אלופות: טוטנהאם מדיחה את מילאן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏8/3/11.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פלאמיני היה הקשר ההגנתי היחיד בהרכב. תראה לי קבוצה אחת שמשחקת בלי אחד כזה. מרקל שחקן פיזי, נו... אתה מודה שאין לך מושג ועדיין ממשיך להמציא - חצי מהדברים שאמרת עליו המצאת על המקום.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני לא מבין למה מרקל לא משחק יותר מהקדם עונה שפשוט התאהבתי בו עד כמה שאפשר בהתחשב שהוא משחק במילאן..אחרי הבאתו של קסאנו זה יותר קשה ומובן, אבל עדיין.

    ראיתי אולי את כל המשחקים שלכם השנה, ומתחילת השנה אני חושב שהוא צריך ויכול לשחק - כי פשוט מאוד יש לו אינטיליגנציית משחק גבוהה מאוד.. אמרתי גם לפני שהתרשמתי ממנו באותה צורה בה ראיתי את תומאס מולר בפעם הראשונה.

    לא שאני משווה בין שניהם עוד פעם כי אחד חלוץ ואחד קשר התקפי דיי טהור, אבל מרקל לרוב עושה את המהלך הנכון והחכם לעשות, משחק דיי פשוט ומבין את המשחק.. אפילו אם אתה בן 17, כשכל הדברים האלה משחקים בשבילך אתה תצליח, ועל אחת כמה וכמה עם שחקנים ברמה גבוהה בהתקפה כמו במילאן.

    בכל מקרה אני עדיין מעודד אותו ומקווה שיקבל את ההזדמנות הרצינית שלו.. אין ספק שהוא כישרון ענק וזכאי לה.

    אבל אכן מרקל ופיזי לא צריכים להיות באותו משפט http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/3/11
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לו מה לעשות מתחת לחלוצים ובמרכז השדה יש שחקנים שעדיפים עליו. עדיין אין לו מספיק מ"זה" בשביל הרכב.
     
  4. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עם קסאנו במשוואה אני מסכים, אבל לפני לדעתי הוא היה צריך לראות יותר מגרש.

    בכל מקרה הוא חילוף דיי טוב ומועיל מהספסל, ככה שגם להתקדם לאט לאט לא הזיק לאף אחד, במיוחד לא לשחקן צעיר מהסוג שלו.
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, אני פשוט מתעניין בהרבה נושאים חוץ מכדורגל. פוליטיקה הוא אחד מהם.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראול כבר ברבע גמר ליגת האלופות. האם גם ריאל מדריד תיהיה שם? נחכה ונראה. לא היה לי ספק אפילו לא לרגע על כך שולנסיה לא מסוגלת לעשות את העבודה. היא כבשה שער יפה מאוד והציגה כמה דקות טובות בעיקר בזכות באנגה - אבל זהו. אדוריז היה חלש מאוד וכנראה שסולדאדו כן היה מבקיע מהשניים-וחצי מצבים שהיו לו. ולנסיה ידועה במשחק האגפים הטוב שלה אך את רוב ההתקפות המסוכנות עשתה דווקא דרך מרכז ההגנה הגרוע של שאלקה.
    ג'פרסון פרפאן שווה כמה מילים. בהילוך חוזר רואים שהבעיטה החופשית שלו הייתה טובה אך לא מצויינת - אבל הגול השלישי בהתקפה המתפרצת היה פשוט מדהים. פרפאן מציג מהירות ותחכום ומכניס כדורים טובים מאוד מהאגפים - אם לצידו היה מגן טוב יותר מאושידה אז שאלקה הייתה מרוויחה הרבה. אני לא יודע אם פרפאן שווה מקום בהרכב של קבוצה מהדרג הראשון כמו יונייטד, צ'לסי או אינטר נניח - אבל יש בו משהו מיוחד.
    אם שאלקה לא הייתה משיגה תוצאה שמספיקה לה לשלב הבא - החלוץ הצעיר היה סופג את הביקורות. כמה חוצפה. בהתקפה פוטנציאלית של שלוש על אחד הוא העדיף לנסות לכבוש מחצי מגרש כי השוער היה מחוץ לשער.

    אמנם לא צפיתי במשחק השני פרט לזיפזופ פה והפוגה קלה שם - אבל עושה רושם שהיה משחק ברמה ירודה מאוד. טוטנהאם שיחקה בבית לעיני הקהל שלה אבל עלתה במגמה הגנתית אפילו יותר מהמשחק הראשון, פתאום היה לה מה להפסיד ולכן רדנאפ נכנס לחרדה. גם החילוף של בייל לקראת הסיום לא הביא לשיפור במשחק של טוטנהאם אבל היא לא הייתה צריכה יותר מתיקו. לא שמילאן הייתה טובה יותר...מצב אחד נהדר שגאלאס היה צריך להתאמץ ולחלץ מהקו - וזהו. רוביניו נוגע הרבה בכדור אבל לא קרוב להגיע למצב, זלאטן חלש מאוד כמו תמיד במשחקי הנוק-אווט ופאטו נחבא אל הלכים. בקיצור - מילאן מוליכה את הליגה האיטלקית בקלילות אבל העונה האירופית שלה הייתה איומה.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אגב, לפחות על פי תקשורת הרוסית, מרקל מעדיף לשחק בנבחרת רוסיה, למרות שאין לו כרגע בכלל את האזרחות ובגלל זה אף מסרב לשחק בנבחרת הצעירה של גרמניה(ואגב זה מיותר לחלוטין. גם משחקים בנבחרת הצעירה, לא מונעים משחקן לעבור לייצג מדינה אחרת).
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    משחקים בנבחרת הצעירה לא מונעים הופעה בנבחרת אחרת רק אם עוד לפני ששיחקת הייתה לך את האזרחות השנייה. אם אין לו אזרחות רוסית עדיין, משחק רשמי עם הצעירה סוגר לו את האופציה הרוסית.