אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    בת ים שוב מנסה להתרחב מוניציפלית על קרקעות של שכנותיה (לרוב הכוונה לשטחים לא בנויים) ושוב אחד השטחים שקורצים לה הם אצטדיון ומגרשי הכדורגל של חולון הממוקמים במובלעת החולונית ממערב לנתיבי איילון ליד בית הקברות ומחלף קוממיות (לחולון אגב היתה תוכנית מתאר לקריית כדורגל חדשה ליד היכל הכדורסל והיכל הקרח וזה חוץ ממגרשי הכדורגל ומגרש צפרירים שליד הקאנטרי קלאב בעיר). אבל נראה שיש לה יותר סיכוי להשיג איזה הסכם של קבלת אחוזים מהכנסות הארנונה על שטחי התעשייה בערים הסמוכות מאשר לספח באמת קרקע מהן.
    תוכנית ההתרחבות של בת ים עושה "קאמבק": העיר תגדל על חשבון השכנות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/3/24
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
  3. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
  4. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    ראש עיריית רחובות החדש מתן דיל בסיור באתרים שונים ובהם האצטדיון החדש בעיר
    מתן דיל מסיר חסמים ב-דרך יבנה, אצטדיון עירוני ובנושא המיגוניות - רחובות ניוז

    בנאום הפרידה של ראש העיר היוצא רחמים מלול, הוא ציין את האצטדיון החדש ברשימת הישגיו (אם יש מה להתגאות בפרויקט שהחל בראשית הכהונה שלו כבר ב2009! בפרויקט הכושל של האצטדיון ליד שכונת וייסגל שהפך לבסוף למגרשי וייסגל, ולאצטדיון של כ5600 מקומות בלבד שלא תוכנן אפילו עם עתודת הרחבה ל10,000 כמו אצטדיונים רבים אחרים המתוכננים בשנים האחרונות מה שהיה מכתיב אי אלו שינויים בתוכנית הנוכחית כמו מיקום ומראה חומות הבטון מאחורי השערים (היו צריכים להרחיק אותם כמו בנתניה ופתח תקווה) או המרחק בין האצטדיון לכבישים המקיפים שיהיה רחב מספיק כדי לאפשר שם עוד יציעים). אם הבנייה היתה מתקדמת בקצב שהובטח, הוא גם היה זוכה לחנוך אותו כבר בקיץ האחרון אם לא קודם לכן (כעת מצפים שייחנך ביולי הקיץ).
    רחמים מלול נפרד באופן רשמי מתפקיד ראש עיריית רחובות: "רחובות הייתה משימת חיי, ואני גאה על כך שהובלתי את העיר לשנות את פניה לבלי היכר, ולהפוך אותה לאחת הערים המובילות והמבוקשות בישראל" - BE106 חדשות רחובות
    רחמים מלול מסכם את כהונתו: "רחובות הייתה משימת חיי" - חדשות אפס שמונה 08
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/4/24
  5. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    833
    לייקים שהתקבלו:
    178
    אפשר לראות בסטורי של הפועל ת''א שעלה לפני שעה באינסטגרם שהותקנו שלטי LED דיגיטליים באצטדיון טדי מעל מנהרת השחקנים ביציע המערבי ומעל היציאת חירום בפינה הדרום-מזרחית.
     
  6. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    ריינה ממשיכה עם חלום האצטדיון החדש עבורה (אם כי לכאורה מייעדת אותו גם לקבוצות נוספות מהכפרים שלצידה), ושוב חוזרת למספר הקסם 10,000 מקומות (קיבולת שתוכננה גם לאצטדיוני ראשל"צ, קריית גת, טמרה, קריית שמונה, כפר סבא ועוד, לתשומת הלב של רחובות למשל שסה"כ בנתה אצטדיון ל5600 צופים). עם כל התגובות החיוביות תכל'ס צריך להיות ריאלי. הרי עם כל הקיצוצים התקציביים למימון המלחמה, קשה יהיה להצדיק מימון ממשלתי לפרויקט אצטדיון כזה גדול בעיירה כל כך קטנה. מה גם שאם רוצים לממן אצטדיון ליגת על באותו אזור כבר עדיף ללכת על אחת הערים הגדולות יותר כמו נצרת, נוף הגליל או עפולה (ושלא להזכיר את חלום האצטדיון באותה קיבולת למגדל העמק-יפיע שהפך בינתיים לתוכנית למיני אצטדיון לליגה א' עם 1000 מקומות בלבד). למרות הצלחתה הנוכחית בליגת העל, איזה היגיון יש שלריינה יהיה אצטדיון שאפילו לסכנין ששנים בליגה אין וכשיש כל כך הרבה פרויקטים שקדמו בתכנון ובהבטחת המימון של קרן המתקנים לריינה. ואם למדנו משהו מאצטדיוני סכנין ונצרת שטרם נבנו, זה ששום ספונסר מהמפרץ (או מיליונרים ערביים בני/ילידי המקום, גם אם היגרו לחו"ל) לא באמת עומד לממן אצטדיון ליגת על בארץ ושלעיריות עצמן אין באמת כספים לצרף לפי התנאים לכספי קרן המתקנים להרמת פרויקטים כאלה שאפילו ערים יהודיות גדולות ועשירות מהן מתקשות לממן. ובינתיים ריינה גם לא מצליחה להביא קהל במספרים מרשימים למשחקיה בעיר הסמוכה נוף הגליל שיהווה בסיס לקהל שאמור למלא אצטדיון משלה בקיבולת כפולה.
    יאושר אצטדיון בריינה? סעיד בסול נפגש עם השר מיקי זוהר | ספורט 1
    סעיד בסול ומיקי זוהר נפגשו בקשר לבניית אצטדיון חדש - ערוץ הספורט
    בריינה מעוניינים שמימר ימשיך, הוא לא פוסל זאת
    رئيس ادارة مكابي أبناء الرينة سعيد بصول يجتمع مع وزير الرياضة بمبادرة الطيبي
    PANET | بمبادرة الطيبي والسعدي: وزير الرياضة ميكي زوهر يلتقي سعيد بصول مدير ابناء الرينة

    ואיכשהו בעבר כפר קאסם דיברה על החלום לארח משחקי הנבחרת הצעירה באצטדיון העתידי שלה, גם אום אל פאחם שולבה באירוח טורניר אליפות אירופה עד גיל 19 ב2027, וכעת גם בריינה חולמים לי על אירוח משחקי נבחרת.
    סעיד בסול: "אני רוצה לארח משחקי נבחרת בריינה" - ערוץ הספורט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/24
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    אין בארץ הרבה אצטדיונים שיוכלו להתגאות בקרבת האצטדיון לתחנת רכבת בינעירונית כמו בחדרה (אולי רק פתח תקווה יותר נגישה).
    תחנת הרכבת 'חדרה מזרח'... - שבתשתיות - ביצוע פרויקטים בתחבורה

    תחשבו על המרחק בין סמי עופר לתחנת חוף הכרמל (ההצעות לתחנת רכבת תת קרקעית לצד סמי עופר לצד פרויקט מנהרות לרכבת תחת הכרמל לא ריאליות לנוכח תוכניות ההרחבה לקומפלקס התחבורה בחוף הכרמל),
    חיפה: רכבת ישראל מפקיעה כ-100 דונם בסביבת תחנת חוף הכרמל • פרשנות - חי פֹּה - תאגיד החדשות של חיפה והסביבה

    לזמן שייקח לבנות בנתניה תחנה חדשה "המכללות" הקרובה יותר לאצטדיון או לפרויקט הארכת מסילות הרכבת התת קרקעיות בירושלים עד מלחה במקום המסלול הישן והתחנה שנסגרו לפעילות (או אפילו למיזם הקו הפרברי הקל מבית שמש וצור הדסה למלחה). גם אצטדיון כמו בלומפילד לא כולל תחנה קרובה (ותל אביב ויתרה על הקמת אצטדיון צמוד לתחנת צומת חולון וגם שום אצטדיון למכבי ולנבחרת לא הוקם בגלילות עם תחנת רכבת חדשה וגם לא אצטדיון ברעננה ליד תחנת שפיים) וגם לא טרנר (שעוד שוקלים להרחיב). יש תחנות במרחק הליכה סביר כמו המרחק מהברפלד או אצטדיון רחובות החדש לתחנות הרכבת הקרובות (לא שתמיד תחנה קרובה עוזרת אם הנגישות בעייתית כמו הנגישות הלקויה בין תחנת הרכבת בני ברק לאצטדיון רמת גן) אבל בחדרה זאת קרבה ממשית שאפילו חולקים בכביש הגישה (שיורחב) ושטחי החנייה. אבל כמובן השאלה האמיתית היא סינכרון בין זמני הרכבת לשעות הפעילות באצטדיון ולמסלול הרכבת. כי הרכבת מתחנת חדרה מזרח שליד האצטדיון בתכל'ס נועדה להגיע ללוד ולא לתל אביב וגם לא כוללת חיבור מסילתי ישיר למשל לחיפה (אפילו המשכת המסילה לכיוון עפולה מיועד לכלול פיצול ליד אחיטוב ולא ליד חדרה מזרח) מה שאומר שמסלולה כמעט לא רלוונטי להוצאת רכבות ספיישל מהערים הגדולות ירושלים, ת"א וחיפה למשחקי חוץ בחדרה ונכון לעכשיו גם לא מדובר על נסיעה ישירה מבאר שבע לחדרה. ובכלל זאת שאלה כמה אוהדי חוץ יוזמנו לאצטדיון בהשוואה לקהל המקומי (יעני לקו רכבת קלה המחבר את העיר לאצטדיון אולי היתה תועלת גדולה יותר מבחינת תחבורה ציבורית כתחליף לאוטובוסים ומכוניות פרטיות) ולחלופין הרלוונטיות למשחקי הנבחרת/הנבחרת הצעירה/נבחרות הנשים והנוער.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/4/24
  8. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    נראה שמרכז הספורט בית טיילור ישומר, אבל המגרשים שלצידו שכללו מגרשי טניס ומגרש אימונים ונוער להפועל ירושלים בגלגולה הקודם יהרסו לטובת פארק שכונתי מיוער (הרחבה של פארק דניה הסמוך) ואגם מלאכותי קטן כך שיוותר בו רק בריכה חצי אולימפית (שבתכל'ס היתה צריכה כבר לעבור שיפוץ רציני כולל אולי איזה קירוי מחדש) וחדר כושר אבל לא איזה מגרשי טניס, כדורגל, ספורטק.
    בשורה בירוק: הסכם ההצלה של בית טיילור ועמק היובל הופקד להתנגדויות | כל העיר ירושלים
    תוכנית בית טיילור בירושלים: בקרוב שטחים פתוחים וירוקים לשימוש הציבור - חדשות אפס שמונה 08
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/24
  9. shons242 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/17
    הודעות:
    95
    לייקים שהתקבלו:
    18
    מין:
    זכר

    יש כזה לסמי עופר מיום הקמת האצטדיון בערך....

    דרך האתר של מכבי חיפה משום מה https://mhaifafc.com/stadium-info?PageId=73
     
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
  11. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
  12. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    אחרי שהבינו השנה את חוסר ההיגיון להכתיב מראש אלו אצטדיונים יארחו את חצי גמר גביע המדינה ואת הגמר, כעת מתחילים לדון באופציות האירוח בחצי הגמר שתלויות בתוצאות ההגרלה והמשתתפות. החלטה אחת משונה היא לקיים את חצאי הגמר בהפרש של כשבוע, אחרי שנים שהתרגלנו ל"הצגה כפולה" באותו יום או לחצאי גמר יום אחרי יום.
    חצאי גמר הגביע ישוחקו בהפרש של שישה ימים

    בינתיים לרוע מזלה של ההתאחדות מכבי ת"א ומכבי חיפה הודחו מול העפלת קבוצות קטנות ובינוניות כמו נוף הגליל, מכבי פ"ת ומכבי נתניה. מבין הגדולות שרדה בטורניר רק הפועל ב"ש. בנוסף השיפוצים בטדי משפיעים ככל הנראה על תנאי האירוח לאח"מים למרות אוהלי האירוח החיצוניים שהותקנו בו, מה שהופך אותו לפחות אטרקטיבי לאירוח כ"אצטדיון ניטרלי". להערכתי כעת כשמכבי ת"א הודחה, בלומפילד יזכה לארח לפחות חצי גמר אחד (זה שכולל את הפועל ב"ש) ואם ההגרלה תהיה משחק של נוף הגליל מול נתניה, יש לא מעט סיכוי שיתקיים בסמי עופר, אחרת יועדף בלומפילד ל2 חצאי הגמר אלא אם יחליטו להתעלל באוהדי הפועל ב"ש ומכבי פ"ת ולהרחיק אותם סתם עד סמי עופר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/24
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    הטריבונה באצטדיון שדרות תוכננה עם קירוי שאחר כך עיצובו השתנה וכ4 שנים אחרי שהוצגו הדמיות הקירוי (וכמה שנים טובות אחרי שליד האצטדיון הוצב שלט המכריז על העבודות) נראה שבימים אלו עבודות הקירוי בעיצומן. עכשיו נראה כמה זמן ייקח עד שיחליטו שראוי להכפיל את קיבולת האצטדיון למעל 2000 מקומות כראוי לגידול האוכלוסייה בעיר וכאופציה לארח אפילו בליגה הלאומית.
    עיריית שדרות - מאירים הערב את האיצטדיון והרחובות בכחול-...
     
  14. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/24
  15. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,437
    לייקים שהתקבלו:
    647
    מין:
    זכר
    שוב התגלתה פעילות לסיכול פיגוע טרור באמצעות מטען חבלה באזור טדי
    סוכלו פיגועי טרור שדאע"ש תכנן לבצע באזור טדי
    סוכלו פיגועים של מחבלים תומכי דאעש: תכננו ירי והנחת מטענים בירושלים
    סוכל פיגוע של תומכי דאעש מחוץ לאיצטדיון טדי - וואלה! חדשות
    3 תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחודש שעבר בחשד שתכננו לבצע פיגועים באצטדיון טדי ובתחנת משטרה | ערוץ 7
    "המזימה של דאעש סוכלה": בעולם נבהלו מתכנון הפיגוע באצטדיון טדי | ישראל היום
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/4/24

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 6, אורחים: 215)

  1. o.b.
  2. ייא
  3. Hovavi
  4. zohar
  5. katamoni
  6. yuvalu