אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,978
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
  2. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,978
    לייקים שהתקבלו:
    660
    מין:
    זכר
    לא יודע מה לגבי תוכניות העבר של ריינה להקמת אצטדיון משלה ל10,000 מקומות (היה אמור לקום ממערב היישוב אולי באזור התעשייה של ציפורי, אבל כמו סכנין וכפר קאסם הוא בנה על תורמים מהאמירויות, לא משהו ריאלי במיוחד בימים אלו), בינתיים היא הולכת לשתף פעולה עם עיריית נצרת להרחבת אצטדיון עילוט עם טריבונה שנייה כך שיכיל 8000 מקומות ויתאים לליגת העל (ובמילים אחרות, כפיל לאצטדיון וינטר או לתוכנית הגנוזה של הרחבת אצטדיון לויטה הנוכחי ומה שביקשו ולא ביצעו באצטדיון נס ציונה למשל) שנים אחרי שהיה כשיר למשחקי ליגת העל בסטנדרטים שהספיקו בעבר. נזכיר שגם בעבר היתה הכנה בעילוט להרחבתו בטריבונה משנית מצד מזרח אבל שלד הטריבונות ההן התבלה במשך השנים וחלקו התחתון אף נהרס כשהחליטו שצריך להגדיל את רוחב המגרש. זה גם אומר שפרויקט אצטדיון הר הקפיצה בנצרת כנראה הולך ומתרחק אם לא מבוטל לחלוטין (בינתיים נצרת הסתבכה כלכלית ולעירייה הוצמד חשב מלווה ממשרד הפנים כך שמן הסתם לתקתק פרויקט כמו אצטדיון זה לא הזמן, גם מכבי אחי נצרת בקושי מצאה תקציב כדי להישאר בליגה א'). לפחות אני מקווה שזאת לא הרחבה מינימלית אלא פרויקט מושקע יותר כולל קירוי לטריבונה הראשית ועוד אלמנטים כולל קוסמטיים כמו החלפת כל כיסאות הטריבונה הקיימת. מה שטוב שגם אם נצרת תנטוש אותו יוכל לשמש קבוצות אחרות מהסביבה שיתקשו להכשיר מגרשים משלהם לרמה הדרושה לליגות העל והלאומית (ואני שוב תוהה האם מלבדו אכן יקודם באזור מועצת עמק יזרעאל איזשהו אצטדיון אזורי). אגב ב2016 חישבו את עלות הרחבת לויטה למעל 8000 מקומות ושיפורים נוספים בכ40 מיליון שקל. אני תוהה כמה במשוער עלות הרחבת אצטדיון עילוט.
    103FM - ספורט - שומר על אופטימיות זעירה
    בסול: "גאנם חלם על הגדולות. היום החליט שטוב לו בריינה" - וואלה ספורט

    מתי יהיה לכם מגרש ביישוב שלכם?
    "שבוע שעבר הייתה פגישה בין עיריית נצרת ומועצת ריינה והגענו להסכמות על שיבוץ מגרש אצטדיון נצרת ונביא את האצטדיון לליגת העל. יש כיום 5,000 מקומות והטריבונה השנייה בהכנה. אנחנו נביא אותו ל-8,000".

    "נכון לעכשיו ריינה זה כמו שכונת התקווה, היא אפילו יותר קטנה. אני לא מבין מה כל כך בוער לאנשים שאין אצטדיון בריינה, מדובר בכפר של 19,000 תושבים. הדבר הראשון שצריך להיות זה מתקנים ואת זה אין לנו".

    הפרויקט שרצתה להרים ריינה עם כ10,000 מקומות באזור התעשייה ציפורי
    סעיד בסול ומיקי זוהר נפגשו בקשר לבניית אצטדיון חדש - ערוץ הספורט
    "נוכל להתקיים בליגת העל עם 13 מיליון תקציב"

    האצטדיון בהר הקפיצה שרצו להקים בנצרת בגלגולו האחרון שצומצם ל9000 מקומות
    האצטדיון הגדול במגזר: יוזמת המגרש בנצרת - ערוץ הספורט

    עיצוב ישן יותר לאצטדיון הר הקפיצה בנצרת עם 15,000 מקומות
    New design: The gem of Nazareth – StadiumDB.com
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/24 ב- 14:06