אלופות: יונייטד עם מקדמה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏29/4/09.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני גם חשבתי בזמן שצפיתי במפגש שניהול המשחק של ונגר היה גרוע, האצילות מחייבת להודות שאני לא מכיר את הסגל של התותחנים לעומק והתגובות של חלק מאוהדי ארסנל פה גרמו לי לראות דברים קצת אחרת, אבל עדיין יש כמה דברים שנראו לי תמוהים.

    וולקוט אמנם לא שיחק טוב אבל הוא היה היחיד שהרגשתי שיכול ליצור משהו מסוכן בחלק הקדמי, אפילו אם זה משהו מקרי, בעוד אותי כיום אף אחד לא יצליח לשכנע שבנדנטר שחקן ראוי לרמות האלו גם אם הוא כבש 12 גולים העונה. במעט שראיתי מולה ורמזי אני חושב שהם יכלו תרום יותר ממנו (אם הם היו על הספסל אתמול, לא שמתי לב). במהלך המשחק חשבתי שאם כברוולקוט יוצא אדוארדו היה צריך להכנס במקומו ולשחק יחד עם אדבאיור בחוד אבל אני מבין שזו לו אופציה סבירה עקב הפציעות החוזרות שלו שהוזכרו קודם.

    לאור מה שהלך במרכז השדה במחצית הראשונה לא האמנתי שדיאבי יעלה לשנייה, אפילו דנילסון האנמי יכול לתרום יותר, או יותר נכון להרוס פחות, קשה לי להאמין שלא היה לונגר שום אופציה פה ואני אשמח שאוהדי ארסנל יתקנו אותי. אני באמת לא מבין איך ונגר ראה שביטלו לקבוצתו את המרכז שדה לחלוטין והוא לא הגיב?

    את מה שהוא עשה בארסנל (ולפני) אף אחד לא יקח ממנו אבל אני הרגשתי שתאמול הוא לא ניהל את המשחק היטב, גם אם ההרגשה הזאת קצת נחלשה היום לאור התגובות של אוהדי ארסנל פה.
     
  2. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אז ככה, מצחיקה הביקורת על ההצבה של דיאבי, כי האופציה האחרת היא דנילסון, שהוא לא בדיוק חביב הפורום, ואם האחד יורכב, אז תמיד יהיה את מי שישאל למה לא השני. דיאבי השנה שיחק מול יונייטד באמירויות ודווקא נראה לא רע בכלל, ו-ונגר אמר בעבר שהוא מייעד אותו להיות השחקן הקטלני השלישי בקישור, ב-4:5:1 של ארסנל, במיוחד במשחקים כאלה מול הגדולות. אני אישית לא חושב שהוא ברמה הזאת, מצד שני זה לא שהיו יותר מדי אופציות אחרות.

    לגבי ראמזי ו-ולה, הם שני שחקנים עם פוטנציאל אדיר, אבל הם עדיין לא מוכנים, בטח לא למשחק כל כך פיזי ואינטנסיבי, במעמד כל כך גבוה. בגביע הליגה הם היו נהדרים, אבל כששותפו בכמה משחקים יותר רציניים הם לא נראו משהו בכלל, וזה מובן לגמרי. ונגר גם אמר שזה יכול להרוס את ההתקדמות של שחקן צעיר, אם משלבים אותו מוקדם מדי, וזה באמת הגיוני.

    החילוף של בנדטנר בוולקוט... אני גם לא חושב שזה חילוף מבריק, אבל אפשר להבין, הדני הרבה יותר פיזי ומסוגל להחזיק קצת בכדור, ולהגיע לכדורי גובה. ארסנל פשוט לא הצליחה להחזיק את הכדור בהתקפה, ות'יאו בכלל כוסח ולא הצליח להתערב במשחק. מה עוד שת'יאו נפצע המון ואולי ונגר רצה לשמור עליו לגומלין.

    אנשים צריכים להבין שהיינו באחד המגרשים הקשים באירופה, מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, שנמצאת במומנטום אדיר אחרי שהיא דרסה את קבוצת הסמרטוטים העונה לשם טוטנהאם, עם חצי הגנה פצועה ובלי רובין ואן-פרסי, להחזיק את יונייטד על 1:0 זה בכל זאת לא כזה נורא, גם אם המשחק שלנו היה חלש.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שים לב שלא החמאתי במיוחד לדנילסון, לדעתי הוא שחקן מאוד אפור, פשוט נפלתי על שני משחקים של ארסנל לאחרונה בהם דיאבי שיחק עם היריב ולא עם קבוצתו (אתמול וחצי הגמר מול צ'לסי) מה שגרם לי להעריך את הברזילאי יותר. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    שילוב של אבואה, על כל חסרונותיו, בקישור בצורה כלשהי זה לא אופצייה? ממה שראיתי הוא התאים למשחק הפיזי שהתפתח אתמול אני פשוט לא יודע אם הוא יכול לשחק בתפקיד כלשהו מעבר לקו הימני...
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ונגר כל כך אוהב לשלב צעירים, שלפחות ייתן צ'אנס לצעירים שעוד לא הוכיחו שלא ייצא מהם שום דבר מעבר לשחקנים בינוניים - כמו דיאבי ובנדנטר. ראמזי, ראנדול, וילשייר, קרלוס ולה למען השם, זה אולי מים מאוד מאוד קרים, אבל מה עדיף, לשים שחקן שבודאות נחות בהרבה מיריביו? מה גם שמי אחראי מלכתחילה על זה שאלו הם האופציות של ארסנל בקישור? רוזיצקי פצוע לא מאתמול, והיה ידוע שארשבין לא יוכל לשחק באירופה, מי אשם מלכתחילה שצמד הבינוניים הזה עדיין מקבל דקות משחק בארסנל?

    רון קופמן לא מבין כלום בכדורגל, אבל היום נפלט לו משפט מוגזם אך בכיוון הנכון: "כבר שש שנים אני שומע שונגר בונה קבוצה, איפה היא?" לא שש שנים כמובן, אבל כמו שאמרתי, הכיוון נכון מאוד.

    לגבי אדוארדו, לא ידעתי שאחרי החזרה מול ברנלי הוא שוב נפצע, אז אני לוקח את הביקורת הרלוונטית לגביו בחזרה.

    שישה שערי ליגה יש לבנדנטר בארסנל, שליש מתוכם במשחק אחד מול הקבוצה החלשה בליגה. וזה ב-28 פעמים שהוא כבר עלה על הדשא העונה, וזה בלי שאפשר לשים את המספרים בשחור על לבן בפרופורציה לצד ההתקפות שהוא הורס, תוקע, הכדורים שהוא מאבד, ההחמצות ומה לא. לרצות לזכות, עזוב לזכות, להתמודד על משהו עם דחליל כזה זה פשוט מביך.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    28 פעמים שהוא עלה על הדשא העונה=16 פעמים בהרכב + 12 פעמים בחילוף. עבור שחקן צעיר, חלוץ רביעי ברוטציה, זה לא רע בכלל. תראה לי עוד קבוצה מהטופ 4 באנגליה, שהחלוץ הרביעי שלה ברוטציה יותר טוב מבנדטנר. כרגע הוא לא יציב ולא משחק טוב, להספיד אותו עכשיו זה מאד מוגזם.

    וכאן אני גם מגיע לקטע שאמרת ש"איבדת אמון בונגר כמאמן". אין עוד מנג'ר אחר בעולם, שהיה לוקח קבוצה כמו ארסנל, שבגלל בניית אצטדיון ומשבר כלכלי אין לה כמעט תקציב רכש, ומחזיק אותה בטופ האירופי כשהיריבות שלה בליגה מוציאות מאות מליוני פאונד על שחקני רכש. ארסנל עדיין מסיימת בטופ 4, הגענו לגמר ליגת האלופות, בשנה שעברה נלחמנו על האליפות, השנה אנחנו בחצי גמר. אלה תנאים כמעט בלתי אפשריים, ומצחיק אותי שאנשים מאשימים את ונגר ביכולת של הקבוצה, כי מי יכול להצליח ככה?

    אני לא אומר חלילה שלא היו טעויות העונה. ונגר סמך יותר מדי על כמה שחקנים שאיכזבו בענק (ססק ואדבאיור למשל), הגיבוי לא מספיק טוב להרכב שממילא כמה שחקנים בו מועדים לפציעות, חסר בלם, היה חסר קשר התקפי עד שארשבין הגיע - הכל טוב ויפה, אבל מתגמד לעומת ההישגים המדהימים שונגר מוציא מהסגל הזה.

    דבר ראשון, מי החליט שמדיאבי ובנדטנר לא יצא כלום? בטח גם חשבת ככה על פלאמיני וסונג, לא?
    דבר שני, זה רנדאל, ולא ראנדול, והוא ממש לא קרוב להרכב ראשון בארסנל, לא יודע מאיפה הבאת אותו.
    דבר שלישי - וילשייר וראמזי בני 17. יש הבדל בין צעיר בן 21, כמו בנדטנר, ששיחק במעמדים כאלה בעבר, לבין ילדים שכל מה שהם עשו בקריירה זה באנדר 18. האמת היא שיש הרבה אוהדים שקוראים לשלב אותם אבל באמת שזה לא רציני לדעתי, ראינו שראמזי קיבל הרבה דקות ולא נראה משהו בחלק מהמשחקים, דבר כזה באמת יכול לפגוע בביטחון והתקדמות של שחקן צעיר.
    לגבי ולה - גם כן יש פה אלמנט של ניסיון, הבחור היה כל הקריירה במקסיקו וספרד, וגם כן לא הבריק במשחקים היותר רציניים שבהם שותף, מה עוד שבכל הקשור לחלק הפיזי של המשחק אני בספק אם אתמול הוא היה צריך לשחק... הוא ממש ננס וחייב להתחזק.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אני לא אוהד טוטנהאם ולא אוהד יונייטד, ולמיטב ידיעתי אחד הכותבים הרציניים יותר בפורום שהוא אוהד ארסנל גם הוא נגד וונגר.... אז כנראה שאני לא כל כך הזוי, נכון?

    על זה שארסן ונגר יודע לזהות שחקנים עם פוטנציאל ולגרום להם להגיע לפוטנציאל שלהם אין ויכוח. הבעיה היא שהוא לא יודע לשמור על השחקנים שלו. 11 (?) שנה הוא בארסנל, והוא הגיע רק פעמיים לחצי גמר לג"א. הכוכבים שלו עוזבים אותו אחד אחרי השני, ובשורה התחתונה הסגל שלו חלש הרבה יותר מזה של צ'לסי, ליברפול, או מנצ'סטר יונייטד.
    יכול להיות שיש לו פחות כסף מהם, אבל אני ראיתי המון כתבות (בתקופת מועד העברות) שמעריכות שיחש לו כ80 מליון לישט לרכש. אז במקרה שבאמת ארסנל קבוצה עם תקציב ברמה של אברטון (סתם דוגמא), אז ארסן ונגר באמת עושה מעל ומעבר ומעלה אותם לרמה של הרבוצה הרביעית בגודלה באנגליה. מצד שני, אם לארסנל באמת יש משאבים כמו של שאר הגדולות (80 מליון לרכש) אז המדיניות שלו והעקשנות שלו רק פוגעת בארסנל.


    ממה שאני יודע (והגיוני שאתה יודע טוב יותר, ועדין אף אחד פה לא יודע במדויק) לארסנל יש משאבים רציניים, גם אם לא באותה הרמה של צ'לסי, ולכן אני חושב שוונגר רק פוגע בכם בשנים האחרונות.

    חוץ מזה, ניהול המשחק שלו בינוני, ומול היונייטד הוא היה ממש גרוע, למרות שיצאתם בתוצאה טובה (בהתחשב בנסיבות).
     
  7. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רודס, רציני?
    אתה...רציני?

    אגב, באמת נראה לך שלונגר יש תקציב של 80 מיליון פאונד שרק מחכים לעבור לחשבון בנק של איזה קבוצה, אבל הוא מעדיף להביא את מיקאל סילבסטרה (אותו לא הייתי מביא בחינם, אבל הפואנטה שלי ברורה)?

    הייתה (ועדיין יש לי) המון ביקורת על כמה החלטות של ונגר בשנה האחרונה, אבל להגיד עליו שהוא מנג'ר בינוני זה כ"כ רדוד ורחוק מהמציאות.
    למה, בגלל תקופת יובש?לאיזה קבוצה זה לא קורה?

    אבל אתה ראית המון כתבות (אין ספק שזה אומר הכל, לא?), ואתה מחשיב את רודס לכותב רציני (אל תשכח - אותו אחד שחושב שסנדרוס הרבה יותר טוב מפרדיננד), אין ספק שאתה צודק.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הרזומה של ונגר די סותר את הטענה שהוא מנג'ר או מאמן בינוני. מה גם שגם כשהקבוצה פחות מצליחה מבחינת תארים, ארסנל משחקת כדורגל התקפי ומאומן מאוד. לשחק כל-כך מהר כמו שהיא עושה, זאת אך ורק עבודה של מאמן איכותי. מה שכן, קשה שלא להאשים אותו, אפילו אם חלקית, בעובדה שכבר כמה שנים טובות ארסנל לא באמת מאיימת על תארים. איזה הישגים משמעותיים יש לה מעבר להגעה לגמר ליגת האלופות ב-2006? ונגר לא בינוני, אבל הוא לא מושלם. אפילו לא קרוב לזה. יש לו לא מעט חסרונות שמאוד מאפילים על הכדורגל המרהיב לרוב שהקבוצה שלו יודעת להציג.
     
  9. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    yonmwa- מצטער שאין לי זמן להגיב לך בהרחבה(אני לא בבית), רק לגבי רודס- יש הבדל בין מה שרודס אמר לבין מה שאתה אמרת. אתה אמרת שונגר מנג'ר בינוני, רודס מעולם לא אמר את זה. הוא רצה שונגר יתפטר.
     
  10. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Obafemi,

    יש הרבה מן האמת בטענות שלך כלפי ונגר. ובתור מכביסט, אני מזדהה, באופן חלקי, כפי שאסביר להלן, גם עם ההשוואה לקלינגר ככל שמדובר באמונה העיוורת בדרכו. ואגב, אני הייתי ממחנה קלינגר..

    עם זאת, וכפי שנאמר, אדוארדו לא יכול לשחק יותר מדי. מאז שהוא חזר מהפציעה, הוא לא מפסיק להיפצע, וגם שלשום הוא נפצע; דיאבי באגף שמאל זו טעות, אבל אין לנו יותר מדי אלטרנטיבות. גם נאסרי באגף שמאל לא בדיוק הוכיח את עצמו. ווילשיר וקרלוס ולה צעירים מאוד, ואני לא משוכנע שהם בשלים לשחק בחצי-גמר ליגת האלופות ב-OT; בנדטנר לא מספיק טכני, אבל יש לו משחק ראש טוב, כוח, נוכחות והוא נלחם כמו אריה. יכול להיות שהוא לא ברמה (אם כי צריך לזכור שהוא רק בן 21), אבל אין לנו יותר מדי אלטרנטיבות, כפי שציינתי. אני גם בדעה שונגר היה צריך להשאיר את ת'יאו במשחק בדיוק מן הטעם שציינת. ת'יאו יכול ליצור יש מאין עם המהירות שלו.

    אנחנו בפירוש לא קבוצה בינונית. חסר לנו בסך-הכל בלם בעל שיעור קומה (אילו גאלאס היה כשיר, אין לי ספק שהיינו נראים יותר טוב שלשום) וקשר איכותי נוסף (ארשבין, ואני כבר לא מזכיר את רוזיצקי) כדי להפוך לקבוצה מפחידה. מי שעקב אחר הקבוצה בעונה שעברה יודע ששיחקנו רוב הזמן את הכדורגל הכי טוב בעולם. (ובעייני - מבחינת רמת המשחק הקבוצתי, הכי טוב בעידן ונגר). נעשו בקיץ טעויות (שעליהן ונגר הודה, וכבר בינואר תיקן אחת מהן, כאשר החתים את ארשבין). ונגר טעה כשלא הביא בקיץ מחליף הולם לחלב, כמו גם לפלאמיני. עם כל הכבוד לנאסרי, הוא לא נכנס לנעלים של חלב. רק בינואר ארשבין הגיע, וממילא הוא לא יכול לשחק בליגת האלופות. כמו כן, רק לאחרונה סונג הראה שיפור משמעותי ביכולתו (כמי שיכול להיות קשר אחורי לגיטימי בהרכב הקבוצה). העובדה שלא הובאו מחליפים הולמים לחלב ופלאמיני פגעה בעיקר בססק ובאדא, שנותנים עונה פחות טובה בהרבה מאשתקד (גם בעטיין של פציעות). לכן, אני לא חושב שזה נכון לומר שונגר מחליש את הקבוצה באופן עקבי. ונגר החליש את הקבוצה בקיץ, אבל אני חושב שהוא מבין שהוא טעה. אם שחקני מפתח שוב יעזבו בקיץ (כמו שקרה בשנים האחרונות), ולא יוחתם בלם ברמה גבוהה, אפשר יהיה לומר שונגר (שוב) החליש את הקבוצה.

    על כל פנים, צריך להודות על האמת. יונייטד קבוצה טובה יותר (בעיקר הגנתית), חזקה יותר מנטלית ומנוסה יותר. כך שאני לא אופטימי לגבי הגומלין, בטח ובטח כאשר יונייטד יודעים שגול אחד יבטל כמעט לחלוטין את הסיכויים שלנו להעפיל לגמר. אני בדעה שהעובדה שהפעלנו לחצי גמר ליגת האלופות, בהתחשב ברמת המשחק שלנו העונה, מכת הפציעות הקשה ממנה סבלנו והטעויות שנעשו בקיץ, היא - כשלעצמה - הישג.

    נ.ב.

    ונגר בעייני הוא מאמן השחקנים והקבוצה הטוב בעולם. העניין הוא שכדורגל זה לא טכניקה, לא רק משחק קבוצתי, חילופי מסירות, תנועה לא כדור וכולי, אלא גם, ואולי בראש ובראשונה, אופי, נחישות, מנהיגות, מחויבות, מסורת, משחק הגנה קבוצתי ועוד. בכל אלו ונגר חלש, וזו גם הסיבה שבעטייה ונגר זכה, באופן יחסי, במעט תארים.

    There is only one arsene wenger :aaa021:
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/5/09
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    כשאמרתי בינוני לא התכוונתי בינוני ברמה של רוני לוי, אלא בינוני בליגה של המאמנים שלו, בהשוואה למאמנים כמו ליפי, קאפלו, פרגוסון, אנצ'לוטי, מוריניו וכו'.

    ג'ורג' בסט -
    כן. אם לארסנל היה את הכסף לקנות את ארשאבין בסוף ינואר, אז כנראה שהיה לה את הכסף לקנות אותו בתחילת ינואר, וסביר להניח שגם בקיץ, לא? לוונגר יש עקשנות שהוא מחפש רק שחקנים צעירים בלתי מוכחים (די נכנע עם הקטע הזה בזמן האחרון, עם נאסרי וארשאבין), וזה עולה בתארים לקבוצה שלו. אני משער שלאותה עקשנות יש חלק גם בגך שפלאמיני וחלב עזבו. האופי\אובססיה\תפיסת עולם (תבחרו מה שמתאים לכם) של וונגר פוגעים בקבוצה שלו בצורה דרסטית.
    לוונגר יש הרבה מאוד יתרונות (בעיקר זיהוי פוטנציאל), אבל גם הרבה מאוד חסרונות, שפוגעות בקבוצה שלו בצורה דרסטית.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
    רודס גם אמר שאלמוניה ליצן, יונייטד צריכה לפטר את פרגוסון וסנדרוס יותר טוב מלדלי קינג וריו פרדיננד. אם אתה שם את עצמך בכזאת חברה, שיהיה לך בכיף...

    אולי במקום לבלבל בשכל תלך ותבדוק באמת כמה כסף עלו הסגלים של יונייטד, ליברפול וצ'לסי לעומת ארסנל, ואז תחזור ותגיד לנו ש"קראת כתבות" שיש לנו "משאבים רציניים"? ואז תגיד לי איך יכול להיות ארסנל נאבקת בצמרת הליגה האנגלית, ומגיעה לשלבים גבוהים בליגת האלופות עם כזה תקציב, כשהמנג'ר בינוני? על פרוייקט הדירות בהייבורי שמעת? או על ההלוואות שארסנל לקחה בשביל בניית אצטדיון האמירויות? יש לך בכלל מושג על מה אתה מדבר, או שכמו ילד קטן באת וניסית לזרוק איזו הערה בומבסטית באוויר?

    "ארסן ונגר הוא סקאוט נהדר. הוא לא מאמן או מנג'ר מצוין." - לא להאמין פשוט...
     
  13. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישה אני מאד מסכים איתך. דיאבי שחקן שכונתי מאד , קיבל אינספור צ'אנסים ולא מוכיח את עצמו, כנ"ל לגבי בנדטנר חסר הקואורדינציה, שלמרות שהבקיע כמה שערים, יותר מפריע למשחק של ארסנל מאשר תורם לו.

    נכון ערן וטוב שציינת את זה. ארסן ונגר היה ונשאר מנג'ר גדול לדעתי אבל הוא לא חף מביקורת, וכמו שאמרתי במספר הזדמנויות העונה, הוא מיצה את עצמו בארסנל וצריך לפנות את המקום למישהו אחר.

    אתה צודק בהחלט ועל סמך זה אתה בהחלט לא הזוי. מה שכן, ארסן ונגר הוא לא מנג'ר בינוני ולא גרוע. הוא אחד הגדולים בתולדות המשחק. פשוט הוא מיצה את עצמו בתפקידו בארסנל.

    ברור שלארסנל היה את הכסף, כי היא מכרה מספיק שחקנים ועוד קיבלה כסף מההעברה של בנטלי. אם ונגר היה קורא כמה מהלכים קדימה, הקבוצה לא הייתה נחלשת כל כך בקיץ. ונגר ידע שהוא יכול לחזק את הקבוצה ולבזבז אבל בעקשנות ויהירות אופיינית הוא השאיר את הסגל הקיים והביא את סילבסטרה ב-700 אלף ליש"ט. אני לא אחפור יותר על כל הטעויות של ונגר כי דיברתי על זה מספיק בדיון של ארסנל השנה, מה שכן, ארסן ונגר לא מתאים עצמו לתנאי המשחק המשתנים, הוא מתבצר בעקשנות בעקרונותיו ובשביל זה גם ארסנל לא זכתה בשום דבר בשנים האחרונות.

    אני עדיין בדעה שאלמוניה הוא שוער בינוני, כל עוד הוא לא ייתן סדרת משחקים ארוכה ורצינית עם אותה רמת יכולת. אני עדיין בדעה שסנדרוס לא פחות טוב מלדלי קינג (הלוואי והיה לנו את סנדרוס העונה בהגנה), ואת ריו פרדיננד אני פשוט לא אוהב (זכותי, נכון?). דניס ברגקאמפ (המשתמש), אם רק היה לך קצת מהסטייל והאלגנטיות של האליל שלך...

    לארסנל יש משאבים, המנויים והכרטיסים בארסנל הם היקרים ביותר באירופה, היא קבוצת הספורט השלישית ברווחיות בעולם (זה כולל קבוצת NBA,בייסבול וענפי ספורט אחרים), היא מנוהלת בצורה כלכלית נכונה, אך אחרי כל כך הרבה שנים של חסכונות היה אפשר וצריך לחזק את הקבוצה בעוד 2 שחקנים ואת ארשבין היה צריך להביא בקיץ, לא בינואר כשהעונה גמורה - לונגר היו 30-40 מיליון ליש"ט בקיץ, הוא בעקשנות אופיינית לא השתמש בהם, ובשביל זה נראינו כמו שנראינו השנה.
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנל נמצאת בטופ האירופאי כי כרגע מעבר לארבעת האנגליות הקבוצות היחידות בטופ האירופאי הן באיירן ובארסה (ריאל טכנית שם אבל באירופה היא כישלון מהדהד כבר כמה שנים), האיטלקיות מחוקות, ולנסיה וסביליה לא מספיק טובות, אין תחרות אמיתית. מה האתגרים שעמדו בפני ארסנל בדרך לטופ הזה השנה?

    הרבה יותר קושר את ארסנל לבינוניות מקשר פה או שם. 80% מהסגל שלה הוא שמות מבטיחים שלא מקיימים. אלו שחקנים מספיק טובים לשאיפות של טוטנהאם, אסטון וילה או אברטון, אבל הם לא יכולים להתמודד מול הגדולות של היום. הם אולי לא בינוניים, אבל הם לא גדולים, ואן פרסי כזה, גם אדבאיור, גם קלישי וכמובן שגם אלמוניה, על סילבסטרה, דיאבי ובנדנטר כל מילה מיותרת כמו גם על כל מיני דז'ורואים למינהם שאני לא אזכיר בכלל. בנוסף לכך נאסרי מאכזב, סונג עוד צריך לעשות דרך ארוכה וייתכן שיגמור גם כמו ההבטחות האחרות, ואני עדיין מחכה שוולקוט ייתן שלושה משחקים טובים ברצף. שחקנים לא גדולים, שחקנים שלא ייכללו בטופ 10 בעמדה שלהם, רובם אפילו לא בטופ 20, על מה יש לדבר בכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/09
  15. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תנסה לעבוד עלינו עם ה "אני לא אוהב אותו, זכותי".
    אתה כינית אותו פה עשרות פעמים "עגלה".
    אני גם יכול להגיד על קאקא וג'רארד שאני לא אוהב אותם, וזו זכותי.
    ועדיין זו תהיה זכותם של אחרים לכנות אותי ליצן (כמובן שאני לא באמת חושב כך...).