אסטון וילה פוטבול קלאב - סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Dyer, ‏26/5/03.

  1. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסטון וילה היא ללא ספק הקבוצה המשעממת של עונת 2002-2003. בניגוד לקבוצות כמו סנדרלנד או ווסט ברומיץ' ששיחקו גרוע, אסטון וילה פשוט שיעממה. מהצד אני נהניתי לראות משחקים של סנדרלנד, נהניתי לראות את רשתה מחוררת משחק אחר משחק. אבל המשחקים של אסטון וילה לרוב נגמרו בפיהוק.

    את האמת? קשה לצפות ליותר. השחקן הססגוני היחיד שלה עונה לשם דאריוס וואסל. בקישור שלה מככבים שחקנים כגון תומאס היצפילגר, מארק קינסלה ומוסטאפה חאדג'י, ובהתקפה לצד ווסאל נמצא דיון דאבלין. מהרכב התקפי שכזה קשה לצפות למשחק מרהיב.

    הציפיות מהוילה בתחילת העונה היו לא רבות, אך גם לא מעטות. לאחר עונה מוצלחת, שבמהלכה שהתה הקבוצה מספר מחזורים בפיסגה (שוב אני חייב להכניס את ניוקאסל - הייתה בפיסגה עד ש3-0 של שירר ובלאמי בין הרגליים של שמייכל הורידו אותה משמה), הציפיות בקבוצה היו לסיים במקום טוב באמצע. לא יותר, כי ידעו שמה שההתעלות הייתה מקרית והרבה לא ניתן להוציא מהסגל המרדים של הקבוצה.

    תחילת העונה פשוט העידה על מה שנראה מהוילה פארק. 5 משחקים, 6 שערים בסך הכל (לשני הצדדים). אך... גם רק 6 נקודות. וילה תהיה קבוצה משעממת, שבמרכז הטבלה היא לא תהיה, היא תהיה הרבה יותר למטה.

    הקבוצה התעוררה ושמרה על פער סביר מהתחתית עד לחודש פברואר, בו ברצף של 7 משחקים הוציאה 3 נקודות בלבד. אך ניצחון על צ'לסי ותיקו בחוץ מול ניוקאסל (אחת מ4 קבוצות בסך הכל שחזרו עם משהו ביד מסט. ג'יימס פארק) הבטיחו באופן מעשי את הישארותה.

    אין ספק, הקבוצה חייבת להתחזק בקיץ, ולא בשמות ישנים ומלאי כורי-עכביש כרוני יונסן. החלק ההתקפי שלה יכול להישאר, למרות שרצוי להתחזק שמה. כדאי להכניס ברק בקישור, ולבהין שמהיצפילגר לא יצמח הרבה, ומארקוס אלבאק הוא בסך הכל בדיחה, והכי חשוב לחזק את ההגנה, לרוני יונסן אף פעם לא היה את זה, בטח לא בגיל 34.

    רגע השיא - גם מהקבוצה המשעממת של אסטון וילה קשה להוציא רגעי שיא. אולי הניצחון 5-2 על מידלסבורו, או הניצחון הסנסציוני 2-1 על צ'לסי.

    רגע השפל - פה אין מחלוקת כלל וכלל... התואר המפוקפק של השער העלוב ביותר בתולדות הפריימר ליג ששוער ספג הולך לפיטר אנקלמן. לא מספיק שהקבוצה בפיגור 2-0 בדרבי העירוני מול בירמיגהאם, פיטר אנקלמן ספג שער מהוצאת חוץ, הכדור קפץ מעל לרגל, עלוב יותר מדודו אוואט. ואם לא מספיק שהתוצאה הייתה 3-0 ליריבה העירונית, אוהד של בירמינגהאם התפרץ למשחק והראה לאנקלמן בדיוק מה הוא חושב עליו...
    http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/empics/20020916/352786331.Xxx
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    ללא ספק קבוצה משעממת זו הגדרה הכי מתאימה. אסטון וילה מצויירת לי בראש כקבוצה שבעצם באה כל עונה לדפוק כרטיס במאכז הטבלה בלי צמרת בלי תחתית סתם באה לשחק (או לא) ולסיים במרכז. השנה זה היה יותר בתחתית אבל בכל זאת לא האמנתי שהיא תירד ליגה.
     
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Zzzzzzz

    פשוט שעמום.

    יצא לי לראות אותם לא הרבה השנה, אבל מספיק, כדי לקבוע שזאת ללא ספק קבוצת הכדורגל הכי משעממת, חסרת יצירתיות ומרדימה שאני ראיתי מעודי. וכן, אני עוקב אחרי ליגת העל ובעיקר הליגה הלאומית כבר איזה 10 שנים. פשוט לא ייאמן. אני לא בטוח אם המאמן אשם, השיטה אשמה או השחקנים אשמים, אני רק יודע שאם או'לירי לא יביא את השינוי המיוחל, אני אעשה X על המשחקים של אסטון וילה. קרייסט, בשביל לישון יש מיטה ולילה.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכימה לגבי אולירי פולדאש משוש חיי
    לא עד שאני אראה את וילה ממש חודש וחצי אחרי פתיחת הפרמיירליג
    אם מדברים על העונה הנוכחית
    במילה אחת:חבל

    זה לא קבוצה שבאה משום מקום או משהו כזה, קבוצה עם מסורת.חבל לראות אותה ככה .מצד שני,למי אכפת?