אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    קצת באיחור, כמה דברים לגבי טדי אחרי שהייתי שם במשחק הנבחרת:

    1. פעם ראשונה שאני לפחות שמתי לב שהותקנו שערים אלקטרוניים חדשים בכניסות לאצטדיון (למרות שלא השתמשו בהם עדיין).

    2. הייתה מערכת כריזה מצויינת אודות לכך שפרסו מס' רמקולים איכותיים על המשתלבות מסביב לדשא ושמעו ממש טוב הכל, מה שאומר שאם רוצים זה אפשרי.

    עכשיו יאללה, בחייאת עיריית ירושלים תעשו משהו מועיל עם תקציב 2016 ולפחות תחליפו את הכיסאות בצפוני ותשלימו את הקירוי בפינות של הדרומי איפה שכבר יש קונסטרוקציה של גג ככה שלפחות ייראה אסתטי, זה לא אמור לעלות יותר מידי....
    ומתי שיהיה תקציב יותר גדול שיסיימו עם שאר הגג בדרומי.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם כבר הזכרת את נושא הכריזה- אירחנו בשבת בהרצליה וזה פתאום הרגיש כל כך ניינטיז(ולא במובן טוב). זה היה פשוט נורא ביחס לאצטדיונים החדשים.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    בבאר שבע יש קרוסלות (בדרומי לפחות יש שתי כניסות עם 2 קרוסלות בכל צד) הבעיה שבגלל תקלה הם לא עובדות ולכן בודקים את האוהדים עם קורא ברקודים (שגם הוא מתקלקל לפעמים).
    אין ספק שהקרוסולות או לפחות קורא הברקודים חייב להיות בכל משחק על מנת שנדפיס תכרטיסים בבית. יש לי מנוי חוץ ועדין הייתי מעל שעה בקופות בטדי בלחץ אדיר עד שהצלחתי לקבל את הכרטיס שלי...
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    תגיד, משה, יש לך מושג אם בקרוסלות יש גלאי מתכות?

    יש 0 בדיקה לאנשים בכניסה ועוד לפני המצב הבטחוני הרעוע התרעתי על כך, ועכשיו בכלל..
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    לפי מה שאני יודע אין גלאי מתכות.
    עם זאת, בעקבות המצב ותלונות של אוהדים רבים על הבדיקה המקלה יש לי הרגשה שכבר מול הפועל ת"א הבדיקה תהיה אחרת...
     
  6. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני כלל לא מבין את זה.

    איזו סיבה יש לנהלים להשתנות כך? בוסרמיל ובכמעט כל המגרשים בארץ ישנה בדיקת מישוש ותכולת תיקים. אז למה פתאום בטרנר וויתרו על המישוש ובתיקים מסתפקים בהצצה קלה עד לא-הצצה בכלל ?
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    כי במגרשי הכדורגל בארץ, לפחות לפני גל הטרור האחרון, הבדיקה התמקדה בעיקר במניעת הכנסת אבוקות ורימוני עשן למגרשים. לאור ההסכם הלא כתוב של ארגון האוהדים עם המשטרה, שהם יפעלו שלא תוכנס פירוטכניקה על מנת ששיתוף הפעולה עם המשטרה ביציע ימשך (מערכת הכריזה של הקהל, אישור כל פריסה שנרצה וכיוצא בזה), הבדיקה הפכה קלה יותר, כשרק מי שהחזות שלו חשודה נבדק בצורה יסודית יותר.
    לדעתי לפחות, לאור גל הטרור שפוקד אותנו הבדיקה תשתנה, כי הדגש עכשיו לא יהיה על פירוטכניקה (שבמילא לא תוכנס בגלל ההסכם) אלא על חשש מאירוע ביטחוני.
     
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מחשבה מאוד טיפשית שעלולה לסכן את חייהם של האנשים שפוקדים את טרנר מדי שבועיים. זה שאתם "בסדר", זה לא אומר שאף אחד אחר לא יכניס אבוקות? כבר היו מקרים שאנשים שלא קשורים עשו את המעשה על דעת עצמם. בנוסף, זה אומר שאף אחד לא ירצה לפגע בקטע פח"עי בלי קשר לאבוקות ?

    אם באמת גל הטרור ישנה את הנוהל הזה אז ""מזל"" שהוא קרה, אחרת היו מתעוררים רק אחרי אסון.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    משטרת ישראל מקטינה ראש על מנת להוריד ממנה אחריות וזה מפתיע אותך?
    אם מישהו אחר היה מכניס אבוקה או רימון עשן היו מאשימים ישר את הארגון, גם אם הוא לא קשור לזה, וככה המשטרה הייתה פוטרת את עצמה מאחריות.

    קח סיפור מיום שני בטדי. אני מגיע לאיזור קופות האורחים בסביבות השעה 19:00, כמעט שעתיים לפני המשחק, ויש שם בלאגן רציני. לא רק שאין קופה נפרדת למנויי החוץ שהכרטיס שלהם כבר שולם, אלא שטביב גם שכח לשלוח לבאר שבע כרטיסי בוגר למשחק, מה שאומר שמתוך 2,300 הבאר שבעים שהגיעו לטדי, אולי כמה מאות ילדים הגיעו למשחק עם כרטיס, וכל היתר היו צריכים לאסוף את הכרטיס או לרכוש אותו מהקופה.
    אין סדרנים ליד הקופות, אין ברזלים שיפרידו בין הקופות השונות, וגם בקופות עצמם, יש נציגה אחת שאמורה למצוא את השם שלך אם רכשת כרטיס חוץ/קנית כרטיס בוגר באינטרנט ושני נציגים נוספים שאמורים למכור כרטיס לכל שאר הקהל.
    ככל ששעת המשחק מתקרבת מגיע עוד ועוד קהל והלחץ על הקופות גובר. מתחילים דחיפות, צעקות ואני רואה שנשים וילדים נמחצים בכל הבלאגן.
    למרות שהייתי יחסית קרוב לקופה, העדפתי לצאת מהקופה בשביל לדבר עם מנהל הכוח של המשטרה שעמד ממש ליד הקופות על מנת לנסות לפתור את הבלאגן שהיה.
    אני פונה אליו, תוך כדי שהוא מפצח גרעינים ומביט בחוסר עניין בבלאגן בקופות, שכבר התפתח לדחיפות בין אנשים על גבול המכות, על מנת שיעזור לעשות סדר בבלאגן. הוא בתגובה עונה לי שזה לא תפקיד המשטרה ושזה לא מעניין אותו. אני מתחיל להתעצבן, מרים קצת תקול ואומר שאם זה ימשיך בסוף ימחץ כאן ילד ויקרה אסון. תוך כדי השיחה מגיעים למקום כמה חיילי מג"ב ששואלים אם לעשות משהו, השוטר אומר להם בהפגנתיות אל תתערבו, ומסביר להם שכל מי שיפנה אליהם שיסבירו לו שזה לא תפקידם.
    אני שואל את אותו שוטר עם הדרגות על הכתף אז מי אחראי אל מי אפשר לפנות כדי למנוע אסון, הוא עונה הסדרנים ואחראי האבטחה של האיצטדיון. אני מחפש כאלה באיזור כמה דקות ולא מוצא, אז אני חוזר לאותו שוטר ומבקש ממנו שיקרא להם בקשר שנמצא אצלו. הוא שוב אומר לי שזאת לא העבודה שלו לקרוא להם. ואם יהיה אסון וילד ימחץ, מה יקרה אז? רק אז זה יהיה העניין שלי. אז אתה רוצה לחכות שיקרה אסון כדי שתתערב? הוא עונה לי כן בחיוך, תוך כדי ששני שוטרי המג"ב שלידנו מעירים לי שאני מרים את הקול. אין בעיה אני אומר, תן לי את הפרטים שלך בבקשה, שאם יקרה חס ושלום אסון אני אדע להעביר את השם שלך הלאה, שידעו שפניתי אליך בבקשה שתעזור ואתה סירבת. לא עברו אפילו שלוש שניות והשוטר מדווח בקשר: "בלאגן בקופות, לשלוח דחוף את אחראי האבטחה וסדרנים לקופות".
    אחראי האבטחה הגיע, הביא סדרנים, הביא ברזלים שמפרידים בין הקופות, ופתאום הבלאגן נגמר והתור הפך להרבה יותר מהיר ובעיקר נטול דחיפות.

    אבל מה המסקנה מהסיפור מטדי? שמשטרת ישראל, ועוד במקרה הזה מדובר במפקד הכוח או מישהו בכיר, מחפשים תמיד לברוח מאחריות ולהקטין ראש. לא משנה אם מדובר בקופות בטדי או בחוסר בידוק בטרנר. לשני הדברים המשטרה מודעת אבל מעלימה עין כי אם יקרה אסון האוהדים/חברת האבטחה יצאו אשמים.
    הפיתרון הוא לגרום למשטרה להבין, או על ידי פרסום מסיבי בתקשורת או על ידי לקיחת הפרטים של השוטר שמסרב להתנער מאחריות, כי גם הם ישלמו מחיר על ההתנהלות שלהם.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    קודם כל - סיפור מעצבן, כל הכבוד לך על לקיחת האחריות והאכפתיות.

    דבר שני - זה שהמשטרה מעלימה עין ולא לוקחת אחריות זה לא כזה מפתיע אותי. זה שבמשך עשרות שנים בוסרמיל בדקו כמו שצריך ופתאום שהגענו לטרנר הפסיקו לעשות בדיקה מקיפה - זה כן מפתיע אותי. הרי, מה השתנה ?
     
  11. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
    וואלה מפתיע שלא היכו אותך . בשיא הרצינות. לצערי הרבה מקרים כאלה נסתיימים בדוח לאזרח ביום בהיר או במכות ביום סגריר
     
    Drama ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  12. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    את הבדיקה הנהוגה במגרשי כדורגל חבל שאין בתחנה מרכזית ב"ש ובעוד הרבה מיקומים מרכזיים.
    יש הרבה דברים מעצבנים אחרים במשטרה ביחס לאוהדי כדורגל
    @Sir Alex Ferguson אתה צודק בכל הגישה שלך למשטרה שזה בושה שהם רואים משהו ולא עושים אבל אל תצפה מהשוטרים ליותר מידי.
    כל היחס הזה שאמרת - חוסר סדרנים, קופאית אחת ל2300, אי שליחת כרטיסי בוגר נראת לי משהו שמתאים לאלי טביב לעשות כי לא בא לו להשקיע, מעניין אם זה ככה גם בקופות של ביתר למשל.
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,896
    אבל העיקר שבהתאחדות נותנים קנסות אם שחקן לא שם גרביים בצבע הנכון, אבל מרשים לקבוצות לזלזל כמה שבא להן באוהדים.

    לא אשכח שפעם ישבנו בפגישה עם אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות דאז, שהוציא לנו בגאווה את ספר הנהלים שלהם שם כתוב שקופה אחד ושרוול אחד יכולים לשרת 1000 אוהדים בשעה...
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,208
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    אתמול בנתניה להרבה מהאוהדים שלנו היו בעיות עם הקרוסלות. אני ראיתי לידי אב ובן שהכרטיס הראשון לא עבר להם והיו צריכים שניהם להיכנס עם הכרטיס השני ולפי מה שקראתי ברשת היו הרבה אוהדים אצלנו שנתקלו בבעיות דומות עם הקרוסלות.
    לא יודע האם זאת בעיה של הקרוסלה הספציפית, בעיה בכרטיסים, או שאולי באמת לא ניתן להיכנס שניים ביחד, אבל אתמול הקרוסלות עשו לא מעט בעיות...
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בעבר היו המון בעיות עם הקרוסלות. בעונה שעברה זה השתפר והעונה לא ראיתי בעיות מיוחדות.
    אגב, ראיתי לא פעם אנשים(בעיקר ילדים), שנכנסים שניים עם כרטיס אחד. הרבה פעמים יש רק בידוק ביטחוני ואז רק הקרוסלה בינך לבין הכניסה לאצטדיון. אתמול שמעתי סיפור על מישהו שאיבד את הכרטיס, לא ידע מה לעשות ולבסוף נכנס יחד עם מישהו.