אלופות: גמר כל אנגלי ראשון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏29/4/08.

  1. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, עקרונית אני מסכים איתך, אבל אני לא חסיד של הכדורגל של היונייטד, על אף האופי, היעילות וההישגיות. לצורך השוואתי, הערכתי הרבה יותר את הקבוצה של אמצע שנות התשעים עם קנטונה, מקלייר ואחרים, כיוון שלדעתי היא הייתה יותר קבוצה. הקבוצה הנוכחית היא יותר רונאלדו, דרדל'ה של טבז בדקה התשעים והגנה נוקשית. המשחק לא מספיק קבוצתי, הוא יותר אינדווידואלי. עניין של טעם... אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שכמעט במשך כל 180 דקות ברצלונה שלטה אבסולוטית במשחק. נכון, היא לא הצליחה להבקיע, ולפיכך הודחה. אבל שים לב למה הכדורגל הפך להיות... אנחנו מתעלמים מהיצירה, ומחלקים את העולם למנצחים ומפסידים כמו בכוכב נולד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/08
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אתה מדבר פה על יונייטד כאילו היא צ'לסי... יוצא פה כאילו אני מגן עליהם ואני לא רוצה שיצאו ממני כאלה דברים, אבל לצד המשחקים הטקטיים הגדולים שראינו אותם מביאים העונה בצ'מפיונס הם הביאו העונה המון תצוגות כדורגל התקפי, יפה ושמח ברמות הגבוהות ביותר. את ה4-0 שלהם על אסטון וילה ראית? אחד ממשחקי ההתקפה היותר מפחידים שראיתי בשנים האחרונות.

    אתה אומר את זה כאילו שזה בא בסתירה ללשחק יפה... אפשר גם לשחק יפה וגם לתת את התחת שלך על המגרש ולהילחם על כל כדור כמו אריה, אין שום סתירה. הלוואי והשחקנים של ארסנל היו נלחמים קצת...
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    דווקא היום אתה אומר את זה? ראית את סקולס? ראית מה פארק עשה במרכז? ראית את טבז איך הוא שרף את המגרש מהגנה להתקפה? נלחם ללא ערף...

    ידידי, זאת קבוצה קבוצה.
     
  4. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב אותך משטויות איתי... כל הסיפורים האלה על שחקנים שנלחמים. אני לא אמרתי ששחקנים לא צריכים להילחם, אבל עם כל מה שיש שחקן למכור זה לחימה, אז שיתגייס לצבא. הוא לא צריך לשחק כדורגל. ריבונו של עולם. מי אמר שקשר אחורי צריך להיות שחקן שנלחם, מכסח ומחלץ כדרים? זו תפיסת עולם שגויה, לדעתי. גם שחקן אסתטי יכול להיות קשר אחורי.

    לירן, היונייטד קבוצה אלופה (תסתכל ציינתי זאת לעיל), אבל אני פשוט לא חושב שהכדורגל מן הסוג הזה ראוי להערכה, נקודה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/08
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן יאיר, יונייטד לא קבוצה גדולה.
    כנראה ששהית יותר מדי זמן בים בזמן האחרון, ככה זה שהקבוצה שלך שם כבר שבועיים.
    יונייטד היא קבוצה של רונאלדו ודרדל'ה של טבז בדקה ה90 - אתה משפיל את עצמך,
    כמה תצוגות על ראית מהיונייטד העונה?נצחונות 0-3 על ליברפול, 0-4 על הקבוצה שלך,
    ה0-4 מול וילה היה אחד המשחקים ההתקפיים הטובים שראיתי מימיי,
    תמשיך להיות חסיד של כדורגל קבוצתי (כמו שאתה אוהב להדגיש) אימפוטנטי,
    מה אני אגיד לך - כל הכבוד לבארסה שהיא דוגלת בכדורגל יותר רך ומשוחרר, לך תצדיע לקבוצה שלא הגיעה למצב אחד ממשי ליד השער של ואן דר סאר במשך 180 דקות.
    אני בכלל לא מאמין שהגבתי לך.

    "ולחימה זה טוב בשדה הקרב, ולא על כר הדשא." - עזוב, זה כבר מגוחך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/08
  6. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם יש צדק בכדורגל הערב ,אז מגיע לחלאות לעלות לגמר על חשבון ברצלונה ,גם מהסיבה שבעוד החלאות נאבקים בעוד חזית ,ובכל 3\4 ימים יש להם משחק עונה , המשועממים מבארסה כבר חודשיים בסייסטה ,בדיוק כמו שמילאן חלמה לפני ארסנל ו,אינטר לפני ליברפול (באותה התקופה הם הובילו בגדול את הליגה)
    קבוצה שרצה בכמה מסגרות ,ונותנת הכל בכל משחק היא קבוצה בריאה ,ולא סתם הקבוצות האנגליות שולטות ביבשת ,כי אין הנחות בפרמייר ואין זמן למנוחות.

    ערב עצוב וקשה ,אמנם הגמר יהיה אנגלי ,אבל לא לפי ההזמנה שלי ,טוב תמיד הפסד בגמר יכול להיות כואב יותר ,ומיצד שני בארסה בגמר איככככככס .
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מי אמר שכל מה שיש לשחקן זה לחימה? קרלוס טבז נלחם היום בטירוף, זה אומר שאין לו עוד דברים חוץ מלחימה? פול סקולס נתן היום את התחת ועבד כמו חמור, זה אומר שאין לו עוד דברים חוץ מלחימה? שניהם שחקני כדורגל מחוננים ובכל זאת הם לא מתביישים גם ללכלך את המכנסיים כשצריך בניגוד לכמה ממיודעינו...

    אני עדיין לא מבין איך אתה יכול להגיד על יונייטד שהיא לא משחקת קבוצתי כשהיא עברה את בארסה במפגש כפול כשבשני המשחקים כריסטיאנו רונאלדו היה בינוני מאוד. לא בזכותו הם עלו.
     
  8. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אריאל,
    חחח... אתה לא יכול בלי לעשות מניפולציה להודעות שלי? אני בים, והאמן לי שאני נהנה בים. פרגוסון יכול לזכות בעוד עשר אליפויות אנגליה ובעוד 5 אליפויות אירופה, ללעוס עוד מיליארד מסטיקים, ואני אהיה גאה בכדורגל של ונגר, בכדורגל של ארסנל, גם אם נלך לים גם בעונה הבאה. למה? כי ניצחון הוא לא הכל בחיים. אני רוצה לנצח, ומי שיגיד לך שהוא לא רוצה לנצח, משקר. אבל החיים הם לא שחור או לבן, ויש הרבה מעבר לכך.

    אגב, אם תסתכל טוב בהודעות שלי, אני הראשון שציינתי שהיונייטד קבוצה אלופה, אבל הבעתי את דעתי לפיה כדורגל כזה לא ראוי להערכה. נקודה.

    איתי,

    כנראה שראינו משחק אחר... בארסה שלטה אבסולוטית כמעט בכל 180 הדקות, כדורגל יצירתי, מבריק, אך לא תכליתי. אז מה? אז הוא לא תכליתי! זה כדורגל שראוי להערכה. מה היונייטד עשו עד לשלב הזה? נזקקו לאיזה פוקס של טבז בליון שהציל להם ת'תחת. בקושי הצליחו לנצח בגומלין. ברומא הם לא עשו כלום, אך הצליחו להבקיע פעמיים מכלום, ורומא החמיצו כמו טירונים, וגם במשחק הגומלין רומא יצאו פרייארים. הם לא הרשימו אותי, נקודה.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/08
  9. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כדורגל לא ראוי להערכה?
    קבוצה שכובשת הכי הרבה שערים בליגה עונה שנייה ברציפות?
    תמשיך להיגעל מגליצ'ים ומלחמה,
    באמת - פויה, מה זה נלחמים, בושה.
     
  10. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מה לא ראוי להערכה? אתה מדבר פה כאילו יונייטד הם בולטון... for crying out loud היונייטד היא קודם כל קבוצה התקפית אדירה לפני כל דבר אחר עם שחקנים יצירתיים שמשחקת לרוב פתוח ומשוחרר. הגליצ'ים והמלחמה זה רק הערך המוסף, הם קודם כל קבוצה מאוד כשרונית. לא יודע מאיפה נכנס לך לראש שהכדורגל שלהם לא ראוי, לא יודע איזה יונייטד יצא לך לראות העונה, אתה בטוח שאתה לא מבלבל אותם עם צ'לסי?

    הבאת פה כדוגמא 4 משחקים שלהם מהצ'מפיונס ליג שכן היו מרשימים בעיני (כי זו הגדולה של היונייטד, שיודעת לנצח גם משחקים כאלה), אבל יודע מה, נזרום איתך, כדורגל תכליתי ויעיל זה לא מרשים. מה עם עונה שלמה בליגה של כדורגל יפה וסופר-ראוי? את כל זה אתה מוחק להם על סמך משחק אחד בקאמפ-נואו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/08
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    preator אני ממש לא מבין אותך....

    עם כל הכבוד לארסנל, אתה באמת קונה כזה כדורגל וכזאת קבוצה כל שנה? לא מאמין לך. מנצ'סטר קבוצה פשוט טובה הרבה יותר, קבוצת כדורגל חזקה הרבה יותר, ארסנל הנוכחית לא מסוגלת לתת למנצ'סטר הנוכחית שום פייט בשום סרט. אני בטוח שזה לא מה שאתה קונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/08
  12. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי בעיה כנראה להסביר את עצמי דרך המקלדת (כבר אין לי כוח להקליד ולהתנסח יפה כפי שאני רגיל).

    שוב אני מדגיש: היונייטד קבוצה עם אופי נדיר, עם ההגנה הטובה בעולם, עם המאמן הכי ווינר בעולם, עם השחקן הכי טוב בעולם. אי-אפשר לא להצליח לאור אלו, אבל הכדורגל שלהם עדיין לא עושה לי את זה, נקודה. כמו שכדורגל איטלקי מאז ומעולם לא עשה לי את זה, ככה הכדורגל של היונייטד לא עושה לי את זה נכון לעכשיו. הכדורגל המשמים שלהם ברומא, בליון, בברצלונה, בצ'לסי ובעוד כהנה וכהנה משחקים הוא הוכחה לכך. בשביל להגיע להישגים לא צריך להיות קבוצה גדולה.

    ארסנל מסוגלת לתת פייט ליוינייטד, אבל היא תיכנע לה כנראה, כיוון שכדורגל קבוצתי וחכם לא שווה כלום היום, וזה מה שחורה לי למעשה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/08
  13. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפי שאיתי אמר לך - כנראה ששכחת, אבל הקבוצה הזו עם קווין דיוויס בחוד שמעיפה כדורים ומשחקת בריבוק סטדיום היא בולטון וונדררז ולא מאנ יונייטד.
    עשית מהכדורגל שלנו אנטי מוחלט,
    אתה קשקשן ברמות(כן, כן) - אתה מתעלם ממשחקים עם כדורגל שגם הקבוצה המהוללת שלך לא הציגה העונה(כיאה לחברך רודס, למדת ממנו להתחמק משורות שלא נעים לך לקרוא בצורה נהדרת).
    אז 4 משחקים שפחות הרשימו אותך("לא עשו כלום ברומא" "גנבו גול בליון" - משחק ששלטנו בו והיינו יותר מראויים לשיוויון, באמת סליחה שלא הפעלנו מכבש על השער של רומא בגומלין אחרי שהיינו עם רגל ו99 חלקי 100 בחצי הגמר ועשינו רוטציה בהרכב.כן כן, רוטציה, זה הדבר הזה שעושים כדי לאפשר מנוחה לשחקנים לקראת המשך העונה, תידע את ונגר) גורמים לך להתעלם מעונה שלמה, שבה הצגנו כדורגל נפלא, עם כמות השערים הגבוהה ביותר שכבשה קבוצה באירופה העונה,
    תמשיך להשפריץ מאלכס חלב ולהיגעל ממשחק הקרבה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/08
  14. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אתה מתעצבן...

    אני טענתי, ועודני טוען, שהיונייטד ראויים לזכות באליפות.

    לא טענתי שהיונייטד לא שיחקו כדורגל אטרקטיבי העונה.

    כל מה שטענתי הוא שהכדורגל של היונייטד לא עושה לי את זה.

    אני חושב שאתה יכול לחיות עם זה... :aaa031:

    חלב = :aaa8:

    ואגב, אני קשקשן ברמות, מודה באשמה. so what? בשביל זה אני פה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏30/4/08
  15. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה השגיא כהן של הפורום, מנסה להמציא דברים שלא קיימים ותאוריות לפי שלושה משחקים.
    איך צופה כדורגל, ועוד צופה הדוק של הכדורגל האנגלי יכול להגיד שהכדורגל של יונייטד "לא עושה לו את זה"?הרי ברור שהשנאה מדברת ולא אתה.
    אם היית אומר את הדברים על צ'לסי או ליברפול - היית צודק גם צודק.
    אבל יונייטד?יחד עם ארסנל - הקבוצה שהכי כיף לראות באירופה.