אינטר 2014/2015 :: קונדוגביה ומיראנדה (כנראה) מגיעים.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י שי, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין ספק על כך שהסגל של אינטר איכותי יותר מהמצב בפועל. ואני מסכים שהיה דחוף לבצע זעזוע מבחינת המערכת. מצד שני, הבחירה במאנצ'יני היא כן תמוהה. לא יודע כמה אקסטרה הוא יכול לתת - וברור שאינטר צריכה אקסטרה. אני לא מסתכל רק מנקודת מבט של שחקנים 'נוצצים', לא מחפש רק את הרונאלדו או הויירי בקבוצה. מדל שחקן אפור אבל הוא היה רכש נבון לצורך העניין. אבל כנראה שאני ואתה פשוט לא רואים את הסגל באור שווה. מי מנייה בטוחה אמיתית בסגל? וידיץ' סימן שאלה בגלל הגיל, אוסבאלדו בגלל האופי - גם בעייתי בהתנהגות וגם לא יכול להוציא קבוצה ממשבר. אני חושב שאינטר מתדרדרת ברכש כבר כמה שנים. הציטוטים של מאנצ'יני הם סבבה אבל מה ציפיתים שהוא יגיד? זה לא אומר כלום.
     
  2. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    וידיץ' לא סימן שאלה אלא סימן קריאה. מדובר בשחקן שחווה התדרדרות רצינית ביכולת , משהו שאפשר להקביל אותו לדידה של אחרי 2007. קשה לי להאמין שתחת מנצ'יני דברים יראו אחרת בגזרה שלו.

    בנקודת הזמן הזאת זה מינוי טוב, בעיקר כי לא היו אופציות פנויות אחרות ובגלל העבר המשותף והמוצלח יחסית של שתי הצדדים, מדובר בשידוך נוח. אני רק בספק עד כמה זה פיתרון טוב עבור אינטר בטווח הארוך. מנצ'יני עשה את עיקר ההצלחה שלו כמאמן במועדונים בהם השפע חגג וגם שם היה קל מאוד לזהות אצלו לא מעט ליקויים כמאמן. יכול מאוד להיות שהוא יראה בקדנציה הזאת יכולות נוספות אבל בעיני אין ספק בכלל שהמינוי הזה הוא הרבה פחות "בטוח" מהמינוי של מצארי בזמנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/11/14
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דור, וידיץ׳ נוראי העונה ואין לו מקום בהרכב לדעתי, מנייה בטוחה הוא לא.
    אינטר מדרדרת ברכש רק בגלל המצב הכלכלי, אני חושב שהמרקאטו האחרון למעט סיומו היה טוב מאוד והבאנו שחקנים חיוניים לנו, כשמנגד נפטרנו מנטלים כלכליים כבדים שלא השתלמו.

    בקשר לתגובה מעליי, קשה לי לראות איך מאמן שהצליח רק בקבוצות קטנות מאינטר הוא מנייה בטוחה יותר ממאמן שזכה בתארים ואימן ברמות הכי גבוהות. רבים נוטים לשכוח את זה, אבל מאנצ׳יני בשנתיים הראשונות שלו לקח את אינטר לצמרת עם סגל טוב ולא יותר מזה, הרבה פחות איכותי מזה של מילאן ויובה כמובן. לצד סטארים כמו ויירי, קמביאסו, קורדובה, רקובה ודקי היו גם אמרה, זה מאריה וכל מיני זרים לכדורגל. נדירים המאמנים שהיו משיגים יותר ממאנצ׳יני תחת הסגל הזה, שבראייה לאחור ובהשוואה לליגה היום הוא לא שונה ברמתו כל כך באופן יחסי מהסגל הנוכחי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/14
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מסכים שיובה(קצב צבירת נק' מדהים תחת קאפלו) ומילאן(סגל מרשים מאוד) העמידו קבוצות חזקות. אבל בעונת הבכורה בקבוצה אינטר קיבלה את התואר המפוקפק של 'מלכת התיקו' והיא הייתה בשלב מוקדם מאוד של העונה בפער דו-ספרתי מהצמרת. 18 תוצאות תיקו! הוא נכשל בענק ברבע גמר הצ'מפיונס בעונה השנייה נגד ויאריאל. היו לו החלטות מוזרות בהרכב כמו הציוות של סטאנקוביץ' באגף והוא התעלם משחקן לא רע בכלל כמו סנטיאגו סולארי מריאל מדריד - שחקן שהוא התעקש להביא. שוב, מאנצ'יני יהיה פלסטר זמני ולא יותר. אינטר רוצה כבר היום לחשוב על העתיד, לא שהעונה גמורה - אבל לחזור להיות קבוצת צמרת אמיתית. לא בטוח שמאנצ'יני הוא האיש האחראי ביותר להפקיד אצלו את פנקס הצ'קים, אם בכלל, ומי אמר שהוא יידע להתנהל במציאות יותר מצומצמת?

    ברשימת 'הסטארים' אגב לא ציינת את אדריאנו. והסגל של אינטר היום נופל משמעותית מהסגל שהיה לה אז. אני לא חושב שאינטר טובה מנאפולי, ממש לא. לא בסגל השחקנים ובטח לא מה שיש על המגרש. לאחר הפציעה של אינסינייה, עדיין יש לנאפולי יתרון ברור - קאייחון גולר, היגואין גולר והאמשיק שחקן טוב מאוד.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אוסבלדו לא גולר? איקארדי? פלאסיו? הרנאנס כל כך נופל מהאמשיק? הסגל של אינטר עמוק יותר משל נאפולי, ומבחינת הגנה וקישור אנחנו לדעתי עולים עליהם. גרגאנו לא ברמה של מדל, ולדעתי אין לנאפולי בלם ברמה של ראנוקיה ובכלל, ההגנה שלהם והקישור, למעט אינלר, בינוניים לגמרי.

    מלכת התיקו שיקף אותנו באותה תקופה, אי אפשר לבקר אותו כשסיימנו במקום המתאים לנו עם תוצאות מתאימות לנו. גם בעונה שאחרי סיימנו עם תוצאות טובות יחסית, עם סגל לא היסטורי (לא מבין מה ההתלהבות שלך מאדריאנו, טאלנט משוגע עם מוח יותר משוגע) ובמיקום המתאים לנו, אחרי יובה ומילאן האדירות. אירופה היא אכן נפילה עם מאנצ׳יו, אבל אין טעם להסתכל על כך בכלל במצב שלנו, ואם נסתכל רק על מה שרלוונטי - מאנצ׳יני הוכיח כבר שבליגה הוא יודע להביא את התוצאות, גם אם זה לא נגמר בתארים בסופו של דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/14
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    העונה הכי טובה של אוסבאלדו בקריירה הייתה ברומא עם 18 שערים ב-31 הופעות(העונה הכי 'ארוכה' בקריירה שלו). מה זה אומר? שהבחור תמיד נפצע מתישהו או שיש ריבים מטופשים עם מאמנים ועם כל העולם ואחותו. ברגע האמת אני ממש לא סומך עליו. היגואין סקורר יותר טוב ממנו. הוא גם כבר בן 29 אוטוטו ככה שזה לא אמור להשתנות. התקפית נאפולי טובה יותר מאינטר(לשאלתך - איקארדי אחלה שחקן, שימשיך ככה) אבל גם לא מודדים שחקן בשחקן. הדינמיקה הקבוצתית שם טובה יותר ועושה רושם שהיא מתייצבת אחרי פתיחת עונה חלשה.

    אתה אומר שמאנצ'יני יודע להביא תוצאות אבל מחליק לו את הנפילות באירופה כשזה נוח לך. עוד לפני מוריניו, אינטר הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות, עם מי? עם הקטור קופר בעונת 2002-03 למשל. אינטר צריכה מאמן שלא רק יעשה את מה שאפשר אלא יביא לה ערך מוסף, אתה לא מסכים? למה התואר 'מלכת התיקו' שיקף את אינטר באותה עונה? מילא לסיים מקום שלישי אבל לא לגמור את הסיפור בליגה כבר בנובמבר. היה סגל לא רע בכלל, חוליו קרוז חלוץ רביעי - אינטר חולמת היום על משהו כזה. גם פיגו אמנם הגיע בשלהי הקריירה אבל בישל הרבה גולים, וולטר סמואל חיזק את העורף והיו עוד שחקנים בולטים כמו ורון וכן-הלאה.

    אדריאנו יזכר כאחד שנתן בראש יותר במסיבות, בהמבורגרים ובחוף הים כנראה ובגלל הדכאונות - אבל באותו הזמן הוא היה אחד החלוצים הטובים בעולם, כך שנקודתית בשנים 2004-2006 לא הייתי מזלזל בו. כשהגיע מפארמה בינואר היה לו חלק גדול בכך שאינטר השתחלה למקום הרביעי, כל זה שניכר שויירי הגדול מציג גרף יורד. הוא כבש 12 שערים ב-18 הופעות ורובם מכריעים, ועונה אחר-כך 28 שערים ב-42 משחקים.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    תראה מה כתבתי בהודעה הראשונה שאחרי המינוי, שגם אני חושב שמנאצ׳יני מאמן שלא מביא ערך מוסף. אבל איפה תמצא כזה שיסכים לבוא לאינטר במצבה הנוכחי? אינטר מקבלת את הטוב ביותר שיכלה לקבל, והוא יכול לעשות הרבה. מנאצ׳יני לא טקטיקן גדול אבל הוא מבין כדורגל והוא מאמן טוב, ורק טוב.

    טוב, אז נגיד שנסכים שנאפולי חזקה התקפית. קישור והגנה? שוער? נחותים מאינטר לדעתי.

    ובקשר לסגל אז - ורון היה מאכזב ביותר, פיגו לא היה ברמה יותר גבוהה מהרנאנס כיום. אדריאנו וקרוז אכן היו חזקים (ועדיין אני חושב שאתה עף על הברזילאי יותר מדי), אבל חוץ מהם? ונכון שמאנצ׳יני היה חף מטעויות, אבל באמת שהסגל של אינטר לא היה שווה יותר מרבע גמר אלופות ומקום שלישי בליגה לאור האלטרנטיבות. השורה התחתונה שלי היא, וזה מבלי להיכנס לעוד דיונים עקרים על העונות הראשונות של מאנצ׳יו, שהוא מאמן שיודע להביא את הסגל למקומות שראויים לו ויודע להוציא ממנו 100 אחוז, זה בדרך כלל. נכון שהוא לא מוציא יותר מ-100 אחוז, והייתי שמח אם היה לנו אחד כזה, אבל במצבנו הנוכחי מאמן כמו מאנצ׳יני זה חיזוק משמעותי ביותר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז יש כאן מצב שגורם לדילמה - פלסטר נקודתי, משהו שהיה די נחוץ, עם אפשרות שבקיץ יהיו אופציות טובות הרבה יותר לאימון הקבוצה ואז תתפסו את הראש בבאסה על כך שההנהלה לא המתינה. השאלה אם מאנצ'יני באמת יצליח להוציא משהו טוב כבר מהעונה הזו ולבנות בסיס טוב לעונה הבאה. אם הוא המאמן שצריך לבנות את הקבוצה ולהשתמש במזומנים. להביא את איברהימוביץ' ו-ויירה במחיר מציאה כשיובה יורדת ליגה זה די פשוט למען האמת.
    לדעתי כשאינטר מתייחסת למאנצ'יני מדברים על יותר אמוציות מאשר מקצועית. אני בטוח שהוא היה מקבל קרדיט רחב יותר ממאצרי עם אותן תוצאות(שאני לא מתווכח איתך שאינן מניחות את הדעת).

    הייתי אומר שאתה צודק ואינטר שווה רק רבע גמר צ'מפיונס ב-2005-06 - אבל היריבה הייתה ויאריאל, צריך לקחת את זה בחשבון. ומה עם שתי העונות לאחר-מכן, כשאינטר לקחה אליפויות ודרסה את הליגה אבל הודחה בשמינית הגמר? היא אפילו לא הצליחה לנצח את ולנסיה בסאן-סירו, ועם כל הכבוד לקבוצה של ויאה, סילבה ושות' - עדיין חשבתי שאינטר תעבור. וסתם כי אני נהנה לדבר על הסגל של אז - ז'וליו סזאר, חאבייר זאנטי, וולטר סמואל, קמביאסו(התחיל לפרוח), פיגו(תבדוק סטט' שלו - הוא בישל המון שערים ושיחק טוב) וגם אדריאנו וקרוס ואובאפמי מארטינס עם טופ-ספיד 99 ב-PES. אבל מאנצ'יני התעקש לשחק עם סטאנקוביץ' כשחקן קו למשל והתעלם לחלוטין מסולארי.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    אני חושב שהזלזול במאנצ׳יני על האליפויות עם אינטר הוא לא במקום.

    נכון, הליגה האיטלקית הייתה בשפל. נכון, היריבה העיקרית הפוטנציאלית לאליפות לא הייתה קיימת. נכון, אינטר החזיקה בסגל הטוב שלה מאז 2002, אז איבדה אליפות בשנייה האחרונה, ועדיין, אי אפשר שלא לתת קרדיט נרחב למאנצ׳יו על כך שהוא הצליח עם הסגל הזה ובגדול בזירה המקומית, כי לא היו חסרים מאמנים שהיו נופלים גם עם סגל חזק כזה, אתה בתור אוהד ריאל אמור לדעת את זה.

    מאמנים יותר טובים? אני חושב שהמאמנים שהם בבירור יותר איכותיים ממאנצ׳יני הם פפ, קלופ, מוריניו, סימאונה, ז׳ורז׳ה חסוס, וונגר ולוצ׳סקו (ואולי אנצ׳לוטי). אלה לדעתי המאמנים שבבירור עולים על מאנצ׳יני מבחינת רכש ומבחינת הבנה טקטית. מה הסיכוי להביא אחד מהם? נמוך עד קלוש. אז בוא נגיד שלא, לא נראה לי שנתחרט על כך שיש לנו מאמן שרק מעטים ממאמני אירופה הם בבירור יותר איכותיים ממנו, ושגם כך אין לנו הרבה סיכוי להביא מישהו מהטופ.

    בקשר לסגל - פיגו היה בינוני באינטר, מדי פעם נתן הברקות אבל ברוב הזמן היה נחמד ולא יותר מזה. אני לא צריך סטטיסטיקות, אני זוכר את זה. מרטינס? נו באמת.... ונראה לי שטחנו מספיק את הציוות של דקי. למה שלא תפרגן למאנצ׳יני שלמד מהטעות שלו ואחר כך העביר את דקי לשלישיית האמצע והוציא ממנו את העונות הטובות ביותר שלו?
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    @Romanista נכון ששלושה בלמים + קשר כמו מדל יכול להגביל קבוצה עם כלים התקפיים מסוימים, אבל אם להסתכל על זה מזווית אחרת אני בטוח שבמערך של שלושה בלמים אין שום סיבה שבסגל הקיים מדל לא יהיה אחד מהשלושה. שביאלסה שם אותו כבלם אני פקפקתי בהתחלה, אבל אם אני מנסה לחשוב על היכולת שלו מול כל אחת מהעמדות הרבות בהן שיחק, אני חושב שההופעות כבלם במדי צ'ילה היו בממוצע הטובות בקריירה שלו.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זה רעיון לא רע (למרות שנבחן רק בטורניר נבחרות עם מוטיבציית שיא), אבל ככל הנראה מנצ'יני לא ישחק עם 3 בלמים. כך או כך, העמדה במרכז לפני קו ההגנה דורשת סט כלים הרבה יותר מגוון משל מדל.
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני מבין לגמרי מה אתה אומר, אבל ברגע שעוברים לשחק עם שני בלמים זה פחות מגביל לשחק עם קשר מהסגנון של מדל. אני לא לא מסכים, כי אני לא רואה בכלל את אינטר העונה, אבל זה לא נשמע לי משהו יותר מדי בעייתי.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מדל רחוק מלהיות הבעיה של אינטר, בין אם זה התקפית או הגנתית. כשיש לך שניים מגוארין/הרנאנס/קובא וקוז לידך בקישור אפשר להסתדר גם בלי קשר אחורי שהוא פנומן מבחינה טכניקה וראיית משחק.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    באיטליה מדווחים שמתיאו קובאצ׳יץ׳ קרוב להארכת חוזהו בקבוצה. עד כה, זה ללא ספק הניצחון הגדול ביותר של אינטר העונה.
     
  15. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    פאסונה גם אמר שאם ההצעה המתאימה תגיע, "אנחנו נצטרך לעשות את השחקן מרוצה".

    קובאצ'יץ' יימכר במוקדם או במאוחר. השאלה בכמה כסף.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.