אלופת העולם לשעבר - איטליה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Nesta, ‏24/5/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אם כבר מדברים על הוצאת דברים מהקשרם על ידי ציטוט משפט מתוך דיון ללא ההקשר... כל הכבוד מראדונה, הראת לו
     
  2. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בן אדם שכותב שאורווגאי יותר טוב מצרפת(נקודה!) אחרי שאורוגוואי מסיימת במקום הראשון,אז הוא רדוד מחשבה שהכל אצלו שחור או לבן.
    לטענתו לפחות...

    אין פה שום כוונה "להראות לו",יש פה כוונה שיפסיק להתנשאות וירד קצת מהעץ שטיפס עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/10
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לעזאזל ההקשר והדיון בו שורה זו נכתבה בין השאר, מה זה חשוב, העיקר להראות לו ולהוכיח אותו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/6/10
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מסכים, יש לנו נבחרת טובה מאוד עם שחקנים טובים מאוד, הבעיה הייתה שהראש של המערכת לא השתמש בכלים הנכונים וחבל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/6/10
  5. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יותם חיבר הודעה נכונה ואני מציע לכולם להקדיש כמה דקות ולקרוא אותה. חלקים ניכרים מופנים לכל הקנאים ששמחו לסתום את הגולל על עתיד הכדורגל האיטלקי, וכולנו יודעים מיהם ועד כמה הם רבים.

    לא ברור לי אבל הטון של הקטע הזה:
    מה ז"א? היית מעדיף לוותר על זכייה ב-2006 כדי לעבור איזה שלב או שניים במונדיאל הזה? אני הייתי מעדיף לזכות ולא להעפיל בכלל למונדיאל הזה. מה שקרה עכשיו לא אומר כלום לגבי העתיד. כולנו, או לפחות היותר ריאליסטיים והפחות אוהדים-שרופים-שלא-רואים-כלום-מסביבם (כמו שאני עם מילאן בתחילת כל עונה), ידענו שהנבחרת הזאת לא יכולה לשחזר את ההישג, וכולם קיוו רק להופעה מכובדת. אבל מה זה משנה? בפולין-אוקראינה מאמן חדש ינהיג דור חדש, ועד ברזיל לא יישאר זכר מהכשלון הזה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ידיעה שקראתי בעיתון מעריב וצדה את עיני:

    שחקני איטליה חזרו אתמול הביתה והתקבל על-ידי כ-100 אוהדים שצעקו "בוז" ו-"בושה". גם עיתוני המדינה לא ריחמו על אלופת העולם היוצאתץ. השחקנים הוצגו כמיליונרים מפונקים, ובגאזטה דלה-ספורט הכתירו אותם כ"נבחרת הכי גרועה של איטליה אי-פעם. הגדיל לעשות מאייר ה"איל ג'ורגלה" ג'ורג'יו פרוטני, שצייר 11 ארונות קבורה על הדשא שמיועדים מן הסתם לשחקני האזורי. האיור העלה את זעמו של פפה שאמר על המאייר - "הוא כנראה קברן אז אני מקווה שבקרוב הוא יוכל לבנות לעצמו ארון. זו אוליה טרגדייה ספורטיבית, אבל ההצגה שלנו בארונות קבורה בשער העיתון זה ללכת רחוק מידי".

    אין יותר מידי מה להוסיף, פפה סיכם את הדברים כמו שצריך. זו פשוט הגזמה פראית ומכוערת מצד התקשורת.
     
  7. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.clandestinoweb.com/images/stories/111AAANUOVOCLANDESTINO/SPORT/MONDIALI_2010/bare-forattini.Xxx

    סתם שטות שפורסמה באיל ג'ורנלה.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    מה עוד אני אמור לכתוב? לא התכוונתי לרדת לרמה של קללות כי זה לא מכובד לדעתי. אני חושב שבהודעה שלי הורדתי כמעט את כל האשמה מרוב השחקנים עצמם והשארתי אותה לליפי. את הגידופים הוצאתי מול מסך הטלוויזיה.

    שון ואליאס, הכל היה צריך לצאת במסה אחת. ככה הרגשתי והיה לי חשוב שההודעה תהיה רציפה.

    מראדונה, אתה קורא לי מתנשא אבל לא שם לב שאתה פשוט מרים לי להנחתה. פשוט תסתכל על רמת התגובות שלך. במקום להגיב ברצינות על הטענות שהעלתי בהודעה, אתה מתעסק בהוצאת דבריי מהקשרם בצורה מאוד ילדותית ופשטנית. אם אין לך מה להוסיף לדיון, תשמור את הסלקטיביות הקטנונית שלך לעצמך.

    אנדריי, לא יודע מה להגיד. אלה רגשות. תמיד הייתי גאה בזה שקשה עד בלתי אפשרי לשבור אותנו סתם ככה. שאת איטליה אי אפשר פשוט להדיח במשחק כדורגל רגיל. לפחות מאז שאני עוקב אחר המשחק (כשאת יורו 96' אומנם ראיתי, אבל לא תפס מקום חזק בתודעה שלי), תמיד כשהודחנו זה היה או בהארכה, או בפנדלים, או עקב טעויות שיפוט, או בגלל קומבינות מעצבנות של בלונדינים מסקנדינביה. להיות מודחים כמו שהודחנו ביום חמישי היה משפיל מבחינתי, כי זה לא משהו שאמור לקרות לנו. אלה דברים שקורים לנבחרות נחותות יותר היסטורית כמו אנגליה וצרפת. וזה לא משהו שאפשר למחוק. גרמניה למשל מגיעה לרבע גמר בכל פעם מאז שנות החמישים. זאת הגדולה שאני רוצה. לא להיות כמו צרפת שפעם זוכה, פעם עפה בבתים, פעם מגיעה לגמר. אני רוצה את היציבות העוצמתית הזאת וההדחה של מונדיאל 2010 שברה אותה.
     
  9. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קראתי את ההודעה שלך אבל אני יכול להגיד דבר אחד וזה שאני מסכים עם מוטי איווניר שאמר שאין לאיטליה מספיק שחקנים טובים. אף אחד לא חזה שתיפלו מקום אחרון בבית עם ניו זילנד,סלובקיה ופרוגוואי,אבל האמת היא שאיטליה למעט צרפת היא הנבחרת הגדולה הכי בינונית היום שיש. והשחקנים שנשארו בבית או חלק שישבו על הספסל לא היו עושים את ההבדל המהותי. באיטליה בדיוק כמו באנגליה צריכים לעשות בדק בית,כי הדור הנוכחי אפילו לא מגרד 10 אחוז מהדור שהיה בשנות ה90.


    אני מודע לזה שבאיטליה יש שחקנים מקומיים שעושים חיל בקבוצות בינונית או קטנות בליגה,אבל בכול מדינה גדולה יש שחקנים כאלה שמככבים בקבוצות קטנות. לא הולכים למכולת עם שחקנים כאלה,לאיטליה היה בעבר הלא רחוק שחקנים שכיכבו במילאן,יובה,אינטר ורומא שהיו הקבוצות המובילות בעולם. היום המצב לא כזה.


    ליפי הוא קורבן של התקשורת כמו קאפלו עכשיו. שניהם מאמנים מהטובים בעולם שעשו כמה טעויות מינוריות,אבל הטעות הכי גדולה שהם עשו זה שהם לקחו לידיים שלהם נבחרות עם סגלים בעייתים וציפו לעשות שם קסמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/10
  10. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לדוגמא של נבחרת אנגליה - אף פעם לא אמרתי שאם יש שחקנים מהרמות הגבוהות הנבחרת אוטומטית תהיה אדירה.כתבתי שאם אין לך שחקנים מהרמות האלה הנבחרת לנבחרת לא יהיה שום סיכוי לזכות או להגיע לגמר.
    וזה מוכח.לא מקרי שב20 שנה האחרונות הנבחרות שהשתתפו בגמרים היו ארגנטינה,צרפת,ברזיל,איטליה,גרמניה שלכל אחת מהן היו שחקנים ברמה גבוהה מאוד.

    אף פעם לא טענתי שהסריה א' ליגה גרועה או שהכישלון של הנבחרת מעיד על חולשתה,ממש לא,להפך אני טוען שהנבחרת מצביעה על העומק והאיכות שיש בליגה הזו.כל השחקנים פחות או יותר מגיעים מקבוצות הבטן - זה רק מראה את האיכות של קבוצות הבטן,שאין בשום ליגה אחרת.

    מעצבן אותי בעיקר שאתה מציג אותי בין היתר כאחד שרואה את השחקנים של איטליה"270 דקות".אני עוקב אחרי הסריה א' ואני מכיר כמעט כל שחקן סגל של איטליה.לא סתם אמרתי שאני לא מחזיק מקייליני לפני המונדיאל עוד,כי באמת ראיתי אותו הרבה לפני.


    ובנוגע לדוגמא שלי על אורגוואי,קראת לי רדוד מחשבה שרואה שחור או לבן,אז גם אתה רדוד מחשבה שרואה שחור או לבן.
    וכן,אני ילדותי וחמום מוח.

    אני מראדונה