אלופות: ריאל מנצחת את סיטי בתום מותחן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/9/12.

  1. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    תחושת פספוס ענקית, אבל כל הכבוד לדה בור שהעמיד את השחקנים שלנו בצורה מושלמת במחצית ה-1, ולא כל כך ידע לעשות את ההתאמות למחצית ה-2. אלדרוירד, מויסאנדר ופאולסן במשחק אדיר, למרות הטעות בסוף של מויסאנדר ששבר את הנבדל, אין מה לעשות קשה להיות נקי מטעויות שאתה משחק תחת לחץ של היריבה כמעט כל המשחק.
    בהתקפה התאכזבתי כמעט מכל שחקן, במשחקים כאלה שאתה מתגונן חייבים לדעת לתת את הנגיעה הנכונה ובוריחטר וסאנה שיחקו לא חכם, מאריקסן בכלל התאכזבתי עם הרבה יותר מדי מסירות רוחב במקום לנסות לפרוץ את ההגנה הלא מרשימה של דורטמונד.
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אגב, ההתפרצות של מוריניו בשער של כריסטיאנו ובשריקה לסיום הייתה דה ז?וו לניצחון ההוא של פורטו באולד טראפורד
     
  3. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    שחקן העונה של הפרמייר-ליג ב2011/12 הוא בטח לא בלם גרוע, אני לא חושב שהוא הטוב בעולם אבל גם אם היה מבקיע שלושער עצמי זה לא מוריד מהיכולת שהוא הציג. היום יום רע שלו, אבל בתור התחלה אני חייב לתהות למה נסטאסיץ' שיחק ולא לסקוט, ואם רצו לתת לאנגלי לנוח, אני לא מבין למה סיטי הרימה ידיים בכל מה שנוגע לבלם ברגע שליברפול סירבה למכור את אגר. נסטאסיץ' נראה ממש לא קשור לענף עם כל מיני החלטות תמוהות, ממש מזכיר את סאביץ' ונכון שעוד מוקדם לשפוט אותו, אבל הוא לא צריך להיות בלם שלישי בקבוצה כמו סיטי.
    אין לי ספק שהבחירה בו כשותף של קומפאני השפיעה על העסק. וכן, הוא אכל לא מעט הטעיות של רונאלדו ומרסלו אבל אני בהחלט מסוגל להבין אותו, סיטי הייתה על הרגליים האחוריות 70 דקות וקשה לעמוד בכ"כ הרבה גלים של התקפות בלי לטעות.
     
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פיקה בכושר שלו בעונה וקצת האחרונות הוא לא הבלם הטוב באירופה (הוא אפילו לא הבלם הספרדי הטוב ביותר), אבל יותר טוב מקומפני הוא בוודאי. אוברייטד מטורף.

    בכלל, הדבר היחידי שסיטי יכולים לצאת מעודדים ממנו זה ש3-2 זו תוצאה לא רעה במידה ניצחון במשחק השני מול ריאל יעלה אותם (שני שערי חוץ). מבחינת כדורגל הם היו די מביכים ברוב דקות המשחק ביחס לאלופת אנגליה עם סגל זוהר ושאיפות להתמודד עלך תואר האלופות. פערי האיכות היו גדולים לא פחות מהמשחק בין באיירן לסיטי בעונה שעברה: 35 בעיטות לשער מול 10!

    ניצול מצבים זה משהו אחר.

    בכללי ריאל מדריד קבוצה הרבה יותר טובה מסיטי וצריכה לשחק מולה את המשחק הרגיל שלה. יש רק שתי קבוצות בעולם שמוריניו צריך להתחשב בהן שהוא מכין תוכנית משחק: ברצלונה ובאיירן בחוץ. לכן, לא מובן למה מוריניו משדר פאניקה לקבוצה עם הרכבים הגנתיים מידי, בטח במשחק בית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/12
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אני חושב שהקלות המקוממת בה הצליח יאיא טורה (פנטסטי, כרגיל) לחדור את הקישור הלבן לאחר החלפתו של אסיין באוזיל עונה על תהייה זו היטב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/9/12
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/09/18/futbol/liga_campeones/1348001012_extras_portada_1.Xxx

    זה כל הקסם. הקסם של ריאל מדריד. הקסם של הסנטיאגו ברנבאו. הקסם של ליגת האלופות. משבר גדול בליגה? אלופת אנגליה החזקה שגונבת גול אחרי טעות נוראית של קסיאס בדקה קריטית(86?) - כל קבוצה אחרת הייתה נשברת, אבל לא ריאל מדריד. זה כל-כך ברור גם שכריסטיאנו רונאלדו יהיה זה שיבקיע את השער הזה ובאמת כל-כך מגיע לו - המצטיין במגרש חוץ ממרסלו שגם לו הגיע לכבוש.

    תמיד המצלמה לא עוזבת את מוריניו אבל היום זה היה משהו מיוחד. הטירוף ב-2:2 היה כלום לעומת הגליץ' המטורף אחרי השער של כריסטיאנו - מזכיר קצת את מה שעשה באולד-טראפורד כשאימן את פורטו אחרי השער הדרמטי ההוא. רגע של טירוף, התנהג במגרש כמו אחרון האוהדים בפאב בכפר-סבא שם ראינו את המשחק(אור - סחטיין על האירוח, 'עידן ה-3:2 החל'), כמה תשוקה יש לאיש ואולי בחודש רע הספקנו לשכוח שמדובר במאמן שעשה דבר אחד או שניים בכדורגל.

    אני חושב שהוצאנו את המקסימום מהערב הזה. ניצחון כזה עם אופי עדיף עשרות מונים על איזה 1:0 דרד'לה לו היינו ראויים לפי המשחק במחצית הראשונה. ניצחון כזה חייב לתת דחיפה גדולה לקראת הליגה ולעשות סוויץ' אצל השחקנים, שינוי של 180 מעלות - יאללה, חזרנו. וגם סדרת החינוך לסרחיו ראמוס או מה שזה לא יהיה. אציין שוב שאני הייתי מאלה שתמכו או קראו לזרוק את ראמוס ו\או פפה ליציע ו-ואראן היה לא רע בכלל היום. בנזמה עם שער מאוד מפתיע בהתחשב בחלודה הרבה שצבר - הביא שם סיבוב על המקום כמו חלוץ גדול ובעיטה חדה לרשת - בראבו קארים. 'הוא שמן, הוא שמן, הוא שמן'...

    במצב הנוכחי ההזוי של הקבוצה הכי חשוב שניצחנו כמובן בתנאי שתהיה השפעה חיובית להמשך. אבל כמה מילים בכל-זאת על מה שלא עובד - המשחק מאוד בנאלי ומשעמם, מאבדים סבלנות מהר אם כי דווקא היה שיפור בעניין ב-25 הדקות האחרונות כשהתחלנו ליצור רצף על השער; קסיאס פתח את העונה לא טוב וספג שער מביך. גם בגול של דז'קו הוא הגיב לא טוב. אחרי טעות בודדה מיותר להזכירו אבל נכון לעכשיו הוא פתח את העונה לא טוב ולא מוסיף לחוסר השקט שקיים גם ככה.

    היישר מהפייסבוק - איזה ערב, גראנדה פארטידו, גראנדה רונאלדו ואני אוסיף גם - גראנדה מוריניו. האללה מדריד!




     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה גולים של איסקו. פנומן.

    אם הספרדים היו יודעים לעשות הייפ סביב השחקנים שלהם, היו מדברים עליו בנשימה אחת עם האזרד. לא מובן לי עד עכשיו למה ארסנל פשוט לא שילמו את הביי אאוט המצחיק שלו. יותר טוב מקאסורלה כבר היום.
     
  8. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,339
    אם יש מישהו בסיטי שאפשר לבוא אליו בטענות היום בחלק האחורי זה קומפאני, שהפסיד כמעט לבד את המשחק עם טעויות מטופשות (לא רק בגול השלישי המחפיר שהוא שלו ב-100 אחוז). לא יאה לבלם הטוב באנגליה. הסרבי הצעיר לא נראה קשור לענף? אני ממש לא מסכים.

    'לבוא בטענות' לילד בן 19 שנזרק למים העמוקים בבכורה שלו בליגת האלופות, בקבוצה חדשה, בברנבאו, מול ריאל מדריד פצועה ורעבה זה מצחיק. אפשר להגיד לו רק שאפו על הופעה די בוגרת ומרשימה. פה טעות שם טעות אבל מצחיק שדווקא החבר הבוגר והנהדר שלו להגנה הוא זה שהרס את המשחק. הסרבי צריך לקבל רק מחמאות לדעתי, הוא כישרון גדול ולסקוט השמן יהיה שחקן ספסל קבוע אם הילד ימשיך ככה.
     
  9. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האמת שמקסיאס הייתי מצפה לעצור את הכדור הזה ולא לזנק סתם
     
  10. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראינו מה פיקה שווה בלי פויול... בלם מצוין אבל ממש לא הטוב בעולם.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    האמת שנסטאסיץ' לא הרשים אותי גם במעט שראיתי ממנו בפיורנטינה. ויכול להיות שאני במקרה תמיד נופל על המשחקים החלשים של כל הבלמים הנשגבים האלה של הסיטי...

    אורי אני לא יודע איזה משחק ראית היום, הוא היה חלש מאוד. גם בנזמה עשה ממנו צחוק בשער שלו וגם עוד טעות שלו כמעט סידרה לדי מריה 1X1 מול הארט. נכון שקומפאני היה גרוע יותר, ונכון שאי אפשר להפיל עליו את ההפסד ונכון שהוא עוד יכול להתפתח לבלם מצוין ורק עכשיו לא רואים את זה - אבל ההופעה שלו הייתה חלשה בכל קנה מידה.
     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    משחק אדיר של ריאל היום. גם אם היינו מפסידים אפשר היה להתעודד מהעובדה שפעם ראשונה בשנים האחרונות שאנחנו מסוגלים לשחק מול קבוצה עם קישור והגנה חזקים ועדיין להצליח לחדור אותם מספיק פעמים בשביל לכבוש.
    אסיין מאוד הפתיע אותי, כבר אמרו שהוא גמר את הסוס, היום ראינו שעדיין מדובר בקשר מצויין, אמנם לא החיה שהוא היה לפני כמה שנים, אבל עדיין נשאר משהו.

    ד"א, מאיפה צץ האיסקו הזה? שני שערים מדהימים. בכלל ממלאגה ציפיתי להתפרקות טוטאלית, לא לכדורגל האדיר שהם הציגו היום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/9/12
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אפשר להאשים בלם בן 19, חסר ניסיון באופן מוחלט ברמות הגבוהות, שאתה נותן ל לשחק בהרכב דווקא במשחק כזה?

    לסקוט פצוע? כי אם לא, יש פה ניסיון להיות אובר חוכם מצד מנצ'יני. מקומפני לעומת זאת, הציפיות שונות.

    בכלל, ההגנה של סיטי הייתה רעה לאורך כל המשחק יחסית למה שאתה ממנה וגם ביחס למערך המאד הגנתי שמנצ'יני העלה (וגם להרכב ההתקפי היחסית מוגבל של ריאל). עם ניצול מצבים יותר טוב של ריאל, המשחק היה גמור כבר במחצית הראשונה.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הספרדים יודעים לעשות מהשחקנים שלהם הייפ טוב מאוד, לפעמיים אפילו בהגזמה. ומה הקשר עדן האזארד? הבן אדם שנתיים היה שחקן העונה בליגה הצרפתית, הוביל את לייל לאליפות וכבש 20 שערים בליגה הצרפתית שמלאו לו 20 שנה ומעמדת הקשר השמאלי.

    איסקו כשרון גדול, ותאמין לי שאת זה סקאוטרים רבים יודעים, אבל הוא נתן בסה''כ עונה אחת בליגה הראשונה בספרד, שזה העונה שעברה והיא לא הייתה מוצלחת במיוחד, העונה זה הזדמנות שלו להוכיח את עצמו באמת ואין לי ספק שמבחינת כשרון הוא מהטובים שיש באירופה, רק לשפר את קבלת ההחלטות שלו שלוקה בחסר לעיתיים, להיות יותר תכליתי ופחות רך, והוא יכול להיות אחד הטובים בעולם בקרוב מאוד.

    ומה הביי האווט שלו? אני בטוח שמאלאגה לא תמכור אותו בפחות מ20 מיליון יורו כבר היום.
     
  15. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Mister Joe Cool,

    1. איסקו נחשב לאחד הכשרונות הגדולים באירופה לגילו לא מהיום. בעונה שעברה הייתה הראשונה שלו כשחקן משמעותי בקבוצת בוגרים (מאלגה שילמה את הביי אאוט שלו ולקחה אותו מולנסיה) והוא היה אולי המצטיין שלהם לאורך העונה.

    בספרד רואים בו כאינייסטה החדש, לא פחות.


    2. לדעתי אתה מעריך את סיטי הרבה יותר מידי. גם הסגל שלהם מאד אוברייטד להוציא את טורה וקון וגם המאמן שלהם לא מהרמות הגבוהות.

    אתה לא רואה את זה במשחקים מול יונייטד כי מרכז השדה של יונייטד חלש מאד. מול קבוצה כמו באיירן הם נראו חסרי אונים כבר בעונה שעברה.