אלופות: טוטנהאם מנצחים במילאנו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏14/2/11.

  1. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מה זה קשור לעניין? זה אומר שאני צריך להיות חסיד הכדורגל האנגלי ולצודד במשהו בדברים שקורים פה שאני חולק עליהם? אם תקרא את ההודעות שלי בנושא לדעתי הדעה שלי דיי ברורה, ולא משוחדת לגבי איזה סגנון כדורגל אני יותר מחובר אליו(שהוא כמובן האיטלקי).

    THE STRETFORD END

    חזרתי וראיתי, ואני עדיין דבק בגרסתי.

    מה שאנדריי עשה ומה שנמחא כפיים עליו היה הגנה על שמו הטוב של רינו גאטוזו, זה שעשיתם לו פה רצח אופי בפורום.. לא נאמר מילה על הכדורגל האנגלי.

    עוד פעם אין לי שום עניין אישי פה עם אדם זה או אחר בפורום, I call it like I see it, אם זה לצד זה או אחר, אבל את דעתי על מטרתך בכל הדיונים שנעשו בפורום ביממה האחרונה הבהרתי בהודעה הקודמת שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Muurad

    אין לי מושג מי זה אנדריי,דבר בכינויים,
    זה מה שAGENT ORANGE כתב בין היתר:

    "כולכם הייתם מתים לאחד כזה בקבוצה שלכם, ומי שיש בקבוצה שלכם לא מתקרב אליו. אחד הספורטאים הגדולים וההוגנים שיש, סמל למקצוענות ומסירות. לשחקני טוטנהאם ביחד אין כל כך הרבה מדליות, ואז איזה פלוץ זקן מרשה לעצמו להתגרות ולקלל אותו? לא היית עשירית מהשחקן שגאטוזו מהווה, אל מי נראה לך שאתה מדבר"

    מה אני אגיד לך,ללא ספק תגובה ששווה מחיאות כפיים....

    אף אחד לא עשה לגטוסו רצח אופי,הוא כן קיבל ביקורת חריפה על המעשה שלו אתמול ובצדק.
    היה מי שידע להגיב עניינית,היה מי שנעמד על הרגליים האחוריות ונבח,

    זה הכל.




     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    Muurad
    הייתי מעדיף שתתייחס לתגובה העניינית שלי ולא לקונספירציות שבנית לה.
    כשאני רואה קבוצה אנגלית במעמד גדול במגרש ביתי, על פי רוב, הקהל פשוט מטריף את השחקנים ומכניס אותם למשחק בכוח אפילו אם קרה ולא בא להם. חכה תראה מה מחכה למילאן בגומלין ביציעים, וויט הארט יהיה רועש וגועש וכל השחקנים של טוטנהאם יבואו לתת את המקסימום כי אי אפשר אחרת עם תמיכה כזאת. אתמול בסאן סירו הייתה אווירה של בית קברות, המשחק היה איטי, הקהל בעיקר השמיע אנחות אכזבה על כך שהקבוצה מתקשה לצאת קדימה במשחק מסודר, במקום שזה יעבוד הפוך והקהל ירעיש וידחוף את הקבוצה קדימה הוא חיכה שהקבוצה תדחוף אותו קדימה. מעבר לכך, מילאן קבוצה מוגבלת והאוהדים שלה בעצמם מודים על כך, אז בליגה האיטלקית זה מספיק לאליפות, בליגת האלופות זה לא הספיק כדי למנוע הפסד ביתי לקבוצה ממקומות 4-5 באנגליה.
    אם אתה מדבר עלי באופן אישי, אין לי רצון כאוהד ליברפול שקבוצה אנגלית אחרת תיקח את ליגת האלופות, באתי למשחק הזה כמעט אדיש לזהות המנצחת ורציתי לראות כדורגל טוב, אחרי שפלאמיני וגאטוסו התנהגו כמו פראי אדם רציתי שספרס תנצח ושמחתי שזה מה שקרה.
     
  4. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    ,muurad
    "עם קריצה\רמז לכמה הוא נחות ביחס לכדורגל הכה דגול ואצילי שלכם"
    אתה אוהד את טוטנהאם ואתה צופה ואתה חלק מהכדורגל האנגלי אבל רושם "כדורגל הכה דגול ואצילי שלכם" גרם לי לבלבול.
     
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב, גאטוזו סירב לחזור על דבריו של ג'ורדן שהעליב אותו בסקוטית (גאטוזו שיחק בריינג'רס ואישתו סקוטית), אבל עורך דינו חשף בתכנית רדיו איטלקית שאחד הדברים שהוא אמר לו היה "fucking italian bastard".

    העונש הצפוי להתקבל ביום חמישי ינוע בין 3 ל-5 משחקים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/2/11
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    התגובה הקודמת שלך ממש לא הייתה עניינית לפחות לדעתי, עם מילים כמו "אולי לליגת הפח שלכם זה מספיק" והכללות כאלו ואחרות על האוהדים והקבוצות האיטלקיות.

    התגובה הנוכחית שלך תואמת לתיאור 'עניינית' - ואני דיי מסכים עם הדברים שאתה אומר בה.

    בנוגע למשחק אתמול אני ממש לא חולק על הדברים שאמרת, הקהל היה רדום מבדרך כלל, הרכב השחקנים וצורת המשחק של מילאן לפחות במחצית הראשונה אכן הייתה מעליבה, בלי אף אחד שיוכל לנהל משחק ולנווט את המתרחש במגרש למקומות יותר מסוכנים... המילאן שעלתה אתמול למגרש בהחלט מוגבלת ביכולתה כמו אתמול, אבל המילאן שהייתה אתמול היא לא המילאן של הליגה האיטלקית, לא קרובה לזה - ולפני שתגיד את זה, לדעתי זה לא בגלל שהיא שיחקה נגד טוטנהאם לעומת הקבוצות שהוא משחקת מולם באיטליה, זה בגלל ההרכב המשונה והשחקנים שחסרים לקבוצה, שחקנים משמעותיים שמשפיעים על צורת המשחק שלה, בדיוק אותו דבר אצלנו אגב, אנחנו ממש לא שיחקנו כמו טוטנהאם הרגילה אתמול.

    אבל יש דרך וצורה להביע דעה, ואני אישית יותר מחבב את הצורה העניינית של ההודעה הנוכחית שלך, וסולד מזו הקודמת.... ראשית כשאתה מתייחס למשחק אתמול ובעיקר לא מכליל את כל הכדורגל האיטלקי על סמך אותו משחק, ולא משתמש במילות גנאי הרבה יותר קל להגיב ולהתדיין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11
  7. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש רק בעיה אחת עם מה שאתה טוען (ואני מקווה שאתה יודע שכדורגל איטלקי זה לא כוס התה שלי) - הכדורגל האיטלקי רחוק מהרמה בפרמייר ליג, ועם זה אין מה לעשות. אין איכויות פרמייר ליג בליגה האיטלקית כי השחקנים הטובים משחקים באנגליה ולא באיטליה. אמנם אני איש הכדורגל הגרמני אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי להודות שהאנגלי טוב יותר מהבונדסליגה. אני גם חושב שהכדורגל הגרמני טוב יותר מהאיטלקי, אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה עכשיו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

     
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    "ולפני שתגיד את זה, לדעתי זה לא בגלל שהיא שיחקה נגד טוטנהאם לעומת הקבוצות שהוא משחקת מולם באיטליה"
    זה לא יגרום לי לא להגיד את זה. טוטנהאם קבוצה בסגנון אחר ממה שמילאן רגילה אליו זה הרי ברור. מהירות אחרת, נחישות אחרת, לחץ אחר, זה מה שקורה בצ'מפיונס ליג, משחקים נגד סגנונות אחרים ממה שרואים בד"כ במשחקי הליגה. תגיד שמילאן תפסו יום חלש, בסדר, קבוצות גדולות יודעות לתת משחקים גדולים כשהיוקרה מונחת על הכף, תפסו יום חלש אז זה מעמיד אותם פנים אל פנים מול הדחה בשמינית הגמר. לגבי שחקנים חסרים אני אפילו לא מתייחס לזה, פציעות וחיסורים זה חלק מהכדורגל, אני יכול להגיד שאם קיוול היה כשיר לגמרי אז היינו לוקחים את הגמר ב07, זה נשמע לך רציני? בוא נתמקד במי ששיחק ולא במי שיכול היה לשחק.
     
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Liverpool-Forever

    אתה צודק במאה אחוז לגבי עניין הקצב השונה,
    זה מה שרדנהאפ אמר לאחר המשחק אתמול:


    I spoke to Alex Ferguson and Fergie said that the tempo of the game was important when playing the Italians. You’ve really got to get after them and play a quicker game than they’re used to and that’s what we tried to do
     
  10. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    זה לא שאני מתרץ בשבילהם, זה פשוט עובדה.

    כמו שחבר התקשר אלי אתמול ואמר לי "וואלה כל הכבוד על הניצחון אבל אני לא מבין למה כולם אמרו שהיא קבוצה מלהיבה" - אבל מה לעשות כשאין את בייל ובעיקר את לוקה אנחנו לא אותה קבוצה, כנ"ל לגבי מילאן. המילאן לפחות של המחצית הראשונה אתמול לא הייתה המילאן של הליגה, ולכן הכללות והסקנת מסקנות ממשחק אחד כמו אתמול הם לא דברים שצריך לעשות לדעתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/11