אלופות: ריאל מנצחת את סיטי בתום מותחן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/9/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שםמשתמש,

    הם גם לא יותר טובים מהשחקנים שיש ליונייטד. גם ולנסיה, גם נאני וגם קגוואה שחקנים יותר טובים מנאסרי למשל. וידיץ' יותר טוב מקומפני, ההתקפה של יונייטד לא פחות טובה.

    היתרון של סיטי על יונייטד מתמצה לשחקן אחד- יא יא טורה. אם יונייטד היו מפסיקים להזניח את מרכז השדה, אז גם הם היו נראים הרבה יותר טוב במשחקים הישירים מול סיטי.


    טרי,

    אני גם יכול לטעון שאביחי ידין יותר טוב מיא יא טורה ולגבות את זה כ"דעה אישית". הטענה שנאסרי הוא שחקן עדיף על די מאריה לא עומדת בשום מבחן סביר של המציאות למי שרואה את שניהם על בסיס שבועי. די מאריה שהוא בריא הוא אולי השחקן מספר 2 של ריאל מדריד. נאסרי בנה קריירה על חצי עונה טובה בארסנל.

    ועם כל הכבוד, מה עשית מסילבה? הוא לא אינייסטה, אני אפילו לא בטוח שהוא יותר טוב מקאסורלה. שחקן נהדר, שכמו הרבה שחקנים שמשחקים טוב באנגליה, נופח מעבר לכל פורפורציה. מוריניו אגב, שעמד בפני הבחירה בין שניהם, העדיף את די מאריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  2. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יכול להסכים יותר. הבעיה זה מרכז השדה וזה ברור לכולם. אגב, לא אמרתי שההתקפה שלהם טובה יותר משל יונייטד. גם בעיניי נאסרי שחקן סביר ולא הרבה יותר.
     
  3. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    אחלה עם הדוגמא על אביחי ידין, לעניין. נאסרי ודי מאריה משחקים בתפקידים שונים לגמרי, נאסרי אמנם מתופקד על האגף במערך של סיטי אבל הוא לא ווינגר. השוואה אמיתית אי אפשר לעשות בינהם, אז לטעמי במכלול האיכויות שלהם והכישרון, אני חושב שנאסרי מוכשר יותר ומסוגל להשפיע על הקבוצה שלו יותר. זה שהיתה לו עונה די מאכזבת בעונה שעברה אני יודע.

    כרגיל הגעת לעניין "אנגליה" וכו' וכו', אתה מאוד נהנה לדבר על העניינים האלו שמתי לב. די מאוס לקרוא על זה אז בטח שלא אכנס לדיון כזה. לבריאות אבל. אני רואה כדורגל, בלי אובססיות מוזרות, וזו דעתי על השחקנים האלו ואני די בטוח שאני לא כזה מוזר כמו שאתה עושה ממני.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  4. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    איך בכלל אפשר להשוות? אם מוריניו היה קונה את סילבה ולא את די מאריה כל הסגנון של הקבוצה שלו היה שונה לחלוטין, אתה באמת חושב שזו היתה בכלל שאלה מבחינתו? ברגע שהיה לו את אוזיל, הוא רצה ווינגר אמיתי וזה לא סילבה. לא מאמין שכתבת את זה כאילו זה בא להוכיח משהו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טרי,

    יש בעיה אחת עם הטיעון שלך. די מאריה נרכש על ידי ריאל לפני אוזיל. סילבה היה כבר סגור בריאל (על פי יושב הראש של ולנסיה), עד שהגיע מוריניו שהעדיף את די מאריה על פניו.

    ברור שזו דעתו האישית והסובייקטיבית של מוריניו, אבל זו עוד דוגמה לכך שלא ברור באיזה יקום חלופי כל כך מובן מאליו שסילבה שחקן עדיף.

    ענין אביחי ידין הוא הקצנה כדי להמחיש שאי אפשר להכניס הכל תחת "דעה אישית". הטענה על נאסרי כעדיף על די מאריה לא עומדת בשום מבחן סביר של המציאות למי שרואה את שניהם על בסיס שבועי.
    זה נחמד לכתוב שהייתה לנאסרי "עונה מאכזבת בעונה שעברה", כאשר בפועל הייתה לו חצי עונה אחת טובה מתוך החמש (או שש?) עונות שלו באנגליה.
     
  6. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    זה ממש לא בעיה, מה שאתה מגלה לי עכשיו רק ממחיש את זה. סילבה היה סגור בריאל עד שמוריניו בא וקבע מה הוא רוצה מהקבוצה שלו. אם הוא העדיף את אוזיל על סילבה זה נושא אחר, אבל מבחינת סילבה-די מאריה זה בכלל לא שאלה. אין קשר בין השניים ועם סילבה במקום די מאריה בריאל היית רואה ריאל אחרת, לא של מוריניו. באמת נראה לך הגיוני שמוריניו היה מוותר על שחקן עם מוסר עבודה כמו של די מאריה בשביל עוד אוזיל (סילבה)? לא הגיוני.

    אתה ממשיך להתעקש על עניין נאסרי, אני רואה אותו הרבה גם בנבחרת צרפת ולדעתי לאיש יש הרבה יותר כדורגל ממה שהוא הראה עד כה בסיטי. וכאחד שלא עף על די מאריה ולא מתרשם מהיכולת שלו- להוביל קבוצה, למשל, אין לי בעיה להגיד שאני מעדיף אותו על פניו. מבין את מי שיחשוב אחרת. אני מוכן שתיקח אותי כ"מאמין גדול בנאסרי". מה שבאתי להגיד לך מלכתחילה כשדיברתי על ההעדפה הזאת, שאני אישית לא רואה הבדל איכותי בין שלישיית השחקנים שהזכרת מסיטי לשל ריאל, וראיתי מה כתבת לי על זה, ואני לא מסכים, לא נורא. את ההקצנה הבנתי, אני פשוט חושב שאפשר לפתוח את הראש ולהבין שיש עוד דעה והיא לא תמיד הזויה. אם מבחינתך העניין של נאסרי-די מריה לא הגיוני בשום אופן אז אוקי (למרות שהסברתי כמה זה חמקמק ומה הסיבות שלי לההעדפה הזאת), אבל יש פה עוד הרבה מקרים שאתה נוהג כאילו מה שאמרת חרוט בסלע, ואז אתה הופך אותי לזה ש"מכניס הכל תחת דעה אישית" ומעז להפר את קביעותיך שכמובן עברו כולן סקר נרחב ע"י כל חובב כדורגל. give me a break. וסה"כ, אתה גם יושב עלי די הרבה בעניין נאסרי בתור אחד שזרק לפני רגע שדי מריה רק אולי פחות טוב מריברי. ומצטער שאני מזכיר את זה שוב אבל זה פשוט נשמע לי יותר מדי מוזר.

     
  7. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  8. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    צריך להיזהר לא להיכנס לדיון של ילדים בכיתה א', אבל להגיד שקרלוס טבז פחות טוב מהיגוואין או בנזמה? מה לעזאזל... לדפוק את הראש בקיר מכמה שהשניים האלה מחמיצים בסיטונאות. טבז הגועל נפש הזה עושה הכל על המגרש, ואי אפשר לשפוט אותו אחרי יום כזה שלא סיפקו לו כדורים (אגב, הגול של בנזמה שייך לג'ו הארט).

    לא מאמין שהייתי בעד ריאל מדריד היום (ועוד ראיתי את זה בפאב, בכלל מביך), אבל כמה כיף לראות את סיטי מפסידה.


    מעניין לראות האם לדורטמונד יש מה להציע מול ריאל מדריד או מול סיטי, לפחות בגרמניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/12
  9. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    שמתם לב שכל הקהל של ריאל מדריד, עמד על הרגליים בחילוף של סילבה ומחא כפיים.
    זה אמור להיות סוג של הוקרה על התרומה לנבחרת ספרד?
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא מסכים, הייתה בעיטה מדוייקת מאוד ובעוצמה נכונה.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    (אגב, הגול של בנזמה שייך לג'ו הארט).
    [/quote]
    דווקא לדעתי אם יש גול שהארט היה צריך למנוע זה הגול של רונאלדו בסיום.
    אגב, אנשים שוכחים אבל הוא הציל במחצית הראשונה לפחות שני כדורים שהיו יכולים להסתיים בשער.
     
  12. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די מאריה יותר טוב מנאסרי? מסכים, נאסרי גם לדעתי בלוף שחקן למל"מ עם הברקות פה ושם.

    אבל להגיד שדי מאריה יותר טוב מסילבה?!

    אם משווים שחקן אל שחקן אני לא חושב שסיטי נופלת מריאל וגם אם כן אז לא בהרבה, בהתקפה לסיטי יש חלוצים יותר טובים משל ריאל [עם כל הכבוד לבנזמה אגוארו שחקן הרבה יותר טוב ממנו ועם כל הכבוד להיגוואין ולמאזן המפואר שלו עם 4 שערים בחמש משחקים טבז גם טוב ממנו].
    בקישור סילבה טוב יותר מאוזיל, יאיא טוב יותר מכל הקישור של ריאל, בארי טוב יותר מחדירה לדעתי. ובהגנה קומפני יותר טוב מפפה ריצ'ארדס וזבלבטה עדיפים על ארבלואה ככה שבאמת פערי הרמות לא כאלה גדולים כמו שאתם עושים מהם.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    העיקר שלא נכנס לדיון של ילדים בכיתה א' http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני לא מבין למה בפורום הזה לעשות קצת השוואות בין איכות קבוצות ישר הופך לדיון של ילדים בכיתה א'
     
  15. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אגב מה אתם רוצים מהארט? בגול של בנזמה זה גול בסיבוב עם בעיטה חדה אולי היה יכול לקחת אבל בטח שאי אפשר להאשים אותו שהוא לא לקח את הכדור ובגול של רונאלדו האשמה שלו יותר גדולה אבל גם פה לא פשוט לעצור כדור שקופץ לך שניה לפני מה גם שקומפאני הטעה אותו...