אינטר 2016/17 :: צ'יינהטאון פינת אינדונזיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אם הסכומים שנשמעים בתקשורת נכונים, אז בדיוק כפי שיובנטוס השיגה את קאלדרה בפחות מ-20 מיליון ואמרתי שזה מעט מדי (ושכנעו אותי החבר'ה פה שזה בדיוק הסכום המתאים), כעת ברור לחלוטין שאטאלנטה יודעים שהסינים שוחים בכסף ולכן ניתן לסחוט מהם סכומים מטורפים בדומה למה שעושים לקבוצות מאנגליה. 27 מיליון אירו על שחקן שנתן ארבעה חודשים טובים בסרייה A זה סכום מאד מוזר.

    עם זאת, אני שמח שאנחנו רוכשים קשר איטלקי מוכשר ואני מקווה שנשלים אותו עם שחקנים איטלקיים נוספים. כפי שציין השבוע @zitto strunz בסיס איטלקי הוא חשוב ביותר לקבוצה מנצחת בסרייה A.
     
  2. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    חדשות מעולות לאוהדי אינטר ההחתמה הזו , ואולי לא פחות מכך גם הידיעה שמלו ופלאסיו עוזבים. יפה לראות מה שעושים באינטר, גם תקציב גבוה , שאפתנות ורצון עז להסתמך על שלד איטלקי שזהו דבר שהכי היה לא אופייני לאינטר של שנים עברו.
    עם זאת, ההחתמה הזו כנראה תראה את הדרך החוצה של אחד מבין קונדוגביה ,ברוזו או בנאגה. אם הייתי אוהד אינטר הייתי בוחר בצרפתי שילך. עצלן לא ממושמע ולא כל כך מקצוען.
     
    Mamadu אוהב/ת את זה.
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    @SerieA

    העדר איטלקים משמעותיים לא הפריע לכם לזכות בהכל ב-2010 ובשתי אליפויות רצופות שנתיים קודם. קבוצה מנצחת בסריה A פשוט צריכה שחקנים טובים ומתאימים. תגלית מרעישה, אני יודע.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    ודאי שאתה צודק, אבל הנקודה הייתה שקל יותר יהיה לשמור על איטלקים מפני שאר הדרקונים באירופה, מאשר על שחקנים זרים. אינטר גם עם הכסף הסיני ודאי לא תוכל לשמור על ז'ואאו מאריו מריאל מדריד אם וכאשר. על ברארדי אולי כן. זה ודאי לא אומר שאף אחד מהם יגיע לרמה הזו, אבל אם כן - יהיה יותר קל.
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אני מבין אבל זו גישה שמעידה על חוסר ביטחון ואמונה ביכולת למצוא מחליפים לאלה שיבקשו לעזוב. ז'ואו מאריו ודומיו ירצו להתקדם הלאה? לא סוף העולם. ברוב המקרים אתם תגזרו עליהם קופון ואם יש לכם DS שיודע מה הוא עושה אתם מביאים עוד כאלה + אקסטרה מהעודף שנשאר. יכולה לצאת אפילו קבוצה חזקה יותר, כמו שקרה אחרי שזלאטן רצה "להתקדם". וחוץ מזה, כבר היו לכם זרים שהשתקעו בקבוצה כמו סזאר, קאמביאסו וכמובן זאנטי. למה לצאת מנקודת הנחה שכולם חולמים על ריאל מדריד ומראש להתפשר על חומר מקומי יקר ושנוי במחלוקת לגבי התקרה שלו?
     
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    ודאי שלא צריך להתפשר. כאשר היו איטלקים באיכות גבוהה הם הגיעו גם לאינטר. ויירי, מטראצי, קנאברו (שלא הצליח), טולדו ואחרים. בשנים האחרונות זה לא קרה כי האיכות לא הייתה מאה אחוז, לכן היו מעט ורובם יקרים מאד.

    הדור הנוכחי הצעיר יתפזר בין חמש הגדולות (ואני מניח שחלק גם אצל פיורנטינה) ובין השאר יגיע גם לאינטר.

    מסכים איתך לגבי מכירת שחקנים לחו"ל במחירים מופקעים, תמיד טוב, אבל לעתים לא ההחלפה אינה חלקה.
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    ההחתמה הזו יכולה להתברר ככזו שתשנה לנו את העונה ותיתן דחיפה מאוד רצינית לתהליך השיפור שהתחלנו לפניי היציאה לפגרה.

    ברור מאוד שהבעיות ההגנתיות באינטר לא מתחילות ונגמרות רק בחוליית ההגנה ויש אחריות מאוד ברורה לקישור שהיה רך ברוב שלבי העונה עד כה. אחד כמו גאילארדיני, שלפי מה שקראתי עליו (סטטיסטיקות) וראיתי מסרטונים וכל מיני קטעים משחקים מאז שהוא קושר אלינו, יעזור לנו מאוד במה שקשור למאמץ ההגנתי ובעצם מביא לנו עוד סוג של ז'ואאו מאריו, לפחות מבחינת כיסוי השטחים והדינמיות. אני לא יודע איך בדיוק יראה המערך של אינטר איתו, אבל בשורה התחתונה היה חשוב מאוד לעבות את חוליית הקישור כדי שתוכל להתמודד עם רומא, נאפולי ויובה, והסיפתח במשימה הזו הוא טוב מאוד, בהנחה והעסקה לא תידפק ברגע האחרון. אם נביא גם את לואיז גוסטבו בטעות, זה יהיה כבר פנטסטי.

    האמת? אני רחוק מלהיות אוהד הצלחות או כל הדברים האלה אבל התגעגעתי לימים שהיינו כוח כלכלי משמעותי באירופה. עם סאנינג, לפחות לפי הרכישות עד עכשיו ולפי הדיבורים מסביב, לא רחוק היום שנוכל להתחרות על כל שחקן ושום מכשול כלכלי לא יעמוד בפנינו. אם הניהול יהיה ברמה טובה, אז השמיים הם הגבול בשביל אינטר, אבל זה אם מאוד גדול.

    אני לא מסכים עם הדעה כאן שקונדוביה צריך לעזוב. הצרפתי נראה טוב במשחקים האחרונים, ולמרות שגם אני מאוד מאוכזב ממנו, רק הצעה מאוד טובה תגרום לי לרצות לשחרר אותו. הוא חתום לעוד 3 שנים אאל"ט, הוא עדיין צעיר יחסית...אפשר לתת לו זמן ואולי נרוויח קשר אדיר. במקרה הרע, נדחוף אותו לקבוצה סינית במיליארד וחצי יורו.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    עבודה יפה מאוד של אינטר, שמו את הכסף מהר והשיגו אחלה פרופסקט, אם חוץ ממנו אתם גם תשיגו את אחד או יותר מתוך ברנרדסקי,ברארדי ווראטי (שעל פי השמועות אתם רודפים אחרי שלושתם) זה יהיה מרשים מאוד. וגם נורא ואיום כי מתעב אתכם. אני רוצה אינטר חזקה, אבל בלי איטלקיים. :huh:
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    אין ספק שהליגה תהיה הרבה יותר כיפית עם יובה, מילאן, אינטר, נאפולי ורומא חזקות.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    כמה חדשות:
    - עסקת גאילארדיני לוקחת זמן ולפי די מארציו ועוד כל מיני דיווחים דומים, העסקה תיסגר בשבוע הבא כשהסינים יחזרו לאיטליה וישבו באופן אישי עם הנהלת אטאלנטה. השחקן עצמו מתאמן בצד ועשוי לא להיות בסגל של הנראזורי הקטנים ביום ראשון נגד קייבו.
    - אחריי שאינטר כביכול סגרה את העברתו של האיטלקי הצעיר, התקשורת האיטלקית מתמקדת בריקרדו רודריגז השוויצרי, מגנה השמאלי של וולפסבורג, כשם החם ברשימת הרכש של אינטר. על פי הדיווח של די מארציו, אינטר רוצה לסגור אותו כבר מעכשיו ליוני הקרוב, כשתג המחיר עומד על 20-25 מיליון יורו. פסז' גם מעוניינת בשחקן, אך הוא עצמו מעדיף להגיע לאינטר ולסרייה א' מאשר לליגה הצרפתית. נחיה ונראה.
    - יובטיץ' רוצה להגיע לסביליה, שגם רוצה אותו, והקבוצות נמצאות במו"מ מתקדם. השחקן עצמו לא ישחק נגד אודינזה ויחכה להתפתחויות.
    - ההרכב שכנראה יפתח בראשון יהיה זה (4-2-3-1 על הנייר):
    הנדנוביץ', אנסאלדי, מורייו, מיראנדה, דאמברוסיו, קונדוביה, ברוזוביץ', קנדרבה, מאריו, פריסיץ' ואיקארדי. ההתלבטות היחידה היא בין מאריו לבאנגה, אך נראה שלפורטוגלי יש עדיפות.
    ____________________________________________________

    רודריגז, ממה שראיתי ממנו, הוא פשוט מגן מעולה. היכולות ההתקפיות שלו ברמה מאוד גבוהה יחסית למגן, וגם בהגנה לאף שחקן בסרייה א' לא יהיה קל להתמודד מולו. מאוד אשמח אם יגיע אלינו.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    גאספריני: ״גאילארדיני לא שיחק היום בגלל המו״מ עם אינטר? אין מו״מ, יש כבר הסכם מלא וזה עניין של כמה ימים. לא רצינו למכור אותו, אבל ההצעה הייתה טובה מדי״.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    שום מילה על זה שמלו עזב ? זה שווה יותר מכל רכש
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    מלו היה בלתי נסבל אבל בגלל שהיה שחקן ספסל בד"כ וגם נתן רגעים טובים נדירים אז השמחה מאופקת. אם נאגאטומו יעזוב, אז פה זה כבר סיפור אחר...
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    פרטי העסקאות מהיומיים האחרונים:
    גאילארדיני - אני אלך לפי המקור האמין ביותר לדעתי, וזה די מארציו, שלפיו אינטר משאילה את השחקן תמורת 2 מיליון יורו במיידי עם אופציה לרכישה על סך 20 מיליון יורו לא כולל בונוסים. אם זו העסקה, אוסיליו יצא פה גדול.
    יובטיץ' הושאל לסביליה בחינם עם אופציה לרכישה על סך 12 מיליון יורו. לאחר שבהתחלה רצו שאינטר תשלם את רוב השכר, בסוף הצלחנו לכופף אותם והספרדים ישלמו את השכר של יויו עד סיום העונה. יויו נפרד מהאוהדים באינסטגרם ואמר שההתחלה שלו אצלנו הייתה מדהימה, שהוא מקווה שנחזור לאלופות ושהוא לא יכול לענות לכל האוהדים ששולחים לו הודעות. מבאס אותי מאוד שלא נזכור ממנו הרבה, אבל אני מקווה שיצליח בסביליה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.