אלופות: אוליץ' כובש את הסטאד דה ז'רלאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏27/4/10.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    קודם כל עמי, ביקשת שניקח אותך ברצינות ואנחנו עושים זאת וגם למדנו להעריך אותך במצבים מסויימים, אבל מה שאתה רושם פה זה מעיוורות ומקנאות או איך שלא תכנה את הזה.

    באיירן במשחקים האחרונים, מבלי שום קשר אם פגשה את יובה, מניו או ליון בעונה ירודה או לשם הקשר את עירוני ארגזים, באיירן באה כקבוצה ולקחה את המשחקים. נכון רובן הוא הדמות הדומיננטית, אבל עדיין הוא חלק ממכונה קבוצתית שכמו יין רק הולכת ומשתבחת.
    גם אני ביקרתי אותם אחרי המשחק ההוא באיטליה נגד פיורנטינה, אבל מאז הם קבוצה שונה, מנטלית בעיקר אבל גם ברמת הכדורגל.
    תמיד שקבוצה מפסידה נוטים להמעיט בערכה ובגלל זה להוריד מערך הניצחון של היריבה, אבל שיושבים בסוף המשחק וחושבים על זה אולי לקבוצה המנצחת גם יש חלק בזה?

    באיירן השנה יצאה מבורים שגם קבוצות גדולות כמו ברצלונה (לדוגמא היום בערב ) לא היו יוצאים מהם, תקרא לזה איך שאתה רוצה, אבל זה ההצלחה הגדולה של באיירן.

    לגבי מולר, הבחור לוקח החלטות שגויות לפעמים, הוא גם מחטיא כמו ילד, אבל יש בו משהו ווינרי שהפך אותו לשחקן הרכב קבוע בבאיירן.
    הוא מאד נייד, חסון, בעל טכניקה טובה וקורא יפה מאד את המשחק. בנוסף הוא משגע את שחקני ההגנה עם הניידות הבלתי נגמרת שלו, הוא עוזר להגנה, הוא גבוה בעל משחק ראש והוא בסה"כ עוד ילד, בדיוק כמו קונטנטו או באדשטובר.

    כמו בארסה בזמנו שדרך הנוער המוכשר שלו הגיעה לאן שהגיעה כך גם באיירן, כי לא משנה אם תביא את רונאלדו, קאקה, או טבז ואדביור, בסופו של דבר הנוער שלך זה הדרך הכי טובה להגיע לאולימפוס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/4/10
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את המשחק בשידור חוזר, מחמאות גדולות לבאיירן מינכן שביטלה את ליון לחלוטין. בפורום של הצרפתים מדברים על כך שלא הייתה עבירה של כריס (אני מסכים אגב) ושהיה חסר קצת דיוק לבאסטוס ודלגאדו בשביל לרדת במחצית ביתרון או בשיוויון...אני חושב משחקי המה אם האלו מיותרים ושבאיירן הראתה עליונות ברורה. מרכז השדה של הצרפתים היה חור גדול ושוויינשטגר ואלטילופ (ככה קוראים להם?) ניצלו זאת לעשות ככל העולה על רוחם. הסגירה בהגנה של הצרפתים עלובה, בעיקר של המגן הימני הנוראי שעלה להם גם בגול מול ריאל מדריד, הבן אדם פשוט לא מבין מה זו סגירה אלכסונית. הרועה חזירים היה המצטיין במגרש לדעתי, שחקן אדיר.

    רחמים על ליצ'ה שלחץ ורץ, עם הדקות על יותר ויותר חלקי מגרש, והראה לחימה שלא ברור איך במעמד כזה לא כל שחקני ליון מראים. היה מרגש לראות את התשואות מהקהל שהוא הוחלף בסיום על אף התוצאה, אני שמח שהקהל לפחות יודע להעריך את ליצ'ה גם במשחקים כאלו. איזה תסכול זה לשחק לצד כאלו שחקנים אדישים...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/4/10
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלטה שערוריתית, מחליטים באופ"א להשעות את ריברי מהגמר.
    WTF?? למה??
    האדום של ריברי היה האדום הכי גבולי שיש. גם אם היה אדום, אין כל ספק שזה אדום שצריך לגרור השעיה למשחק אחד.

    אם בשנה שעברה, למרות מה שאירע בסטמפורד ברידג', היה קשה לטעון שאופ"א רוצים בטובתה של בארסה, הרי והשנה זה כבר מגוחך לחלוטין. אותי מעניין אם אותם אנשים שהחליטו את ההחלטה הזאת, הם אותם אנשים שראו לנכון להרחיק את פויול רק למשחק אחד אחרי האדום מול ארסנל. מה זה? איפה השוויוניות? מה הולך פה? האם אתם בכוח רוצים להמליך את ברצלונה? גם העיתוי שההחלטה הזו התקבלה לא מקרי לדעתי - מיד אחרי שבאיירן הבטיחה את מקומה בגמר, ולפני שברצלונה (אם וכאשר) העפילה לגמר, וזאת כדי להדחיק את ההחלטה מהכותרות הראשיות של העיתונים מחר.

    מאוד מאוד תמוה כל העניין הזה. מה שכן עושה רושם שבאיירן מסתדרת לא רע בכלל בלי ריברי, וכיאה לקבוצה ואן-חאלית טיפוסית יש בה רק כוכב אחד, כאשר כל שאר הכוכבים מסורסים (דוגמת טוני וקלוזה), וכל השאר הם עובדים שחורים למען המטרה. אין מה לעשות - השיטה הואן-חאלית תיקח בסוף את התואר, למרות (או שאולי בזכות?) חסרונו של ריברי.
     
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשפויול מקבל אדום ישיר, אף אחד לא נותן לו משחקים בחוץ.

    פשוט בושה. אופ"א הם עסק לכל דבר, אבל יש גבול כמה אתה יכול לדפוק את אלו שעובדים עבורך (המועדונים) ולעשות פריוולגיות לאלו שיוצרים לך יותר רווח.

    אכיסה!
     
  6. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    גועל נפש של החלטה.
    אני לא יודע עד כמה זה קשור לברצלונה אבל אם כן אני בכלל לא אהיה מופתע.
    בכלל כל מה שקורה בארגון הזה מושחת ומגעיל.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אחת ההחלטות המגעילות שזכורות לי. אני חושב שזה קצת יומרני להגיד שזה בשביל לשרת את ברצלונה, כי הם ממש לא בטוחים בגמר, אבל מה שכן באמת לא ברור המשחקי הרחקה נוספים האלה. זה פוגע אנושות בבאיירן, בריברי ובכל אוהדי הכדורגל(חוץ מאלה של ברצלונה או אינטר), זו פשוט החלטה לא שפויה.
     
  8. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר לבארסה בכלל? רק כי היא אלופת אירופה הנוכחית, זה אומר שבאופ"א משרתים את האינטרסים שלה? אתם מגוחכים.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החלטות נעשות לפי חישוב עיסקי. מעמד הפופולריות של הקבוצה קבועת החלטות, כי פויול קיבל אדום ישיר על מעשה לא פחות חמור ואולי אף עם יותר כוונות ולא קיבל שום משחק בחוץ מעבר לעונש.

    מנסים להשפיע על תוצאות, יהיה להם מאוד נחמד וריווחי אם בארסה תיהיה אלופת אירופה.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כיצד זה מתבטא במספרים? או לפחות בתאוריה?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/4/10
  11. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה חושב שבאיירן אלופת אירופה זה פופולרי ומוכר לאופ"א? הסופנסרים משלמים כל עונה לפי רייטינג טלויזיה וכל עונה יש להם אינטרס ברור שהקבוצה הצבעונית ביותר תגיע לגמר ורצוי שגם תקח.

    אתה באמת רוצה לחפור בנתונים ולהקטין ראש? זה חדש לך שבארסה הקבוצה הכי פופורלית בעולם כרגע עם ריאל מדריד ויונייטד?
     
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מה אתה עושה בכוונה עכשיו? אתה יכול להשוות בין המקרה של ריברי שיכול לגמור לשחקן עונה לבין פויול, שבדרך לכדור חסם את הבעיטה של פאברגס?


    להשעות אותו מהגמר אני לא בעד, אם זה לא היה במסגרת האלופות אלא בליגה הגרמנית הייתי משעה אותו ליותר ממשחק אחד, אבל בגלל שההחלטה נופלת על הגמר זה די מוגזם. בכל מקרה הגיע הזמן שלא נראה יותר עבירות כאלה מלוכלכות וששחקנים יזהרו הרבה יותר כי אני רוצה לראות איך הייתם מגיבים במקרה וריברי היה נופל על איזה שחקן שברירי מארסנל...
     
  13. astaropus Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/10
    הודעות:
    35
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קוראים לזה קארמה כנראה
    המפלץ לא חיכה שנייה ודרש מהשופט כרטיס שני לרפאל
    שיראה את הגמר בבית
     
  14. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין למה בארסה תתרום לרייטינג של הגמר, אבל איזה רייטינג בדיוק יישאר עם השריקה לסיום? העונה נגמרה, למה זה משנה מי האלופה? אני רוצה שתסביר לי בדיוק ולא רק בתאוריה, אם כבר הצעת לחפור בנתונים.
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דנידין - אני לא נכנס לרגע לחומרת העונש שספג פרנק ריברי. ברצוני להתייחס אך ורק לטענה שלך. כל התאוריה שלך הייתה עשויה להיות נכונה אם וכאשר היינו מדברים על שלב אחד אחורה, אבל מדובר על גמר אפשרי, לכן אין שום אינטרס להקהל על ברצלונה מכמה סיבות:

    א. לא בטוח שברצלונה תהיה בגמר.
    ב. אם ברצלונה תגיע לגמר, אז אין עוד שלבים בהמשך. זאת אומרת (לפי התאוריה שלך) שאין לאופא אינטרס להקשות או להקל עליה. בין כה וכה היא תשחק את מירב המשחקים שעל הנייר הייתה יכולה לשחק במפעל ותביא איתה אחוזי צפייה גבוהים.
    ג. במידה וברצלונה כן תעלה לגמר, למה לאופא לא לנסות לשווק גמר תחרותי יותר בו פרנק ריברי כן לוקח חלק?