינטר, אבל הפוטנציאל גדול לדעתי, בעיקר מהקישור ומעלה. אני לא אומר שאנחנו יכולים להיות רומא נגיד או להיות קבוצה שהיא מעל הליגה, אבל אני כן רואה את אינטר כקבוצה מאיימת ומרתיעה, מה שהיום היא לא. על הנייר, אני לא רואה את נאפולי, פיורנטינה או מילאן כקבוצות חזקות מאיתנו. אני מאוד מקווה שהגעתו של מאנצ׳יני תביא לשיפור ביכולת של וידיץ׳ ופלאסיו, כי מתחילת העונה הם נוראיים ואם הם יחזרו לעצמם הדרך לאינטר שאנחנו רוצים לראות תהיה יותר קצרה, אבל עדיין ארוכה.

    אני גם לא אומר שמאנצ׳יני קוסם, אבל אני לא חושב שצריך להיות קוסם כדי להוציא מהסגל הזה הרבה יותר ממה שהוציאו ממנו עד כה. מספיק לעבוד על עמידה הגנתית נורמלית, הנעת כדור והצטרפות להתקפה, ונראה אינטר טובה בעשרות מונים ממה שראינו עד כה. צריך לחקור מה מצארי עשה באימונים, כי מה שראינו על המגרש מאינטר גם חבורה מהשכונה יכלה להציג, מבחינה טקטית זה היה כואב בעיניים.

    דרך אגב, מאנצ׳יני ב-2012: ״מי הכישרון האירופאי הכי גדול? מתיאו קובאצ׳יץ׳ מדינמו זאגרב. המון זמן אני שומע עליו וממה שראיתי ממנו, הוא נולד לשחק כדורגל״. היום מדווח שמאנצ׳יו הולך לבנות את כל הקבוצה סביב מתיאו, ושהוא לוחץ על הנהלת אינטר להאריך את חוזהו במהירות האפשרית.

    עוד דיווחים והדברים ממסיבת העיתונאים של מאנצ׳יו יבואו כאן בערב.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מינוי נכון ומתבקש. אני רק לא מבין למה זה הגיע אחרי חידוש החוזה של מצארי. אינטר מסוגלת במצבה לשלם למצארי והעוזרים 20 מיליון יורו? כנראה שבאמת רואים במנצ'יני את ההבדל בין מקום באירופית לליגת האלופות.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    ״זו האחריות שלנו להחזיר את הניצוץ, להחזיר את האוהדים לאצטדיון ולחזור לדרך המלך. אני מאוד שמח לחזור לכאן״. כך פתח הערב רוברטו מאנצ׳יני את מסיבת העיתונאים שבו הוא הוצג כמאמנה החדש של אינטר.

    ״כשדיברו איתי שטחו בפניי את כל הפרויקט והתכניות לעתיד, ואני מאוד מאמין בחזון של המועדון הזה, אני חושב שאפשר לבנות כאן עוד סיפור הצלחה, אבל אנחנו חייבים להתחיל לעבוד כי רק עבודה קשה מביאה הצלחה״.

    ״אני צריך לעבוד ואני לא יודע כמה זמן זה יקח עד שנחזיר את אינטר למסלול. איו בכדורגל הרבה זמן לשיפור ואנחנו צריכים לעבוד כמה שיותר מהר בכדי להשתפר, אני אדבר עם הקבוצה כדי לדעת מה הם חושבים על המצב. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולעבוד מהר, וכל מה שצריך להיות בראש שלנו זה הרצון לשפר ולעבוד חזק. על המרקאטו אני לא אוכל לדבר כרגע״.

    ״לעבוד עם שחקנים צעירים זה דבר נהדר ואתגר גדול, וזו האמת אחת הסיבות שרציתי לבוא לאינטר. יש פה קבוצה צעירה וביחד נוכל לעשות דברים נהדרים״.

    ״אני מצטער בשביל מצארי, הוא קולגה שלי ולצערי לפעמים דברים לא הולכים כמו שצריך, אבל צריך לציין שלפעמים זו גם לא אשמת המאמן. מצארי תמיד עשה את העבודה כמו שצריך ואני מצטער בשבילו שהוא פוטר. מאריו באלוטלי? הוא מרגיש מצוין בליברפול, זו הזדמנות גדולה בשבילו והוא חייב להיות מצוין שם. הוא קיבל הזדמנות נהדרת להוכיח את עצמו״.

    ״גוארין שחקן נהדר, בפורטו הוא עשה עבודה מצוינת ואני אדבר איתו בהמשך כדי להבין ממנו איפה הוא הכי אוהב לשחק. הוא יהיה שחקן חשוב בשבילנו״, עוד הוסיף מצארי על קובאצ׳יץ׳ (״יש לו יכולות מדהימות״), מדל (״מקצוען גדול״) ונאגאטומו (״הניסיון שלו חשוב בשבילנו והוא נדבך משמעותי בקבוצה״).

    סך הכל לא שיא העניין, אבל נחכה ונראה מה יהיה בימים הבאים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.