אלופות: הברידג' שוב של מוריניו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏16/3/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בא נשים את הקלפים על השולחן, בקליפ שהבאת על אוסבאלדו ראו מהלכים שפרוסים על כמה שנים של משחק, מתוכם פחות או יותר 90% היו מהלכים רגילים שלא תמכו בטענתך (גם לא סתרו מצד שני) לגבי הכישרון שיש לו - לכן אני כן יכול להגיד שהקליפ הזה לא אומר הרבה לגבי נושא הדיון, דברים אחרים שטענת היו חיזוק יותר טוב לטענתך מאשר הסרטון. אני גם אומר שלרוב הקליפים האלו לא אומרים הרבה מאותה סיבה בד"כ, מדובר במדגם קטן שלקוח משנים רבות ודקות רבות של משחק ובמקרים רבים גם מתוך המדגם הזה צריך לברור דברים לא רלבנטים.

    לגבי דרוגבה:

    1. כתבת "הוא הכי דריבליסט בעולם, ומספיק רק לראות את השער השני במשחק האחרון שלו מול ארסנל כדי לשים לב לכך." - אני לא חושב שזה מספיק, אתה חושב שגול אחד מספיק לדעת משהו על שחקן?

    2. לא הבאת סרטון לתמוך בטיעונך שהוא "הכי דריבליסט בעולם" ככה שעוד לא התעלמתי מכלום פה.

    3. לדעתי הוא שחקן שמסתמך פחות על הדריבל בהשוואה למרטינס, מה גם שזה מרכיב אחד ואתה מתעלם מעניין הזריזות שיותם ציין ואני מסכים איתו ונדבק לעניין הדריבל.
     
  2. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אותו קליפ של אוסבלדו מתפרס על פני עונה וחצי בלבד.

    שנית, אולי הייתי צריך להחליף את המילה "מספיק" במילה "אפשר".

    ושלישית, לא אמרתי שדרוגבה יותר זריז רגליים ממרטינז.

    בכל מקרה, בשביל להביא לך וידאו עם הדריבלים של דרוגבה אני צריך לעבור משחק משחק ולהתחיל לחתוך(כמו שאני עושה במשך שנים עם זלאטן), זמן לזה אין לי כרגע אבל מספיק לי, ואני מאמין שלכל אחד, לראות משחקים של צ'לסי ולפני זה של מארסיי(הגול בחצי גמר גביע אופ"א מול ניוקאסל למשל) כדי לראות שדרוגבה הוא הרבה מעבר לעוד חלוץ מטרה, אלא שחקן שיודע גם לשחק מחוץ לרחבה, ולייצר מצבים בעצמו בדריבל או מסירה(הגול מול ברצלונה ב06/07). דרוגבה שונה ממרטינז בדריבל כי הוא מסתמך פחות על זריזות רגליים, שדרוגבה עובר שחקן הוא פשוט דורס אותו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/3/10
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    יש לי הרגשה שאנחנו לא רחוקים בדעתנו ומרבית הויכוח הוא התפסות שלך (או שלי) על דברים קטנים - לא אמרתי שדרוגבה סתם חלוץ רחבה שמסתמך רק על אספקט אחד או שניים במשחקו, הוא לא היה מגיע לרמות האלו אם הוא היה כזה, או לפחות לא נשאר בהן כל כך הרבה זמן וזוכה לכל כך הרבה הערכה. כן אמרתי, יותר נכון תמכתי בדעתו של יותם, כי עושה רושם שללוסיו יותר קל להסתדר עם חלוצים מסגנונו של דרוגבה מאשר שחקנים מסגנונו של מרטינס (דריבלסטים זריזים).

    לגבי אוסבלדו, היה בסרטון מהלכים מלפני פיורנטינה אם אני לא טועה, אבל גם אם באמת כולם משנה וחצי זה עדיין תקופה לא קצרה מתוכה שלפו את המהלכים המוצלחים - במקרה של הסרטון הספציפי ההוא הבעייה, שכבר ציינתי ולא התייחסת אלייהף הייתה בכך שרובם היו סתם מהלכים שלא העידו על שום כישרון.