אלופות: צ'לסי משלימה מהפך!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏21/2/12.

  1. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ריאל עשתה את שלה ועם 70 דקות טובות סוגרת כצפוי את הסיפור..

    צ'לסי ראיתי רק את ההארכה ככה שלא יכול להתייחס לזה אבל הבנתי שנתנו משחק טוב, אני חושב שהם יכולים ללכת רחוק ודווקא ליגת האלופות מתאימה להם והסיכויים להצליח בהם הרבה יותר גבוהים מאשר בליגה
     
  2. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר בשעה 13:00 תתקיים הגרלת רבע גמר ליגת האלופות בהשתתפותן של אריות אירופה ריאל,ברצלונה,מילאן,צלסי ובאיירן מינכן, את השמינייה משלימות מארסיי,בנפיקה והפתעת העונה אפואל ניקוסיה..
    ללא ספק, טיול קצר ב-אי השכן בשלב יהיה חלומה של כל קבוצה (עם כל הכבוד לאפואל).. אז מי תהיה ברת המזל?
    עוד לפני שנדע את תוצאת ההגרלה,כבר מעכשיו אפשר לסמן את המשחק/ים שלא יכלול בתוכו את שלושת הקבוצות(בנפיקה,מארסיי,אפואל) יוכתר כ"גמר מוקדם"
    -------
    משחקי רבע הגמר יתקיימו בעוד כשבוע וחצי, 27-28/03 והמשחק השני 3-4/04
    -------
    מלבד רבע הגמר, ייקבעו גם גם הקבוצות שייפגשו בחצי הגמר שיתקיים ב 17-18/04 ו- 24-25/04(אם אני לא טועה)
    -------
    אגב, ב-21/04 יתקיים הקסליקו בין ריאל לברצלונה!
    זה מה שחסר לנו,שלושה משחקי קלסיקו תוך שבוע!(אם ייפגשו בכלל בחצי)..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/12
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/285087.Xxx

    שמינית מהיכולת. הגול האחרון של ריאל שיפר קצת את התחושות מהמשחק המעפן הזה. עזבו אתכם שהכדור שרק ליד הרחבה של צסק"א כל הזמן וכל פעם הייתה מסירת רוחב כושלת של שחקן אחר(רונאלדו, מרסלו, קאקא) - ראיתי את באיירן פותחת את המשחק בטירוף נגד באזל והשאיפה הייתה לראות את ריאל משחקת באותה הנחישות. בפועל שיחקנו בחצי הילוך וגם זה במקרה הטוב, איפה הטירוף של שמינית גמר הצ'מפיונס? הרגשתי יותר כמו בגביע הטוטו - וזה לא שפירקנו במשחק הראשון. גול של צסק"א היה מכניס ללחץ ובדקות הראשונות זה כמעט קרה. אני זוכר מצויין איפה היינו לפני שנתיים-שלוש כשהקללה ריחפה מעלינו אבל זה לא מעניין.
    רונאלדו הציג משחק נוראטי לטעמי למרות הצמד דרדלה שלו ואולי היה מקום להחליף אותו - לא מקטע אנטי או משהו, 'לחפש אותו על קטנות' - פשוט הוא גם בן-אדם, גם הוא צריך מנוחה, גם הוא בר החלפה. אוזיל משחק יפה אבל רק שיבעט לשער כבר, מזכיר לי את רובן עם רגל ימין למדרגות בלבד. מרכז השדה לפעמים נעלם תוך שתי מסירות של היריבה אבל חדיירה מפתיע לטובה ואלונסו טוב.
    מצפה להגרלה כבר ומאמין שעם די-מאריה כשיר יותר משתי דקות המצב ישתפר, אבל אני רואה משהו שקוף וצפוי במשחק שלנו, הכל 'דרך הבטן' כמו ששלמה שרף אומר, ועם הכרס שלו הוא מבין בעניין. האללה מדריד!

    לגבי צ'לסי - כל השחקנים באו לתת את החיים, דרוגבה, לאמפרד וטרי ברשימת הכובשים וזה היה ה-הבסיס של צ'לסי של מוריניו'. היה חבל לי על הגול האחרון שמנע דרמה אדירה בדמות פנדלים אבל טוב שהיא נמצאת בשלב הבא כי אם הכל מתחבר שם ב-180 דקות גם ברצלונה עשויה להיתקל בקשיים רבים מולה.