אלופות: ארסנל עם סיכוי לגומלין

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏31/3/10.

  1. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרוב המוחלט של השערים שלו העונה היו דחיקות לשער ממצבים שהחברים לקבוצה מסדרים לו.
     
  2. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, כי כמה מהכדורים האלה שסידרו לו חייבים להיכנס כי אחרי הכל זה עדיין זלאטן איברהימוביץ' ולא משה ביטון.. אבל לא כ"כ מוצא את עצמו בסיגנון משחק הזה. אם הוא היה מתאים את עצמו בהצלחה לסיגנון המשחק של בארסה אין סיבה שהוא לא היה מגיע לכמויות של אטו מהעונה הקודמת וגם עובר אותן. הוא לא ממש מצליח להשתלב בצורת משחק שבה כל מה שמצופה ממנו זה לעשות דברים פשוטים, להתמקם טוב מול השער, לקבל כדור ולהבקיע, כל הזמן מחפש את המסובך במקום את הפשוט ומנסה בכוח לייצר את המצבים לעצמו. כמו שהוא רגיל מאינטר ומהקבוצות הקודמות שלו.
    בעצם כל השערים שלו העונה חוץ מה2 האחרונים מול ארסנל והבעיטה החופשית ההיא מול סראגוסה בקאמפ נואו היו דחיקות ממצבים שהחברים לקבוצה סידרו לו, אבל זאת בדיוק הנקודה, הוא לא מבקיע בכמויות שציפו ממנו כי הוא לא מבקיע מספיק מהמצבים האלה. ואני לא מדבר רק על החמצות. ברוב הזמן הוא פשוט לא נמצא במקום הנכון לקבל את הכדור\מחפש לעשות דברים בעצמו.
     
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואטו מצד שני מתבקש באינטר לעשות באגף עבודות תמיכה בהתקפה(ב4-3-3) שאינן מתאימות לו ולכן סך השערים הנמוך יחסית שלו. שהוא משחק כחלוץ מטרה הוא כובש.

    מבחינה מקצועית נטו שניהם עדיין מתאימים לקבוצות הקודמות שלהם בסגנון המשחק אבל בשורה התחתונה גם אינטר וגם זלאטן סוף סוף עברו את שלב שמינית הגמר ולפי איך שהעניינים הלכו במשחק הראשון, גם את הרבע - כך שלפחות מבחינת התוצאות, העסקה השתלמה לשני הצדדים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/4/10