אלופות: הוולה של רובן הוד!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏6/4/10.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה חצי הגמר...
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    פרגוסון הוא כנראה המאמן הגדול בהסטוריה, אבל בשני המשחקים האחרונים יונייטד כנראה איבדה את שני התארים הכי חשובים וזה אך ורק באשמתו.
    אי אפשר לשחק בונקר מחצית שלמה ולהעיף את הכדורים למעלה. והלחץ של באיירן התחיל עוד לפני הרחקת רפאל. לא היה לי ספק שבאיירן תשווה את התוצאה בסיכום שני המשחקים, השאלה רק הייתה האם יונייטד תצליח להגיב. הכנסת את ברבאטוב? יפה מאד! אל למה לעזאזל להכניס את גיגס, כשיש לך את מאקדה על הספסל ובאמת שכבר לא היה מה להפסיד?
     
  3. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    איך בדיוק אם הן נפגשות בחצי?
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    חבל מאד, לא הגיע להם לעלות היום, אבל באיירן העמידה היום קבוצה גרמנית אמיתית שגונבת 'ניצחון' מטעויות של קבוצה שנלחמה יותר ותרשו לי להגיד שגם מוכשרת יותר. בכל מקרה, באיירן מינכן VS ליון זה אחד מחצאי הגמור האפורים שראתה ליגת האלופות.

    איציק זוהר - "אתמול היה מופע של אמן יחיד והיום היה מופע מ-2 להקות לא מהגדולות בעולם", כנראה שבערוץ ספרד5, אין קבוצות גדולות בעולם מחוץ ליבשת ברצלונה.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חוץ מזה מה אתם רוצים מהשופט? הצהוב השני שהוא הוציא סופר מוצדק. אולי הגיע הזמן ששחקנים ילמדו כבר להפסיק להשתמש בידיים וישחקו כדורגל!

    באיירן פשוט עשתה קאמבקים אדירים מול מנצ'סטר. במשחק הראשון מהפך בדקה ה-90, בשני אחרי 3-0 שאתה על הקרשים היא עולה שלב בסטייל. חבל שלמנצ'סטר זה הספיק לגביע ולבאיירן לא.


    נ.ב
    התכוונתי שהמנצחת במפגש הזה תיקח את המפעל לדעתי. אלה שתי הקבוצות הכי חזקות בפער די גדול וזה הגמר לפי דעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/10
  6. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    איך בדיוק הן "מזהמות" את הצ'מפיונס היקר שלך?
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה אתה מזיין בשכל?

    ליון קבוצה אפורה? במשחק הראשון היא עשתה לבורדו בית ספר שבמזל לא נגמר 1:6...

    הקבוצות הפחות טובות? למה כי מנצ'סטר פתחה בבליץ כזה מדהים? עובדה שבמחצית השניה בלי קשר אדום לא אדום מנצ'סטר הגיע אולי למצב וקצת כשבאיירן שכבה על חצי מגרש...גם בגרמניה מנצ'סטר לא היתה כזאת גדולה על באיירן...

    ומעניין אותי לפי מה אתה קובע שבאיירן בגמר, זה משחק הרבה יותר פתוח מאשר של בארסה אינטר ולדעתי דווקא ליון שהיא לא הפייבוריטית במשחק הזה, זה משחק לטובתה, וזה קרב שלדעתי הוא 50/50 והכל יכול לקרות בו.
     
  8. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    תם עידן התחת של אברם= נא להכיר התחת של ואן חאל.
    איזה שברון לב. מבחינת הגיע לנו? הכי הגיע בעולם.
    נתנו מחצית ראשונה מהחלומות תוך כדי תצוגה נפלאה של שמירת לחץ הייתה רק קבוצה אחת על המגרש ואז גול בפוקס. הרחקה לא מוצדקת. בהלה ופאניקה כשנארנו 10 שחקנים בצירוף "אין חלוץ" לאחר שרוני הוחלף. .וזהו!! כדורגל זה עניין של מומנטום והם לקחו אותו בשתי ידיים.
    כי נסוגנו והזמנו לחץ בלתי פוסק והכתובת הייתה על הקיר .
    זה היה עניין של זמן עד שאריאן המדהים עקץ אותנו בדיוק כפי שעקץ את פיורנטינה. לפחות נחמה אחת יש לי הגמר יהיה תחנה סופית עבור הבן זונה הפוקסיונר הזה ואן חאל. שם בארסה תפתח לו את התחת.
     
  9. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב שרפאל לא אנס את ריברי.
     
  10. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    רגשי נחיתות.
     
  11. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יונייטד ניצלו פתיחה נוספת עם מומנטום מטורף 30 דקות ואז נעלמו.


    למה?


    ואיזה קהל עלוב יש להם שהם עוזבים את האיצטדיון בשלהי הדקות ה 80, בושה.... לוזרים, אוהדי הצלחות מפונקים
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,402
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.as.com/composition/images/das/das/por/2010/04/1270672524.Xxx

    הוא היה פחות טוב מריברי היום. אברה הקשה עליו והוא היה מתוסכל במהלך כל המחצית הראשונה בה בקושי קיבל כדורים. עד לרגע האחרון הוא היה בספק לגבי תמונת ההרכב. ואן חאל כנראה כבר חשב להוציא אותו ולרענן את השורות. ואז, אדון אריאן רובן, ברגע של גאונות - בעט נהדר אחרי קרן של ריברי וסידר לבאיירן את הכרטיס לחצי הגמר. גם מול פיורנטינה הוא היה שם עם שער ענק. רובן הוא לבל בפני עצמו. הוא לא כריסטיאנו רונאלדו או מסי, אבל לולא הפציעות שעיכבו אותו במהלך כל הקריירה - היו מדברים עליו הרבה יותר. הגאון כדורגל הזה היה בריאל מדריד(אני רק מתאר את שיתוף הפעולה הקטלני שהוא היה יכול ליצור עם כריסטיאנו רונאלדו ואני מזיל ריר) ואנחנו וויתרנו עליו. טמבלים שכמונו. אם או הוא או סניידר יניפו את הגביע בברנבאו ולא יתנו לחלאות מקטלוניה את התענוג - זו תיהיה נחמה קטנה שלי.

    סוף-סוף גיוון. אף קבוצה אנגלית בחצי הגמר לראשונה מאז עונת 2002-2003. צ'לסי סומנה כפייבוריטית מול אינטר והודחה. יונייטד סומנה כפייבוריטית מול באיירן והודחה. מוקדם מידי להגיד שיש סדר חדש בליגת האלופות, חוץ מברצלונה שכל הזמן שם - אבל האנגליות לא נתנו מספיק השנה. מה כן יש לנו? - גרמנית אחת, איטלקית אחת, ספרדית אחת וצרפתית אחת - מעניין.

    עבור יונייטד, שני צעירים נתנו, צעיר אחד לקח. גיבסון, הקלף של פרגוסון, היה נפלא. שער בזק, הרבה הגנה וגם עזרה להתקפה. ומעליו, נאני שהציג את משחקו הטוב ביותר במדי מנצ'סטר. הוא שיגע את ההגנה הצולעת של באיירן עם דריבלים סוחפים. נאני הציג משחק גדול והשאיר 'טעם של עוד' בקרב אוהדי יונייטד. הם עוד יהנו ממנו בעתיד. תמיד אמרו עליו שהוא מוכשר, אבל היום הוא התחיל קפיצת מדרגה. צמד ברבע גמר ליגת האלופות זו בהחלט התחלה נאה. רפאל הציג משחק מצויין, אבל ברגע של חוסר ניסיון הוא עשה עבירה מטופשת. בהילוך חוזר הפאול נראה פחות ברור, אבל מדובר בהחלטה מוצדקת.

    באיירן השתלטה על המגרש אחרי הכרטיס האדום. הגרמנים לא לקחו סיכונים וחיכו להברקה. ריברי הציג משחק טוב והיה קרוב להבקיע גם הוא. הצרפתי חזר לפורמה, פשוט ככה. היה לבאיירן קשה כי הרביעייה האחורית של יונייטד אדירה, בעיקר אברה(כי פרדיננד ו-וידיץ השתמשו יותר מידי במרפקים ובציפורניים היום). באיירן הניעה כדור נהדר. שוונשטייגר ו-ואן בומל אחראים לכך. ההולנדי לא איבד אף כדור, היה שם שצריך אותו והוא סוחב את באיירן שבוע אחרי שבוע. שוונשטייגר מצידו העביר זמן יפה, חילק מסירות טובות ושיפר את המשחק בהשוואה למחצית הראשונה.

    נקודה אחרונה, הפעם קשורה למנצ'סטר - פרגוסון לטעמי איחר עם החילופים. יונייטד הייתה זקוקה לשחקן מנוסה וקר-רוח על המגרש. גיגס היה חייב להיכנס לפניכן ואולי גם ברבאטוב. טוב שפרגוסון מאמין בחניכים שלו, אבל זו לא בושה לשנות דברים מוקדם, בטח בסיטואצייה הלא-פשוטה שנוצרה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/10
  13. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    אולי די כבר עם זה? כשפרגוסון לוקח את כל הקופה בדקה ה 90 מדובר בגאון הדור, כשכל השאר עושים את זה, הם פוקסיונרים.
     
  14. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    צהוב מוגזם לדעתי אבל בכלל לא הזוי. רפאל משחק מדי נלהב ואגרסיבי.

    אני מאושר שבאירן עלו (מלבד העובדה שזה עוזר לגרמניה מול איטליה), כל הכבוד לרובן. הוא יכול להעלם ואז להביא את השער שיעשה הכל. אחד מול פיורנטינה, אחד מול היונייטד (וגם אחד מול שאלקה בחצי גמר הגביע). שחקן נהד. ריברי לעומתו לא עשה הרבה (חוץ מהצעקות על השופט שאולי גרמו לצהוב השני) אבל בישל את השער הנהדר של רובן. גומז הוסיף מסה מקדימה וואן בומל יחד עם שווינשטייגר (הפך להיות שחקן ממש מעולה) שלטו יפה באמצע מהמחצית השניה. ועם כל אלה - איש המשחק שלי הוא אוליץ'. את המצב הטוב הוא החציץ, אבל גם היום, כמו במפגש הקודם, הוא כובש שער בזכות לחימה חסרת פשרות.
    ועם כל זה, ההגנה של באירן חלשה ופגיעה מאוד, פייבוריטים במעט מאוד מול ליון.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    הבא שלא ישמור על רמה נאותה של כתיבה ללא הקנטות וקללות - ימצא מחוץ לפורום.

    אני מבקש, זה באמת לא כל כך קשה.